34400.net
Кузнецовськ - Новини без цензури
ГОЛОВНА // Політика // Бандері та Шухевичу присвоєно звання почесних громадян Кузнецовська

Бандері та Шухевичу присвоєно звання почесних громадян Кузнецовська

09.11.2011

58

4057

На 12 сесії Кузнецовської міської ради, яка відбулась 28 жовтня 2011 року, було присвоєно звання "Почесний громадянин міста Кузнецовськ" С.А. Бандері та Р.Й.Шухевичу.

Заслухавши звернення представників фракцій: ВО «Батьківщина», ВО «Свобода», громадської партії «Пора», політичної партії «Фронт Змін», політичної партії «УДАР (Український демократичний альянс за реформи) Віталія Кличка», керуючись Положенням про присвоєння звання «Почесний громадянин міста Кузнецовськ”, затвердженим рішенням міської ради від 25.03.2011 року № 82 та ст. 25 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада

ВИРІШИЛА:

Присвоїти звання "Почесний громадянин міста Кузнецовськ" (посмертно):

Степану Андрійовичу Бандері – голові Проводу Організації Українських Націоналістів;

Роману Йосиповичу Шухевичу – головнокомандуючому Української повстанської армії.


Варто зазначити, що лише 3 депутати з усіх присутніх у цей день в сесійній залі, проголосували проти прийняття даного рішення і 1 депутат утримався. А після слів секретаря лічильної комісії: "Рішення прийняте!" в сесійній залі пролунали гучні оплески.

За матеріалами - kuznetsovsk-rada.gov.ua

Всього коментарів: 58
1
гектор | 09.11.2011 | 03:03
+ (-8) -
Нарешті правда перемогла. Герої України достойно займуть своє місце в історії України. Слава Героям.
9
Бацька | 10.11.2011 | 00:56
+ (-3) -
2
oleg | 09.11.2011 | 11:05
+ (14) -
Бред полнейший...
3
Житель | 09.11.2011 | 11:09
+ (11) -
Хтось гарно раніше написав - в місті, названому на честь радянського розвідника, герої міста - Бандера і Шухевич. МАРАЗМ.
4
Zodchy | 09.11.2011 | 11:28
+ (9) -
з такими обертами подій через 50 років місто називатиметься Бандерівськ... а смисл радикально-тупий в тому, що нищилось національне радянським, а тепер навпаки.
тільки депутати міста видно не можуть вирішити передвиборних обіцянок, то займаються аби чим... значна більшість мешканців міста ще не готова до цього... хоч би опитування провели обранці...
5
Аламак | 09.11.2011 | 14:26
+ (6) -
Взагалі почесні громадяни міста, хай навіть посмертно (ноу-хау місцевих депутатів!) мають мати якесь відношення до міста. Але справа не в тому. Постаті Бандери і Шухевича зовсім не однозначно сприймаються громадянами України і навіть жителями нашої місцевості. Але якщо така майже повна одностайність депутатів, то це можна лише вітати.
Хоча сенсації тут не повинно бути, це ще раз підтверджує, що ніякого поділу за ідеологією у фракцій не існує. Тепер можна звітуватися про виконані зобов'язання перед жителями міста. І не забудьте повідомити нащадків почесних жителів, в них певно вже з'являться права, пільги... Хтось з внуків земельки схоче відхопити, квартирку певно мають надати комусь, навіщо тоді вся ця каша?
6
гість | 09.11.2011 | 19:19
+ (3) -
Не смішіть мене,цей маразм продвигає ВО"Свобода"
7
ЯНІНА | 09.11.2011 | 21:54
+ (2) -
О,бездельніки, немають чим зайняться. Підтримую перший коментар!
8
Бацька | 10.11.2011 | 00:49
+ (2) -
natsionalist | 10.11.2011 | 03:05
+ (-5) -
А для нашого міста Бандера і Шухевич були, є і будуть героями, на зло всім московським прихвостням.
Бацька | 10.11.2011 | 03:21
+ (-2) -
Аламак | 10.11.2011 | 15:07
+ (3) -
Е, а чому Кузнєцов Микола Іванович до цих пір не почесний громадянин міста? Не достойний? Депутати всіх мастей, давайте займіться цим питанням терміново!
s_vij | 15.11.2011 | 16:38
+ (0) -
2.2. У разі подання кандидатури до присвоєння Звання, подаються такі документи:
...
- вичерпні біографічні дані про кандидата.
...
от як у 2025 році відкриють всі архіви і ми дізнаємось повну біографію Кузнєцова, от тоді, видно і подадуть...
Бацька | 15.11.2011 | 16:55
+ (-1) -
Аламак | 10.11.2011 | 15:09
+ (0) -
Де можна ознайомитись з "Положенням про присвоєння звання «Почесний громадянин міста Кузнецовськ”? Звичайно крім приміщення вельмишанованої міської ради.
Varvara | 10.11.2011 | 15:15
+ (0) -
ПОЛОЖЕННЯ
про присвоєння звання
«Почесний громадянин міста Кузнецовськ »

1. Загальні положення


1.1. Звання «Почесний громадянин міста Кузнецовськ » (надалі Звання) присвоюється за значний внесок в соціальний, економічний, патріотичний та культурний розвиток міста та України; за вагомі досягнення у галузях науки, освіти, культури, спорту, охорони здоров’я, охорони громадського порядку, будівництва та житлово-комунального господарства, підприємництва; за громадську та благодійну діяльність міста.
1.2. Звання присвоюється рішенням Кузнецовської міської ради.
1.3. Звання «Почесний громадянин міста Кузнецовськ» може бути присвоєно посмертно.
1.4. Особам, яким присвоюється Звання вручається нагрудний знак, посвідчення.
1.5. Почесних громадян міста Кузнецовськ записують до «Книги почесних громадян міста Кузнецовськ» в хронологічному порядку, яка ведеться в одному екземплярі та зберігається в міській раді.

2. Порядок представлення до присвоєння звання «Почесний громадянин міста Кузнецовськ »


2.1. Право висування кандидатур на присвоєння Звання належить:
- міському голові;
- секретарю міської ради;
- постійним комісіям міської ради;
- трудовим колективам підприємств, установ, організацій міста (не залежно від форм їх власності), об’єднанням громадян;
- громадським організаціям, профспілкам, творчим спілкам та політичним партіям та їх осередкам.
2.2. У разі подання кандидатури до присвоєння Звання, подаються такі документи:
- клопотання на ім’я міського голови;
- вичерпні біографічні дані про кандидата.
До пакету документів можуть додаватися відгуки-клопотання юридичних, фізичних осіб, трудових колективів та зібрань громадян, які підтримують висування цієї кандидатури (кількість відгуків не обмежується).

2.3. Попередній розгляд матеріалів та висновки щодо кандидатури на присвоєння Звання проводить постійна комісія Кузнецовської міської ради з питань дотримання прав людини, законності, боротьби із злочинністю, депутатської діяльності, етики та регламенту.

3. Порядок вручення посвідчення та нагрудного знаку «Почесний громадянин міста Кузнецовськ »

3.1. Особам або родичам померлого, які удостоєні звання «Почесний громадянин міста Кузнецовськ», вручається посвідчення та нагрудний знак.
3.2. Відзнаку вручає міський голова або секретар міської ради під час святкування дня міста.
3.3. Короткі біографічні дані про почесного громадянина, його фото, зміст рішення міської ради заносяться до «Книги почесних громадян міста Кузнецовськ ».
3.4. Повідомлення про присвоєння Звання розміщується в засобах масової інформації та на сайті міської ради.

4. Пільги громадянам, яким присвоєно звання «Почесний громадянин міста Кузнецовськ »

4.1. Почесному громадянину міста виявляються всі знаки уваги, що відповідають його високому званню, соціальному статусу. Він персонально запрошується як почесна особа на заходи, присвячені державним святам і іншим важливим подіям у житті міста.
4.2. Почесний громадянин має права і пільги на:
- позачерговий прийом з особистих і службових питань посадовими особами міської ради, виконавчого комітету, керівниками установ, підприємств і організацій, що перебувають у комунальній власності;
Аламак | 11.11.2011 | 12:52
+ (5) -
З юридичної точки зору, не зауважиш нічого. Якщо більшість міської ради проголосувала і мер міста підписав, значить так тому і бути. Душі Бандери і Шухевича мають бути безмежно щасливими як і душі невинно загиблих від національно-визвольної боротьби. Якщо це привнесе якусь користь для громади міста чи України, так хто проти? Тим більше є і приклади. Кадиров російських солдат у чеченську війну пухкав, а Герой Росії.
Родичів нових почесних порадувати не забудьте. Онук одного наче в Канаді живе, і брат другого в Україні.
Бацька | 11.11.2011 | 16:46
+ (-1) -
Аламак | 11.11.2011 | 18:17
+ (2) -
На рахунок "ТА" була подібна думка. Але місто саме по собі в Україні, так що трактування тут однозначне.
А заняття це для депутатів, щоб було про що теревенити на наступних виборах.
Бацька | 11.11.2011 | 21:21
+ (-1) -
Аламак | 14.11.2011 | 13:00
+ (1) -
Взагалі слід постаратися, щоб уявити ситуацію, при якій щось зроблено для українського міста і без всякої користі для України. Що добре для Кузнецовська, вже автоматично має бути добрим для держави. Це якщо справді є держава.
Тут цікавим є факт, як депутати різних фракцій одноголосно проголосували за подібне рішення. Місцеві лідери "Свободи" можуть рапортувати в центральний офіс про виконану роботу. Разом з прокладенням електропідігріву під тротуар в Тернополі це буде величезне досягнення. Можливо і єдине.
Varvara | 10.11.2011 | 15:15
+ (0) -
5. Обмеження щодо присвоєння звання «Почесний громадянин міста Кузнецовськ » та порядок його позбавлення.

5.1. Звання «Почесний громадянин міста Кузнецовськ» може бути присвоєно не більше двом особам у рік.
5.2. Самовисування на звання «Почесний громадянин міста Кузнецовськ » не розглядаються.
5.3. Звання «Почесний громадянин міста Кузнецовськ » не може бути присвоєне громадянам, які скоїли раніше кримінальні злочини, були засудженими, судимість яких не погашена.
5.4. Питання щодо позбавлення звання «Почесний громадянин міста Кузнецовськ» вирішується на сесії міської ради у разі здійснення особою кримінального злочину, вирок щодо якої вступив у законну силу.

6. Заключні положення.

6.1. Робота щодо узагальнення поданих документів, подання їх на розгляд постійної комісії міської ради, підготовки проектів рішень міської ради з питань присвоєння Звання покладається на відділ з питань кадрової та режимно-таємної роботи апарату виконавчого комітету Кузнецовської міської ради.
6.2. Розповсюдження інформації щодо присвоєння Звання забезпечується відділом з гуманітарних питань та внутрішньої політики виконавчого комітету Кузнецовської міської ради.
6.3. У випадку втрати (псування) диплому та нагрудного знаку дублікат не видається, у випадку втрати посвідчення необхідно звернутися у відділ з питань кадрової та режимно-таємної роботи апарату виконавчого комітету Кузнецовської міської ради щодо видачі дублікату.
6.4. В разі смерті особи, відзначеної Званням, посвідчення, диплом, нагрудний знак залишаються у спадкоємців без права носіння та отримання пільг, а в разі їх відсутності або за бажанням передаються на збереження до архівного відділу Кузнецовської міської ради.
6.5. Дане Положення вступає в силу з моменту прийняття рішення міської ради і поширюється на всіх Почесних громадян міста Кузнецовськ, в тому числі на тих, кому звання "Почесний громадянин міста Кузнецовськ" присвоєно до прийняття даного рішення.

7. Опис атрибутів «Почесного громадянина міста Кузнецовська»

7.1. Нагрудний знак „Почесний громадянин міста Кузнецовськ” являє собою хрест золотистого металу з розширеними лапками, заповненими синьою емаллю. Хрест покладений на основу у вигляді стилізованої чотирипроменевої зірки сріблястого металу.
7.2. Центральним елементом знаку є герб міста Кузнецовськ з написом „Почесний громадянин”. Герб обрамляє лавровий вінок. Центральний елемент виконано з металу золотистого кольору.
7.3. Золотий колір символізує велич, багатство, справедливість.
7.4. Срібний колір символізує чистоту та гідність.
7.5. Синій колір символізує славу.
7.6. Розмір знаку: хрест – 50/50 мм.
7.7. Кріплення – заколка.
Бацька | 10.11.2011 | 17:40
+ (5) -
ЯНІНА | 10.11.2011 | 23:52
+ (0) -
Чого ці коментарі не попорядку? Хотіла підтримати третій коментар. Випадково підтримала перший.
ЯНІНА | 10.11.2011 | 23:56
+ (3) -
Да проти моди не попреш. Зараз так модно підтримувати героїв тих яких ніхто небачив. А той хто їх побачив то ми вже їх не побачили.
степан | 14.11.2011 | 23:37
+ (0) -
Рішення міської ради-відповідь Януковичу та його проросійській кліці на їх антиукраїнські дії та здачу України Кремлю. А чи були тут Бандера і Шухевич не так важливо.Важливо те, що тут, в Вараші,був і залишається український дух та ідеї за які вони віддали свої життя. Сідченням цього є історичні відомості про участь 12 варашан в збройних формуваннях УПА та рішення міської ради яке ми з Вами обговорюємо. А місто назване ім"ям терориста Кузнецова поверне свою історичну назву ВАРАШ. Це відбудеться після відкриття Росією в 2025 році архівів по Кузнецову.
Бацька | 15.11.2011 | 16:01
+ (-1) -
Аламак | 16.11.2011 | 09:31
+ (2) -
Кузнецов, який стріляв німецьких офіцерів і збирав відомості про пересування фашистських військ, ризикував кожну хвилину життям і загинув виявився терористом.
А хлопці з лісу, що грабували місцевих селян, зрідка стріляли у демобілізованих бійців Червоної Армії стали героями всіх часів і народів.
А хто тоді росіяни і німці в 40-их роках минулого століття?
tatarin389 | 16.11.2011 | 00:04
+ (2) -
Бред полнейший.
степан | 16.11.2011 | 18:23
+ (-3) -
сталінський комунізм визнані ворожими людству режимами і їх пропаганда переслідується кримінальною відповідальністю, Гвинтиком того режиму був і Никанор Кузнецов, який робив провокаційні вбивства з метою подальшого знищення німцями українців. До речі, Кузнецов не мав жодного відношення до нашого міста. А Бандера мав. Бо в той час в Вараші були бандерівці. Та й не можна порівнювати Никанора з Шухевичем, не говорячи про Бандеру. Це різні величини. Для мене, українця, Бандера і Шухевич свої. А Кузнецов і йому подібні чужі. Ізавжди будуть ЧУЖИМИ.
степан | 16.11.2011 | 18:36
+ (-2) -
Аламаку-Росіяни і німці перед війною були союзниками-загарбниками.Поділили пів Європи. Сталін навчав в СССР німецьких військовиків. Гестапо переймало досвід сталінських таборів. Власов і десятки російських генералів воювали на стороні Гітлера маючи армію близько 1200000 солдатів. А Кузнецов не був розвідником. Розвідницями були його соратниці- повії Лідія Лісовська та її двоюрідня сестра Маййя Мікота. Це вони передавали йому здобуту "тяжкою працею" в ліжку з високопоставленими німецькими чиновниками цінну інформацію.
Аламак | 17.11.2011 | 12:44
+ (4) -
Місто Кузнецовськом назвали люди які його будували. Якщо у Вараші були бандерівці (точно бандерівці, а не бульбовці?), то почесним громадянином Вараша Бандеру можна і назвати.
Щодо Лісовської і Мікоти, то слово "повія" краще не застосовувати. Це слово більш прийнятне для "мадам і мадмуазель" які ошиваються по барах і саунах заради власного задоволення чи за гроші.
Радянський Союз звільнив Європу від нового рабовласницького ладу, а Кузнецов був одним з тих, хто за висловленням видатного французького фізика Кюрі "знищував тих, хто хотів знищити людство".
Щодо дружби перед війною Гітлера і Сталіна, так до війни Німеччина дружила і з Чехією і Англією і Францією і Польщею і всіма-всіма-всіма.
мим | 16.11.2011 | 20:10
+ (1) -
Придурки они бы еще Сталина и Берия выдвинули на потчетных
Вікторія | 16.11.2011 | 20:25
+ (0) -
Степане, а скільки Вам років? Якщо не секрет.
Вікторія | 16.11.2011 | 20:29
+ (2) -
Ваш дід, чи прадід не воювали? І не були гвинтиком того режиму?
Бацька | 17.11.2011 | 04:28
+ (3) -
Аламак | 17.11.2011 | 12:52
+ (3) -
Якщо шановних депутатів міста не затруднить, то може змінили б "Положення про надання статусу почесний громадянин міста..." пункт про надання статусу "почесний громадянин". За це могли б голосувати всі громадяни міста, наприклад, під час місцевих чи ще якихось виборів.
І затрати не були б великі і суперечок не виникало.
А то легітимність такого рішення, прийнятого людьми із списку, викликає сумнів.
анатолій | 21.11.2011 | 22:19
+ (0) -
М.Кузнецов як пише радянська історія був вбитий буржуазними націаністами, це дядько, який мав більше однієї корови.Виникає питиння, з ким він воював і за що його вбили.Місто давно треба перейменувати.
voldem | 27.11.2011 | 12:54
+ (0) -
А яка різниця чи буде їм присвоєне звання???
Їм це не допоможе!
А от роздратувати НАСЕЛЕННЯ міста - це Запросто!!!
Кращеб Щось інше придумали більш КОРИСНЕ , а не забивали всякими дурницями голову!!!
Чиму цього не робили 5 - 10 р назад ? А зараз схаменулися ? Один дурень сказав інші підхопили !!!
Ще може СТАЛІНА зробимо почесним громадянином МІСТА ???
Це так само як на 9 травня чомусь раніше це св'ято проводилось нормально, а зараз з протестами , сутичками! А все тому , що комусь це дуже Вигідно гратися настроями людей!!!!!!!!!!!
анатолій | 27.11.2011 | 17:54
+ (0) -
Ми і так святкуємо перемогу над собою, улаштовуємо весілля в день памяті
жертвам голодомору. Святкуємо День захисника Вітчизни навіть не задумуючись,що в
цей день 23 лютого 1918 року Червона армія в Києві вирізала усіх хто
говорив на українській мові, носив козацькі вуса або вишиванку.
З нас робили радянський народ і ми до цих пір не можемо оговтатись.
А те що ми приходимо до тями і вшановуємо своїх героїв це нормальний
процес.
Бацька | 27.11.2011 | 18:15
+ (-1) -
Egud | 05.12.2011 | 21:46
+ (4) -
Маразм якийсь wacko При чому тут Бандера і Кузнецовськ?! В чому зв'язок biggrin Хто як може - так дуріє. Куди котиться цей світ.. В прірву!

ЗюІю
А питання про зв'язок риторичне (на всяк випадок). Його (зв'язку) немає.
Гість | 08.12.2011 | 04:30
+ (4) -
степан, ні в той час, ні в який інший - бандерівців тут і близько не було . були так звані "бульбаші" чи "бульбівці" - бійці об'єднання Поліська Січ, на чолі з отаманом Тарасом Бульбою-Боровцем. ця збройна сила не відносилась ані до бандерівців, ані до мельниківців, і позиціонувалась як "третя сила" (між іншим - фактично єдина яка вела справжні бойові дії як проти німців, так і проти Червоної армії та НКВС).
перш ніж кидати понти - вчіть історію.
а по темі: Бандера, Мельник, Шухевич - герої України, це беззаперечно, але не треба з того робити цирк. робити з них почесних громадян Кузнецовська - це просто ще одні нікому не потрібні понти biggrin
Гість | 08.12.2011 | 04:35
+ (3) -
анатолій, перейменовувати будете те, що самі збудуєте. крапка.
анатолій | 11.12.2011 | 15:31
+ (0) -
Гість. Ви рахуєте що збудувало місто НКВС і назвало так як порахувало за потрібне,а нас використали як робочу силу, і ми ніякого відношення до будівництва міста не маємо?
євген | 12.12.2011 | 01:48
+ (-1) -
/видалено/ хто проголосував проти і хто утрримався чому не пишемо чи можливо це знов хтось ізБЮТу
євген | 12.12.2011 | 01:50
+ (-1) -
всі хто проти почесих героїв України підніжки польщі грязь москви
Вікторія | 12.12.2011 | 14:24
+ (0) -
Ваші "почесні" герої тільки і заслуговують на повагу таких "грамотіїв", як Ви Євгене.
! | 21.12.2011 | 19:10
+ (0) -
Бредятіна
Quit | 03.01.2012 | 22:03
+ (0) -
смішно, аж до сліз biggrin
невже депутати такі дивні зібрались?
розумного пояснення, думаю, ніхто не дасть, це "гав" нинішній більшості у ВРУ...
а Христофора Колумба хтось зробить почесним мешканцем? biggrin
mixas | 03.02.2012 | 00:19
+ (0) -
Кем признаны и где преследуется ?
ха | 09.02.2012 | 14:08
+ (0) -
Когда собаке нечего делать, она яйца лижет!
Депутатам видимо нечего делать: у нас все ОК в стране, в городе и т.д. Они же плодотворно трудились 20 лет независимости. И теперь когда у нас уже все стало очень прекрасно, конечно же можно порешать очень важные для жизни людей дела - ну такие типа какие флаги можно поднимать по праздникам, а какие нет. Или срочно денег выделить на памятник новому герою да побольше. Ну и далее в том же духе.Главное смердов натравить друг на друга (белых против красных), чтоб по меньше думали и за работой правителей не следили. Ведь смердам много думать вредно.
preljudija | 04.06.2012 | 10:21
+ (0) -
більш значущих проблем немає у депутатів як оці-----краще б зайнялись проблемою працевлаштування молоді... angry angry
ФУ | 07.09.2012 | 17:41
+ (0) -
ИЧСХ - ВЫ ИХ ВЫБИРАЛИ!!!
WW | 13.12.2012 | 03:32
+ (0) -
Шановні депутати! Багато українських патріотів боролися за незалежність України в лавах 14-а гренадерської дівізії Ваффен СС «Галичина». Тому необхідно присвоїти звання почесного громадянина м. Кузнецовськ також Генріху Гіммлеру - рейхсфюреру СС. Слава нації!
New generation | 27.01.2013 | 18:51
+ (0) -
http://blogs.korrespondent.net/users/blog/maniusfelix/a94920
Manius Sisenna Felix, Не люблю Украину.
Лишь недавно я осознал, как некомфортно было быть диссидентом годах в эдак 70-х. Не потому, что могли посадить, это дело житейское. А потому что вокруг тебя окружает все то, что ты терпеть не можешь. Вот так и я испытываю крайнее отвращение ко всему что связано с желтоголубизмом. Все эти нэзалежности, как вещи в себе, унылые поэты, крестьянские письменники. Все эти герои с глуповатыми лицами, которых вечно кто-то мучал и нагибал. Весь этот пафос дрищей в кедах и масках типо террористов, интеллигенции без образования, мыслителей, без ума и таланта. Всю эту околополитическую бахрому, которая всерьез полагает, что её заунывное блеяние про злочынну владу и жалобы на неубранный снег и воровство чиновников, действительно пугают власть. Власть, закаленную в бандитских разборках, подковерных интригах, власть, которая просто недогадывается на самом деле о существовании борцив, которых она боится.

Да вступите же уж хоть куда, хоть в Россию, хоть в Европу, лишь бы изгибла вся эта псевдонациональная пена, вся эта порожденная совком националистическая культура, вся эта беспомощная и бесперспективная страна. Вступить нужно в любом случае, хоть частями в разные объединения, хоть целиком куда-то, но этот рыдающий и тыкающий пальцами в свои язвы суверенитет должен исчезнуть. Все гэрои и творци должны быть преданы забвению, все что породила украинская политическая культура и подавляющая часть интеллигентской культуры должно быть забыто, должно стыдливо скрываться. Пора стать манкуртами, пора приобщиться к более жизнерадостным нациям! Нет трызубам, нет бендерам, нет тарасам, андруховычам и кобылянским, вместе с витренками и симоненками. Даешь город, долой село, даешь империю, долой голожопую партизанщину! Да поработителям и агрессорам, нет студэнтам и порабощенным!

"Будет некогда день, и погибнет священная Троя, с нею погибнет Приам и народ копьеносца Приама"
Микола | 10.02.2013 | 17:56
+ (0) -
Кузнецовск в Бандерiвск, а краще в СС Нахтiгальск. Прадiдiв великих, правнукi поганi.
Kipling | 24.02.2013 | 17:29
+ (0) -
Мауглі не може втриматися від сміху, чуючи, як бандерлоги твердять: «Ми великі! Ми вільні! Ми гідні захоплення! Гідні захоплення, як ні один народ у джунглях! Ми всі так говоримо - значить, це правда! »
Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту info@34400.net з конкретними зауваженнями і коментарі будуть видалені.
Ім'я *:
Email:
Код *:

ТОЧКА ЗОРУ

Вараш чи Кузнецовськ? (2015)

Всього відповіли: 10329
Як вирішити проблему безпритульних тварин в місті?

Всього відповіли: 7229

Останні новини

 
200

34400.net © 2011-2016

Кузнецовськ - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів