34400.net
Кузнецовськ - Новини без цензури
ГОЛОВНА // Точка зору // Юрій Рабий: "Чому депутати не знаходять спільної мови з мером?"

Юрій Рабий: "Чому депутати не знаходять спільної мови з мером?"

31.08.2011

49

889

Коли дому Господь не будує, даремно працюють його будівничі при ньому! Коли міста Господь не пильнує, даремно сторожа стереже! (Псалми 126:1)

Якщо Господь не будує, не сприяє будівництву міста, то всі старання й намагання депутатів та міського голови є малоефективними.

От давайте поспостерігаємо за нашим містом.

Здавалось би одна із політичних сил виграла вибори, але чи можуть вони втілити в життя свої задуми?

Ні! 

В силу певних причин, не можуть.

Виходить парадокс, 25 депутатів, а ККД дуже низенький.

Або, скажімо, міський голова, здається, виграв вибори, а чи має він можливість вільно і продуктивно працювати?

Навіть заступників не можуть затвердити.

Чому?

Чому люди, які йшли на вибори з великим бажанням служити місту, не можуть домовитися, не можуть плідно працювати на благо міста?

Можливо, відповідь в Писанні?

Коли дому Господь не будує, даремно працюють його будівничі при ньому!

А чому Господь не будує?

Чому Господь не сприяє?..

Знаєте, коли будувалася вавилонська вежа то ось, що сказав Бог.

І зійшов Господь, щоб побачити місто та башту, що людські сини будували її. І промовив Господь: Один це народ, і мова одна для всіх них, а це ось початок їх праці. Не буде тепер нічого для них неможливого, що вони замишляли чинити. Тож зійдімо, і змішаймо там їхні мови, щоб не розуміли вони мови один одного. (Буття 11:5-7)

Чи не така картина сьогодні спостерігається в нашому місті?

Депутати не розуміють міського голову, а мер не розуміє депутатів.

І знову повстає питання, а чому так? Чому депутати між собою сваряться? Чому люди хочуть нібито добра для міста, але не знаходять спільної мови?..

Так що виграти вибори це ще не означає, що ти виграв вибори. Якщо немає Божого сприяння то навіть видима набожність не поможе. Як на мене то потрібно шукати причину чому так стається. А той хто шукає – знаходить!

Можливо, є кілька причин цьому, але одну я точно знаю! 

Церква «Світло Зорі» просить земельну ділянку ось уже 8 років, але депутати гальмують це питання. І тут уже питання стоїть не суто в нашій церкві, але в тому, що депутати виступають проти Бога!

Чому проти Бога? … і на скелі оцій побудую Я Церкву Свою, і сили адові не переможуть її. (Вiд Матвiя 16:18)

Якщо Бог створив цю церкву то Він і постоїть за неї! Ніяка влада не матиме успіху, якщо вона буде перешкоджати ділу Божому на землі!

Ми просимо землю не для задовілнення своїх якихось потреб.

Ми просимо землю для того, щоб служити місту, допомагати людям, спасати їх від рабства гріха. Подивіться скільки в місті торгових точок де продається знаряддя вбивства, знаряддя руйнування сімей, горілка ллється річкою, тютюновий дим стоїть стовпом.

Це те, що вбиває, але депутатів це не хвилює, от щоб церкві виділити земельну ділянку то потрібно когось в чомусь переконувати. Ну і де справедливість? От вам і відповідь чому депутати не знаходять спільної мови між собою і з міським головою.

Ми можемо не вірити, що це працює, але не дивлячись на нашу віру, закон земного тяжіння працює, так само і цей принцип.

Якщо Бог за те, щоб Євангеліє проповідувалося, люди звільнялися від алкоголізму й наркоманії, спасалися, возстановлювалися сім’ї то ніхто цього не зможе зупинити. Але люди які цьому перешкоджають, перешкоджають самому Богові, йдуть проти Бога.

А що виходить у нас в місті?

Бари відкриваються, а церкві земельну ділянку не дають.

Такій владі, що йде проти Бога, Бог не сприятиме!



Юрій Рабий,
пастор церкви


Всього коментарів: 49
1
Андрій | 31.08.2011 | 10:53
+ (1) -
Церква «Світло Зорі» - Це що за...??
Люди, вам що, мало "Білих братств"? Ні, мало, так давайте ще Церкву "Світло Зорі", Церкву "Сонця", Церкву "21 дня" і т.д.!! Ви що, хворі зовсім на голову?? ТАй правильно роблять депутати, що гальмують це питання! Взагалі, стаття якась через-чур з релігійним характером... angry Таке враження що це сайт якоїсь "Церкви"...
2
Юрій_Рабий | 31.08.2011 | 11:12
+ (-2) -
Андрій, так напиши нерелігійну статтю, хто що має те й дає! Я так вважаю, я так бачу... А ти бачиш щось інакше то пиши..., або мовчи... А щодо білого братства то я вже багато на цю тему писав в інших коментарах, не буду повторюватися... Питання - а ти до якої церкви належиш?
3
AndyEn | 31.08.2011 | 11:29
+ (-1) -
Я не належу ні до якої церкви, я належу сам собі smile
Просто тут не видно що ви "бачите". В Даній статті, яка до речі чомусь називається "Чому депутати не знаходять спільної мови з мером?", пишеться про Церкву "Світло Зорі" (доречі, що це за церква така? Мало вам Християнських?). Те що барів куча я з Вами згоден, а про різні церкви незгоден. Як казав Бендер - "По чем опиум для народа?"
І взагалі, це моя думка на яку я маю право. Для чого тоді взагалі ця стаття, якщо не висловлювати свою власну думку?
Varvara | 31.08.2011 | 14:25
+ (2) -
Це сайт міста Кузнецовськ, на якому кожен житель нашого міста може висловити свою думку з приводу будь-чого.
А рубрика, в якій розміщена дана стаття, називається "Я так думаю". Так що все в ній написане - думка Юрія Рабого, жителя міста Кузнецовськ.
4
Алехандро | 31.08.2011 | 11:33
+ (1) -
Особисто я відвідую цей сайт з тої причини, що тут актуальна інформація нашого міста. Пан Рпбий правильно робить, що висвітлює проблеми своєї церкви саме тут. А чи підтримувати його погляди чи ні, діло особисте!
5
AndyEn | 31.08.2011 | 11:35
+ (-1) -
Ви вірно сказали "своєї церкви" cool
Бізнес є бізнес.
6
Житель | 31.08.2011 | 13:20
+ (0) -
Та нормальні там люди ходять, принаймні, нічого поганого зі сторони відвідувачів церкви я не бачив. Нехай краще такі релігійні громади будуть, а ніж всякі генделики типу "душа" чи "сосновий бір" і т.д. В "світло зорі" хоч люди стають нормальними (бачу приклад свого знайомого, який був алкоголіком).
7
reks | 31.08.2011 | 13:42
+ (3) -
Юрій,поки Хвалько незабашляеш,небачити тобі земельної ділянки принаймі років три до наступних виборів. cool
8
Юрій_Рабий | 31.08.2011 | 14:23
+ (-1) -
Оце друге діло, потрібно нормально, цивілізовано спілкуватися. дискутувати!!! Так Андрій, це моя церква і я цим пишаюся!!! І якщо б я не був пастором то я також пишався б своєю церквою! Це здорово, що люди мають можливість поклоянтися Богові так як вони це розуміють! Між церквами, священнослужителями і прихожанами різних церков мають бути нормальні відносини! Ми різні, але це не означає, що повинні мати неприязнь один до одного!
А те, що ви не належите до жодної церкви то також маєте повне право на це! От чи належите самі собі то оце питання)
Дякую всім за коментарі і розуміння!
AndyEn | 31.08.2011 | 15:09
+ (0) -
Вибачаюсь за запитання, але ви десь працюєте?
Юрій_Рабий | 31.08.2011 | 17:06
+ (-1) -
Ну звичайно працюю, мало того, я створив робочі місця іншим...
9
Віталій | 31.08.2011 | 14:25
+ (0) -
це сайт, для бездарної писанини, а reks пристроївся піарщиком, бо працювати чесно мама з татом не навчили і дарма витрачає час за який платить якись неуважний дядько, бо ще непомітив свого сачкуватого працівника
Юрій_Рабий | 31.08.2011 | 14:27
+ (0) -
Віталій, будь ласка дайте ссилку на свій сайт, ми почитаємо як пишуть талановиті люди
reks | 31.08.2011 | 15:15
+ (0) -
Я сам дядько і давно працюю на себе.А ти без орієтації лижеш дупу то лижи М... р.о. небуду піарити бо поганий піар теж піар
zmeusha | 31.08.2011 | 17:10
+ (3) -
Cайт висвітлює події, дає змогу мешканцям міста висловити свої думки кожному, і дуже прикро, Віталій, що ви й свою писанину вважаєте бездарною, цитую: "це сайт, для бездарної писанини", бо інакше не коментували б статтю, і не витрачали свій час.
А такі "бездарності" як працівники сайту та постійні читачі лишаться при своїй думці, і робитимуть свою справу не зважаючи на заздрість та недалекість окремих осіб.
Юрій_Рабий | 31.08.2011 | 17:21
+ (0) -
zmeusha 100% згідний... Сьогодні розмовляв з одним підприємцем який відкриває салон і говорили саме про заздрість людей. Люди заздрять й тому ллють бруд, заважають будь якій справі...
Віталій | 31.08.2011 | 14:38
+ (-4) -
не дам я вам ніякого сайту - ідіть Богу краще помоліться лишній раз - буде корисніше, а то дай тут їм ще один сайт, то й там буде непотребу написано куча, ділом займайтесь ледарі!!!!!!!!!
Varvara | 31.08.2011 | 14:42
+ (2) -
Віталій, він же Лорка, він же...
smile
Ви писали в свій час "ну, тоді від мене застереження - не треба мені ваш сайт такий - коли нормальні повідомлення витираєте"

Давайте ви стримаєте своє слово, а ми з вами чемно попрощаємося, якщо вам так не подобається цей сайт.
Юрій_Рабий | 31.08.2011 | 14:44
+ (0) -
biggrin Varvara.., ні нехай будть усі...
Юрій_Рабий | 31.08.2011 | 14:43
+ (0) -
biggrin biggrin biggrin зрозумілооо biggrin
Аламак | 31.08.2011 | 14:59
+ (3) -
...люди, які йшли на вибори з великим бажанням служити місту...
Це що жарт якийсь?
Юрій_Рабий | 31.08.2011 | 16:54
+ (0) -
Аламак, чому жарт? А я вірю, що більшість щиро хоче добра місту
Аламак | 01.09.2011 | 09:02
+ (3) -
Та ніякого сумніву немає, що не тільки більшість, а геть всі хочуть місту добра. Це ж наші співвітчизники, а не баскаки хана Батия.
Питання, що значить ...з великим бажанням служити місту? Щоб послужити місту у владу пертися не обов'язково. Та і переважна більшість слуг міста більшу користь принесла б своєю відсутністю на службі міста. Принаймні щиро. biggrin
Юрій_Рабий | 01.09.2011 | 12:22
+ (0) -
Аламак biggrin , мушу з вами погодитися))
Володя | 04.09.2011 | 14:44
+ (0) -
Георгій, а де ж це ви працюєте? dry
Володя | 04.09.2011 | 15:01
+ (0) -
І де це ви місця робочі сторюєте? Наскільки мені відомо, ви ніде не працюєте і живете за рахунок церкви. dry
Житель | 04.09.2011 | 16:08
+ (0) -
Так, я також таке чув. А дійсно, яка у вас робота? Чим ви займаєтесь?
Юрій_Рабий | 05.09.2011 | 11:11
+ (0) -
Де я працюю, хлопці?=) Ооо, я працюю багато де.., навіть зараз починаю ще одну, точніше дві справи=) Так, що якщо потрібна робота, звертайтеся +)
Мужик | 05.09.2011 | 22:58
+ (0) -
А зарплата? Там же у вас не велика, напевне...)) тільки й вистачить на церкву давати)))
Юрій_Рабий | 05.09.2011 | 23:44
+ (0) -
Ніі, ще буде трохи залишатися)))
учасник | 06.09.2011 | 09:26
+ (0) -
Ображаються на Вашу секту.10% від дикретних (виплати на дитину)даже держава не бере.А Ви забрали.НЕСПРАВЕДЛИВО.
Володя | 06.09.2011 | 16:05
+ (0) -
Георгій ви невідповіли на вопрос ДЕ ВИ ПРАЦЮЄТЕ? ДЕ ВИ СТВОРЮЄТЕ РОБОЦІ МІСЦЯ? І ЧИ ЖИВЕТЕ ВИ ЗА РАХУНОК ЦЕРКВИ? dry
я | 06.09.2011 | 16:08
+ (-1) -
""Ооо, я працюю багато де..,"" Покайся і не обманюй людей!!! Йди в церкву, де ти виріс, Бог приймає всіх!
Юрій_Рабий | 06.09.2011 | 22:20
+ (-1) -
Друзі, потрібно бути культурним, вихованим і стриманим... На образливі коменти відповідати не буду dry biggrin
Я проводжу бізнес-семінари, допомагаю відкривати бізнес, люди їздили на заробітки, а зараз завдяки навчанню мають власне житло, бізнес... А ви питаєте чи я живу за рахунок церкви...
natsionalist | 06.09.2011 | 23:20
+ (-1) -
Шановні панове! Рабий ніде ніколи не працював і не працює. Це людина яка робить все, щоб на нього працювали.Він старається затягнути у свою секту побільше людей, щоб було побільше раб сили.
P.S. До речі- пиріжки на базарі жарить його секта.
Житель | 07.09.2011 | 09:35
+ (0) -
А от на рахунок пиріжків скажу що дуже смачні! Частенько купляю. А шаурма останнім часом не дуже, мясо припалене.. А різниці мені немає, хто їх виготовляє. А чого тут пишуть не про "спільну мову депутатів" а про секту і гроші Рабого?
Юрій_Рабий | 07.09.2011 | 14:43
+ (0) -
А я щойно їв шаурму, ням-ням)))
І справді тема не про церкву "Світло Зорі" й не про гроші Юрія рабого, а про те чому не знаходять спільної мови депутати з міським головою, прошу висловлюйте свої варіанти)
О_о | 07.09.2011 | 14:50
+ (0) -
Гарно з теми з'їхали, Георгію hands

Чому не знаходять спільної мови депутати з міським головою?

Тому що він для більшості з них чужий, це як новачок в клас приходить - а там свої правила, свої закони, хто з ким за партою і хто проти кого дружить.

Тут або до когось приєдуйся, або створюй свою більшість, або готуйся до бойкоту.
То така моя думка smile
Юрій_Рабий | 07.09.2011 | 16:19
+ (0) -
До теми вернувся, а не з'їхав <_
Згідний з Вами, але водночас думаю, якщо люди мають щире бажання творити добро для міста то власні амбіції потрібно приструнити і домовлятися на благо міста!
Володя | 07.09.2011 | 20:17
+ (0) -
То ви живете за рахунок церкви?
Алехандро | 08.09.2011 | 13:26
+ (0) -
Про смаки не спорять... але шаурма у Кущика жахлива, бідненька - а тому і несмачна те саме і про ход-доги! Пробачте!
О_о | 08.09.2011 | 13:27
+ (0) -
А хто такий Кущик? blink
Юрій_Рабий | 08.09.2011 | 15:18
+ (0) -
Міський голова й депутати зобов'язнаі робити спільну справу! Потрібно відложити всі суперечки і працювати разом! Найперше затвердити заступників, щоб дати можливість мерові працювати!
Володя | 08.09.2011 | 15:23
+ (0) -
То ми отримаємо від вас відповіть про те чи ви живете за рахунок церкви?
Алехандро | 08.09.2011 | 16:18
+ (0) -
Кущик - прізвище підприємця, що тримає пиріжки.
Димон | 08.09.2011 | 16:36
+ (0) -
А алехандро, наверное, имеет к нему какую-то личную неприязнь
Алехандро | 08.09.2011 | 19:14
+ (0) -
Зовсім ні, я проти пана Кущика нічого паганого особисто не маю. Ви, Димон помиляєтеся.
Мартин | 14.08.2012 | 23:12
+ (0) -
Випадково глянув на цю сторінку і побачив мудрування такого собі Рябого. Здивувало те що він з самого початку в своїй статті про міську владу посилається на Старий Завіт, п*ятикнижжя Мойсея, першу книгу "Буття", розділ 11:5-7, скомпільований жидами. Він не каже як звався той бог у жидів - Саваоп, Яхве, Єгова, в залежності від часу вишуканих світових легенд про дії різних божеств. Для цього досить почитати дисертацію І.Франка від 1901 року, захищену у Відні, "Zur judisch frage" або "Поема про сотворення Світу" на українській мові. Та мова стає про того бога, що змішав мови, щоб не розуміли один одного люди. І що ж то за любов до людей у того жидівського бога? Та й Старий Завіт є жидівською ТОРОЮ. І як він знаходиться в комплексі з Новим Завітом у книзі, що називається Біблією?...
Юрій_Рабий | 27.01.2013 | 16:46
+ (0) -
Пройшло відтоді як я написав цю статтю 1,5 роки ііі... виходить, що правий був...
Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту info@34400.net з конкретними зауваженнями і коментарі будуть видалені.
Ім'я *:
Email:
Код *:

ТОЧКА ЗОРУ

Вараш чи Кузнецовськ? (2015)

Всього відповіли: 10301
Як вирішити проблему безпритульних тварин в місті?

Всього відповіли: 7218

Останні новини

 
200

34400.net © 2011-2016

Кузнецовськ - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів