34400.net
Кузнецовськ - Новини без цензури
ГОЛОВНА // Дорога до Білого озера - Сторінка 2 - Форум

Дорога до Білого озера - Сторінка 2 - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 2 з 3«123»
Форум » Громадське життя » Спілкування з владою » Дорога до Білого озера (Фото ям,зауваження владі,меру міста)
Дорога до Білого озера
komrad
Генерал-полковник
Група: Модераторы
Повідомлень: 819
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Неділя, 22.07.2012, 12:44 | Повідомлення # 16

Вчора їздив на Біле озеро,побачив ,що почали латати ями. Залатали частину в Старій Рафалівці і частину в Собіщицях. В Собіщицях латають паскудно,так-як в нашому місті.
Kuznecovec
Перехожий
Група: Пользователи
Повідомлень: 24
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Середа, 25.07.2012, 02:58 | Повідомлення # 17

сьогодні (тобто, вже вчора) їздив на Біле. дорогу латають дві бригади, одна назустріч іншій. першу, що працює в бік Білого, зустрів вже в лісі за Собіщицями. другу, в бік Кузні - на виїзді з Рудки. судячи з прогресу коли повертався назад - через 2-3 дні вони зустрінуться в Більскій волі.
латають так собі - вкатують катками асфальт на смолу в відносно невеликі ями, великі на жаль прачктично не чіпають. але порівняно до ще не зробленого відрізку шляху - якщо дивитися попереду і маневрувати - можна впевнено їхати 40-50, це вже значно краще ніж було.
komrad
Генерал-полковник
Група: Модераторы
Повідомлень: 819
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Субота, 28.07.2012, 00:22 | Повідомлення # 18





Неякісний ремонт дороги до білого озера. Латають дорогу якимсь отсівом. Буду робити позов до суду. Це розтрата державних коштів. В нас зовсім нема ні облавтодора,ні райавтодора. Ці гади вже так дістали з поддачкою ,,На бери те що є,,.



А ось наймані робітники з Тернопільського будсервісу більш-менш стараються.
34400
Перехожий
Група: Администраторы
Повідомлень: 30
Статус: На сайті

Дата: Четвер, 02.08.2012, 00:58 | Повідомлення # 19

Трохи дорогу ремонтували:


zidan_20031
Гість
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Неділя, 05.08.2012, 00:46 | Повідомлення # 20

ну хоть так добре,не прекрасно,але хоть трішки краща. dry


Лізка
komrad
Генерал-полковник
Група: Модераторы
Повідомлень: 819
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Неділя, 05.08.2012, 23:38 | Повідомлення # 21

Та яке добре,тут відкат цілих міліонів,після слідуючої зими дороги будуть ще більш в огидному стані.
reks
Своя людина
Група: Пользователи
Повідомлень: 141
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Понеділок, 06.08.2012, 12:11 | Повідомлення # 22

Зато той хто получив откат,катедж у відмінному стані. dry
PAVELNP
Гість
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Понеділок, 06.08.2012, 20:20 | Повідомлення # 23

biggrin biggrin biggrin
komrad
Генерал-полковник
Група: Модераторы
Повідомлень: 819
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Понеділок, 13.08.2012, 11:23 | Повідомлення # 24

Как действовать при встрече с парковщиками. Например, при въезде на побережье, где действуют блокпосты со шлагбаумами и процветают незаконные поборы.

komrad
Генерал-полковник
Група: Модераторы
Повідомлень: 819
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Середа, 29.08.2012, 14:38 | Повідомлення # 25

Облавтодори заправились бітумом на 77 мільйонів за допомогою приватної фірми керівників ДАКу

Рівненський та Волинський облавтодори 26 та 27 червня за результатами тендерів уклали угоди з ТОВ «Бюро Ейнштейн» на придбання бітуму на загальну суму 77,25 млн грн. Про це повідомляється в «Віснику державних закупівель».

ДП «Волинський облавтодор» придбав бітум на 55,31 млн грн. по 8575 грн./т. ДП «Рівненський облавтодор» купив бітум на 21,95 млн грн. по 8780 грн./т. Ця ціна є однією з найвищих, отриманих на державних тендерах цього року.

Єдиним конкурентом «Бюро Ейнштейн» на обох тендерах було ТОВ «Гріндел плюс». Засновниками компанії є Сергій Єфіменко і Юрій Науменко. Вони з 2005 року займають керівні посади в державному ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», якому і підпорядковані облавтодори.

ТОВ «Бюро Ейнштейн» зі статутним капіталом 46 тис грн. зареєстровано на Сергія Гущина. Фірма прописана за адресою масової реєстрації на вул. Щорса, 44 в Києві. Вперше компанія виграла державний тендер в червні 2011 року, з того часу постійно перемагаючи в торгах облавтодорів. З врахуванням останніх закупівель «Бюро Ейнштейн» отримало підряди на 277,25 млн грн
komrad
Генерал-полковник
Група: Модераторы
Повідомлень: 819
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Середа, 29.08.2012, 15:02 | Повідомлення # 26

Ми подивились, по чому виходить дорожній бітум для народу. Виявилось, що за ринковими цінами його не може купити практично ніхто: ні угрупування державних автодорожників, ні клерки Одарича, ні шахтарі, ні атомники, ні донецькі, ні хмельницькі… Є такий се

Ми подивились, по чому виходить дорожній бітум для народу. Виявилось, що за ринковими цінами його не може купити практично ніхто: ні угрупування державних автодорожників, ні клерки Одарича, ні шахтарі, ні атомники, ні донецькі, ні хмельницькі… Є такий сезонний товар з непривабливою назвою – бітум. Оскільки використовують його в шляховому будівництві, відтак пік продаж припадає на теплий сезон. Ми проаналізували всі державні тендери з придбання бітуму з квітня і порівняли з ринковими. У відкритих джерелах зустрічаються ціни 7 – 7,6 тис грн./т. Ми округлили до 8 тис грн./т, розуміючи що ціни в інтернеті можуть бути дещо прикрашеними.

Виявилося, що серед всіх закупівель в квітні-червні бітум дешевше від 8000 грн. спромоглися купити лише чверть державних та комунальних підприємств. Решта – щонайменше на 10-15% дорожче.

Ось так виглядає Топ-10 бітумних оборудок України-2012:
Постачальник Замовник Ціна, грн./т.
1 ТОВ «Лідер промснаб» ДП «Артемвугілля» 13693
2 ТОВ «ТД «Бора» ВП «Рівненська АЕС» 10680
3 ПАТ «Черкаський асфальтобетонний завод» Департамент економіки та розвитку Черкаської міськради 10000
4 ТОВ «Патріот» КП «Шляхове ремонтно-будівельне управління» м.Донецька 9504
5 ТОВ «Бітекс» ДП «Запорізький облавтодор» 9450
6 ТОВ «Укрінтех» ВП «Хмельницька АЕС» 9300
7 ТОВ «Компанія «Адванс» Чернівецьке шляхово-експлуатаційне підприємство 9150
8 ТОВ «Бюро Ейнштейн» ДП «Київське обласне дорожнє управління» 8780
9 ПАТ «Компанія Інтерлогос» ДП «Київське обласне дорожнє управління» 8664
10 ТОВ «Фірма «Мікрон» КП «Полтавське підрядне шляхове ремонтно-будівельне управління» 8600

Безумовний лідер належить до найбільш бездонної української галузі – вуглепрому. Фірма донеччанина Сергія Аверіна зі статутним капіталом 1000 грн. з’явилась в тендерах лише в травні 2011 року. І з того часу примудрилась продати державним шахтам різного товару – від бітуму, до чобіт і шахтного обладнання на 186,35 млн грн.

Рівненськім атомникам теж медом намазано в столичному «Торговому домі «Бора» Сергія Войтенка. Фірма багато років поспіль регулярно виграє підряди АЕС, цього року отримавши понад 3 млн грн. Хмельницька АЕС відзначилась лиш однією угодою з «Укрінтехом» Вадима Чумака, зате з приємною ціною.

Наступного героя навіть не дуже потрібно прояснювати. Половина акцій ПАТ «Черкаський асфальтобетонний завод» належить Черкаській мерії, відтак фірма є пов’язаною особою з замовником торгів. Також в керівних органах компанії повно вихідців з приватного ВАТ «Темп», яке до обрання мером Черкас очолював Сергій Одарич. Ця пов’язаність дозволяє заводу і бітум продавати по 10 тисяч за тону, і взагалі бути улюбленцем мерії – з початку 2011 року «Черкаський асфальтобетонний завод» заправився мерськими підрядами на 77 млн грн.

Приклад донецької фірми «Патріот» – прекрасне уособлення лозунгу: «Схід та Захід разом». Вивчивши тендери «Патріоту» з 2008 року, виявилась така картина. До інавгурації Віктора Януковича донецька фірма вигравала підряди лише шляхового управління Донецька. Після зміни влади ще одним крупним замовником товарів від фірми Олексія та Олега Носалів, що має статутний капітал 20 тис грн., став Львівській облавтодор. Загалом з 2010 року «Патріот» наситився в Донецьку підрядами на 163 млн грн., у Львові – на 136 млн грн.

П’ятий номер – київська компанія «Бітекс» Олександра Шаргородського зі статутником 24 тис грн. Вона цього року виграла лише чотири підряди, зате на 40 млн грн. При цьому географія поставок – Запоріжжя, Київ і Львів – наводить на думку, що компанія має дуже розгалужену мережу. При цьому успіхи «Бітексу» треба розглядати в контексті перемог хмельницької компанії «Адванс» Юрія Вжишневського і Тадеуша Флорінського, яка знаходиться на 7-му місці хіт-параду. Ці фірми розігрують тендери між собою по принципу «сьогодні – ти, завтра – я».

Між тим вищезгадані фірми і поруч не стояли з угрупуванням, яке в нашому хіт-параді уособлює ТОВ «Бюро Ейнштейн». Фірма зі статутним капіталом 46 тис грн. зареєстрована на Сергія Гущина, прописана за адресою масової реєстрації – на вул. Щорса, 44 – разом з кількома сотнями інших компаній. І ось ця непримітна фірма з червня 2011 виграла бітумні тендери облавтодорів по всій Україні на 277 млн грн.

Довелось трохи побути Ейнштейном, аби зрозуміти яка ж рука централізовано націлює облавтодори саме на цю контору. З’ясувалось, що «Бюро Ейнштейна» постійно має лише одного конкурента, який завжди догідливо пропонує товар на піввідсотка дорожче, забезпечуючи переможцю «алібі» на відкритих торгах. Це – ТОВ «Гріндел плюс».

А тут маємо Сергія Єфіменка і Юрія Науменка, які з 2005 року займають керівні посади в державному ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», якому і підпорядковані облавтодори.

Звісно неможливо оминути і ТОВ «Контакт-К», яке формально не фігурує в нашому хіт-параді, але це тільки тому, що його максимальна ціна цього року не потрапила до 10 найцінніших бітумників. Насправді ця дніпропетропетровська фірма зі статутником аж 900 грн., зареєстрована на Сергія Потійка, як і «Бюро Ейнштейн» з’явилась в тендерах облавтодорів в червні минулого року і з того часу нарубало підрядів вже на 253,59 млн грн. І ці чверть мільярда в руках у фірми зі статутником 900 грн. по співвідношенню заробітків до статутного капіталу за один рік – 28 мільйонів до 1 – гідні того, аби потрапити в «Форбс». У рубрику «Як стати мільйонером на нестабільних ринках»…

Джерело:http://nashigroshi.org/2012/07/06/bi-tu-m-%E2%80%93-biznes-dlya-muzhchyn/
komrad
Генерал-полковник
Група: Модераторы
Повідомлень: 819
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Четвер, 30.08.2012, 19:33 | Повідомлення # 27

Украина получит хорошие дороги через 85 лет

Специалисты коммунального предприятия «Укравтодор» предположили, что качественные дороги в Украине появятся через 85 лет. По их подсчетам, сегодняшний уровень финансирования и темпы строительства позволят сделать дороги хорошими только к концу этого столетия.

Советник главы Государственной службы автомобильных дорог Украины Евгений Прусенко привел подсчеты, которые показывают темпы ремонта. «Из 176 тысяч километров автомобильных дорог общего пользования в прошлом году было отремонтировано свыше 2 тысяч. И это немногим более одного процента. Таким образом, двигаясь и дальше такими темпами, все дороги можно будет отремонтировать за 85 лет», - цитирует слова Прусенко информационное агентство «Укринформ». По его словам, большая часть дорог не ремонтировалась уже 30-40 лет, когда срок эксплуатации между ремонтами составляет 12-15 лет.

Впрочем, дороги в Украине ремонтируют и количество нового покрытия растет, хоть и очень медленно. Если в 2008 году было отремонтировано 92 км, в 2010 – 973 км, то в 2011 показатель достиг 2007 км. Получим ли мы 176 тыс. км нового асфальта через 85 лет, покажет время.
komrad
Генерал-полковник
Група: Модераторы
Повідомлень: 819
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Понеділок, 15.10.2012, 23:49 | Повідомлення # 28

Ремонт рівненських доріг за рахунок підприємців.

komrad
Генерал-полковник
Група: Модераторы
Повідомлень: 819
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Середа, 31.10.2012, 20:14 | Повідомлення # 29

На Рівненщині селяни перекрили рух у знак протесту.mp4



Це скрізь такий бардак з дорогами в Володимирецькому районі
komrad
Генерал-полковник
Група: Модераторы
Повідомлень: 819
Статус: Тимчасово відсутній

Дата: Четвер, 07.02.2013, 15:05 | Повідомлення # 30

Азаров не может без слез смотреть на украинские дороги

Премьер-министр Николай Азаров на заседании правительства 6 февраля поручил сконцентрировать ресурсы и усилия на ремонте украинских дорог. На некоторые из них, признался глава Кабмина, невозможно "смотреть без слез".

"Сегодня как никогда нашими дорогами проехать сложно, а иногда просто невозможно. Нынешняя зима окончательно доконала много километров дорог и улиц. Водители и пешеходы возмущены таким плохим состоянием дорог", - сказал Азаров.

По мнению премьера, виной всему суровая зима 2012-2013 и частые перепады температур, которые вместе с грузовыми автомобилями разбили дороги, сообщает Украинская правда.

"Разрушается дорожное покрытие на городских улицах, коммунальных дорогах, на старых автомобильных путях общего пользования. Без слез невозможно смотреть на дорогу Киев – Одесса, на участок дороги Хмельницкий – Черновцы. Или попробуйте проехать от Сум до Киева", - сказал он.

"Не лучшая ситуация и с дорогами коммунальной собственности. В качестве примера, Кольцевая дорога вокруг Киева. Ни один областной центр не может похвастаться хорошими дорогами", - добавил Азаров.

Организацию неотложного ремонта и подготовку к плановым ремонтам дорог Азаров поручил взять под личный контроль вице-премьеру Александру Вилкулу.

"Сейчас нужно сконцентрировать ресурсы и усилия на немедленном возобновлении покрытия в наиболее проблемных местах", - подчеркнул он.

По подсчетам премьера, на строительство содержание и восстановление поврежденных дорог в Украине необходимо 2 млрд. гривен. Сейчас же из бюджета выделяется только 417 млн.

Остальные ресурсы Азаров предложил искать в местных бюджетах и у коммунальных предприятий.

"Поэтому нужно сконцентрировать все возможные ресурсы, не распылять их, искать местные резервы", - сказал глава правительства.

Премьер заявил, что и у "Укравтодора" и в регионах есть потенциальные возможности для разворачивания работ по возобновлению поврежденных за зиму дорог.

"Понятно, что сейчас неблагоприятные условия для полноценного ремонта дорожного покрытия. Но, по крайней мере, ликвидировать опасные участки и качественно подготовиться к плановым ремонтам, начать их, как только позволят погодные условия – необходимо", - распорядился Азаров
Форум » Громадське життя » Спілкування з владою » Дорога до Білого озера (Фото ям,зауваження владі,меру міста)
Сторінка 2 з 3«123»
Пошук:

34400.net © 2011-2016

Кузнецовськ - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів