34400.net
Кузнецовськ - Новини без цензури
ГОЛОВНА // Події // Чи буде у Кузнецовську кінно-спортивна база?

Чи буде у Кузнецовську кінно-спортивна база?

12.02.2016

42

2262

13 січня 2016 року, під час проведення третьої позачергової сесії Кузнецовської міської ради, до депутатів звернулися відвідувачі кінно-спортивної бази ВП «Рівненська АЕС», яких турбувало питання можливого закриття бази, на якій вони займаються. Того ж дня, йдучи назустріч проханням дітей, депутати утворили робочу групу з вивчення даного питання і вирішення його з керівництвом ВП «Рівненська АЕС».

 

Фото kuznetsovsk-rada.gov.ua

 

 

 

Сьогодні, 12 лютого, відбулося засідання робочої групи з вивчення даного питання у складі депутатів Кузнецовської міськоі ради Дмитра Ющука, Наталії Лаврук, Олександра Стояновського, Наталії Бірук, Сергія Присяжнюка та Анатолія Кречика. Окрім того, у роботі засідання взяли участь депутат Рівненської обласної ради Леонід Назарчук та відвідувач кінно-спортивної бази Наталія Слобода. 

 

Засідання робочої групи

 

 

Наразі ситуація із існуванням у місті кінно-спортивної бази залишається все ще незрозумілою. Аби достеменно з'ясувати, чи є у відвідувачів кінно-спортивної бази підстави для хвилювання та прояснити плани керівництва бази щодо її подальшого функціонування у Кузнецовську, депутати вирішили запросити на наступне засідання робочої групи гендиректора ВП "РАЕС" Павла Яремовича Павлишина та надіслати звернення до Президента НАЕК "Енергоатом" Юрія Недашковського. 

 

 

Наступне засідання робочої групи з вивчення питання щодо функціонування у Кузнецовську кінно-спортивної бази відбудеться у п'ятницю, 19 лютого. Про його перебіг ви зможете прочитати на нашому сайті.

 

 

Фото та відео зі спільноти "Кінно-спортивна база" у ВК

 

Всього коментарів: 42
1
Віта | 13.02.2016 | 12:05
+ (0) -
Не переживайте, тато Женіка потурбується щоб коники поіхали до Тернополя, а стайні й територія викупиться за копійки Женіком для розведення страусів, а також тітушок (гендиректор іх полюбляє відправляти до Києва на Майдан).
2
777 | 13.02.2016 | 14:51
+ (0) -
Усій громаді міста потрібно стати на захист кінно-спортивної школи, адже це найкраще для розвитку і виховання дітей. А депутатам і керівництву РАЕС варто було би подумати про те, як вивести комплекс на новий рівень, допомогти у фінансуванні.
3
Геть | 13.02.2016 | 19:13
+ (0) -
Павлишин щоб більше грошей залишалось на дерибан, активно зливає з раес все що потребує фінансування та соціальну інфраструктуру. Скільки ще потрібно часу щоб люди зрозуміли і підняли питання про звільнення цього відрижку режиму ригионала якого деякі з місцевого бпп виціловують у всі філейні частини? А тим хто каже що всі рішення вже прийняті зверху та не треба нічого робити, буде відповідна оцінка з боку громадськості а правоохоронних органів! Поставимо питання про звільнення павлишина з посади, ця база остання крапля в переповнену чашу терпіння людей. 
базу, як і більшість інфраструктури міста супутника потрібно фінансувати з бюджету раес, діти не повинні бути заручником недолугих потуг покидьків з раес !!!
4
Українка | 13.02.2016 | 23:34
+ (0) -
Та навіщо та конюшня, хай краще генделики працюють. Так діти будуть розумніші і добріші.
   В цьому місті скоро нічого не буде, а для дітей так взагалі!
5
Наталія | 13.02.2016 | 23:34
+ (0) -
Доброго  дня! Базу потрібно  лишити -  однозначно!  Дозволити їй розвиватися -  тим паче! Тому що  руйнувати -  це не  будувати і навряд 
чи колись  в майбутньому у міста з'явиться такий шанс,  як організувати
власну кінно-спортивну  школу. Ми повинні зберегти  те, що  маємо. Це 
стосується усієї  соцсфери  вцілому. Тільки подумайте,  яким шляхом ми
йдемо, дозволяючи  від'єднувати заклади спорту та дозвілля: місто 
омертвіє.  Бо  з  таким підходом лишиться лише монополіст РАЕС і
персонал, який її  обслуговує, іншим же  жителям просто прийдеться
шукати кращого життя за його  межами, бо  мало  того, що  з  пошуком
місця роботи великий трабл, так ще й   культурний відпочинок і розвиток
стане  неможливим для пересічного  мешканця. Підтримую думку
громадськості стосовно  того, що  потрібно  об'єднуватися для захисту
своїх  прав.
6
Тайсон | 14.02.2016 | 13:57
+ (0) -
Повністю підтримую авторів, які прагнуть захистити кінно-спортивну школу-єдиний розважальний і спортивний заклад в Кузнецовську. Потрібно було давно ставити питання  культурних розваг в місті. Чому працівники РАЄС їдуть за розвагами з сім`ями в Луцьк, Рівне, Львів? Хоча Кузнецовськ-місто обласного значення. Ні одна влада цим не переймалася.
7
житель | 15.02.2016 | 09:17
+ (0) -
Анощенко боїться що не потяне кіно-спортивну школу тай розвалить? добре на когось перти бочку
8
терра | 15.02.2016 | 10:53
+ (0) -
питання стоіть викинути конюшні гeть з міста, так як вони знаходяться поблизу котeджа Павлишина і йому просто смeрдить
9
Сум | 15.02.2016 | 19:17
+ (1) -
А були ж колись і кружки їзди на картінгах, залюбки вивчала дітвора й радіосправу та займалась іншими хорошими ділами. Сам бачив, як малеча туди тягнулася. Але ж дядечки з НАЕКу наказали все те позакривати як вельми затратне. А слід було б отих усіх товстозадих дядечків з Києва поскорочувати. Бо найзатратніше - то утримувати за рахунок нашої та інших АЕС отих усіх хитромудрих прокладок-кровопивсць, які фактично нічого не виробляють, але, наклавши на все свої волохаті лапи, знекровлюють виробництва. І всі їхні дії від того, що фактично вони зовсім не знають наших проблем і не дослухаються доголосу знизу. Згадаймо хоч би про й досі недобудовану дитячу поліклініку в Кузнецовську та недобудовану школу №6, на що НАЕК зобов"язувався виділити кошти ще з пуском 4-го блоку. І питання ті ставляться, але ж вгорі ніхто не вважає за потрібне хоча б тримати власні обіцянки й таки добудовувати необхідне. Бо в них, у Києві, де НАЕК зареєстровано, і розважатись є де, в тому числі й малечі, і зайнятись чим у вільний від роботи час дорослим. Та й зарплати в наеківців такі, що нікому з нас і не снилось. А про міста-супутники, по-їхньому, можна забути. Отож в усьому такі підрозділи як у нас обмежують, все скорочують, - наче б тут і не люди живуть. І люди мовчать - бо хто пан, того й правда. А тих, хто хоч якось впирається - карають. Та дивно, чому й досі мовчать наші шановні профспілки, яким би в першу чергу такі питання піднімати. Думається, що корона від того не впала б. Тим більше, що йдеться про вирішення дозвілля та організацію кращого позакласного виховання й для дітей наших атомників. Чи їце вже нікого не цікавить?..
vadik deputat | 15.02.2016 | 22:51
+ (-1) -
Дуже довго вивчала комісія стан справ в кінно-спортивній школі і як видно не довивчила. А ситуація проста: кінно-спортивну школу відвідує 32 дитини і 8 дорослих.  Дохід за 2015 рік 11 тис. грн., а збитки близько 2 млн. грн. На 2016 рік на соціальну сферу в тарифі НАЕК кошти відсутні. А тут треба вибирати. або відволікати частину коштів із фонду зарплати, або збільшувати зарплату і за рахунок відрахувань з прибуткового податку збільшувати надходження в міський бюджет. Ось головне, все решта говорильня.
123 | 16.02.2016 | 09:14
+ (0) -
знайшли на кому eкономити в пeршу чeргу - на дітях. господарник хрeнов.
зоз | 16.02.2016 | 09:20
+ (0) -
Видалено
Oleksa | 16.02.2016 | 10:16
+ (0) -
Господарник Жданюк, який за своє життя собачої буди не збудував. Мав землю під будівництво та продав, зато постійно контролював процес будівництва у Закревського Л. Називається  чиєб мичало, а твоє мовчало
Tyger | 16.02.2016 | 10:22
+ (0) -
Читаю і дивуюсь. Люди, Ви забули, що ми живемо не при соціалізмі, а РАЕС не юридична особа. Процес передачі соцобєктів в комунальну та державну власність відбувається згідно Указів Президента, Законів України та постанов КМУ з 2001 року. На РАЕС уже немає гуртожитків. Навіть Коровкін в цій ситуації діяв би так само якби хотів залишитись на посаді.
Tyger | 16.02.2016 | 17:31
+ (0) -
А чому мовчить влада, якій в 2015 році декілька разів пропонували безоплатно взяти кінно-спортивну базу і крім занять з дітьми організувати реабілітацію хворих з ДЦП
ЖПП | 16.02.2016 | 17:44
+ (0) -
а ви спитайтe утієі влади 2015 чого вона замовкла назавжди? Навіть на сeсіі нe ходять
фіфа | 16.02.2016 | 17:55
+ (0) -
просто "Вєлікій" господарник павлишин нe зміг справитись з підлeглими злодюжками,що посуться біля конeй.
vadik deputat | 16.02.2016 | 22:24
+ (0) -
Дура фифа наверное не читает то что написано сверху видно мозги утомляются из-за своей мелкоты
вадік депутат | 16.02.2016 | 22:26
+ (0) -
Питання по конях вже закрито. Можна тріскотню  припинити
123 | 16.02.2016 | 22:45
+ (0) -
це хто ж його закрив? видалено biggrin
фіфа | 16.02.2016 | 22:57
+ (0) -
а шо  ярeмович правда очі колить?
2tsi | 16.02.2016 | 23:13
+ (0) -
Після появи статті Павлишин і ко зашевелились. С......а Гаша вчора прилетів на конну зробив розгін працівникам. Пришвидшили передачу ,Замість квітня саме до цього часу закуплені корма вже серез 2 неділі закривають. Цікаво на яку дачу піде сінце?
Наталія | 17.02.2016 | 00:21
+ (0) -
Доброго  вечора! Питання по КСБ не  закрите.Хтось дуже поспішає його закрити (?). ПО-перше, на звернення депутатів місцевої влади розгорнутої
відповіді від  РАЕС по утриманню КСБ надано НЕ  було  . Щоб знати чи
зможе її утримувати влада, потрібно  мінімум хоча б мати  ці дані і
провести відповідні розрахунки. По-друге, що  заважало  РАЕС провадити
політику розвитку кінної бази? -  збільшити ту саму вартість місячного 
абонемента як  для дорослих, так і для дітей? Організувати транспорт для
доїзду до  конюшні дітям? Дозволити прокат?  Виступати  на змаганнях? 
долучати інвесторів?  розміщувати за орендну плату приватних коней?
Що???  - -  так існує і вижмває більшість державних  кінно-спортивних
шкіл. ПО-третє, число  коней постійно  скорочувалося. І  не побоюся
терміну:  штучно! Тому що  старі списувалися, а молодняк не 
закуповувася і  розводити тут же на місці не  дозволяли! А  в нас же
чистопородисті (!!!) коні! А  відповідно, старенькі кобили і так
працюють в дві зміни -  щоб  задовільнити потреби відвідувачів КСБ,
переважна  більшість з яких -  діти. Тому, виходить замкнуте  коло: 
збільшити кількість наїздників можна лише наявністю  дорослих  молодих 
коней, що  категорично  заборонено )....   Громадо! Об'єднуймося! Бо
тільки разом ми -  сила!
2tsi | 17.02.2016 | 00:28
+ (0) -
Наталочко питання не закрите місцевою воадою. А покидьки вже все вирішили остаточно і вони не дадуть можливості містові взяти під своє упорядкування конну. Це хіба костіми лягати під машини коли будуть вивозити коней.
2tsi | 17.02.2016 | 00:32
+ (0) -
І точні цифри по утриманню вони теж ненададуть бо крали по чорному то й самі незнають скільки грошей по справжньому треба.
Наталія | 17.02.2016 | 00:40
+ (0) -
Хтось має знайомих  на інших  АЕС?? -   мені потрібно  знати як  там справи зі соцсферою. Побутує думка,що закон  про корпоратизацію НЕ  передбачаєОБОВ'ЯЗКОВОГО  від'єднання соцсфери  від  таких об'єктів. Потрібен  досвід  таких міст-супутників  у цьому питанні. І досвідченні юристи:  розібратися з  цим законом. Чекаю рекомендацій.
lora | 17.02.2016 | 01:12
+ (0) -
це не справедливо забирати в людей КСБ. Тож може ВП РАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" утримувати ПТУ, ДК, басейн, готель Вараш???!!!!! А на конюшні світ клином зійшовся. Це ж капля в морі. Так не можна!!!!!!
Наталія | 17.02.2016 | 01:24
+ (0) -
Lora, питання в тому, що КСБ -  перша "вісточка",  а за нею піде з  молотка ВСЕ  інше! І  що тоді?? Сьог в одних дітей заберуть коней, а завтра у інших  дітей - можливість займатися в ДК  і відвідувати басейн! -  бо  або  вони припинять своє  існування взагалі (соцсфера -  це  збиткова  і дотаційна  сфера була,є і буде у всі віки  у всіх  країнах (!!!)), або  перейдуть в приватні руки (чиї??) -  і ціни  стануть ой якими немаленькими! Тобто, аргумент  у таких "хазяїв" один -  від  пережитків  СРСР треба позбавлятися - безкоштовного не  буде нічого.Я згодна! Проте, де той рівень життя українців вцілому і зокрема мешканців  нашого  міста,  який дозволить НЕ  скніти як  жебракам, а дозволяти собі хоча б той необхідний мінінмум??!! На  мою думку, пани  підійшли до вирішення такого  питання не  з того  кінця! Бо  треба довести спочатку рівень проживання до  певної цифри, а лише тоді - вимагати у громадян  плати за всі послуги, але ж ніяк не  навпаки !
Наталія | 17.02.2016 | 01:41
+ (0) -
Мені здається, оптимальним рішенням керівництва РАЕС було б не  загострювати і так нестійку  позицію уряду вцілому-  народ не  вірить
вже нікому,  а користуватися можливістю і заробляти СОБІ  ПЛЮСИ:  піти
на конструктивний діалог  з громадою щодо питання КСБ і сприяти її
збереженю, допомагати розвиватися -  ось  що  потрібно  нашому
керівництву на  сьог день.  Конфліктів в державі на  різних рівнях і так
більше, ніж  достатньо. Люди втомилися і втрачають разом з  довірою
також  й терпіння. Влада може дати нам усім, простим мешканцям, 
впевненність у завтрашньому дні лише підтримуючи та захищаючи наші
інтереси,  бо тільки так вона  зможе продовжити своє існування і
керування. Діалог  і сприяння  -  ось що допоможе відновити народну
довіру.
терра | 17.02.2016 | 07:02
+ (0) -
та плював ваш павлишин на громаду міста, після приізду плрошeнка він вжe бачить сeбe в Києві.
Наталія | 17.02.2016 | 09:11
+ (0) -
До Вашого  відома, в Києві громада "покручє" буде. Вони- майданівці.  Вони он  проти уряду виходити будуть. А  ми?....
Tyger | 17.02.2016 | 10:36
+ (0) -
Шановні, ця тріскотня на порожньому місці. Ви краще подумайте як віддати борги КМКП за тепло і воду. Ось про що повинні думати депутати. Як Ви думаєте, що РАЕС благодійна організація, то глибоко помиляєтесь.
Наталія | 17.02.2016 | 12:11
+ (0) -
якщо  ви думаєте, що наше терпіння безмежне, то помиляєтеся.
Наталія | 17.02.2016 | 12:17
+ (0) -
і що значить "на порожньому місці"???! громада, звичайні люди -  це  порожнє  місце  для Вас особисто і Вам подібних??  Дивіться, щоб  від  вас самих не лишилося порожнього  місця! Бо  вже загралися у владу. А  згідно  Конституції хто є  єдиним носієм влади, забули??! То згадуйте!  -  НАРОД! І депутати -  це  всього лише СЛУГИ того самого народу, який за них  проголосував. Тому,будьте такі ласкаві, -  займайтеся своєю  безпосередньою справою:  відстоюйте інтереси людей. Це  ж саме стосується і голів профспілок! А то всі карманні поставали, як  маріонетки. Прийде час - і вас зіллють, викинуть як  відпрацьований матеріал, ви потрібні можновладцям, поки вони у вас зацікавлені. Ніхто до свого  панського  корита не  збирається і не  збирався допускати різних прихвостнів. Зрадників  - -  не люблять ніде! Імхо)
Tyger | 17.02.2016 | 17:04
+ (0) -
Для Лори, Утримання названих об єктів також збиткове і в тарифі на електроенергію на 2016 рік кошти на це відсутні, але РАЕС буде їх утримувати, бо кількість відвудувачів обраховується сотнями, а відповідно це більш соціальнозначущі обєкти
lora | 17.02.2016 | 19:06
+ (0) -
Ви прекрасно знаєте, що ці обєкти також скоро "зіллють". І це справедливо по відношенню до працівників РАЕС, їх дітей і мешканців нашого міста, яке повністю ізольоване від цивілізації??
Наталия | 17.02.2016 | 18:19
+ (0) -
Tyger, вкажіть будь-ласка, де в законі про корпоратизацію сказано про обов'язкове від'єднання об'єктів соцсфери?
Наталия | 17.02.2016 | 19:53
+ (0) -
А ще скажіть, що буде з тією землею і приміщеннями після того, як позбавляться коней....)
Алексей | 17.02.2016 | 21:51
+ (0) -
Поскорее  бы саму станцию приватизировали...
Наталія | 18.02.2016 | 00:49
+ (0) -
і що  Вам особисто  це  дасть?) Станете щасливим акціонером?))  Сумніваюся... а  от під оптимізацію витрат попасти зможете  лєгко.... Тобто:  скорочення працівників та їхніх з/п. А  це  вплине на наповнюваність в свою чергу бюджета міста:  бо левова частка  його  складається з  відрахувань працівників  РАЕС. Про наслідки розказувати, или Вы  сами..с усами?
Візьміть інший нік | 18.02.2016 | 23:52
+ (0) -
Конопелько, а запитай Анощенка, про щедрий подарок в Парковому містечку
Наталия | 19.02.2016 | 01:29
+ (0) -
В  статье  идёт речь о ЗАЭС и о действующем президенте  Януковиче -  делаю выводы, что статья  написана пару лет назад. Вопрос: насколько описанные факты и события в ней  актуальны и на сегодняшний день?

http://misto.zp.ua/article/partners/korporatizaciya-naek-energoatom-s-chem-ostanutsya-energodarskie-atomshchiki_10837 .html
Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту info@34400.net з конкретними зауваженнями і коментарі будуть видалені.
Ім'я *:
Email:
Код *:

ТОЧКА ЗОРУ

Вараш чи Кузнецовськ? (2015)

Всього відповіли: 10355
Як вирішити проблему безпритульних тварин в місті?

Всього відповіли: 7248

Останні новини

 
200

34400.net © 2011-2016

Кузнецовськ - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів