34400.net
Кузнецовськ - Новини без цензури
ГОЛОВНА // Освіта // Безпека дорожнього руху для дітей

Безпека дорожнього руху для дітей

25.02.2011

111

6403

 Сьогодні у кузнецовській загальноосвітній  школі №3, об  одинадцятій годині ранку,  працівниками ДАІ  нашого міста було  проведено лекцію по  правилам безпеки  дорожнього руху (для  дітей молодших  класів). 

 Ініціаторами заходу були вчителі та  директор  школи №3. Вони звернулися за  допомогою  до місцевих працівників Державтоінспекції і  отримали їхню цілковиту підтримку. 

Твердий Дмитро, інспектор ДПС, розповів: «У школі №3 проходить тиждень безпеки дорожнього руху, лекції для учнів проводяться напередодні канікул, для попередження нещасних випадків на дорогах.

Для того, щоб діти знали свої права і обов’язки на дорозі, ми розповідаємо їм дуже багато корисної та цікавої інформації: говоримо безпосередньо про правила дорожнього руху; про те, в якому місці можна переходити дорогу, а в якому ні; з якого боку на дорозі обходити автівку чи автобус; також розповідаємо про те, як правильно переходити дорогу за допомогою світлофора та який одяг краще вдягати вдень чи вночі, якщо  доведеться йти по узбіччю дороги (щоб водії добре бачили пішохода) та обговорюємо з дітьми багато інших цікавих речей…» 


Приємно знати, що про безпеку дітей міста Кузнецовськ піклуються не тільки батьки, а й освітяни та працівники ДАІ, адже це дуже важливо - попереджувати нещасні випадки для того, щоб менше потім довелось виправляти їх наслідки!

Всього коментарів: 111
1 2 »
1
einhell | 01.03.2011 | 10:05
+ (0) -
А про те як невинних водіїв штрафують вони незабули розказати!???
2
Твердий Дмитро - злочинець у погонах | 14.07.2011 | 14:14
+ (0) -
Справа № 2-а-49/10
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
01 лютого 2010 року 13 год. 00 хв. м.Кузнецовськ
Справа №2а-386/10
П О С Т А Н О В А
Іменем України
02 вересня 2010 року м. Кузнецовськ
Справа №2а-275/10
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
23 вересня 2010 року м. Кузнецовськ
Справа №2-а-509/10
ПОС Т А Н О В А
Іменем України
15 жовтня 2010 року. Володимирецький районний суд Рівненської області в складі
Справа №2а-527/11
П О С Т А Н О В А
Іменем України
30 березня 2011 року м. Кузнецовськ
ВОЛОДИМИРЕЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 2-а-451/11

ПОСТАНОВА
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

"04" лютого 2011 р.
Справа № 2-а-58
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
15 червня 2010 року Маневицький районний суд Волинської області
Справа № 2-а-154/11
ПОСТАНОВА
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
25 січня 2011 року м. Ківерці
mateo2507 | 27.07.2011 | 19:11
+ (1) -
Як працівник суду хочу зауважити, що з цього переліку постанов, які ми тут бачимо ,тільки дві постанови Дмитра Твердого. Постанови скасовують по різним причинам і це не значить, що вони сфальсифіковані. За такі "заяви "Вас можуть притягнути до адмін.відповідальності, це тільки для користувачів сайту ви "анонім." І ще, "людина без імени і обличчя",і вам подібні,порада: їздив би тверезий і не порушував ПДР не потрібно було б тратити свій час на складання творів,ми це прочитали і оцінили.
3
Твердий Дмитро - злочинець у погонах | 14.07.2011 | 14:27
+ (0) -
незнайчний перелік постанов судів які скасували постанови, що цей виродок сфальсифікував на невинних людей, в органах даі мвс твердий дмитро горе працівник "дайдай" знаходиться по великій помилці і скоро ця помилка буде виправлена.

панове місцеві судді прийміть до уваги!
4
reks | 14.07.2011 | 16:22
+ (2) -
Цікаві постанови, аж вісім, інтересно, а скількі постанов на користь ДАІ? Мабуть теж вісім із багатьма нуликами позаду,а чому їх не опублікувати?
І чому Ви, шановний, ________ скаржитесь тут, а не у суді?
Для цього однієї постанови вистачило б. Ви шановний офі--но ЖАДНА людина: не платите гаішникам і на позовну заяву шкода грошей, щоб діло довести до кінця !!!!!!
5
а яке піклування про батьків дітей особливо в дайі | 15.07.2011 | 01:18
+ (0) -
о цікавий камент 3 Твердий Дмитро - злочинець у погонах (Вчора 13:27),
мабуть постанов НАбагато більше і далеко не на користь данного працівника, у випадку наших друзів суд нещодавно прийняв рішення на їх користь, про що хотіла б додати. А от про свавілля що виробляє даний інспектор не знає хіба лінивий чи той хто не їздить містом. Місця де він з коллегами полюбляє "пастись" знають всі.
з подібними явищами тупого неприкритого свавілля і злодійства потрібно боротись 100%.
про інспектора дмитра твердого є багато що додати, він з кожним роком все більше наїдає та набухує ряху й пузце (доходи ж дозволяють). А до речі дайішникам платити це злочин і порушення закону. А те що дана особа наїла таке пузце не за казенний харч, а завдяки таким от як 4 reks. А позовна заява обходиться не так дорого пару гривень.

і хто взагалі пустив їх до дітей ....
6
СонЯ | 15.07.2011 | 01:35
+ (5) -
"Місця де він з коллегами полюбляє "пастись" знають всі"

Місця в студію, бо я не знаю biggrin
А взагалі, добре так, під анонімом обливати брудом людину. А може, зареєструєтесь? Чужі імена ж ви сміливо називаєте, чому б і своє не назвати?
7
Diller | 15.07.2011 | 02:13
+ (3) -
Я думаю що в кожного з нас є своя робота, і не кожен виконує її на 100% правильно, а от на інспекторі "зірвались"... А якби він всіх відпускав тільки з "попередженями", що тоді було б на дорогах нашого міста? У нас і так пішоходи не знають правил, лізуть прямо під колеса, ніби водії повинні їх пропустити. Але не знають, що пішохід, спочатку, має переконатись що немає перешкоди з лівої і правої сторони, а тільки після цього продовжувати рух по переходу. Особливо молоді мами; що, своїх дітей не шкода??? Я не захищаю водіїв, тому що серед них також є "злісні порушники". А людину, (Твердий) яка хоть щось робить для того щоб діти знали правила, от так, вибачте, "обкакують".. Соромно за вас!!! А хто із вас що зробив для того, щоб було менше ДТП??? А проблеми з нечесними протоколами вирішуйте в суді, а не публічно! А то звикли в людях бачити тільки погане, а те, що дійсно заслуговує уваги--того не бачите. Ганьба!!!
8
reks | 15.07.2011 | 08:57
+ (0) -
Адміну .... А можливо варіант --Твердий Дмитро-- як особистість на сайті?????? В депутати його biggrin biggrin biggrin biggrin
9
Водій | 15.07.2011 | 09:21
+ (3) -
Той хто хоть один раз був зупинений працівниками Кузнецовської ДАЇ знає, що то нахабні, несправедливі хабарники, зокрема і Твердий. А коли приходиш за будь-якою довідкою до ДАЇ, відчуваєш себе із за непрофесійнохамського ставлення гі..ом.
Адмін, може справді попрацюєш над цікавою особистістю - Дмитро Твердий?
Varvara | 15.07.2011 | 12:11
+ (1) -
Адмін, може справді попрацюєш над цікавою особистістю - Дмитро Твердий?

Ага, я вже собі уявляю,що там буде в коментарях biggrin
о прихвосні поприходили:) | 15.07.2011 | 22:44
+ (0) -
не знаю хто тут хто, але один дійсно ряху відіжрав, це ж на поборах з водіїв, а до речі на цьому сайті є дуже інформативне відео про роботу ДАЙ працівників. Як натхненно вони відбирають права, штампують пачками постанови по фальсифікованим протоколам і взагалі хто їздить ті знають, що улюблені місця їх випасу це по дорозі з/на озера, біля стриру, на виїзді/в"їзді з/d містo, біля полиць, за мостом, біля автобусних зупинок, біля всіх базарів і.т.д всюди там де людно і де гроші можуть дати. А стояти вони мають не в кущах і не за знаками, а перед ними і робити профілактику, а не набивати показники і кишені.
Людина показала приклад щодо некомпетентності окремого працівника і числених фальсифікацій на прикладі, так подякуємо їй.

Проблема нечесних протоколів вирішується не тільки в суді, а й у вигляді звільнення з органів МВС.Хто мав справу з ДАІ не скаже нічого доброго про цю зграю здирників і хапуг. А до дітей таким дайішникам що фальсифікують протоколи ходити не треба, бо вони ж привчають малих з дитинства боятись, а не знати свої права. Вчителі теж можуть розказати не гірше правила дорожнього руху, є ще батьки, телевізор, знаки.
reks | 18.07.2011 | 09:19
+ (1) -
Показники у них з верху требують,І якщо у ДАІшника високі показники то його ніхто неуволить,хіба що переведуть в інше місце.І працювати з дітьми і пресою їх теж заставляють з верху.Хотівби шановнийо ---прихвосні поприходили:)---побачити Вас на місці ДАІшника,якуб Ви пісеньку співалиб??? cool
СонЯ | 19.07.2011 | 01:53
+ (0) -
А якщо в них показники по ДТП будуть вимагати, то вони що, почнуть їх штучно створювати?

Хоча, якщо подивитись, як наші Даішники їздять... cool
так а про що дискусія, вже за 1 скасовану постанову догана! | 23.07.2011 | 19:40
+ (0) -
як мінімум, або звільненняз дайі!а тим паче якщо доведено в суді факт протиправного складання протоколу та винесення постанови! а за таку кількість підроблених постанов і сфальсифікованих протоколів такий "строчильник" має сидіти у тюрязі!
Anna | 23.07.2011 | 23:02
+ (0) -
А я думаю що не всі постанови правдиві! В нас же є такі люди що насправді порушують, але хочуть "відмазатись", і пишуть скаргу що вони, ніби, праві.. Знаю таких людей, та й сама така)))). Так що не треба так. А з іншої сторони дійсно, придераються до кожної дрібниці..
СонЯ | 24.07.2011 | 00:35
+ (0) -
придераємось і ми і вони - хто-кого!!! - називаться!!! cool
ой які всі толерантні... | 24.07.2011 | 20:13
+ (0) -
але це поки таке от чи подібне - шукач "порушень-показників"по типу даЙіців на фото начудять протокол на вас з придуманими порушеннями і чого в техпачпорті колір не так написано...і чого те не те,і це не це тоді буде видно де буде ваша толерантність... а взагалі прихвостні нікуди не ділися,тому пишіть пишіть відробляйте протокольчики smile
Zodchy | 28.07.2011 | 18:51
+ (3) -
якщо закон на твоєму боці, ти його знаєш і не порушуєш, то ніякий інспектор ДАІ до тебе не придереться, хіба помилиться у своєму розумінні тих правил, наприклад...
чому такі недолюдки можуть навчити дітей? | 26.07.2011 | 00:19
+ (1) -
http://www.youtube.com/watch?v=xwJVKB0YoLc
как гаи г. Кузнецовска пытались отнять права
reks | 26.07.2011 | 09:24
+ (1) -
не переживайте, як вилучати посвічення, вони вчити не будуть!!!!!!!! biggrin :D biggrin :D biggrin Ви, шановний --.....--гадаєте, що цей ролик щось змінив в ДАІ, да ні накраплинку.Все на словах: відео, залякування прокуратурою, урозами і т.д., а до діла то все і закінчилось відео на ютубі. Висновок з цієї ситуації---поцьомайте їх в д... цим відео!!! cool ДІЛОМ,а не словами!!!!
і хтож цей рекс,що за псинка? | 27.07.2011 | 02:27
+ (0) -
цьомати й лизати любить,от і радить це усім ):( не випадково ж він назвася рекс) позиція рекса відома це доги стайл і платити службі ДАЙ smile чи може він сам і є цей ДАЙ, бо ніхто в адекватному стані не знайде аргументів на користь існування цього ганебного непорозуміння на дорозі - служби ДАЙ. Блеяння рекса "требують показники" видає з потрохами.Так що рекс тепер назвися нікома "рекс Догі-стайл на лапу ДАЙ.:)"

Ділом, а не словами, то є так.
отримавши постанову суду про скасування постанови ДАЙ
1.Звертаєтесь до прокуратури з заявою про скоєння злочину, де всебічно описуєте що до чого і як та просите порушити кримінальну справу проти дайя.
2.якщо ж прокуратура наважиться відмовити, іде заява в суд або до вищестоячого прокурорапро скасування постанови про відмову.
3.дай бігає і знімає останні труси для адвокатів, бо жарять тоді не по "деццкі"(а те що багато хто з людей потрепілих від свавілля дай цього не робить так це тому що часу не має, і це не ваша зграя ДАЙ заслуга, а наше недопрацювання.
reks | 27.07.2011 | 10:30
+ (0) -
Нік -REKS- для сайту. Я зареструвався тут і нікого небоюся,крім Бога,а ти,незнаю твого ніка імені,назву табе КАЛОМ,реально боягуз.Із за кутка обкідувати г....м будь кого - це явно твоя життєва позиція.
привід задуматись | 27.07.2011 | 02:43
+ (0) -
В пресс-службе столичного ГУ МВД РФ журналистам заявили, что в отношении героя появившегося в интернете видеоролика была проведена служебная проверка. Сотрудника МВД уволили "за совершение проступка, несовместимого с требованиями, предъявляемыми к личным, нравственным качествам сотрудника ОВД".

22 июля известный блогер Дмитрий Терновский выложил в "Живой Журнал" видеозапись, на которой сотрудник ГИБДД отказывается продемонстрировать водителю значок, а когда собеседник обвиняет его в невыполнении обязанностей, он отвечает, что "получит выговор" и ему все равно и.т.д.
reks | 27.07.2011 | 11:20
+ (2) -
Учасникам коментарій і читачам,крім кала, РАДЖУ мати собі(у кожній сімї повинен бути сімейний юрист),або скористатися послугами юриста чи нормального адвоката,50грн максімум 350 з Володимирця виклик + таксі.Набагато дешевше і економія часу чим штрафи. Я був свідком як неповнолітній водій викликав свого юриста з Києва,а наші даішники чекали майже чотири години бо малий закрився в машині і ліг спати. У мене їх двоє юристів,і всі мої діалоги з ДАІшниками і не тільки ай з податковою проводять вони.Я не трачу свій час на безглузді розмови з гаішниками.Два роки тому дуже ворогував і судився з ними,а сьогодні я не їхній клієнт. Саме головне САМОМУ СОБІ доказати ділом а не словами як де хто в коментарях,тільки ображати гаразд. Бажаю усім удачі !!!!! cool
Аламак | 27.07.2011 | 16:48
+ (3) -
У кожного своя робота, яка країна така і служба ДАІ. Можна подумати в інших організаціях не те саме. Не треба правила порушувати.
Та без ДАІ і неможливо. Не те що по тротуарах, по головах стануть їздити.
mateo2507 | 27.07.2011 | 19:16
+ (0) -
Як працівник суду хочу зауважити, що з цього переліку постанов, які ми тут бачимо ,тільки дві постанови Дмитра Твердого. Постанови скасовують по різним причинам і це не значить, що вони сфальсифіковані. За такі "заяви "Вас можуть притягнути до адмін.відповідальності, це тільки для користувачів сайту ви "анонім." І ще, "людина без імени і обличчя",і вам подібні,порада: їздив би тверезий і не порушував ПДР не потрібно було б тратити свій час на складання творів,ми це прочитали і оцінили.
reks | 28.07.2011 | 09:16
+ (0) -
mateo2507
reks | 28.07.2011 | 09:37
+ (0) -
--mateo2507-- Цікаво є можливість,якимось чином,опублікувати ці постанови??? Я би залюбки почитав.
ржунимагу | 28.07.2011 | 00:59
+ (-2) -
о прихвостень дай придумав нову схему:) i що таке кал йому відомо не з чуток, бо їсть його частенько з під корівокдайі, що пасуться усюди.
а "порада" яка цінна, виявляється в попиті тепер оплатні юристи... а чи не дешевше посадити пару о таких от прихвоснів і їх злодійкуватих босів? тому рекс це випадково чи не один з цих підставних свідків, що готові по 4 години чекати? чого ти там робив 4 години,цікаво? сам визнав що розмови з дай безглузді...а чого? бо в основному це злодійкуваті недоумки, що виконують по твоїм словам "план", i такі як і ти - шавки блохасті їм допомагають, на жаль у переважній більшості. Поки там пасуться от ці дайпрацівничики з перекормленими мордоворотами - як на фото...не буде поваги до дайі.

так що,рекс-зміни нік на "шавкаблохаста" бо навіть собаче ім"я рекс це для тебе комплімент...
reks | 28.07.2011 | 09:39
+ (3) -
Шановний КАЛ!25 комент і пораду я писав не для коровячого г...а. Ви думаєте ,що Ваші образи мене якось дістануть.Ви помиляєтесь!!!! В житті для мене головне ЩО Я ПРО СЕБЕ ДУМАЮ, а не якись КАЛ.І Ви не та (ллюдина)щоб я тратив свої коментарі.Безтурботного життя Вам... cool
ох і працівник ніби то суду... | 28.07.2011 | 02:03
+ (-1) -
усі постанови що продемонстровані у коментарі, це постанови що винесені саме твердим і які скасовані саме судами (не проблема перевірити, чи не так?), але увагу привернуло те що цих некомпетентних і по вуха вгрузлих у побори з водіїв працівників дай давно пора гнати в шию, помітно що в кожному коментарі прихвостнів йдуть певні погрози і натяки щодо певних наслідків для осіб які повідомили виконуючи громадський обовязок про ознаки протиправних дій представника дайі, якщо ви маєте клепку то можете почитати про наслідки для себе за такі погрози. І саме в таких "працівників" суду як о це, водію нема на що розраховувати у пошуку справедливості, тому усім хто має бажання попогрожувати - пропоную піти у те місце яке у вас найкраще розвинуте.
маруся | 28.07.2011 | 16:51
+ (1) -
напишіть будь-ласка як можна перевірити чи це дійсно постанови Дмитра Твердого,або опублікуйте їх, а то ви так серете Даїшників і так хочете їх замінити кимось,складається таке враження,що саме ви туди і мітите,але із-за вашого запаху вам туди дорога закрита, як би вас туди то мабудь ви і останні труси поздирали з водіїв, бо нормальна людина не буде обсирати чоловіка із-за рогуанонімо ,це дуже низькою. Ну вам мабудь до цього не звикати адже КАЛ він і в Африці КАЛ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Катя | 28.07.2011 | 18:10
+ (0) -
А я лично знакома с Димой Твердым,и хочу сказать что он добрый ,умный и порядочный человек(в оличии от некоторых) , к тому же замечательный отец. Это могут подтвердить все с кем он близко знаком. А тебе Кал хочу сказать,если против тебя были пременены какие-то незаконные действия со стороны работников Даи, то есть соответствующие инстанции куда ты можеш обратиться и отстаивать свои права,ты я вижу законов начитался и людей обгаживать тоже у тебя талант имеется (наверное привычное дело). Знал бы правила и ездил бы по них,то и проблем не имел бы,а то такие умные,нарушают, а потом деньги суют,в итоге Гаишник козел. Платите штрафы,никто денег не требует. Сводить таким способом личные счеты это гадко,сразу видно что ты Кал подлый и низкий человек (одним словом трус). В стране где кругом коррупция,обман,убийства,наркотики ты увидел только Диму Твердого ,что это, не личные обиды? А как-бы ты себя вел дай тебе кусок власти,ничего себе все государству? Зря наверное тебя КАЛОМ назвали,ты не КАЛ, ты полное ГОВНО.
Водій | 28.07.2011 | 21:14
+ (-3) -
високоінтелектуальна дискусія... на боці даі таки видно що одне бидло.
а твердий (тільки не подумайте не правильно...) ще й популярний серед жіночої половини, "зарплата" мабуть дозволяє :/ ?

не знаю як там кому хто й що, але те що даі не дає жити спокійно законослухняним водіям це факт, зате тим хто може прищемити добре яя, завжди зелене світло. А дімуля хай розповість як в кого і по скільки бере/брав щоб не побачити/побачити гальмівний шлях, наприклад?
Катя | 28.07.2011 | 22:01
+ (0) -
А ты,уважаемый водитель, не быдло? С таким отношением к женщинам тебе и хорошая зарплата не поможет,или тебя жаба давит? А если зарплата не позволяет могу рассказать много способов как удовлетворить себя самому.
reks | 29.07.2011 | 09:56
+ (1) -
Катя.Своїми образами в напрямку --Водія-- ви опускаєтесь до рівня КАЛА.А в загалі твій коменнт дуже сподобався.+1 cool
Катя | 29.07.2011 | 10:44
+ (0) -
А я его не обзывала и не обижала,просто ответила тем же.
СонЯ | 28.07.2011 | 21:57
+ (3) -
не знаю я того твердого, бо ще за пять років водіння мене ні разу не зупиняли...
а 35Водія я як багато таких на дорозі зустрічала... думаю 35Водіїв-бидлоти набагато більше...
не порушуй - не давай - не гріши!!!
Катя | 29.07.2011 | 02:43
+ (0) -
Ау,люди, есть информация, что депутат місцевої ради, на пешеходном переходе чуть не сбил жену Димы Твердого с коляской, в которой находился маленький ребенок. И как он не старался дело все же было передано в суд, где он получил наказание, лишение водительских прав сроком на один год. Теперь понятно откуда вонь идет, значит справедливость все таки есть. Хочу сказать горезаконопослушным водителям: "соблюдайте правила дорожнего движения,если вы их не знаете,то уже пора выучить, что бы не оказаться горезаконопослушным пешеходом".
reks | 29.07.2011 | 09:49
+ (2) -
surprised Cтає ясно звідки палки летять.Це нами вибраний депутат вирішив таким чином Твердого дістати. Якщо це правда то я не дарма назвав його КАЛОМ. Напишіть фамілію депутата хто володіє цією інфою.
Катя | 29.07.2011 | 10:59
+ (0) -
Фамилию не знаю но это точно правда, может кто-то знет фамилию то напищите пожалуйста,самой интересно.
маруся | 29.07.2011 | 13:10
+ (0) -
Ого як розвиваються події, депутат "сам беру" проти даїшника "дайдай", якщо не опублікуєте постанови які ви тут понаписували Справа № 2-а-49/10
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
01 лютого 2010 року 13 год. 00 хв. м.Кузнецовськ
Справа №2а-386/10
П О С Т А Н О В А
Іменем України
02 вересня 2010 року м. Кузнецовськ
Справа №2а-275/10
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
23 вересня 2010 року м. Кузнецовськ
Справа №2-а-509/10
ПОС Т А Н О В А
Іменем України
15 жовтня 2010 року. Володимирецький районний суд Рівненської області в складі
Справа №2а-527/11
П О С Т А Н О В А
Іменем України
30 березня 2011 року м. Кузнецовськ
ВОЛОДИМИРЕЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 2-а-451/11

ПОСТАНОВА
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

"04" лютого 2011 р.
Справа № 2-а-58
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
15 червня 2010 року Маневицький районний суд Волинської області
Справа № 2-а-154/11
ПОСТАНОВА
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
25 січня 2011 року м. Ківерці

то буду цілком згоден з Катею і Рексом, за таке можна і по морді..........
маруся | 29.07.2011 | 14:39
+ (2) -
Я наприклад Даїшників не захищаю, але якби був їм ,то залюбки робив би те саме. Де зараз не беруть грошей, скажіть мені? Зайдеш в лікарню - плати,хоча медицина у нас безкоштовна, та зайди в любий заклад без цукерок з тоою навіть ніхто говорити не хоче, а щоб зірбати якийсь пакет документів, то можна бігати не один тиждень стікаючи потом, і ви "шановний писако" мауть теж з того кола. Я нікого не хочу образити,але в нашій країні хто як може, так і виживає! Як то кажуть:"Риба гниє з голови". Маю 7 років водійського стажу і часто порушую правила і нікого в цьому не звинувачую,хоча принципово часто не погоджуюся з інспекторами Даі і ніколи на мене не складались сфальсифіковані протоколи а тим більше не було вимагання грошей, були деколи неправильні дії і зі сторони працівників Даі але я завжди відстоював свої позиції і для цього не обов'язково наймати адвоката, в наш час є купа засобів масової інформації де доступно і просто все описано як захищатись, як правильно складається той чи інший документ і тд.А подібні до ваших коментарів "шановний писако" я вже на якомусь сайті бачив (не пам'ятаю правда на якому), і складені вони були зовсім на другу людину. Ви б свою енергію і вболівання за народ направили б в друге русло, кудись повище, в Верховну Раду наприклад, чи трошки жим-жим.
ого | 30.07.2011 | 10:32
+ (0) -
з приводу інформації про те що мало не збили жінку твердого з коляскою,як це трапилося чи відомі якісь подробиці.Що за депутат?

...а де ж в цей час був твердий, мабуть пасся десь по дорозі з озера?
маруся | 30.07.2011 | 13:42
+ (0) -
Було таке,я сьогодні на базарі питав у знайомих, і десь не так давно може иісяць назад. А от хто той депутат то не кажуть.
маруся | 30.07.2011 | 14:00
+ (0) -
І ще казали, що є багато свідків цієї події,які давали свідчення в суді,бо той шалений пес втік навіть не зупинився (ото видав),мабуть таки точно був напідпитку. Зараз мабуть сидить і думає: " Твердий козел,а я нічого такого ж не зробив,я ж депутат мене ж люди обрали значить я хароший, ну нічого я йому за це помщусь."
коМментИрующим | 30.07.2011 | 20:22
+ (-2) -
некая маруся явно имеет проблемы с самоидентификацией полового признака... это говорит и о проблемах психики, а ассоциации с каловыми массами крепко увязаны на негативное отношении к кому либо и чему либо, и свидетельствуют о явно деградирующей личности в начальной стадии алкоголизма, возможно пострадавшей от насилия в детстве,также возможно сверстники кормили вас каким то собачьими экскрементами... кати,сони,и прочие марусирексы...это может быть причиной депрессивного психоза,проще говоря вы потенциальные маньяки, вы с радостью выражаете мысли о неком насилии... обратитесь к психиатру(возможно даже потребуется принудительное лечение),среди людей находиться вам также небезопасно,тяга даже за счет самопожертвования к якобы власть имущему и ассоциация себя и рассуждения о том что бы я делала если бы я была например гаишником также яркое тому свидетельство,это подсознательная попытка найти защиту,там где ее нет и даже за счет самоунижения и подчинения... к психологу вам явно уже поздно...поэтому помочь вас сложно но можно подсказать куда обратиться если вы точнее опишите ваши симптомы или продолжайте писать в том же духе,очень любопытно однако.
маруся | 30.07.2011 | 20:49
+ (0) -
О, який словесний понос! Мабуть зацепили мої коментарі поганенького депутатишку, тепер точно взнаю призвіще Шума-хера.
СонЯ | 30.07.2011 | 21:07
+ (2) -
все це дуже "цікаво" описано, але стосується тільки того хто це написав - ((48 коМментИрующим (Сьогодні 19:22)))
... ображати коментуючих це як мінімум невихованість
несподіванка дня! | 30.07.2011 | 21:23
+ (0) -
дмитро твердий можливо вже й жінку з дитиною використвоує в своїх автопідставах і фальсифікаціях, схоже що десь нарвався на якогось депутата, так підговорив родичів щоб розказали як швидко і неправильно той чи депутат чи хто їхав... цікава історія в дусі дмитра твердого, розіграв таке шоу, що аж права керування позбавили... нуну "виріс професійно" що далі? мало подробиць, всього на всього відгомін дебілятстих фанів твердого дай... а є номер судового рішення?а як звуть депутата це взагалі таємниця місяця, призвіща в студію!а твердого і ко. в трудовій колонії прибиральноком вдягеним у костюм світлофора потрібно оформити, пофарбувати мітлу в колір палички нехай ходять підмітають і розказують правила дорожнього руху,реалізовуючи прагення до просвіти і очевидно педагогічного нахилу, а що зекам теж пдд треба знати...

пс. а якщо депутат дійсно таке виворив і є докази ну то й депутата туди ж!
коМментИрующим | 31.07.2011 | 03:07
+ (-2) -
о сложно не заметить,оно некое маруся написало шума-хера...явно прослеживается подмеченная тенденция...вам нужна помощь,причем срочно...

по поводу "ображати коментуючих..." вы себя сами обезобразили и обидели тем что написали...
СонЯ | 31.07.2011 | 10:48
+ (4) -
все це дуже "цікаво" описано, але стосується тільки того хто це написав - ((52 коМментИрующим (Сьогодні 02:07)))
лікуйтесь шановний!!! і не звязуйтесь з нами, бо дах зірве і ніхто не вилікує
по темі шось пиши "умнік" biggrin
маруся | 31.07.2011 | 22:06
+ (0) -
Шановна ,СонЯ! Цьому КАЛу лікування вже не допоможе,під лозунгами "коМментИрующим ","несподіванка дня" і йому подібними пише одна й та сама людина(це вже й дурню ясно), а його нікнейм КАЛ. Я не знаю Твердого і не відношусь до групи дебілястих фанатів, а от таке бидло як КАЛ зустрічалось не раз. КАЛ це людина з життєвими приорітетами такими як наприклад:
Куплю собі песика
Зроблю йому буду
Назву його Твердим
І п.....ти буду.
Гавкай, гавкай,КАЛ собачий, із-за рогу. Більше ти ні на що не здатний.
А може той Твердий не така вже й погана людина, може хто знає його телефон, напишіть. Я його запрошу прийняти участь у наших коментарях. А на КАЛа, СонЯ, не звертайте уваги, хай обзиває і пише свої несуттєві коментарі,може він в такий спосіб підвищує свою самооцінку.
антиДАЙі | 02.08.2011 | 01:57
+ (-4) -
рекс-шавкаблохаста сприймає в міру свого блохасто-вошивого інтелекту прихвостня і кому як не цим всiм соняммарусямкатямрексам-прихвістням дайі знати що таке різні екскременти, оскільки прихвосні тому й називаються так, бо знаходяться саме біля місця виходу гівна з якого вони харчуються.

а законослухняних водіїв яким набридло свавілля чомусь постійно намагаються обгадити,тільки ж гадите ви вниз, а вони набагато вище від вас по рівню розвитку.

намагання перевести дискусію в русло, яке доступне обмеженому інтелекту прихвосня дайі викликає лише співчуття... а всім водіям які зіткнулися зі свавіллям дай, буде дуже корисно знати як можна відстояти свої права, але справа не у відстоюванні прав, а у таких от недолюдках при зіткнені з якими людям які нічого не вчинили, але права свої мусять відстоювати як у вищенаведеному відео. ЦЕ НЕ АДКЕВАТНА ПОВЕДІНКА ПРАЦІВНИКІВ МВС яким не місце на службі де людина мусить бути більш ніж стримана і відповідальна в тому числі і за свої дії.
reks | 02.08.2011 | 09:02
+ (2) -
шановний ти наш екскремент!!! Ти не та потвора ,щоб з тобою спілкуватись а тимпаче тобі щось радити. cool І Г Н О Р
Катя | 04.08.2011 | 06:49
+ (0) -
антиДАЙ,в вышеуказоном видео наверное слышен твой голос,интересно сколько ты перед этим выпил, и действительно ли ты ночевал перед прокуратурой,или тебя погнали от туда поганой метлой,расскажи нам за что задержали молодого человека,и какие действия кроме твоих пьяных криков были еще применены,и причем сдесь вообще Дмитрий Твердый?????????????????
reks | 02.08.2011 | 09:09
+ (3) -
Учасникам коментарій!!! Незвертайте увагу на вонючого ТРОЛЯ ,і не опускайтесь до його рівня. cool
Сриберко | 02.08.2011 | 09:22
+ (6) -
антиДАЙі не давай і не порушуй, і не будуть тебе чіпати, бо є проблема в тебе, значить не без причини
Бройлер | 03.08.2011 | 19:48
+ (-2) -
за каждое отмененное постановление гаец несет ответственность согласно законодательству, ну а гаи лучше бы стояли не в кустах, а возле школ и детских садов,там где их никогда нет.

А сколько детей и людей посбивали бухие гайцы кто знает?

Так что уважаемые водители отмененные постановления засылайте куда надо и просите возбудить дело, тогда гаец будет думать что кому выписывать.А на дураков, не обращайте внимания в поддержку гайцов явно отвечают тупицы с двумя извилинами,одна для фуражки другая для свистка:)
Катя | 04.08.2011 | 07:05
+ (0) -
Бройлер,или как тебя еще кроме мамы называют, согласно законадательству возле школ и детских садов (если это предусмотрено),стоят дор.знаки.Это в случае,если школа находится возле проезжей части.И ты должен знать, что в этой зоне могут находиться дети,так вот к чему я веду,знаков ты явно не соблюдаеш,а только ездишь (или ездил) и смотриш,а не стоят ли в кустах Гаишники.
Zodchy | 03.08.2011 | 21:25
+ (5) -
тобі, чоловіче, радив би про конкретне писати, а не "А сколько детей и людей посбивали бухие гайцы кто знает?"... ти знаєш тільки з пальця висмоктане та роздмухане, гарантую - 100%. Репутація ДАІ бажає кращого, бо зарплата, як і в інших(вчителі, медики) так само бажає державного успіху... жаліємся на всіх, не виправдовуємо - діємо самі, керуючись, для початку законами ... а чи приємно, вам буде, коли той даішник вас закладе як того, що запропонував хабаря... доживемо і до того - ось тоді поміняється до них відношення... але коли ж це буде))))))))
СонЯ | 03.08.2011 | 23:42
+ (2) -
да... проблема глибша - даішник чи той же медик чесним із-за такого життя в нашій державі не буде, поки рівня хоч якогось не буде... буде лише куча дурнів, які чубляться, бо "пани" сваряться
zavulon | 06.07.2013 | 01:57
+ (0) -
не потакайте їм виправдовуючи!!!
СонЯ | 03.08.2011 | 23:49
+ (2) -
"за каждое отмененное постановление гаец несет ответственность согласно законодательству"
це точно тупицею написано!!!))) яким законом це регулюється? з пивом в бані парячись придумав? не знаєш законів не пиши дурниць! в мене живіт вже болить від прочитаного biggrin biggrin biggrin
Доріан Грей | 04.08.2011 | 01:14
+ (1) -
Можливо трохи не по темі..але..маю вищу (не буду казати яку) освіту, держ. службовець, 4 з хвостиком роки стажу...оклад=мінімальній заробітній платі 911грн (!)+ 75 грн ранг+5%(здається) вислуги+N% надбавки (зазвичай не більше 40-50%)+N% премії (не більше 30%, зазвичай у святкові місяці за умови наявності коштів) відняти всі відрахування = близько 1300-1400 грн. на місяць...У працівників ДАІ не набагато більше!!!!
Як прожити на 1400 грн на місяць, якщо в тебе є дружина (отримує ще менше) та дитина, а то й дві????????
Вимальовується "смішна та правдива" картина ДАІшника з "Нашої раши"...сумно..
Я не виправдовую хабарників, але коли ти працюєш на державу добросовісно, а держава повертається до тебе ДУПОЮ (вибачте за таке, але іншого слова не підберу)...реально опускаються руки! І я можу зрозуміти тих ДАІшників коли ти зупиняєш товстенького дядька на новенькому джипі, який перевищив швидкість (і не забуваємо яким боком до тебе держава), ПРОПОНУЮЧОГО ТОБІ залагодити на місці...
Вихід бачу один: кардинально підняти заробітну плату РЯДОВИМ слугам держави (не кажу про начальників), які безпосередньо виконують делеговані їм повноваження, але при цьому КАРДИНАЛЬНО (без штрафів, "условок") збільшити відповідальність за корупційні дії...
p.s. модель нинішньої Грузії, в цьому питанні, мені подобається....
Катя | 04.08.2011 | 07:11
+ (0) -
ВИЖУ,ВЫ, В ГОРИСПОЛКОМЕ РАБОТАЕТЕ,НУ ТАК ДАВАЙТЕ,ДЕЙСТВУЙТЕ,А МЫ,ВАС,ПОДДЕРЖИМ.
1-50 51-85
Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту info@34400.net з конкретними зауваженнями і коментарі будуть видалені.
Ім'я *:
Email:
Код *:

ТОЧКА ЗОРУ

Вараш чи Кузнецовськ? (2015)

Всього відповіли: 10349
Як вирішити проблему безпритульних тварин в місті?

Всього відповіли: 7242

Останні новини

 
200

34400.net © 2011-2016

Кузнецовськ - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів