34400.net
Кузнецовськ - Новини без цензури
ГОЛОВНА // Події // Клопотатимуть щодо перейменування Кузнецовська на Вараш

Клопотатимуть щодо перейменування Кузнецовська на Вараш

20.02.2016

145

5063

Кузнецовські депутати хочуть клопотати перед Верховною Радою України щодо перейменування міста Кузнецовськ Рівненської області у місто Вараш Рівненської області. Відповідний проект рішення опубліковано 12 лютого 2016 року на сайті міської ради. 

 

 

"На виконання Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» з метою повернення місту Кузнецовськ історичної назви, відповідно до Закону України «Про географічні назви», керуючись статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», частиною 7 статті 7 Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» Кузнецовська міська рада вирішила клопотати перед Верховною Радою України щодо перейменування міста Кузнецовськ Рівненської області у місто Вараш Рівненської області", - йдеться у проекті рішення, авторами якого виступили депутати Степан Жданюк, Анатолій Кречик, Наталія Петрович, Сергій Присяжнюк та Ніна Хвалько.

 

 

Чи підтримають й інші депутати даний проект рішення, ми зможемо дізнатися вже під час наступної сесії міської ради, яка відбудеться, орієнтовно, на початку березня 2016 року.

 


 

Втім, як з'ясувалося, прихильниками перейменування Кузнецовська на Вараш вже є 20 депутатів міської ради сьомого скликання з 34 діючих. Принаймні, такі висновки можна зробити, ознайомившись із зверненням, яке було направлено до Верховної Ради України 4 лютого 2016 року.

 

"У зв'язку з тим, що Кузнецовська міська рада шостого скликання не виконала вимог Закону України про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки" та не внесла пропозиції щодо нової назви міста Кузнецовськ ми, депутати Кузнецовської міської ради сьомого скликання, що підписалися нижче, вважаємо за доцільне повернути нашому населеному пункту історичну назву Вараш. […] Просимо Верховну Раду України врахувати наше клопотання та перейменувати місто Кузнецовськ на місто Вараш", - йшлося у надісланому до ВРУ зверненні, яке підписали 20 депутатів: Микола Ковбасюк, Степан Жданюк, Людмила Верешко, Людмила Семенюк, Сергій Максимчук, Анатолій Рожко, Дмитро Ющук, Анатолій Кречик, Наталія Петрович, Наталія Бірук, Сергій Присяжнюк, Олександр Мензул, Анатолій Кніовець, Володимир Шаблій, Ігор Куц, Руслан Зінчук, Євгеній Павлишин, Ніна Хвалько, Олександр Чех та Руслан Павлусь.

 

 

 

 

Не підписав звернення жодний із депутатів фракції "Сила людей" та лише два депутати від "Народного контролю". В чому причина, ми поцікавилися у керівників цих фракцій.

 

 

«Це питання ми обговорювали і зійшлися на тому, що кожен депутат нашої фракції прийматиме рішення самостійно, з огляду на власне бачення, - розповіла голова фракції "Народний контроль" Катерина Конопелько. - Втім, як виявилося, позиція майже усіх депутатів співпала. Ми з повагою відносимося до мешканців села Вараш і до історичної пам'яті, але вважаємо, що, оскільки наше місто молоде і прогресивне, то й назва повинна бути відповідна. Ідеальним варіантом було б залишити місту назву Кузнецовськ. Відповідну петицію з пропозицією перейменувати Кузнецовськ на Кузнецовськ (але на честь загиблого за Україну воїна-десантника 25-ї опдбр Антона Кузнецова, який загинув у збитому проросійськими терористами Іл-76 над Луганським аеропортом 14 червня 2014 року) навіть було зареєстровано на сайті міської ради і вона набрала більш, ніж 100 голосів. На нашу думку, наразі перейменування міста потягне за собою чимало проблем для мешканців: починаючи з тяганини щодо зміни деяких документів і завершуючи суперечками та баталіями, які вже тривалий час точаться навколо цього питання та роз'єднують кузнецовців». Окрім того, скидається на те, що пiдняття питання щодо переiменування мiста певними представниками влади наразi носить характер бiльш особистого пiару, нiж висвiтлення думки громади в цiлому, адже чомусь вчасно не iнiцiювали громадських слухань, напередоднi передвиборчоi реклами своiх сил".

 

 

"Так, як кожен з шести депутатів нашоі фракціі "Сила людей" представляє інтереси наших виборців - нами було проведено аналіз даного питання, -  - зазначила Наталія Лаврук, голова фракції "Сила людей" у міській раді. - Грунтуючись на думці виборців, які в переважній більшості проти перейменування, було вирішено утриматися від підписання будь-яких звернень. Підписанти звернення щодо перейменування керувалися власною суб'єктивною думкою, амбіціями. "Сила людей" в політичні ігри не грає, а завжди віддзеркалює волю виборців".

 

 

В свою чергу, міський голова Кузнецовська Сергій Анощенко наголосив на тому, що вважає недоречним прийняття подібних рішень без проведення громадських обговорень: "Я проти того, щоб міська рада приймала таке рішення без врахування думки людей".

 

 

Нагадаємо, що назва міста Кузнецовськ підпадає під дію Закону про декомунізацію та потребує перейменування. 

 

"Навіть на старих картах видно, що Кузнецовськ виник на місці села Вараш", - вважає Степан Жданюк

 

 

Коментує один із ініціаторів порушення клопотання про перейменування Кузнецовська на Вараш Степан Жданюк:

 

 

 

СХОЖІ МАТЕРІАЛИ:

 

Вараш чи Кузнецовськ?

І ще раз про назву нашого міста...

Вараш чи Кузнецовськ, або "Pro" - "Contra"

Кузнецовськ перейменують?

На Рівненщині декомунізують три населених пункти

Верховна Рада перейменує Кузнецовськ?

Кузнецовськ перейменують до 21 лютого

Всього коментарів: 145
1 2 3 »
1
Пётр | 17.02.2016 | 12:18
+ (4) -
Хорошее видео записали со ЖданюкомСразу видно по фону, что такое Вараш
2
Українка | 17.02.2016 | 13:11
+ (1) -
А чому вирішили саме на Вараш? Шановні депутати, а не хотіли б Ви запитати саме у виборців, чи згідні вони на перейменування міста саме на Вараш? Яка це історична назва? м.Кузнецовськ не має історичної назви, так як нове місто. Чому Вараш????Може пейменуємо у Бандерштат?
3
Наталія | 17.02.2016 | 13:16
+ (2) -
"В свою чергу, міський голова Кузнецовська Сергій Анощенко наголосив на тому, що вважає недоречним прийняття подібних рішень без
проведення громадських обговорень: "Я проти того, щоб міська рада
приймала таке рішення без врахування думки людей"." - - ЗОЛОТІ  слова. При чому  тут  Вараш,  пане  Жданюк???....
4
Наталія | 17.02.2016 | 13:17
+ (1) -
Світлодар, Західноукраїнськ, Білозерськ. Ще  варіанти!
5
=))) | 17.02.2016 | 13:22
+ (2) -
Десь в новинах прозвучало, що два міста категорично відмовились від перейменування.  А ми що гірші?  Давайте хоч в цьому об"єднаємось, бо завжди знайдеться якась "баба яга" яка буде проти аби пропіаритись
6
Наталія | 17.02.2016 | 13:45
+ (0) -
-  підтримую 100%%% Справа в тому, що попередня  влада не  провела  зг процедури слухання громади щодо  перейменування. Мені так  здається. Тому... маємо повне  право на  правильність процедури. Теж не  бачу змісту перейменовувати:  лише  зайва витрата коштів.
7
Ася | 17.02.2016 | 18:19
+ (0) -
Правильно Кузнецовськ через дорогу і у вараш . Кому не подобається.Завтра скажете щоб і Урану=в китай
8
1702 | 17.02.2016 | 18:22
+ (1) -
Діти зароджувалися в Кузнецовську і в школу теж...а жданюк хай видалено......
9
ккк | 17.02.2016 | 18:27
+ (1) -
Шановні депутати, перестаньте займатися ф..., в місті є багато важливіших питань. Що зміниться від того, що місто матиме іншу назву, від цього життя його мешканців не покращиться. Вирішіть проблему бродячих собак, корупції, зробіть додаткові робочі місця, знизьте ціну на переїзд в маршрутках і т.д.((((
128 | 17.02.2016 | 18:44
+ (1) -
А що ім?Вони ж не свою кошти , за наші відрахування .Ви ж побачите скільки коштів пішло на дитячі майданчики!Золотими зробили.А на перейменування міста. ...мільйони.....тільки Кузнецовськ і Україна.Недоводьте людей до вимушено дії???????Займіться порядком за що платимо кошти за прибуде.терит. Жодний пункт не виконується і льготи за енергію і світло......якщо хочете жити в цьому місті будьте чесними.....а не халуями ...Все для людей...
Я | 17.02.2016 | 19:13
+ (1) -
Всі за кузню
Я | 17.02.2016 | 19:15
+ (-3) -
Тільки Вараш . гарна історична назва. І ніхто ще не знає які ж такі аеликі кошти треба на перейменування
Ровесник | 17.02.2016 | 20:31
+ (3) -
Я за Кузнецовськ.
Люстрація | 17.02.2016 | 21:05
+ (-2) -
Наталія Лаврук - Ви в мене запитали про мою волю, як виборця? Чому Ви говорите за всих виборців, ну я за Вашу партію голосував - і я за історичну справедливість. Все рівно будуть перейменовувати, то нехай буде Вараш.
Це справедливо.
34400 | 17.02.2016 | 21:13
+ (0) -
Переименуйте с Кузнецовска в Кузницовск и все!
Петро Комнацький | 17.02.2016 | 21:19
+ (3) -
1. Депутатське звернення до Верховної Ради базується на наглій брехні: "вважаємо за доцільне повернути нашому населеному пункту історичну назву Вараш". Ніхто ніколи не перейменовував село Вараш на селище Кузнецовськ! Немає такого документа, бо його й не було ніколи!

2. А ви де були раніше, шановні депутати Жданюк, Куц, Хвалько? У вас же була вся влада і робили ви все, що хотіли, але назву міста не змінили, навіть не розглядали це питання на  сесіях.

3. Верховна Рада вже перейменувала декілька міст України, але нашого не рушила, бо ні вона сама, ні Інститут національної пам'яті не знають, що означає угорське слово "вараш". А воно може означати що завгодно, навіть щось нехороше, враховуючи той факт, що свої знамениті на весь світ матюки росіяни почерпнули від угрів - предків угорців.

4. Якшо в Кузнецовську живуть кузнецовці, то у Вараші житимуть варашанці. У жодному випадку не варашани, бо ж не кажемо ми про себе на російський лад "кузнецовчани".

5. Запитання до депутата Євгена Павлишина: видалено А Ви з якого лиха у варашисти подалися? (Варашисти - це люди, які прагнуть перейменувати Кузнецовськ на Вараш. Аналог: комуністи - це люди, які прагнули побудувати комунізм).

6. У ситуації, що склалася з назвою міста, найвиваженішу позицію зайняв міський голова Анощенко..
Слава | 17.02.2016 | 21:20
+ (1) -
Кузни Бути, а Ж.данюка видалено.
Я | 17.02.2016 | 21:49
+ (-1) -
Петра комнацького треба видалено.

Не переходьте на особистості. Пишіть по суті публікації. Модератор.
Я | 17.02.2016 | 22:01
+ (-2) -
Модератор чому у комнацького пунк 5 не видалений. Страні паралелі . також переход на особистості. Ставте всіх у рівні умови. І чому блокуєте відгуки за Вараш.
34400 | 17.02.2016 | 22:04
+ (1) -
Про які "заблоковані" відгуки йдеться?
Я | 17.02.2016 | 22:07
+ (-1) -
Комнацький чому ви так ненавидите все українське ,все наше рідне? Що такого поганого у назві Вараш. І не варашисти , не перекручуйте.
Vasjok | 18.02.2016 | 10:34
+ (0) -
О, Вараш то вельми українська назва)) Так само як і Дніпро, Дунай і т.д.
GenkaUA | 17.02.2016 | 22:13
+ (4) -
Побудувати хибари накриті соломою за Стиром, назвати Варашем та виселити туди цю шайку депутатів. Геть обнагліли, навіть не спитали думки в мешканців міста. Якщо не Кузнецовськ, то й не Вараш.
GenkaUA | 17.02.2016 | 22:14
+ (1) -
І при чому це думка більшості мешканців міста
хі | 17.02.2016 | 22:37
+ (-3) -
.. до чого цей словесний пронос???? Вараш це логічна й історична назва! пройде 2 роки і забудуть як наше місто називалось раніше.. коли вже в свідомостях людей вигорить той СОВОК, що насаджений нам купкою вихідців із совєтьськой глубінки?
GenkaUA | 17.02.2016 | 22:38
+ (1) -
Ще одне знайшов, наші місцеві депутати ви пізно всра...ь, бонусів серед варашан собі не заробите, вже зареєстрований законопроект №4085 "Про перейменування окремих населених пунктів та районів". Так що можете вже напитись  з горя що ви не встигли по піаритись.
Вася | 17.02.2016 | 22:44
+ (3) -
хі, слідкуй з словами. Ще про "совок" щось говорить.

Люди мають право не хотіти жити в Вараші. Це наше місто і нам обирати його назву. 
А "совок", це якраз коли партія сказала "вараш",...і обговоренню це не підлягає.
GenkaUA | 17.02.2016 | 22:44
+ (1) -
Вже пізно, можна тільки співчувати, це стадо в ВР проголосує обовязково
Вася | 17.02.2016 | 22:51
+ (0) -
GenkaUA , так там же немає Кузнецовська? Що це означає?
GenkaUA | 17.02.2016 | 23:00
+ (0) -
15) у Рівненській області:
село Червоне Дубровицького району на село Острівці;
місто Кузнецовськ на місто Вараш;
село Жовтневе Радивілівського району на село Нова Пляшева;
село Іскра Рівненського району на село Новожуків;
Витяг із законопроекту
ShenMin | 17.02.2016 | 22:57
+ (1) -
При в'їзді в місто праворуч табличка з написом Кузнецовськ. Табличка загороджує майже половину доріжки для пішоходів та велосипедистів. Лобом можна вдаритись, якщо у темну пору їхати велосипедом. Пропоную передвинути табличку з пішохідної доріжки, щоб не заважала пішоходам і велосипедистам.
Валентин | 17.02.2016 | 22:59
+ (0) -
Знайшов.

ПРОЕКТ 

П О С ТА Н О В А
ВЕРХОВНОЇ  РАДИ 
УКРАЇНИ

Відповідно допункту 29 частини першої статті 85 Конституції України, пункту 8 статті 7
Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного
(нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої
символіки», враховуючи рекомендації Українського інституту національної пам’яті,

Верховна Рада
України   п о с т а н о в л я є:
 
1. Перейменувати окремі
населені пункти та райони:

...
 
Проперейменування окремих населених пунктів та районів

15) у Рівненській області:
село Червоне Дубровицького
району на село Острівці;
місто Кузнецовськ на місто Вараш;
село Жовтневе
Радивілівського району на село Нова Пляшева;
село Іскра Рівненського району на село Новожуків;

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=58192

ВІтаю, варашани!
Петро Комнацький | 17.02.2016 | 23:30
+ (1) -
Шановний адміністраторе  34400. Я під власним прізвищем поставив запитання Є. Павлишину, не порушивши жодного правила провадження сайту.  І  Ви дотримуєтеся правил, не даючи особі, котра заховалася під псевдонімом "Я", робити щось проти правил. Нехай ця особа назве своє прізвище і підстави, що спонукають її вимагати видалення частини мого тексту і мене самого. Тоді й будемо ми з ним в рівних умовах.                                                                                                        

 А то, бач, заховалося в будці і з підворітні ще чогось вимагає!
Venka | 18.02.2016 | 00:16
+ (1) -
І скільки на день міста Варашу буде?...чи тоді був старий Вараш, а зараз молоде місто Вараш, "історична назва.." отак і повертаємось у минуле
болото. Уважили минуле, назвали мікрорайон, а далі можна було щось нове
придумати. м.Вараш, м-н Вараш, ще б за Варашка якогось заміж і, фанатка.
Нема слів... (культурних). Вітаю п*варашани!
Наталія | 18.02.2016 | 00:39
+ (4) -
Ще  раз:  думку громади враховано НЕ  було.То про яку історичність йдеться??- -  яким місцем  ми до Вараша? -  Вараш  - древнє село, а ми
місто-супутник, виникли завдяки збудованій РАЕС. Тим більше, що  
справді його назву пояснити важко. По одній із  версій воно  означає
"ворожбит".То ми тепер будемо містом відьмаків тільки тому, що 
ПОПЕРЕДНЯ влада порушила процедури щодо перейменування, а тепер лише
маєбажання  попіариться? -- підтримую думку щодо переселення даної
групки активістів-ворожбитів у село Вараш. Під солом'яні дахи. Хочуть
заробити собі позитивоної репутації-- нехай приєднуються до  зусиль
зупинити перейменування у Вараш і сприяють проведення ПОВТОРНОЇ
процедури перейменування за  УСІМА правилами.
12 | 18.02.2016 | 02:56
+ (2) -
видалено..зміючийолігархія .А ви у молоді запитали чи вона хочуть змінювати.Великі міста відмовилися від зміни називатися....
Жданюк | 18.02.2016 | 10:11
+ (-2) -
За логікою, тих хто говорить, що не було перейменування з Вараша на Кузнецовськ тому, що Кузнецовськ збудований поблизу Вараша.
Такого дійсно в Указі не було.  Але було інше. Мешканці, які жили в нашому населеному пункті до Указу, були прописані в Вараші. А це будинки №1, 2,3, 7 в мікрорайоні Будівельників та інші. На час виходу Указу в Вараші мешкало близько 5000 людей. І всі вони були прописані в Вараші. Адже Кузнецовська ще не було, а хтось  же будував РАЕС. І якщо молоді критикани не полінуються сходити до ЖЕД -1 зі старожилами, які мешкають в буд.7 по Будівельників, то вони побачать, що в обліковій картці паспортного столу  цих людей написано: посьолок Вараш. І таке було написано в паспорті кожного, хто тоді мешкав в нашому місті. І ніхто не запитував цих людей чи хочуть вони жити в Кузнецовську? Навіть навпаки. Тоді проводили опитування, щодо назви населеного пункту на який хотіли перейменувати Вараш. Але актив міста висловився за Вараш. Про це може розповісти Ірина Леонідівна Кушнір. Але незважаючи на це обком компартії вирішив назвати місто на честь Кузнецова. Хоча ця назва в тодішньому обговоренні не згадувалась. Були Атомобуд, Західноукраїнськ та інші.
А щодо позиції міського голови, стосовно проведення  громадських слухань і внесення клопотання до Верховної Ради про назву міста, то треба було видати відповідне розпорядження, створити робочу групу з перейменування і працювати. А дже часу від вступу на посаду до 21 грудня було достатньо.
Vasjok | 18.02.2016 | 11:08
+ (3) -
Хто де був прописаним - це ж суто бюрократична формальність. По факту місто було побудоване за конкретним планом і для конкретних цілей, а ніяк не є результатом історичного розвитку населеного пункту Вараш. Ви так турбуєтесь про пам'ять варашан наче не знаєте, що у нас в місті існує цілий мікрорайон з такою назвою. І цим крючкоправством ви намагаєтесь виправдати те, що самі ж засуджуєте. Жалієтесь що місту була присвоєна назва не враховуючи думку населення? Подивіться уважно, на цьому сайті є опитування щодо переіменування міста - гадаю його результати вас засмутять
рада | 18.02.2016 | 10:37
+ (0) -
справді часу у Анощeнка було з 16 грудня аж до 21грудня. По факту - 5 калeндарних днів
жнна | 18.02.2016 | 10:46
+ (0) -
а правда що Анощeнка нe пускали в кабінeт і Куц йдучи прихопив з собою пeчатку?
громада | 18.02.2016 | 10:50
+ (0) -
Жданюк один раз зрадив Кузнeцовськ, втікши за кращим життям до Рівного. Зараз цeй зрадник вдругe зраджує місто.
РАС | 18.02.2016 | 10:59
+ (2) -
прикро. Стeпанський жид самовільно захотів пeрeімeнувати місто. Дeпутати просимо Вас,заклинаємо нe голосуйтe на сeсіі. Послухайтe свою совість і своіх виборців.
Жданюк | 18.02.2016 | 11:02
+ (0) -
Рада, Ви помилились з датами. Міський голова вступив на посаду не 16 грудня а 16 листопада. І в той час в міськраді вже був лист від ОДА з проханням внести пропозиції щодо перейменування міста.
громада | 18.02.2016 | 11:31
+ (1) -
дeпутати від Сили людeй і від народного контролю що вам заважає зарeгіструвати зустрічнe звeрнeння до ВР зпроханням більшості житeлів жити в Кузнeцовську.
Мешканець | 18.02.2016 | 11:55
+ (0) -
Закон пише "органам місцевого самоврядування у шестимісячний строк з дня набрання чинності цим Законом в установленому порядку провести громадські слухання та подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо перейменування населених пунктів".
Мешканець | 18.02.2016 | 11:56
+ (0) -
Декілька коментарів С. Жданюка по цьому питанню:
Жданюк  23.04.2015 | 10:20
Давайте дочекаємось підписання Закону ...  Президентом. В Законі... розписано послідовність дій і виконавців.

Жданюк | 29.04.2015 | 07:00

Стало відомо, хто вирішить питання з перейменуванням населених пунктів Квітень 29, 2015 07:40 | Тематика: Суспільство
Назви можуть змінити в рамках закону про декомунізацію.
Зміна назви населених пунктів відповідно до закону про декомунізацію –
винятково у компетенції місцевої громади. Органи самоврядування
самостійно вирішуватимуть перейменовувати своє місто чи село або ні,
заявив міністр юстиції Павло Петренко в ефірі 5 каналу, повідомляють
Патріоти України «Що стосується перейменування населених пунктів, то це
виняткова компетенція місцевих органів влади. У них зараз є законні
підстави, і місцеві громади будуть визначатися, чи хочуть вони жити в
місті імені диктатора або представника того тоталітарного режиму», –
заявив Петренко.
Джерело: http://patrioty.org.ua/stalo-v....punktiv

Жданюк | 25.11.2015 | 19:00

Мною і патріотами міста все було зроблено для того, щоб не проводити
громадських слухань з перейменування міста. Депутатами міської ради
відтягувалось прийняття Статуту міста. А без нього не можна було
проводити громадських слухань з перейменування міста. 21 листопада
наступив невідворотній процес. Попереду Вараш.

Жданюк | 08.12.2015 | 12:29

Колись варашани плакали, що тисчолітній  Вараш без їхньої згоди і референдуму 
переймеували в якийсь Кузнецовськ і розпочали новий відлік  створення
населеного пункту в якому вони продовжували мешкати і в якому мешкали
їхні діди і прапрадіди Тепер Ви шкодуєте за Кузнецовськом.

Жданюк | 10.12.2015 | 20:37

Сьогодні відбулось засідання громадської ради.  Було 11 членів ради з 22. Василь
Журба, який мабуть  є прихильником Кузнєцова виніс на обговоення
питання про перейменування міста. Я  вважав, що цього не буде. Адже 
вчора Анощенко запевнив, що переконає Журбу  не ворушити цього питання.
Для того щоб не допустити розгляду питання змушений був залишити засідання
ради.  Не стало кворуму.  Повернувся і проголосували за виключення
питання з порядку денного. Я розумію, що це шантаж. Та й  більшість
членів ради розуміють, що час відведений Законом на  внесення радою
пропозицій по цьому питанню давно минув. І відновлення назви Вараш
невідворотнє, якщо працювати в правовому полі

Жданюк | 04.02.2016 | 22:07

Наше місто не буде Кузнецовськом. Про це говорить Закон.
Згідно того ж Закону,  громада міста втратила час, щоб внести свої
пропозиції   щодо назви міста. Місто буде перейменоване Верховною Радою
за рекомендацією інституту національної памяті, який схиляється до
історичної назви Вараш. Опитування на сайті показує, що якщо відкинути
назву Кузнецовськ то на другому місці йде Вараш. Так і буде. З чим Вас і
вітаю.

Жданюк | 18.02.2016 | 09:11

..Тоді проводили опитування, щодо назви населеного пункту на який хотіли перейменувати
Вараш. Але актив міста висловився за Вараш. Про це може розповісти Ірина
Леонідівна Кушнір. Але незважаючи на це обком компартії вирішив назвати
місто на честь Кузнецова.

..А щодо позиції міського голови, стосовно проведення  громадських слухань і внесення клопотання до
Верховної Ради про назву міста, то треба було видати відповідне
розпорядження, створити робочу групу з перейменування і працювати. А дже
часу від вступу на посаду до 21 грудня було достатньо.
Vasjok | 18.02.2016 | 12:00
+ (0) -
Тисячолітній Вараш wacko
Мешканець | 18.02.2016 | 11:57
+ (1) -
Коротко це виглядає:
1. Давайте дочекаємось підписання Закону ...  Президентом. В Законі... розписано послідовність дій і виконавців.
2. Зміна назви населених пунктів відповідно до закону про декомунізацію – винятково у компетенції місцевої громади.
3. Мною і патріотами міста все було зроблено для того, щоб не проводити громадських слухань з перейменування міста.
4. Колись варашани плакали, що тисчолітній  Вараш без їхньої згоди і референдуму  переймеували в якийсь Кузнецовськ
5. Для того щоб не допустити розгляду питання змушений був залишити засідання ради.  Не стало кворуму.
6. Громада міста втратила час, щоб внести свої пропозиції   щодо назви міста.

7. ..Тоді проводили опитування, щодо назви населеного пункту на який
хотіли перейменувати Вараш. Але актив міста висловився за Вараш. Про це
може розповісти Ірина Леонідівна
Кушнір. Але незважаючи на це обком компартії вирішив назвати місто на честь Кузнецова.

..А щодо позиції міського голови, стосовно проведення  громадських слухань і
внесення клопотання до Верховної Ради про назву міста, то треба було
видати відповідне розпорядження, створити робочу групу з перейменування і
працювати.

Заклик до виконання закону по процедурі, ухиляння від виконання перших етапів по процедурі, саботування розгляду питання на
громадській раді, а потім..."громада втратила час", критика чинного
міського голови що "не було розпорядження", критика комуняк що не було
референдуму...

Тепер всі депутати можуть ухилятись від розгляду незручних для них питань і саботувати процедури згідно законів? Навіщо
вони тоді взагалі? Не було колись у варашан референдуму, але тепер теж
не було. На минулих виборах восени треба було його зробити. Назвуть
Вараш, але історична правда цього етапу буде така:  група людей (частина
з яких можливо лише в цілях піару) методом саботування законних
процедур по закону добилась уникнення розгляду громадських слухань і
проведення референдуму по питанню пермейменування міста хоча більша
частина мешканців була проти перейменування.
Олександра | 18.02.2016 | 15:26
+ (0) -
На честь Вараша названо цілий мікрорайон, хіба цього мало?  Якщо перейменувати місто тоді потрібно і мікрорайон перейменовувати. Де логіка?  Коли 20 років тому нас направили  в це місто, то будівля в центрі здавалась шикарним задумом, сьогодні це проблема.   Але я пишаюсь що живу в КУЗНЕЦОВСЬКУ!!!
Сум | 18.02.2016 | 15:45
+ (-2) -
Я не кровопивця, але видалено. Бо істинна українка, якщо має клепку, такої дурні не обнародувалаб.

Був Вараш - і має залишитись Вараш. А Кузнецовськом хай московити називають свої населені пункти, в Росії. Не гоже нам іменами вбивць і провокаторів, через яких загинуло чимало невинних людей, називати свої міста. Для нас нинішня влада міста - сором!
Сум | 18.02.2016 | 15:48
+ (0) -
Перепрошую, опечатка. Не влада, як звучить у попередній рядках. А НАЗВА міста.
Сум | 18.02.2016 | 16:01
+ (-1) -
Я правильно розумію, що після захоплення Криму та спровокованої й усіляко підживлюваної великоросами війни, де тисячами гинуть наші хлопці, хтось ще відважується просторікувати за збереження в назві міста імені одного з їх розбійників, на руках якого невинна кров сотень наших людей?! Агов, шановні патріоти. Ви дозволяєте усім тим продажним шавкам і далі крутити Україною?! Тоді й вам така ціна, коли мовчите й досі не відправили ту всю продажну публіку за хутір Михайлівський...
Сум | 18.02.2016 | 16:08
+ (0) -
Видалено.
Бан назавжди за систематичне порушення правил сайту.

До відома всіх, хто не читає правил сайту.

http://34400.net/news/pravila_sajtu/2011-05-15-2334

1. Будьте готові до того, що будь-яка викладена Вами інформація, яка не має стосунку до Кузнецовська (оффтоп), може бути видалена.
2. Будьте готові до того, що Ваші коментарі, які не мають змістовного навантаження та/або не мають стосунку до відповідної теми посту (флуд, флейм) будуть видалятись.
3. Будьте готові до того, що за розміщення спаму Вас буде забанено назавжди, а Ваш спам видалено.
4. Будьте готові до того, що за образи, нецензурні вислови тощо ви можете залишити даний сайт без попередження і назавжди.
12 | 18.02.2016 | 16:52
+ (0) -
((((((ГАРАЖ місто?????####село Вараш.Чого ви за історію взялися.Ви зараз один одного пожираєте.як на сайті так і на роботі по Костя і живих трупа ходять наші керівники і колеги.Бог бачить все......!!!!!
По костях і трупах живих совісті немаєте....
Українка | 18.02.2016 | 17:11
+ (1) -
"Вельмишановний Сум". Як сумно , що у ваших курячих мізках, не вистачило сил, щоб детально прочитати зміст мого тексту! Я не закликаю людей для
того, щоб залишити назву Кузнецовськ, як Ви вигадали.Я за те, що опитати
необхідно було людей, провести гром.слухання і прийняти якесь спільне
рішення. А не так як вийшло, 1,5 людини вирішили і заколотили кашу.
Вирішуйте питання ЧЕСНО і ПРАВИЛЬНО. І ще сумний Сум почитайте коменти
Мешканця!
Люстрація | 18.02.2016 | 18:47
+ (0) -
Поки є такі люди як П.Комнацький ми не зможемо вижити цей совок з нашого життя. А всих прихильників Кузнєцова прошу потратити декілька хвилин свого часу, та почитати хто це такий, і скільки невинних людей він згубив будучи диверсантом в наших краях.
1-50 51-100 101-121
Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту info@34400.net з конкретними зауваженнями і коментарі будуть видалені.
Ім'я *:
Email:
Код *:

ТОЧКА ЗОРУ

Вараш чи Кузнецовськ? (2015)

Всього відповіли: 10301
Як вирішити проблему безпритульних тварин в місті?

Всього відповіли: 7217

Останні новини

 
200

34400.net © 2011-2016

Кузнецовськ - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів