34400.net
Кузнецовськ - Новини без цензури
ГОЛОВНА // Спілкування з ДАІ нашого міста ( питання та відповіді ) - Сторінка 4 - Форум

Спілкування з ДАІ нашого міста ( питання та відповіді ) - Сторінка 4 - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 4 з 13«1234561213»
Форум » Громадське життя » Міліція, ДАІ, МЧС » Спілкування з ДАІ нашого міста ( питання та відповіді ) (Обговорення з ДАІ всіх практичних питань з ПДД та інше!)
Спілкування з ДАІ нашого міста ( питання та відповіді )
AHimik
Перехожий
Група: Пользователи
Повідомлень: 13
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Неділя, 18.12.2011, 16:24 | Повідомлення # 46

Вот же достал. Выдержка из комментированных ПДД Украины 2011!!!
"18.1. Водитель транспортного средства, приближающегося к нерегулируемому пешеходному
переходу, на котором находятся пешеходы, должен уменьшить скорость, а при необходимости
остановиться, чтобы уступить дорогу пешеходам, для которых может быть создано препятствие
или опасность.
Требование этого пункта предусматривает, что на нерегулируемых пешеходных переходах
(обозначенных дорожными знаками или разметкой, или же на регулируемых пешеходных переходах, где
светофор работает в режиме мигания желтого сигнала) пешеходы имеют преимущество в движении перед
транспортными средствами с момента, когда они вступили на переход.
Для выполнения требования этого
пункта водитель транспортного средства обязательно должен своим маневром показать пешеходам, что
он уступает дорогу, т. е. снизить скорость, если этого достаточного для того, чтобы уступить дорогу, или
же остановиться. Запрещается осуществлять объезд пешехода, находящегося на пешеходном переходе,
независимо от расстояния между ним и транспортным средством, а также увеличивать скорость с целью
«проскочить» перед пешеходом, вступившим на нерегулируемый пешеходный переход. Таким образом,
водитель должен учесть возможные маневры пешехода на пешеходном переходе (пешеход может
остановиться, предвидя опасность — побежать, замедлить ход) и предусмотреть возможное развитие
ситуации: если вероятно, что пути движения пешехода (независимо от того, как он движется) и
транспортного средства могут пересечься на переходе, — исключить такие ситуации, т. е. уступить дорогу
пешеходу.
Учитывая, что при отсутствии дорожных знаков и разметки в зоне перекрестка пешеходный переход
определяется границами тротуаров, пешеходы в таких случаях могут переходить проезжую часть,
выполняя при этом требования пунктов 4.7 и 4.14 настоящих Правил.
В случае, когда пешеход завершает переход проезжей части, а других пешеходов на переходе нет,
водитель может продолжить движение через пешеходный переход без снижения скорости или остановки"
h31p
Гість
Група: Пользователи
Повідомлень: 9
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Неділя, 18.12.2011, 19:23 | Повідомлення # 47

твої фантазії, перекручування і видирання з контексту я вже бачив (хоча тут ти вже частково задню почав включати, десь таки правила підчитав чи що biggrin )
а тепер наберись терпіння і мужності, і дай працівникам ДАІ сказати як воно є насправді, ок?
я повторю запитання: пішохода, який підійшов до позначеного пішоходного переходу з явним наміром перейти дорогу (і водій це бачить), але на нього ще не ступив - потрібно пропустити, чи можна їхати? і чому?
komrad
Генерал-полковник
Група: Модераторы
Повідомлень: 819
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Понеділок, 19.12.2011, 11:55 | Повідомлення # 48

Quote (h31p)
я повторю запитання: пішохода, який підійшов до позначеного пішоходного переходу з явним наміром перейти дорогу (і водій це бачить), але на нього ще не ступив - потрібно пропустити, чи можна їхати? і чому?

Якщо пішохід не ступив на пішохідний перехід,то водію дозволяється їхати.
h31p
Гість
Група: Пользователи
Повідомлень: 9
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Понеділок, 19.12.2011, 13:32 | Повідомлення # 49

Quote (komrad)
Якщо пішохід не ступив на пішохідний перехід,то водію дозволяється їхати.


ще один.. smile тобто, якщо я пішки підхожу до переходу, до якого також під"їжжає машина - я маю зупинитись і її пропустити, бо ще не ступив на перехід, так? )
чекаємо далі на коментар ДАІ.
komrad
Генерал-полковник
Група: Модераторы
Повідомлень: 819
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Понеділок, 19.12.2011, 13:55 | Повідомлення # 50

Водій транспортного засобу, що наближається до нерегульованого пішохідного переходу, на якому перебувають пішоходи, повинен зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися, щоб дати дорогу пішоходам, для яких може бути створена перешкода чи небезпека.

Додано (19.12.2011, 12:55)
---------------------------------------------
Проїзд пішохідних переходів завжди пов'язаний із особливим ризиком як збити пішохода, так і бути оштрафованим співробітником Державтоінспекції за порушення правил проїзду пішохідних переходів. При проїзді пішохідних переходів потрібно бути вкрай уважним і обережним. Перш за все, водії повинні чітко знати, що всі пішоходи за Правилами дорожнього руху та Законом України "Про дорожній рух" мають перевагу перед транспортними засобами на пішохідних переходах, тобто під час переходу проїзної частини в місцях, позначених розміткою та знаками як нерегульований пішохідний перехід, а також на регульованих переходах за наявності відповідного сигналу світлофора або регулювальника. Але водночас пішоходу треба пам'ятати й завжди дотримуватися одного з головних правил: забороняється виходити на проїжджу частину дороги, не переконавшись у особистій безпеці.

Пішохідний перехід - зона підвищеної небезпеки на дорозі
На практиці, під'їжджаючи до нерегульованого пішохідного переходу, водії зобов'язані знизити швидкість, а в разі потреби - зупинитися для того, щоб пропустити пішоходів, які перебувають на проїжджій частині, давши їм можливість безпечно завершити перехід дороги. Цю необхідність повинні визначати для себе самі водії, оцінюючи відповідну дорожню обстановку. При цьому треба звернути увагу на такі моменти. У разі, коли транспортний засіб, який рухається, не дозволяє пішоходу почати перехід проїжджої частини по пішохідному переходу і змушує його стояти біля переходу на тротуарі або на брівці, це трактується інспекторами ДАІ як ненадання переваги в русі пішоходам на нерегульованих пішохідних переходах. За подібне порушення, згідно зі статтею 122 ч. 3 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП), передбачений чималий штраф. Однак, якщо пішохід уже почав рух по переходу, а транспортний засіб, що рухається, створить для нього перешкоду, а особливо - якщо змусить його зупинитися на проїжджій частині чи різко змінити маршрут руху (наприклад, повернутися назад), ця обставина розцінюватиметься інспектором ДАІ як створення аварійної ситуації на пішохідному переході. А це вже зовсім інша історія, й загрожує позбавленням водійського посвідчення на термін від 6 до 12 місяців! Якщо ж пішоходи перебувають на тротуарі біля пішохідного переходу, водії повинні уважно проїжджати цей перехід, а якщо пішохід ступив на нього - зобов'язані дати йому дорогу.
Усі пішоходи мають перевагу перед транспортними засобами на пішохідних переходах
Не варто забувати і такі вимоги правил дорожнього руху: у разі зупинки перед пішохідним переходом будь-якого транспортного засобу інші водії можуть, не зупиняючись, проїхати перехід лише тоді, коли переконаються, що попереду автомобіля, який зупинився, немає пішоходів, які переходять проїзну частину. У будь-якому іншому випадку водії зобов'язані зупинити машину й дати дорогу пішоходам. Водію також заборонено виїжджати на пішохідний перехід, якщо попереду утворився затор, що змусить його зупинитися на переході, створивши перешкоду руху пішоходів.При увімкненні на регульованих перехрестях або пішохідних переходах сигналу світлофора, що дозволяє рух транспортним засобам, водії повинні дати дорогу пішоходам, які завершують перехід проїжджої частини відповідного напрямку руху. Аналогічними мають бути дії водіїв і при сигналі регулювальника, що дозволяє їм рух. У випадках, коли пішоходи не встигли перейти всю проїжджу частину, і змушені перебувати на острівці безпеки або розділювальній лінії, водії зобов'язані збільшити безпечний інтервал між своїми автомобілями та пішоходами, які зупинилися.

Додано (19.12.2011, 12:55)
---------------------------------------------
При проїзді дороги з нерегульованим пішохідним переходом та розділеної суцільною чи переривчастою лінією розмітки водії транспортного засобу можуть продовжувати рух, якщо пішохід перебуває на протилежному боці дороги й до нього залишається безпечний бічний інтервал. Якщо пішохід переходить проїжджу частину на стороні руху транспортного засобу, водій зобов'язаний зупинитися й поступитися йому дорогою. Хоча, коли пішохід уже завершує перехід проїжджої частини, але ще перебуває на переході, водії, з огляду на безпечний бічний інтервал, можуть продовжувати рух за спиною у пішохода.
Але найголовніше, що всі водії повинні врахувати одну суттєву обставину - якщо з пішоходом щось трапилося на нерегульованому або регульованому пішохідному переході, весь тягар провини й відповідальність за подію ляже на плечі водія. Пішохідний перехід - місце на проїжджій частині, де пішохід завжди повинен бути поза небезпекою.
Завжди потрібно знати свої права як водія й, по можливості, не допустити необґрунтованого складання протоколу
Все це разом узяте створює величезне поле для трактування правил дорожнього руху, що часто призводить до необґрунтованих звинувачень співробітниками державтоінспекції та сплати величезних штрафів. Тому завжди потрібно знати свої права як водія й, по можливості, не допустити необґрунтованого складання протоколу.
Перш за все, якщо вас зупинив інспектор за порушення правил проїзду пішохідних переходів, необхідно пояснити інспектору обставини, які мали місце, чи перебували пішоходи при наближенні автомобіля на переході, чи були ним створені перешкоди чи небезпека, чи переходив пішохід ту смугу руху, по якій рухався автомобіль і т.д. Якщо пішоходам не створені перешкоди, й вони не змінили напрямку свого руху, то про порушення п. 18.1 ПДР з боку водія говорити не можна.
Необхідно враховувати й те, що пішохід, якому були створені перешкода чи небезпека, згідно з КУпАП є потерпілим або, принаймні, свідком, а стаття 256 КУпАП вимагає вказувати у протоколі, крім інших даних, і потерпілих або свідків. Якщо цього не зроблено, при тому, що сам склад правопорушення передбачає наявність таких, протокол слід визнати невідповідним цій нормі. Про це теж потрібно вказати у своїх поясненнях інспектору. Також в обов'язковому порядку необхідно вказати як свідків своїх пасажирів або інших осіб, які можуть підтвердити Вашу версію, якщо співробітник ДАІ відмовляється її фіксувати. Все це, в більшості випадків, допоможе Вам довести свою невинність і не допустити складання протоколу на місці.

reks
Своя людина
Група: Пользователи
Повідомлень: 141
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Понеділок, 19.12.2011, 14:07 | Повідомлення # 51

Є дуже гарне правило ДДД (ДАЙ ДОРОГУ ДУРАКУ) Я водій і ніколи незабуваю це житєве правило.Пішохід може бути ГЛУХИЙ,СЛІПИЙ і нарещі п'яний (він не за кермом). cool
Flashpoint
Своя людина
Група: Модераторы
Повідомлень: 149
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Понеділок, 19.12.2011, 14:10 | Повідомлення # 52

Quote (h31p)
ще один.. тобто, якщо я пішки підхожу до переходу, до якого також під"їжжає машина - я маю зупинитись і її пропустити, бо ще не ступив на перехід, так? ) чекаємо далі на коментар ДАІ.

Уважаемый h31p, думаю DAI нас (уж простите, но в данном вопросе я тоже сторонник komrad) разсудит.
Прочтите пожалуйста ст.127 ч.1, ч.3, ч.4 КоАП и выше указанные ппункты ПДД, возможно Вы пересмотрете свое мнение раньше ответа DAI.
Подумайте логично - едет авто 2-4 т. на обледенелой дороге и тут просто выходит пешеход ... как остановить авто на скорости 40-60 км/ч сразу?


Мы окружены! - Отлично, теперь мы можем атаковать в любом направлении!
komrad
Генерал-полковник
Група: Модераторы
Повідомлень: 819
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Понеділок, 19.12.2011, 16:31 | Повідомлення # 53

Ну вот,лично я останавливаюсь и пропускаю пешеходов даже тогда,когда пешеход еще не ступил на пешеходный переход. Пешеходы разные бывают.Человеческий фактор — многозначный термин, описывающий возможность принятия человеком ошибочных или алогичных решений в конкретных ситуациях.Выражение человеческий фактор часто используется, как объяснение причин катастроф и аварий, повлёкших за собой убытки или человеческие жертвы.

Додано (19.12.2011, 13:21)
---------------------------------------------
Пешеходы бывают разные:Ошибки в выполнении тех или иных действий могут быть связаны с неудовлетворительным психическим состоянием человека. При этом у человека подавленное настроение, повышенная раздражительность, замедленность реакций, а иногда, наоборот, излишние волнение, суетливость, ненужная говорливость. У человека рассеивается внимание, возникают ошибки при выполнении необходимых действий, в особенности при неожиданных отказах оборудования или внезапных изменениях ситуации.
Причинами, способствующими появлению такого состояния, могут быть переживание какого-либо неприятного события, утомление, начинающееся заболевание, а также неуверенность в своих силах или недостаточная подготовленность к данному сложному или новому виду деятельности.

Додано (19.12.2011, 15:31)
---------------------------------------------
23 мая 2011 года вступил в силу приказ МВД от 8 апреля 2011 года N131 "Об утверждении Изменений к Инструкции по вопросам деятельности подразделений дорожно-патрульной службы Госавтоинспекции МВД". Об этом сообщает "ЛІГА:ЗАКОН".
Среди норм, внесенных в Инструкцию, интерес представляет положение о том, что маршрут патрулирования наряда ГАИ определяется командиром (начальником) подразделения ГАИ и, при этом, патрулирование на транспортном средстве осуществляется со включенными специальными световыми сигнальными устройствами синего цвета. Речь идет о патрулировании для профилактики и предупреждения ДТП на автодорогах государственного значения между стационарными постами и без таких постов в пределах территории обслуживания.
"Иными словами, отныне наряд ГАИ на дороге должен быть виден благодаря включенным проблесковым маячкам. А, соответственно, сотрудники ГАИ на авто без включенных "мигалок" будут считаться не "при исполнении", - отмечают аналитики.
Кроме того, автолюбителей не может не порадовать и норма о том, что размещение наряда (служебного автомобиля) ГАИ для осуществления профилактических мер в схеме маршрута патрулирования определяется исключительно в местах концентрации ДТП и учетом времени суток, интенсивности движения и вида правонарушений, по причине которых происходят ДТП.
"Иными словами, отныне наряды ГАИ должны стоять не в удобных с точки зрения сотрудников ГАИ местах, в местах концентрации ДТП. Правда, тут же нужно отметить, что автолюбителю для того, чтобы доказать, что наряд ГАИ расположен не в соответствие с Инструкцией придется раздобыть, как минимум, информацию о статистике ДТП на соответствующем участке дороги. А это, потребует временных затрат, не говоря уже о нервах". Я много раз замечаю, что сотрудники ГАИ не выполняют данный приказ. Укажите где у нас в городе есть места концентрации ДТП, и почему ведете патрулирование без включенных проблесковых маячков синего цвета?

h31p
Гість
Група: Пользователи
Повідомлень: 9
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Понеділок, 19.12.2011, 17:18 | Повідомлення # 54

ну что за народ.. просил же - не флудите своими субъективными мнениями, дайте ГАИшниками сказать..

Quote (Flashpoint)
Уважаемый h31p, думаю DAI нас (уж простите, но в данном вопросе я тоже сторонник komrad) разсудит.


если вы не заметили - товарищ komrad (извините за тавтологию smile ) в даном вопросе уже как раз таки исправился (сообщение #50), ещё до вашего поста, и привёл уже правильные тезисы, поэтому я его уже не коментирую.

Quote (Flashpoint)

Прочтите пожалуйста ст.127 ч.1, ч.3, ч.4 КоАП и выше указанные ппункты ПДД, возможно Вы пересмотрете свое мнение раньше ответа DAI.


о5 25.. прочтите, может, тогда уже и вы пункт 4.16-а ПДД и определение термина "дати дорогу" оттуда же, может вы пересмотрите своё мнение по поводу пересмотра моего мнения smile а купап даже открывать не стал бы, потому что не об ответственности был вопрос - читайте ж хоть внимательно о чём речь, прежде чем вступать в полемику.

Quote (Flashpoint)

Подумайте логично - едет авто 2-4 т. на обледенелой дороге и тут просто выходит пешеход ... как остановить авто на скорости 40-60 км/ч сразу?


если водитель авто на обледенелой дороге подлетает к пешеходному переходу (обозначеному издалека видимыми знаками, между прочим), а не подъезжает - ему лучше походить пешком как минимум до весны, пока он никого не убил.

вы заставляете меня повторять то что я уже написал раньше, и здесь и там, кто следит за коментариями к новостям - тот знает о чём идёт речь. ну не флудите пожалуйста хоть тут, не для того же этот топик. я поставил спорный вопрос напрямую работникам ГАИ, а не вам - дайте же просто им ответить, а?
DAI
Перехожий
Група: Пользователи
Повідомлень: 49
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Понеділок, 19.12.2011, 19:07 | Повідомлення # 55

Прочитав все аж голова квадратна стала
Відповідно до п.18.1 ПДР водій, який наближається до пішоходного переходу завчасно повинен зменшити швидкість та рухатись з безпечною швидкістю враховуючи погодні умови та стан транспортного засобу (справність гальм,стан гуми,завантаженість і т.п.), щоб можна було здійснити зупинку у разі раптової появи пішоходів(да) на пішоходному переході.
Якщо ви наближаєтесь до пішоходного переходу на який пішохід ще не ступив можна звісно не зупинятись, якщо ви дуже поспішаєте, але краще зупинитись і пропустити тоді, ви побачите посішку вдячного пішохода ( ну незавжди, але в більшості випадків).
Пішоходам також перед виходом потрібно переконатися, що це буде безпечно (особливо стосується зимового періоду). Потрібно знати водіям, що більшість пішоходів це неповнолітні діти, жінки, та особи похилого віку, які навіть й уяви немають, як може вплинути маса автомобіля на його гальмівний шлях.


DAI.Kuznecovsk@yandex.ua
komrad
Генерал-полковник
Група: Модераторы
Повідомлень: 819
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Понеділок, 19.12.2011, 19:14 | Повідомлення # 56

Я много раз замечаю, что сотрудники ГАИ не выполняют данный приказ 131. Укажите где у нас в городе есть места концентрации ДТП, и почему ведете патрулирование без включенных проблесковых маячков синего цвета?
DAI
Перехожий
Група: Пользователи
Повідомлень: 49
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Понеділок, 19.12.2011, 20:55 | Повідомлення # 57

В нашому місті місць концентрації ДТП немає. Проблискові маячки синього кольору вмикаються під час патрулювання на дорогаг держаного значення ( такі як Варшавка наприклад ). В містах та по інших дорогах маячки не вмикаються.


DAI.Kuznecovsk@yandex.ua
h31p
Гість
Група: Пользователи
Повідомлень: 9
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Понеділок, 19.12.2011, 22:28 | Повідомлення # 58

Quote (DAI)
Відповідно до п.18.1 ПДР водій, який наближається до пішоходного переходу завчасно повинен зменшити швидкість та рухатись з безпечною швидкістю враховуючи погодні умови та стан транспортного засобу (справність гальм,стан гуми,завантаженість і т.п.), щоб можна було здійснити зупинку у разі раптової появи пішоходів(да) на пішоходному переході.


дякую, нарешті цей пункт був озвучений відповідно до своєї суті, а не так як декому хотілось би його розуміти. smile

Quote (DAI)
Якщо ви наближаєтесь до пішоходного переходу на який пішохід ще не ступив можна звісно не зупинятись,


виправте мене, якщо я неправий, але якщо пішоход йшов і був змушений зупинитись перед пішоходним переходом, щоб його не переїхало авто - хіба це не означає, що був порушений пункт 4.16, підпункт "а" ПДР?
якщо так міркувати - то може можна, наприклад, і не зупинятись на нерегульованому перехресті, до якого інша машина наближаєьться праворуч чи/та по головній дорозі, поки вона не в'їхала на перехрестя? суть-то та сама - надання переважного права на рух, лише місце і учасники руху інші..
DAI
Перехожий
Група: Пользователи
Повідомлень: 49
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Понеділок, 19.12.2011, 23:30 | Повідомлення # 59

Пішохід має право переваги у русі коли він безпосередньо знаходиться на пішоходному переході, трактуючи правила.Але правила не можуть передати всієї дійсності життя і того емоційного стану водіїв (яким раптово вибіг на дорогу пішохід да щей не по пішоходному переходу) та пішоходів ( якого не пропустив знахабнілий водій коли той уже був на зебрі). Тому розумний пішохід не буде виходити на перехід перед самим автомобілем, а розумний водій завжди зменшить швидкість і зупиниться пред переходом ( навіть можна запросити пішохода, що він прозпочав перехід першим). Потрібно бути взаємоввічливими.


DAI.Kuznecovsk@yandex.ua
h31p
Гість
Група: Пользователи
Повідомлень: 9
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Понеділок, 19.12.2011, 23:40 | Повідомлення # 60

Quote (DAI)
Пішохід має право переваги у русі коли він безпосередньо знаходиться на пішоходному переході, трактуючи правила.


ок, я вас зрозумів. просто мені відомий не один випадок, коли ваші колеги виносили постанову по ст.122 п.1 КУпАП, на підставі саме того п.4.16-а, за те що в точно такій ситуації як я описав - не пропустив пішохода, не зовсім тоді ясно - за що.
Форум » Громадське життя » Міліція, ДАІ, МЧС » Спілкування з ДАІ нашого міста ( питання та відповіді ) (Обговорення з ДАІ всіх практичних питань з ПДД та інше!)
Сторінка 4 з 13«1234561213»
Пошук:

34400.net © 2011-2016

Кузнецовськ - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів