34400.net
Кузнецовськ - Новини без цензури
ГОЛОВНА // Події // О. Мосійчук: "Підприємці міста таки продають спиртне вночі"

О. Мосійчук: "Підприємці міста таки продають спиртне вночі"

15.12.2011

38

1654

Окремі підприємці міста таки продають спиртне вночі - такий висновок зробив після особистого рейду нічними магазинами Кузнецовська депутат Олександр Мосійчук, автор проекту рішення про заборону продажу алкогольних напоїв у нічний час в магазинах і кіосках міста.

Нагадаємо, що рішення про заборону реалізації спиртного ухвалили депутати міської ради на сесійному засіданні 28 жовтня 2011 року і наразі в Кузнецовську заборонено продаж спиртного з 23.00 до 7.00 ранку (всюди, окрім ресторанів, кафе та барів).

З п'яти магазинів, особисто перевірених в цю ніч Олександром Мосійчуком після 23.00 11 грудня 2011 року, лише в одному з них депутату не продали спиртне - і то не тому, що працівники знали про заборону торгівлі спирним вночі, а тому, що продавців даного ніби то "законослухняного" закладу вже було попереджено про депутатський рейд спритними колегами-продавцями.

За результатами перевірки депутатом Олександром Мосійчуком складено протоколи для передачі у відповідну комісію Кузнецовського міськвиконкому, для розгляду можливості притягнення до адміністративної відповідальності підприємців, які торгують спиртним в заборонений час доби.

Всього коментарів: 38
1
ввв | 16.12.2011 | 14:26
+ (2) -
А хто він такий, щоб складати протоколи???хто його уповноважив на це???
2
дуся | 16.12.2011 | 15:08
+ (0) -
Шановний ввв,якщо Вам не відомо, то Олександр Мосійчук депутат Кузнецовської міської ради і уповноважив його на це народ, який віддав за нього свої голоси на виборах.
3
Dimitar | 16.12.2011 | 15:31
+ (0) -
)))
4
Юрист | 16.12.2011 | 15:40
+ (0) -
Чушь. Протоколы должны составлять органы,уполномоченные на то Кодексом про админправонарушения Украины.
Стаття 178 Кодекса. Розпивання пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв у заборонених законом місцях або поява у громадських місцях у п'яному вигляді

Розпивання пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв на вулицях, у закритих спортивних спорудах, у скверах, парках, у всіх видах громадського транспорту (включаючи транспорт міжнародного сполучення) та в інших заборонених законом місцях, крім підприємств торгівлі і громадського харчування, в яких продаж пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв на розлив дозволена відповідним органом місцевого самоврядування, або поява в громадських місцях у п'яному вигляді, що ображає людську гідність і громадську мораль, - тягне за собою попередження або накладення штрафу від одного до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
5
Юрист | 16.12.2011 | 15:56
+ (0) -
Во-первых,в статье 178 речь идет только об ограничениях на продажу в запрещенных законом местах. Законом, а не решениями сессий, которые никак нельзя назвать Законами Украины.
Во-вторых, не идет речь о запрете продажи в ночное время, а о продаже в запрещенных МЕСТАХ. Там разрешено, раз продают. Так что что решение сессии что протоколы - липа.
В-третьих, депутатам право составлять протоколы действующим Кодексом про админправонарушения не предоставлено.

Стаття 255. Особи, які мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення
У справах про адміністративні правопорушення, що розглядаються органами, зазначеними в статтях 218 - 221 цього Кодексу, протоколи про правопорушення мають право складати:
1) уповноважені на те посадові особи: органів внутрішніх справ статті 176, 177,178
6
Юрист | 16.12.2011 | 15:58
+ (2) -
Так что ,народ, пьем пиво и водочку круглосуточно... Никто и ничто нам не помеха smile
7
Юрист | 16.12.2011 | 16:05
+ (1) -
У Черкасах суд дозволив торгувати спиртним та сигаретами вночі

Сосновський районний суд Черкас задовольнив позов декількох підприємців - власників супермаркетів міста - і скасував один із пунктів рішення Черкаської міськради про обмеження продажу алкоголю і сигарет, зокрема про заборону реалізації цих товарів у нічний час.

Як повідомили в прес-службі Черкаського міськвиконкому, постанова суду ще не вступила в законну силу і буде оскаржена мерією в Київському апеляційному адміністративному суді. Тому до прийняття остаточного рішення суду - в Черкасах продовжує діяти заборона на продаж алкоголю і тютюну в нічний час.

За словами начальник відділу судового супроводу Черкаського міськвиконкому Вікторії Горшанової, мерія не погоджується з аргументами суду, викладеними в постанові, тому готується апеляційна скарга на рішення суду.

На думку Горшанової, розгляд цієї справи, швидше за все, дійде до Вищого адміністративного суду України, який і визначить практику щодо цієї категорії справ по всій країні.

Нагадаємо, 29 вересня Черкаська міськрада ухвалила постанову, якою заборонив продаж алкоголю та тютюну з 22.00 до 8.00: у закладах торгівлі, на території парків, скверів, на території пляжів і в закладах, де надаються платні послуги доступу до мережі Інтернет. Також заборонено торгувати пивом (крім пива в пластиковій тарі), алкогольними, слабоалкогольними напоями і тютюновими виробами в радіусі 200 м від місць проведення масових заходів. Крім того, з 1 січня 2012 року буде заборонено продаж тютюну та алкоголю, крім безалкогольного пива, в МАФах - тимчасових спорудах загальною площею менше 30 кв. метрів.

Як відомо, у січні Івано-Франківський окружний адміністративний суд також дозволив продавати алкоголь вночі.

УНІАН
9
ааа | 16.12.2011 | 17:11
+ (4) -
Мосійчук ти ДУРАК!!!!!!!!!!!!
ввв | 16.12.2011 | 17:46
+ (1) -
to Дуся - я знаю хто такий Мосійчук. і знаю що він як ні як депутат, ні як громадянин НЕ МАЄ ПРАВА писати протоколи про адмін.порушення. на це є уповноважені органи і служби, а до компетенції депутатів міської ради не входять такі повноваження. Поважайте Закон - і буде вам щастя)))
читайте http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin....2784415
ст.18,ст.19
Юрист | 16.12.2011 | 18:10
+ (0) -
У дуси явно раздута мания величия. Она чревовещает от имени народа и то его имени дает полномочия на абсурдные решения и действия
ввв | 16.12.2011 | 18:21
+ (-1) -
ааа - не ображайте депутата - ми ж його вибрали...
einhell | 16.12.2011 | 21:13
+ (1) -
Сашка! Крутий полісмен!!!! Кращеб зробивби щось корисне!... я підтримую рейд, але на щось ще корисніше ти здатний? Сашка! а ти непомітив толпу бомжів на грибках? може краще цю проблему вирішив, чи сміття на тих же грибках????
Виборець | 16.12.2011 | 21:38
+ (1) -
Придуркуватий народний обранецю Сашко мешкає в малосімейці, що біля центрального ринку в ній так само пррживає і депутат Грохольська! Так, замість того щоб зробити справді корисну справу і порозганяти торговців сільською продукцією з газонів та дворового майданчика то Сашко видумав, що вночі пити то погано! Ну, хай би порісувався з протоколами біля свого будинку, а там кожнісеньку суботу та й в будні дні теж, витопчують газони і нищать кущі.
..., відкрий очі!
дуся | 17.12.2011 | 01:55
+ (-2) -
Краще хай напиваються і товчуть друг другу пики, ніж підтримувати депутатів? Так виходить, що депутат, то і дурак, а ми всі білі і пухнасті. Спершу на себе треба глянути, а тоді звинувачувати всіх і вся.
Алекс | 17.12.2011 | 01:58
+ (-1) -
Люди, залишайтесь людьми - ваші вирази характеризують вас, а не того, про кого ви пишете.

А щодо заборони - це не вихід, не треба відноситись до людей, як до телят нерозумних. Хто захоче, той нап'ється і з забороною і без.
Читач | 17.12.2011 | 05:50
+ (3) -
Дусі. Перед тим, як подавати рішення, треба думати про його законність, а також механізм реалізації, а не формулювати його так, щоб це було не рішення, а пустий папірець. А потім від відчаю і нерозуміння того, що потрібно робити, самому бігати з папірцями під виглядом протоколів, явно перевищуючи свої повноваження як депутата, оскільки ніякої роботи не проведено, зате всюду вже розголошено.
Є інші шляхи реалізації. Наприклад, обмежити графік роботи торгових точок де торгують алкоголем.
Та й взагалі, треба боротись не з наслідками а з причинами, які це породжують (вживання алкоголю). Це пропаганда здорового способу життя, розвиток споритивних секцій, позашкільної освіти, різноманітних гуртків.
дядя | 17.12.2011 | 14:49
+ (1) -
Люди та хто його оберав!!!! Він необирався НАРОДОМ а обирався оберався по списку партії люди думали що обирають ТИМОШЕНКО а обрали цього бовдура!!! А ще він родич щановноі Ніни Хвалько!!! тобто Мосійчук просто тіпа МАМІН СИНОК за якого все зробили а дуся яка його підтримуе це просто його дружина))) бо підтримуе його в цьому житі тільки вона! Його навіть на станції поливають брудом серйозні люби кажуть ВИСКОЧКА ТАЙ ГОДІ!!!! Це все що він зробив за цей рік приняв НЕправильний закон про заборону алкоголя та СКАЧЕ!!! biggrin
дуся | 18.12.2011 | 21:54
+ (0) -
Мосійчук швидше міг би бути мені за сина ніж за чоловіка. І з ваших міркувань виходить, що всі депутати родичі Ніни Хвалько, чи не так?
Сергій | 19.12.2011 | 20:13
+ (0) -
Краще б зайнялися тими, що торгують цілодобово шнапсом по квартирах. А то клянуся чортом, таки дістануть мене ці "підприємці"!
дуся | 19.12.2011 | 23:54
+ (0) -
А якже ними зайнятисяякщо їх кришує місцева міліція?
Виборець | 20.12.2011 | 10:27
+ (0) -
На вулиці Енергетиків, що мешкає Мосійчук, до 5 точок з самогоном. І йому це чудово відомо, що, де і хто цим займається, але кішка тонка...
не_бухарь | 20.12.2011 | 18:51
+ (0) -
Что юрист что остальные недалекие, даже не попытались докопатся до сути проблемы (для чего все-таки этот запрет нужен), все как один горазды накакать в коментариях.
kabon2 | 21.12.2011 | 03:34
+ (0) -
а дуся це випадково не САШКО собі такий "нейм" придумав??????????????? і всім відписує?????
kabon2 | 21.12.2011 | 03:37
+ (0) -
а чого він сам ходить складає протоколи?????? він принаймні мав би бути з правохоронними органами!!!!!!!!!!!!
kabon2 | 21.12.2011 | 03:37
+ (0) -
одним словом Л У З Е Р
ПІАР | 21.12.2011 | 10:09
+ (0) -
Так цікаво ,чим закінчилась ця кінокомедія з протоколами ????? cool
дуся | 21.12.2011 | 23:41
+ (0) -
А ще, які версії будуть, я вже і Мосійчуковою жінкою була, і Наташою Петрович, а далі ще щось цікавіше придумаєте?
AHimik | 22.12.2011 | 02:22
+ (0) -
Народ, при необходимости можно и Мосейчука к стенке (ответственности) приставить и всю эту раду. Есть законы. Кто такой этот Мосийчук? Блин, мне бы он протокол составил, я бы посмеялся над дурачком. К админ.ответственности могут привлекать лишь уполномоченные на то гос.инспекторы. и какать я хотел и на вашего мосийчука и всю шайку в раде, которая принимает идиотские законы. По ночам не пью, за державу обидно, что всякое депутатское ..ыдло мнит себя выше закона. Завтра вас будут "мести" за обнимания, потом за песни, затем, что машина не того цвета.
AHimik | 22.12.2011 | 02:25
+ (0) -
Ув. модераторы, прикройте тему, пожалуйста или уберите это позорное видео. Замордуют "человека" и будут ведь правы. Смешно смотреть на идиотский самопиар на пустом месте. Стыдно.
reks | 22.12.2011 | 10:14
+ (0) -
А чому Ви за його переживаєте?Він мабудь сам власник відео. biggrin
Mosiychuk | 23.12.2011 | 19:47
+ (0) -
Як цікаво... Скільки емоцій....
По-перше, можна виказувати свої невдоволення, пропозиції і зауваження... - можна, але без образ!
По-друге, бачу тут є знавці законів, статті якісь трактують... - а до чого це Ви демонструєте, коли в нашій країні, не те що в місті, є серйозні проблеми з підлітковим алкоголізмом...
І по-третє... Сергію, а що Ви особисто зробили щоб не торгували шнапсом по квартирах?
дуся | 23.12.2011 | 20:40
+ (0) -
Так Сашко я тебе підтримую, бо треба спершу в себе запитати, а що я зробив, а потім вже питати в других.
Алехандро | 23.12.2011 | 22:02
+ (0) -
Принаймні можна було референдум по даному питанню провести. Гадаю, що такі питання, малою кучкою вирішувати неможна.
Саша, не потрібно "по-третє" з Сергія за шнапс питати. Сергій в депутати не просився, навідміну від Вас. Пригадайте, як Ви ховалися за спиною мами у палатці з написом "Батьківщина",біля малосімейки у суботній день, а мама роздавала перехожим агітаційні листівки, бо Вам, мабуть, соромно було.
Ось, стали Ви слугою громади... то і робіть усе щоб шнапсом не торгували.
Висуніть носа з свого будинку і подивіться на сусідню малосімейку, як з першого поверху з вікна шнапс продають. Зробіть діло, Ви ж ДЕПУТАТ!!!
Mosiychuk | 23.12.2011 | 22:44
+ (0) -
мені малосімейку не видно з свого вікна...
Mosiychuk | 23.12.2011 | 22:39
+ (0) -
Референдум...? По даному питанню? А про заборону вживання тих напоїв (бухання) на дитячих майданчиках чи під під'їздами варто проводити референдум?
А щодо продажу самогона по квартирах... - хто готовий посприяти? Потрібні докази, свідки...
дуся | 24.12.2011 | 01:43
+ (0) -
Сашко да тобі ніхто по лавці не посунеться, не те що ще посприяє. Це просто є така категорія людей яким тільки когось обгадить треба, а всім завжди добрим не будеш, ще не родився той щоб всім догодив. Не звертай увагу і займайся далі розпочатою справою. Просто ти комусь добре на хворий мозоль наступив.Удачі тобі.
ЧестьИмею | 25.12.2011 | 23:37
+ (-1) -
Згідно з п. 1 переліку окремих форм діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, специфіка яких дозволяє здійснювати розрахунки зі споживачами без застосування електронних контрольно-касових апаратів з використанням товарно-касових книг, затверджений наказом Мінекономіки України від 12.03.98 р. №24 і зареєстрований у Мін'юсті України 20.03.98 р. за №183/2623 із змінами, внесеними наказом Мінекономіки України від 03.08.98 р. №105 і зареєстрованими в Мін'юсті України 18.08.98 р. за №524/2964 дозволяється здійснювати діяльність без застосування ЕККА з використанням товарно-касової книги для "роздрібної торгівлі, що проводиться з транспортних засобів, автоцистерн, цистерн, бочок, бідонів, лотків, прилавків... продовольчими товарами (крім тютюнових виробів і алкогольних напоїв)..."

Відповідно до статті 1 Закону України "Про державне регулювання виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами" від 19.12.95 р. №481/95-ВР із внесеними змінами, алкогольні напої - продукти, одержані шляхом спиртового бродіння цукромістких матеріалів або виготовлені на основі харчових спиртів, які відносяться до товарних груп Гармонізованої системи опису та кодування товарів під кодами 22.04, 22.05, 22.06, 22.08.

Абзац 2 преамбули цього закону "Дія цього Закону не поширюється на виробництво і торгівлю пивом, а також на виробництво вин виноградних і плодово-ягідних, наливок і настоянок, виготовлених громадянами в домашніх умовах для власного споживання."

Згідно з Гармонізованою системою опису та кодування товарів під кодом 22.04 значаться вина виноградні натуральні; під кодом 22.05 - вермути та інші вина виноградні натуральні з додатком рослинних і ароматичних екстрактів; під кодом 22.06 - інші напої бродіння (сидр яблучний, сидр грушевий, напій медовий); під кодом 22.08 - спирт етиловий неденатурований міцністю менше 80%, міцні спиртні напої і ін. Пиво солодове значиться під кодом 22.03.

Визначення "алкогольні напої" наведене і в Правилах роздрібної торгівлі алкогольними напоями, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 липня 1996 р. №854: "Алкогольні напої і продукти, отримані шляхом спиртового бродіння цукромістких матеріалів або виготовлені на підставі харчових спиртів із вмістом більше 8,5 процента етилового спирту". За цим визначенням пиво також не відноситься до алкогольних напоїв.

Пунктом 9 цих Правил передбачено, "що роздрібна торгівля алкогольними напоями заборонена у дрібно-роздрібній мережі, з рук, лотків, на ринках..."

Крім того, в Переліку окремих форм діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, специфіка яких дозволяє здійснювати розрахунки зі споживачами без застосування ЕККА з використанням товарно-касових книг без урахування змін від 19.06.98 р. і 03.08.98 р., було визначено, що без використання ЕККА можна здійснювати роздрібну торгівлю з лотків продовольчими товарами, крім алкогольних напоїв, пива та тютюнових виробів. У вказаному документі пиво виділено окремо, тобто не включається до алкогольних напоїв. Це ще одне підтвердження того, що пиво не є алкогольним напоєм.

Отже, пиво до алкогольних та слабоалкогольних напоїв не відноситься.
Заголовок о спиртном, а фото и сьемка с пивом
Изучайте мат часть Шура(с)или личный интерес преобладает над логикой?
Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту info@34400.net з конкретними зауваженнями і коментарі будуть видалені.
Ім'я *:
Email:
Код *:

ТОЧКА ЗОРУ

Вараш чи Кузнецовськ? (2015)

Всього відповіли: 10240
Як вирішити проблему безпритульних тварин в місті?

Всього відповіли: 7190

Останні новини

 
200

34400.net © 2011-2016

Кузнецовськ - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів