34400.net
Кузнецовськ - Новини без цензури
ГОЛОВНА // ИНФОРМАЦИОННАЯ ЛЕНТА - Сторінка 47 - Форум

ИНФОРМАЦИОННАЯ ЛЕНТА - Сторінка 47 - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 47 з 47«12454647
Форум » Громадське життя » Міліція, ДАІ, МЧС » ИНФОРМАЦИОННАЯ ЛЕНТА (Полезная информация для а/любителей,пешеходов и т.д)
ИНФОРМАЦИОННАЯ ЛЕНТА
komrad
Генерал-полковник
Група: Модераторы
Повідомлень: 819
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Субота, 11.04.2015, 19:14 | Повідомлення # 691

Яценюк подал законопроект об отмене презумпции невиновности для админ-нарушений

Премьер-министр Украины Арсений Яценюк зарегистрировал в Верховной раде законопроект, который существенно меняет принцип наложения административных взысканий. Так, согласно проекта закона №2562 от 06.04.2015 года, для лиц, которые привлекаются к админ-ответственности, отменяется презумпция невиновности! Таким образом, по всем статьям КУпАП гражданин сам должен доказывать свою невиновность.



Такая норма грубейшим образом противоречит ст. 62 Конституции Украины - "соба вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду. Ніхто не зобов'язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину".Еще в 2010 году Конституционный суд Украины постановил, что презумпция невиновности распространяется также и на административные правонарушения. Так, в п.4.1 решения КСУ №23-рп/2010 от 22.12.2010 говорится что: "Конституційний Суд України на підставі наведеного дійшов висновку, що адміністративна відповідальність в Україні та процедура притягнення до адміністративної відповідальності ґрунтуються на конституційних принципах та правових презумпціях, які зумовлені визнанням і дією принципу верховенства права в Україні""Елементами верховенства права є принципи рівності і справедливості, правової визначеності, ясності і недвозначності правової норми, оскільки інше не може забезпечити її однакове застосування, не виключає необмеженості трактування у правозастосовній практиці і неминуче призводить до сваволі".Законопроект, который зарегистрировал Арсений Яценюк направлен именно на то, чтобы можно было штрафовать водителей за нарушение ПДД без доказательной базы. Однако, статья об отмене презумпции невиновности распространяется на все виды административных правонарушений, в том числе - на статью хулиганство (ст.173) или статью 185 - злостное неповинование работникам милиции.С учетом того, что в Украине остается прежним состав милиционеров эта норма приведет к массовым фальсификациям. Пользуясь этой статьей, любой милиционер может обвинить вас в любом админправонарушении, а в суде именно вы должны доказать свою невиновность, а не работник милиции предоставить доказательства ваших противоправных действий.Кроме этого, непонятно как это будет согласовано со ст.71 Кодекса Украины административного судопроизводства согласно которой: "В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову."Кроме этого, этим же законопроектом, Арсений Яценюк предлагает снова вернуть в силу ст.14-1 разрешающую штрафовать собственника транспортного средства. "Адміністративну відповідальність за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі , несуть юридичні та фізичні особи, за якими зареєстровано транспортний засіб", - говорится в тексте проекта.

Однако, это же решение КСУ №23-рп/2010 от 22.12.2010 признало неконституционным положение о штрафовании собственником транспортных средств на основании сьемки видеокамеры работающей в автоматическим режиме."Згідно з частиною другою статті 61 Конституції України юридична відповідальність особи має індивідуальний характер. Необхідність індивідуалізації адміністративної відповідальності передбачена частиною другою статті 33 Кодексу, якою визначено, що при накладенні стягнення враховується характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність. У Кодексі конкретизовано й інші конституційні принципи, зокрема принцип рівності громадян перед законом", - говорится в 4.2 решения."З наведеного Конституційний Суд України дійшов висновку про невідповідність вимогам частини другої статті 8, статті 22, частин першої, другої статті 24, частини другої статті 61, статей 62, 64 Конституції України ( 254к/96-ВР ) положень статті 14-1, частини шостої статті 258 Кодексу ( 80731-10, 80732-10 ), що згідно з частиною другою статті 95 Закону України "Про Конституційний Суд України" ( 422/96-ВР ) є підставою для визнання їх неконституційними", - принял тогда решение Конституционный суд.Отметим, что эта норма была введена Верховной Радой Украины еще в 2008 году, которой руководил тогда... Арсений Яценюк! Именно под руководством Яценюка в 2008 году были подняты штрафы в 10-20 раз и предоставлено право работникам ГАИ без суда самим штрафовать водителей. Это привело к полномасштабным фальсификациями и именно по этому возник "Дорожный контроль" - как ответ на беспредел власти.Теперь, снова вернувшись во власть, Яценюк решил взять реванш - и снова прописать в закон те нормы, которые были признаны неконституционными. В случае если они будут утверждены Верховной радой, в стране начнется полный беспредел - сотни тысяч людей будут оштрафованы на основе сфальсифицированных материалах. С учетом тотальной коррумпированности милиции и судов - это неизбежно приведет к хаосу.
komrad
Генерал-полковник
Група: Модераторы
Повідомлень: 819
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Четвер, 16.04.2015, 20:39 | Повідомлення # 692

Реформа МВС: ще більше довідок, платних поcлуг і ніякої децентралізації Рекомендовані




Аналіз нового законопроекту від МВС щодо "сервісних центрів" та "сервісних послуг": чи стане простіше, швидше і дешевше отримувати адміністративні послуги?
4 квітня на засіданні Кабміну була оголошена ініціатива щодо заснування "сервісних центрів" та "сервісних послуг" Міністерства внутрішніх справ. 6 квітня ця ініціатива вже зафіксована в урядовому законопроекті 2567, і під тиском уряду дуже швидко може стати законом.Ця ситуація вкотре демонструє усі недоліки організації роботи теперішнього Кабміну.По-перше, законопроект внесено на уряд "з голосу" - тобто не проводилася його правова експертиза (а цей законопроект принципово не узгоджується із законом "Про адміністративні послуги"), він не проходив урядовий комітет.Не проводилося й громадське обговорення (у пояснювальній записці написано, що "не потребує"), хоча навіть цей етап дозволив би МВС виправити принаймні найгрубші "ляпи" цього проекту.По-друге, уряд вкотре продемонстрував, що не планує виконувати Коаліційну угоду. Бо остання передбачає (пункти 2.4.1, 2.4.2 Розділу VІІ) розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг (тобто інтегрованих офісів, де мають надаватися базові послуги; а не кожне відомство буде створювати свій "цнапик"), і що повноваження з реєстрації автотранспортних засобів та оформлення посвідчення водія мають бути децентралізовані, тобто делеговані органам місцевого самоврядування.Грузинське прикриття саботажу децентралізаціїОтже, уряд вкотре показує, що має групу міністрів, які не бачать майбутнього у децентралізації. Крім, мабуть, особистого упередження до місцевої виборної влади окремих урядовців, на жаль, зміцнюють ці позиції й грузинські колеги – тепер нові українські урядовці, які впроваджують свій досвід в Україні.Не сумніваюся, що грузинські українці щиро вболівають за успіх реформ. Але не можна нашвидкуруч робити переклади грузинських законів (як це сталося значною мірою і з цим законопроектом) та дописувати слова "закон України".Варто зважати на те, що Україна майже вдесятеро більша за населенням і територією держава, тож централізована модель урядування нам не підходить. Також необхідно брати до уваги, що в Україні є і свій позитивний досвід та напрацювання у багатьох питаннях.Тож навіть якщо є американські кошти на реформи, то може замість експериментів краще запозичувати досвід децентралізованих країн (Польща, Канада, ФРН) для України? Зрештою, навіть офіційно озвучених 400 млн гривень, які передбачені у бюджетні на річне фінансування МРЕВ МВС, можна було б заощадити та розбудувати найсучасніші інтегровані прозорі офіси, якби усі необхідні громадянам адмінпослуги надавалися органами самоврядування.Адже очевидно, що громадянину зручніше отримувати різні послуги в одному комфортному місці, а не в кількох місцях з обмеженим асортиментом послуг.Реформа МВС нав'язує громадянам нові довідки і обов'язкові до сплати послугиАле якщо повернутися до змісту законопроекту, то є кілька норм, які найбільше зачеплять споживачів "сервісних послуг" у "сервісних центрах" (перепрошую у читачів за тавтологію, але це офіційна термінологія законопроекту).Це, зокрема, нав'язування платної "навчальної або освітньої літератури чи інших видань" (хто ж відмовиться купити брошурку з Правилами дорожнього руху перед здачею іспиту).Незрозуміла й поява нових "послуг" як-то "допуск до іспиту на отримання посвідчення водія транспортного засобу"; "видача міжнародного посвідчення водія транспортного засобу"; "допуск особи протягом строку дії позитивної оцінки в результаті здачі теоретичного іспиту на отримання посвідчення водія до додаткового іспиту раніше встановленого строку…"; "разове користування тренувальною програмою, аналогічною програмою теоретичного іспиту на отримання права керування транспортним засобом"; "видача довідки про видачу посвідчення водія транспортного засобу" (до речі, для її видачі треба аж десять робочих днів) і т.д.Дивує, чому взагалі "видача довідки про інформацію, що зберігається в базі даних Міністерства внутрішніх справ" чи "надання юридичним особам доступу до бази даних про втрачені паспорти та розшук осіб" є платними послугами. Загалом нам пропонують 50 таких "послуг".Але найцікавіше, що "розмір плати за надання послуг, у тому числі за скороченою процедурою, визначається Кабінетом міністрів України" (частина 3 статті 10 проекту).Тобто нам вкотре пропонують непрозорий спосіб визначення плати за адміністративні послуги. Нагадаю, саме через такі повноваження уряду сьогодні українці сплачують про 3-4 неправомірні платежі за закордонний паспорт та інші послуги. Чи є щось хороше у законопроекті? Так. Це акцент на електронні послуги, високий рівень персональної відповідальності усіх працівників (адміністраторів), деконцентроване прийняття кадрових рішень, можливість надсилання готових документів поштою тощо.І навіть питання створення суб'єкта господарювання для надання послуг можна було б обговорювати, якби не гіркий досвід України з корупційними структурами-"паразитами" в тому ж МВС та ДМС, які обдирають громадян надуманими "платними послугами". Видача водійських посвідчень та реєстрація автівок не мають бути справою міліції Що можна було б виправити вже?Навіть якщо Кабмін таки обере тактику створення цих "сервісних центрів" МВС, то автори реформи могли б саме тут конструктивно використати грузинський досвід і передбачити, що в містах, які вже мають належні центри надання адміністративних послуг і готові надавати також послуги МВС, окремий "сервісний центр" МВС не потрібен. Переконаний, що є міста України, які цілком впораються з цією задачею в належний спосіб (наприклад, Вінниця, Луцьк тощо).Ще краще було б змінити процедури у двох ключових адміністративних послугах МВС. Зокрема, при видачі посвідчення водія потрібно відмовитися від повторного складання іспиту в МРЕВ ДАІ. Тобто іспит має здаватися один раз – в автошколі. Відповідальність за акредитацію автошкіл все одно несе МВС.Тоді і посвідчення було б видавати та обмінювати значно простіше. Крім того, не варто поспішати з впровадженням "чіпованого" посвідчення водія, адже об'єктивно Україна не має у цьому потреби в найближчі роки. У такому разі посвідчення можна видавати протягом одного-двох днів, адже його можна виготовляти на місці.У процедурі реєстрації транспортних засобів треба відмовитися від експертного огляду транспортних засобів і платних довідок-рахунків. Тоді ця адміністративна послуга стала б суттєво швидшою та дешевшою для громадян. Також варто відмовитися від такої послуги як "видача довідки про відсутність (наявність) судимості".Тут держава мала б виробити інший механізм надання відповідної інформації на запит органів влади, а не заробляти на таких довідках. У будь-якому разі влада не має сприймати громадян лише як джерело наповнення бюджету. Тоді і рішення будуть набагато раціональніші. Адже сфера адміністративних послуг - це не та сфера, де чим більше послуг, тим краще. Тут все навпаки.ord-02.com
Форум » Громадське життя » Міліція, ДАІ, МЧС » ИНФОРМАЦИОННАЯ ЛЕНТА (Полезная информация для а/любителей,пешеходов и т.д)
Сторінка 47 з 47«12454647
Пошук:

34400.net © 2011-2016

Кузнецовськ - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів