34400.net
Кузнецовськ - Новини без цензури
ГОЛОВНА // Точка зору // Коли встановим пам”ятник Тарасу Шевченку в Кузнецовську?

Коли встановим пам”ятник Тарасу Шевченку в Кузнецовську?

06.11.2013

46

1850

Вже більше трьох років пройшло з того часу, коли депутатським корпусом Кузнецовської міської ради під головуванням тодішнього міського голови В. Коровкіна, було прийнято рішення про встановлення пам’ятника Тарасу Шевченку в нашому місті. 

Тоді, одностайним голосуванням, було вирішено встановити пам’ятник на місці стели, яку передбачалось перенести в інше місце. Після цього пройшли вибори. Був обраний новий депутатський корпус та новий міський голова, який не горів бажанням виконувати рішення попереднього складу ради і в одному зі своїх інтерв’ю заявив про те, що він не буде виділяти кошти на пам’ятник Шевченку. А якщо патріоти хочуть, то нехай встановлюють його за свої кошти. Вже й нового голову депутати відправили у відставку, звільнили старих та призначили нових заступників міського голови і майже рік керують містом. А пам’ятник Шевченку так і не споруджується. Правда був проведений конкурс на якому було визначено, який пам’ятник буде встановлений в місті.

Але вже тоді не полишала думка, що міським керівникам і депутатському корпусу не дуже хочеться виконувати прийняті рішення. Пройшло одне уточнення бюджету, інше, а коштів на проведення хоча б якихось робіт по спорудженню пам’ятника передбачено не було. 

І лише під тиском громадськості в міській раді провели декілька засідань комісії з невизначеним статусом на якій обговорювались можливі варіанти встановлення пам’ятника. Стало зрозумілим, що встановити пам’ятник на місці стели, як то передбачено рішенням міської ради від 31.05.2010 року «Про увічнення пам”яті генія українського народу Тараса Шевченка» буде складно. А складність полягає в тому, що проти перенесення стели в інше місце виступають такі шановані в нашому місті люди як Володимир Коровкін та Павло Павлишин. В. Коровкін взагалі добалакався до того, що запропонував встановити пам’ятник Шевченку на автомобільному кільці поблизу «Берізки», а П. Павлишин в ультимативній формі попередив міську владу про недопущення за жодних умов перенесення стели. Звичайно в цій ситуації в.о. міського голови І.Куц зі своїми заступниками та депутатським корпусом не наважаться перечити генеральному директору містоутворюючого підприємства. Особливо якщо взяти до уваги багатомільйонну заборгованість КМКП перед атомниками. Ось і думають тепер наші обранці, як і де встановити пам’ятник Шевченку щоб не накликати гніву на свої голови.

Я розумію, що багатьом мешканцям міста байдуже чи буде в місті пам’ятник Тарасу Шевченку чи ні. Вони воліли б використати кошти на інші цілі. На будь-які окрім пам’ятника. Я розумію поведінку тих, яким вороже все українське і які піднімають істерику при згадці про можливість увіковічення українських достойників. Але чомусь ні одні ні інші не заперечують, а то й підтримують встановлення пам’ятників Сталіну чи цариці Катерині. Вони не протестують проти встановлення подарованого В.Путіним пам’ятника царю Олександру третьому на Харківщині. Як не протестували вони проти встановлення пам’ятників Олександру другому в Одесі чи Миколі другому в Криму. Не було чути їхніх голосів проти намагання встановити в Києві пам’ятник ще одному українофобу Столипіну, який Україні дарувала Російська Федерація. І мабуть ті хто протестує та перешкоджає встановленню пам’ятника Шевченку в нашому місті не усвідомлює, а можливо дехто і усвідомлює, тієї ролі яку відіграють пам’ятники в єднанні однодумців. А Росія це чудово усвідомлює і встановлюючи в Україні пам’ятники царів прив’язує нас до історії Російської імперії. Та й комуністи, як воша за кожуха тримаються пам’ятників Леніну та встановили пам’ятник Сталіну. А що вже говорити про євреїв, які щорічно влаштовують багатотисячні паломництва на могилу цадика Нахмана в Умані, або ж поляків які проводять таборування молоді на відновлених могилах своїх солдатів в сусідній Костюхнівці. В Австрії також розуміють роль пам’ятників і тому знищили не лише надгробний пам’ятник на могилі, а й саму могилу батьків Гітлера.

Мабуть багато хто з Кузнецовців бував під Берестечком чи в Холодному Ярі, на могилах чи біля пам’ятників воякам УПА чи Героям Крут і набирався там українського духу. А хто хоча раз побував в Каневі на могилі Тараса Шевченка той на все життя залишиться українським націоналістом. Тому я вважаю, що особи які виступають проти встановлення пам’ятника Тарасу Шевченку в нашому місті або хочуть запхати його на задвірки не є українцями за духом. І нам не потрібно зважати на їхню істерику. Нам своє робить.


Голова Кузнецовської МО Української Народної Партії 
Степан Жданюк
Всього коментарів: 46
1
_Я_ | 06.11.2013 | 18:51
+ (3) -
Пам"ятник Т.Шевченку потрібен!!!
2
І я | 06.11.2013 | 18:56
+ (0) -
Тобі треба - ти і став. Рахунок вже відкрито, хоч копійку дав?

До речі, а ви, Степане, власні гроші на памятник дали вже? Скільки, якщо не секрет?)
А то говорити ми всі тут мастаки.
7
Жданюк | 07.11.2013 | 01:04
+ (6) -
Я обовязково внесусвої кощти на спорудження памятника Шевченку. Але спочатку  хочу переконатись в серйозності намірів влади в його спорудженні. Влада має визначитисьз місцем встановлення памятника, його кошторисною вартістю, показати його макет та передбачити кошти в бюджеті міста на памятник. Тобто підтвердити серйозність своїх намірів. Свою частку також внесе і міська організація УНП. Сьогодні це питання обговорювалось на зборах партійної організації і прийнято відповідне рішення
_Я_ | 12.11.2013 | 12:18
+ (0) -
це не мені треба, - а нам, нашим дітям
3
ало | 06.11.2013 | 19:23
+ (-3) -
Кто же тебе статьи пишет?
Сам ты же на мозги не богат, что бы так писать.
А то что ты там считаешь - это никого не волнует.
Пора бы уже понять что у народа есть и своё мнение, и не все состоят в вашем стаде, что бы жить по вашим указивкам.
Шел бы ты назад на станцию насосы чинить, честно зарабатывать з\п и пользу приносить хоть какую то.
4
ало | 06.11.2013 | 21:02
+ (-3) -
4 Ольоша (Сегодня 18:26)
Да у него и на это написанное мозгов нет.
Я его хорошо помню.
Он два слова связать не мог, а написать что то складное и толковое , тем более.
5
Gromada_mista | 06.11.2013 | 22:06
+ (2) -
Стадо недоумків, АЛО це в тебе мізки я бачу повністю відсутні, щоб таке писати. Ти напевне вночі молишся на портрет Сталіна і щоденно їздиш цілувати сраку пам'ятнику Леніна.
6
куку | 06.11.2013 | 23:30
+ (-1) -
тобі цілували ?
8
товариш | 07.11.2013 | 11:16
+ (-3) -
Кому треба цей памятник Т.Шевченку, почитайте книгу вовкулака Т.Шевченко О.Бузини ы зрозумієте, що ця людина недостойна цих од та памятників по всій Україні. Краще довгобуд наш прибрали, а то позоріще на всу України. Я на памятник Шевченку не пожертвую ні копійки, краще в скриню в супермаркеті кину гроші для хворих дітей!!!!!!!
sir_the_dragon | 07.11.2013 | 18:37
+ (0) -
А хто такий Бузина? Недоумок, от хто.
9
Паша | 07.11.2013 | 11:44
+ (-2) -
І я повністю підтримую "товариша"!!! Дійсно, краще б гроші вклали туди, куди вони дійсно треба, а не на пам'ятник цей!!!! А якщо його будуть споруджувати на якійсь клумбі біля виконкому, то Ви мене вибачте: МНОГО, ДА ДУРНОГО! - тут і фонтан, і прапор, і лебеді, і стела... Не забагато всього???
Gromada | 07.11.2013 | 12:16
+ (-1) -
Так, що за Громада міста чому вкрав мій нік?
22 | 07.11.2013 | 15:19
+ (-2) -
де ексмер? де працюэ
s_vij | 07.11.2013 | 16:23
+ (2) -
коли вперше побачив оту "стелу" перед міськрадою, то мені її назвали як "Памятнік облучьонному яйцу"  biggrin - ніякої естетики - прибрати це потворище!
_Я_ | 12.11.2013 | 12:21
+ (0) -
і встановити Шевченка
не товарисч | 07.11.2013 | 17:40
+ (0) -
товариш (Сьогодні 09:16)
Кому треба цей памятник Т.Шевченку, почитайте книгу вовкулака Т.Шевченко О.Бузини...

Да,лучше слушать заносчивого хама и брехуна Бузину,шевченкофоб,который ради красного словца...дальше сами знаете,кстати который в марте 2010 года добавил свою подпись в «Открытое письмо представителей интеллектуальных профессий, средств массовой информации и неправительственных организаций Украины» в поддержку назначения на должность министра образования и науки Украины Дмитрия Табачника.

Ну а на счет памятника,то кажется это очередной вариант отмывания денег,так же как и с камерами и с питомником для собак
Іван | 07.11.2013 | 19:58
+ (0) -
стела - це пам'ятник Сталіну, Столипіну або Леніну? У місті не вистачає землі для пам'ятника, або мерія (точніше місце під стелу)- це єдине "святе місце"? Ні перше, ні друге ні третє. Все значно простіше - перенесення стели значно підніме вартість усього проекту, і відповідно, "свої" люди зможуть більше покласти в кишеню. А те що потім будуть підвищувати вартість комунальних послуг, затримувати або взагалі не виплачувати зарплату бюджетникам ("бо немає грошей в бюджеті") - це вже зовсім інша історія.
P.S. від мене, патріото-клептомани, не отримаєте і копійки.
Людмила | 07.11.2013 | 22:21
+ (1) -
"Ще перші півні не співали"...
ВАРАШ з роками здичавів-
сичі- приїжджі всюди чхали,
"язик чужий загомонів...
Людмила | 07.11.2013 | 22:25
+ (1) -
В центрі наставили стовпів-
так звану стелу возвели..
на горб у храм-чужих попів..
в мат, в мать- расєю -повели...
Андрій | 07.11.2013 | 22:36
+ (1) -
Стела-це надмогильний пам"ятник для живих мерців. Дуже точне визначення для нашого міста
Вовк | 07.11.2013 | 23:57
+ (0) -
16 Людмила (Сьогодні 20:21) Вибачте, Людмило, така вже доля у всіх папуасів - аборигенів.
«…в мать- расєю -повели..» Нагадало це: :-)
ЖАХ І СТРАХ № 2
Я бачив сон, що від Карпат і до Уралу
Лише ми з Галею – останні натурали,
А інші всі мільйони – то педрила.
В колготках йдуть на нас!
Ось оточили!
Регочуть розмальованії рила…
Прокинувсь і подумав:
«Бачив в сраці я
З європами такі асоціації!»
Степан Галь
Petro | 08.11.2013 | 00:22
+ (0) -
Стела - це символ мирної атомної енергії: атом між двома долонями. Що це означає для нашого міста, думаю нагадувати не слід.
Але одному хворому ввижається "памятнік облучьонному яйцу", іншому - «надмогильний пам"ятник». У кого що болить.))
Petro | 08.11.2013 | 00:27
+ (1) -
«Коровкін взагалі добалакався до того, що запропонував встановити пам’ятник Шевченку на автомобільному кільці поблизу «Берізки»
У славному місті Львові пам'ятник Шевченку, за мірками Кузнецовська, саме там і встановлений. Можливо «народні обSранці», як єдині носії української духовності, ставлять пам'ятник для себе, а не для народу.
вау | 08.11.2013 | 10:56
+ (-1) -
я неможу зрозуміти одного невже нашим депутатам немає більше чим займатися,от наше місто назване на честь кузнецова,вже 40 років на місті того памятника стоїть камінь ,так поставьте туда хоть невеличкій памятник людині на яку честь назване наше місто,ато на кожне свято ідуть всі до чесно сказати стидно до камення а це ж все теки людина також була ,по друге проспонсіруйте садочки,школи,дороги поробіть,повіддавайте ці гроші хворим людям,а я зрозуміла одне як було так і буде і нічого ми оцією писаниною недобьємося.
Володимир | 10.11.2013 | 20:54
+ (2) -
А що це честь для міста назвати іменем терориста Кузнецова наше місто? Кузнецов- який під час ВВВ нищив німців і підкидав документи українців для того щоб фашисти знищували мирне населення України є герой? То тоді по твойому розумінню Гітлер і Сталін теж є героями України? Ти, скотина, ти тварюка- за що ти ненавидиш свій український нарід що пропонуєш таку дурню?
sir_the_dragon | 12.11.2013 | 03:31
+ (0) -
Якщо ти такий розумний, то не ВВВ, а ІІ Світова. І для початку дотягнись хоча б до рівня нігтя Миколи Івановича.
Yegres | 08.11.2013 | 12:24
+ (1) -
Як на мене, найкраще місце для пам"ятника Т.Г. Шевченко на площі між РБ"Аваль" та будинком Вараш 11.
Андрій | 08.11.2013 | 21:15
+ (1) -
Вражений від кузнецовських ВАУ!
Ще є такі у нас проспонсіруємі ПРОНІ що не знають, що Кузнєцов був російський НКВДист та й хоче ця Проня- ВАУ йому пам"ятник поставити!!!
.. Мабуть ця ВАУ-Проня окрім російських та турецьких серіалів нічого не дивиться і не читає . І тому така Проня. Але на жаль таких Пронь у нас багато...
Логіка | 08.11.2013 | 21:38
+ (-1) -
Та встановимо, встановимо!!! Коли банду, та їх запроданців ПРоженемо: ПР та УНП з Ющом.
Володимир | 10.11.2013 | 21:08
+ (2) -
Ти без логізний а що УНП тобі в борщ нас..рала що ти її ненавидиш? Хто в місті підійняв перший синьо-жовтий прапор?-УНП!!! Хто підняв Кузнецовськ на помаранчеву революцію- УНП!!! Хто був найкращим мером в Кузнецовську - член УНП!!! Так чим же, скотино, тобі УНП зрівнялося з ПР? Чи може Жданюк пішов лизати зад Януковичу? Чи може УНП стало партією мільїонерві? Назви хоч одного члена УНП - мільйонера, або хто є зараз із членівУНП при владі? Просто тупоголово як ти, обісрати партію може кожне бидло а бути патріотом України не кожен може!!!!
sir_the_dragon | 12.11.2013 | 03:33
+ (0) -
Не треба перемивати кості Жданюку. Є доволі цікаві факти, від яких не сміятись, а плакати хочеться.
аовр | 08.11.2013 | 22:44
+ (0) -
для 24 Андрій - ти насправді Василь, якому ось такі Степани свого псевдонаціоналістичного гівна в голову назабивали.
Микола Кузнєцов, він же Пауль Зіберт, працював в глибокому прикриті у німців, і здобув архіважливу інформацію про наступ під Курськом, і про замах на велику трійку в Тегерані. якби він, ризикуючи власним життям, не отримав і не передав ці дані союзникам - дуже ймовірно, що зараз ми, а заразом і ще пів-Європи - говорили б німецькою, і зовсім про інші речі. це була "людина із сталевими яйцями", достойна великої поваги, і я особисто пишаюсь тим що моє місто назване на його честь, і підтримав би появу у нас пам"ятника йому. і Шевченкові підтримав би, щоб ніхто невірно не зрозумів. але - лише коли місто буде в порядку - хоча б дороги відремонтовані. а до того - ці всі пам"ятники і фонтани - лиш спекуляції та привід вкрасти ще народних грошей.
а ти, бидло нерозумне, вчи історію і вчися думати своєю головою, а не виспражняти оці тупі завчені у Степанів "ааааа нквдист-нквдист!", перш ніж щось на когось гавкати...
sir_the_dragon | 12.11.2013 | 03:40
+ (1) -
Думай головою! Війну "виграли" (з такими втратами, що Гітлер жахнувся), і куди повезли переможців? Залазниці будувати в тундрі (так звані комсомольські будівництва), які нікому і непотрібні - згнили. Німеччина повернула людям компенсацію, а чи зробить подібний крок Росія, за понівечені долі людей?
Микола Кузнецов і Пауль Зіберт - дві різні особи.
вау | 09.11.2013 | 00:51
+ (0) -
ти Андрій,баран і видно що в школі був бараном .
NegativeCreep | 09.11.2013 | 02:36
+ (1) -
Шановні панове, дуже шкода, що тяганина з пам'ятником Тарасові Григоровичу ще раз вказує на провінційне мислення, культурну неосвіченість та абсолютну незацікавленість в звеличуванні широкого кола наших співвітчизників, внески яких в культуру, науку та й загалом в розвиток всього суспільства, відомі не тільки в Україні, а й у всьому світі. Складається враження, що знання культури в Україні починається і завершується тільки Шевченком, внесок якого, для більшості громадян, обмежується знанням назви "Кобзар". Хотілося б розширити список людей, достойних на вшанування їхньої пам'яті:
      Василь Симоненко-один з найкращих поетів України, твори якого актуальні і зараз, в період складних людських взаємовідносин.
      Олександр Довженко-класик світового кінематографу. В 1958 році на Всесвітній виставці в Брюсселі фільм "Земля" увійшов до   числа 12 кращих фільмів всесвітньої історії кіно.
      Антон Макаренко-свідченням міжнародного визнання Макаренка стало відоме рішення ЮНЕСКО 1988 р, що стосується всього чотирьох педагогів, що визначили спосіб педагогічного мислення в ХХ столітті. Це - Джон Дьюї, Георг Кершенштейнер, Марія Монтессорі та Антон Макаренко.
      Микола Амосов-автор новаторських методик в кардіології, дискусійних робіт з геронтології, проблем штучного інтелекту і соціальної інженерії.
      Дмитро Іваненко-фізик, вніс фундаментальний внесок у розвиток багатьох розділів ядерної фізики, теорії поля та теорії гравітації.
       Юрій Кондратюк (Шаргей)-один з піонерів ракетної техніки і теорії космічних польотів, співавтор так званої " траси Кондратюка"-балістичної формули місії "Аполон", за допомогою якої перша людина висадилася на Місяць.
       Іван Пулюй-винахідник, фізик, електротехнік. В 1881 році, за 14 років до відкриття Рентгена, сконструював трубку, що випромінює Х-промені, у всьому світі відома як" лампа Пулюя".За допомогою цього пристрою І. П. Пулюй вперше у світовій практиці зробив знімок зламаної руки 13-річного хлопчика, знімок руки своєї дочки
зі шпилькою, що лежить під нею, а також знімок скелета мертвонародженої
дитини. Серія рентгенограм органів людини, виконана Пулюєм, була настільки чіткою, що дозволила виявити патологічні зміни в тілах пацієнтів.
      Не менш відомі імена Миколи Лисенка, Ігоря Сікорського, Михайла Драгоманова, Сергія Прокоф'єва, Євгена Патона, Миколи Пильчикова, але як тільки мова заходить про пам'ятники, то завжди фігурує тільки один Шевченко.
     Шановні наші керманичі, і інші "діячі", просте нав'язування Шевченка ніяк не збільшить культуру серед населення. Це все виглядає як банальне "позерство", і цілком зрозуміле ставлення до цього дійства серед людей, більшості з яких, просто пофігу на цей пам'ятник.
атака | 09.11.2013 | 20:52
+ (0) -
28 NegativeCreep (Сегодня 00:36)
ты что думаешь, если кто то против куска мрамора, то он значит тупой селюк?
а то что этого селюка не устраивают условия житя в этом поганом городишке, то що?:
пусть лучше глыба камня стоит , чем .....?
видать ты ушлёпок во всём этом заинтересован, если так за это дупу рвешь.
Андрій | 10.11.2013 | 15:08
+ (0) -
Вожді наших кланово-олігархічних партій ПР, ВО "батьківщина", КПСС дуже задоволені що в Україні живуть такі виборці-амеби як : "логіка", "атака", "вау", "NegativeCreep" "ало"...
Ще довго будуть при владі ці бандитські партії доки будуть існувати ці амеби-виборці.
NegativeCreep | 10.11.2013 | 19:34
+ (0) -
Андрій, а що поганого в тому, щоб вшановувати пам'ять не тільки Шевченка, а й інших видатних, всесвітньовідомих українських діячів. Дайте відповідь, будь-ласка.
P.S Трошки дивно, що весь український патріотизм починається і закінчується тільки на Шевченкові.
ало | 10.11.2013 | 15:14
+ (0) -
30 Андрій (Сьогодні 13:08)
а с чего ты вообще взял что я хожу и голосую за этот воровской сброд?
я уже давно забил на голосование, потому что в этой стране продажных дебилов ни что и ни когда не изменится.
атака | 10.11.2013 | 15:23
+ (0) -
30 Андрій (Сьогодні 13:08)
если ты ещё ходишь на выборы, то мне тебя даже и не жаль, потому что ты овца без мозгов идущая по указке какого то полит урода что бы поставить галочку в бумажке.
я уже давно не голосую.
Слава | 10.11.2013 | 15:42
+ (1) -
А я думаю, що так звану "стелу" переносити не можна. Бо це не пам"ятник "первопроходцам", а просто шибениця..
На цій шибениці потрібно чіпляти наших кузнецовських владців, які розбазарюють бюджет Кузнецовська.
-Першим відмовився платити РАЕС за тепло міський голова Коровкін В.О. і наростив борг до 20млн. А наступні міські голови його збільшили до 30 мільйонів.
От як можна створити такий борг, коли РАЕС і так покриває різні дірки в КМКП?
Тому так довго провладна фракція "батьківщини" боролася за місце директора КМКП І коли поставили свого Саушкіна, то заспокоїлися.
(Одна чиясь потовчена голова вже вісить на шибениці біля мерії. Тільки нам кажуть, що це ядро атома..)
Чи буде далі окозамилювання???
Володимир | 10.11.2013 | 21:23
+ (1) -
При мерові Жданюку КМКП приносило прибуток у місцевий бюджет  і заборгованість по місту була 0 . А при ваших коханих Коровкіних Анощенків і батьківщинах заборгованість по місту дуже страшна. Люди добрі!!! ви що, сліпі невже ви не бачите що робиться в місті? Все розкрадається депутатами. Ми що, бидло що повинні все це терпіти?
аовр | 11.11.2013 | 06:58
+ (0) -
... про УНП, про Кузнєцова, і себе любімого за мерство не забув похвалити - 3 коментаря і всі чітко по програмі, як кажеться - в кого що болить. браво, Володимир Жданюк, ваще без палева (с)
GenkaUA | 12.11.2013 | 22:05
+ (0) -
А хто такий Володимир Жданюк?
555 | 11.11.2013 | 23:06
+ (0) -
Пане Жданюк, Ви краще розкажіть як при Вашій владі у 2000 році пані зубрецька отримала землю під ринок у власність, далі розкажіть, як Геша отримав землю під ринок і Вам ще хочеться говорити.
dyv | 13.11.2013 | 00:00
+ (0) -
Да пан Жданюк при тобi Зубрецкая добре нажилася,вымыла всi грошики с бюджета на бизнес своему чоловiку вчителю физкультуры жалюгидному та нечемному.Тепер завдяки вкраденим бюджетним грошам вiн король бизнеса не лише в КУзнецовску а й в области.Оце твоя заслуга?Злодiку при владi тримати.
Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту info@34400.net з конкретними зауваженнями і коментарі будуть видалені.
Ім'я *:
Email:
Код *:

ТОЧКА ЗОРУ

Вараш чи Кузнецовськ? (2015)

Всього відповіли: 10377
Як вирішити проблему безпритульних тварин в місті?

Всього відповіли: 7258

Останні новини

 
200

34400.net © 2011-2016

Кузнецовськ - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів