34400.net
Кузнецовськ - Новини без цензури
ГОЛОВНА // Події // Весілля по-воронківськи: викрадена наречена, стрілянина та перекинуті авто

Весілля по-воронківськи: викрадена наречена, стрілянина та перекинуті авто

28.06.2016

65

18962

Детальніше про те, що ж саме сталося у Кузнецовську 26 червня, розповів Олександр Долюк, перший заступник начальника - начальник слідчого відділу Кузнецовського відділу поліції.

 

Так воронківці відгуляли весілля у Кузнецовську

 

Того дня мешканці села Воронки відзначали гучне весілля у кузнецовському ресторані "Маєток". Як розповів Олександр Долюк, все розпочалося із традиційного на весіллях "викрадення" нареченої, яку забрали із застілля подружки та відвезли на таксі у кафе "Сосновий бір". Тим часом розлючений наречений із друзями вирушили на пошуки новоспеченої дружини. Наслідком "погоні" став конфлікт із "таксистом" у центрі міста на світлофорі, під час якого постраждав й інший мешканець Кузнецовська (котрий проходив повз та зробив зауваження весільному кортежу) та погром у "Сосновому борі" із потрощеними меблями та нанесенням тілесних ушкоджень працівникам кафе.

 

Так воронківці відреагували на зауваження перехожого:

 

 

Наробивши біди у "Сосновому борі", гості з Воронків забрали свою наречену та повернулися до святкового застілля у "Маєток". Втім, догуляти весілля їм завадили обурені зухвалою поведінкою воронківців мешканці Кузнецовська. Відбулась бійка та стрілянина, зупиняти яку довелось правоохоронцям Кузнецовського відділу поліції та трьом екіпажам приданих сил «Дніпро-1». Згодом на місці події правоохоронцями було вилучено 11 гільз: 3 на території "Маєтку" та 8 поза межами закладу. Наразі встановлено лише одного власника травматичної зброї - це мешканець села Воронки. Навіщо воронківець прийшов на весілля зі зброєю, ще встановлюватиме слідство. 

 

 

Також у результаті сутички було пошкоджено припарковані поряд автомобілі воронківців «Meрседес», «Лексус» та «Тойота».

 

Залишки весільного кортежу

 

Так воронківців рятували від гніву кузнецовських чоловіків правоохоронці:

 

 

Загалом тієї ночі поліціянти затримали 24 мешканці села Воронки. Особи усіх затриманих було встановлено, їх було опитано та сфотографовано. Також вже встановлено особи усіх учасників бійки на світлофорі та у "Сосновому борі" (а це одні й ті ж самі 5 чоловіків: 4 мешканці села Воронки та 1 мешканець смт Володимирець).

 

"Особи учасників подій у "Маєтку" буде встановлено найближчим часом, після опрацювання відеоматеріалів з камер спостереження ресторану, - зазначив начальник слідчого відділу Олександр Долюк. - Хотів би спростувати думку населення про якусь зацікавленість органів поліції, ми об’єктивно відносимося до всіх подій і стосовно усіх  учасників інциденту буде прийнято об’єктивне та неупереджене рішення".

 

Про усі деталі події розповідає Олександр Долюк:

 

Всього коментарів: 62
1 2 »
1
ярослав | 28.06.2016 | 18:59
+ (2) -
хто ще похвастаеться таким весіллям?)))
нето що в мене..скукатіща
2
nick | 28.06.2016 | 19:55
+ (0) -
lf
3
Серж | 28.06.2016 | 20:08
+ (4) -
Поясніть, як житель села Воронки, офіційно безробітний, зареєстрував на себе травматичну зброю, хто йому допоміг це зробити. І чому я, законослухняний громадянин не можу цього зробити. Вважаю по цьому факту треба провести додаткове розслідування.
4
Серж | 28.06.2016 | 20:11
+ (0) -
Чи може він в муніціпальній варті числиться?
5
Mehanik | 28.06.2016 | 20:38
+ (0) -
Также зарестрував як i лексуса.
6
Кент | 28.06.2016 | 20:46
+ (1) -
200 доллярів в дозвільному платиш і хоч танк зареєструють,ну ви як діти малі..
7
Кент | 28.06.2016 | 20:52
+ (2) -
В нього дозвіл на травмат по любому куплений,ні по одному з критеріїв видачі дозволу на зберігання,а тим паче носіння зброї він не підпадає,тому там має бути відкрите кримінальне провадження,за незаконне зберігання,носіння,застосувпння зброї в людяних місцях,там пятірочка зони світить,до гадалки не ходить...побачим як воно насправді буде
8
жужа | 28.06.2016 | 22:00
+ (1) -
Буде так само як з їхнім затриманням.
genadean | 28.06.2016 | 23:43
+ (0) -
Жужа Ви права на 100%
9
dlg | 28.06.2016 | 22:17
+ (1) -
я звичайно не експерт, однак на другому відео цієї статті, на 8, а особливо на 42 сек. чутні постріли далеко не травматики.
genadean | 28.06.2016 | 23:45
+ (0) -
....да - да це точно
О4евидець | 28.06.2016 | 22:19
+ (0) -
Шановне
панство та начальство, ми недавно в інтернеті прочитали про гастролі хлопців з
Воронків у вашому гостинному місті ВАраш, ми всі дуже вас шануємо за ваше
дотримання законів та конституції України, в тому числі статті
21 Конституції України, де написано, щовсі люди євільні і рівні у своїй гідності та правах.
Тому ставимо вас до відома та забезпечити рівні права людей та інших
громад у своїх правах, а саме нам представникам інших громад, ой вибачаюсь - очевидцям
з навколишніх сіл, забезпечити такі самі умови, як хлопцям що у вас в гостях
були в неділю, тобто охороняти від місцевих неадекватів, так як ми хочемо з
вашого клубу, що в центрі постріляти резинками, обіцяємо в людей не цілитись, а
в разі попадання, зобов’язуємось збитки відшкодувати.
 З поясненнями начальникакримінального відділу ВАраша, щодо подій 26 червня 2016 роки, ми ознайомлені,
та з правами та обов’язками ОЧЕВИДЦІВ – згодні.
 
З великою повагою ваші сусіди ОЧЕВИДЦІ.
yrik | 28.06.2016 | 22:30
+ (0) -
Якщо ви не знаєте, то вони штунди. І даю 100%, що вони були п"яні або під наркотою( а це більш ймовірніше, повірте я знаю)
Egud | 29.06.2016 | 13:25
+ (0) -
Чуєш, космонавт, хто тобі сказав, що штунди ходять п'яні та під наркотою. То, швидше за все, ти під кайфом...
Vasia | 28.06.2016 | 23:29
+ (0) -
А чому мовчать про четверте авто? Хто його забрав на очах у нашої поліції? На сайті газети добре видно беху побиту.

Видалено посилання.
DmitriyReich | 29.06.2016 | 00:58
+ (0) -
Хоть кто-то их наконец то угомонил
Колосажатель | 29.06.2016 | 01:04
+ (1) -
Видалено

В тексте и в видео не стыковочка.
На видео с перекрёстка таксиста после драки сопроваждают в сторону маетка.
Думаю сначала украли невесту с помощью таксистов. Увезли в сосновый бор. ТАм была драка. После чего сказали вези назад или прочее. Тут видим драку на перекрёстке. МОжет и не так но текст с видосами явно не совпадает!!!!!
И самое главное...
Где всё это время была полиция?! Как всегда в п...е!!!!! Бо янтарщики башляют и они с ними не хотят связываться!
mala | 29.06.2016 | 11:36
+ (-4) -
Кузнецовські могли розібратись по-чоловічі, хотіли начистить іім пики, треба було прийти і сказати, щоб вийшли для розборок на вулицю. А вони налетіли в масках і начали стріляти по Маєтку, кидати у вікна сльозоточивий газ, не знаючи хто там знаходиться... Хто ж так робить??? Там були люди, які відношення не мають взагалі до весілля. Оце точно якісь наадекватні, чи нанюхались і прийшли розгромили свій ресторан, СТРІЛЯЛИ В ЛЮДЕЙ... а машини при чому тут?? А якщо з вашими машинами це зробили б? Ви сказали б так само, ---МАШИНА ПРИЧОМУ??? краще в морду получить?? НЕ тАК??
Роз@ | 29.06.2016 | 11:49
+ (-5) -
Як би кузнецовські були адекватні люди а ненаркомани такого неробили б. А потрібно було розібратись по чоловічі, легше всього на голову нацепити балаклаву і взяти біту в руку і стріляти по відпочиваючих в маєтку і бити машини. Один висновок наркомани, неадекватні хлопаки котрі вкололись і силу відчули!!!!
Я | 29.06.2016 | 11:50
+ (6) -
Людину били посеред дороги серед білого дня і захищати кидаються перехожі та жінки !!!!- де поліція? За той час що була бійка - не встигли приїхати? Якби усіх учасників затримали тоді, то тої біди , що сталася, можливо і не було б...

Коли був " погром у "Сосновому борі" із потрощеними меблями та нанесенням тілесних ушкоджень працівникам кафе"- як так сталося що поліція знову не приіхала і не забрала всіх учасників вже нового конфлікту?! Як вони просто "забрали свою наречену та повернулися до святкового застілля у "Маєток"? - як таке можливо?

Стрілянина- добре всім відомо що відбувалася вона досить довго, на відео добре видно купа машин, що проїжджали і не одної машини поліціі! Знову поліціі нема! Купа свідків, купа часу, а поліціі нема?!!!

І в результаті після того, що безчинство творилося на протязі всього дня! під самий вечір! захищати себе вийшли мешканці! Встигло зібратися все місто, встигли поперевертати машини, встигли потрощити і "Маєток" та лише тоді приїхала і поліція і три екіпажі приданих сил «Дніпро-1».- чому доходить до того, що люди самі виходять на вулиці, чому поліція не прикрила цю лавочку раніше?

Мене мало цікавить де і з якого там села і про те, що то були гості міста. Не це є основною темою. Мене обурює і хвилює те що немає коли потрібно нашої охорони, те що стільки часу такі собі "одні й ті ж самі 5 чоловіків"!!!!!-не так багато, навіть якби іх і 10 було....встигли "накуролесить" усюди і іх не затримали, а дозволили довести цей конфлікт до точки кипіння.

Чому ми взагалі рідко бачимо наших бравих охоронців на вулицях- у порівнянні з іншими містами . Чому у день свята для всього міста твориться бесчинство по вулицях і барах і все це не вирішується нашими органами правопорядку? Чому вони не дивлячись ні на що допускають до того ,що починається самосуд?

Наше місто- це не просто собі містечко, ми біля РАЕС ! Це був не просто день, це було свято(та навіть якщо і звичайний день) У мене купа питань не до самих ситуацій що склалися, а до тих хто має нас берегти і захищати.....

Як спокійно і без остарху тепер на будь яке свято чи просто вихідний день вийти видпочити з дітками просто на вулицях і тим більше у якесь кафе чи ресторан.
Можете сварити і критикувати мене за те, що я критикую інших і що раз я така розумна то можу піти сама попрацювати до поліції- я бачила такі коментарі - цим питань не вирішити. Я не працюю у поліції, це не мій вибір у житті, я не отримую за це заробітну платню і не збираюся. Є ті люди які зробили цю профессію своєю по життю і держава ім за це платить, а в результаті ми маємо самостійно захищати себе, наших дітей, наших друзів і т.д....
Вибачне, але я нереально розчарована, обурена і занепокоєна тим що наша поліция якось посередньо нас береже. Приклади подібного я бачіла неодноразово, а не тільки зараз. Було діло і зверталась до органів правопорядку у нас і результату не було ні тоді, ні зараз.
А даний конфлікт так просто не закінчиться- у людей память залишилась, а по закону цікаво як вийде врешти решт.....
Наречену шкода- мало кому побажаєш такого весілля і такого чоловіка
Egud | 29.06.2016 | 13:32
+ (-1) -
Згоден, що поліція/міліція дуже повільно реагує на виклик. Поки приїдуть, то п'ять раз когось пограбувати можуть чи побити. А деколи, доходить й взагалі, до абсурдних ситуацій, - Ще нікого не вбили, ну а ми тут до чого?..
Але переконаний, що винні в цій ситуації й апатичні перехожі та жителі місцевих домів. Якби були багато дзвінків у відділок, то й приїхали би швидше.
Тетяна | 02.07.2016 | 10:11
+ (1) -
На ша поліція здатна до пацанів на лавочках пристати які п'ють пиво, тут вони і по камерах можуть побачити і сказати , що все зафіксовано на відео, от і все на що вони здатні!
Жесть | 29.06.2016 | 12:57
+ (4) -
Хто там говорив, що кузнецовцям треба було діяти по закону??? Є інформація, що побитих кузнецовців направили на зняття побоїв на понеділок (!!!), потім з понеділка на середу (!!!), а сьогодні  в середу сказали - у нас всі у відпустці,хочете, їдьте в Сарни!!!

Процес відмазування воронківців пішов??? Про який закон ви говорите? Вони точно хочуть Врадіївку в Кузнецовську?
Q...a | 29.06.2016 | 13:01
+ (1) -
Я також повністю згідна з (комен.20) 
Однозначно потрібно наказати тих хто це все розпочав ще у день.
 Якщо не наказати то на другий раз може бути ще гірше. 
Але не дай Бог нічого бодібного і так у світі не спокій то ще й самі собі роблять "бучу"
Men | 29.06.2016 | 13:39
+ (5) -
Роз@, mala, ви або там не були, або з того села, бо пишете брехню. Якщо ви вважаєте, що це по чоловічі, що воронківці творили тут, то мені вас просто шкода з таким поняттям про життя. Дуже по чоловічі було чіплятися цілий день до людей, в Сосновом дівчат усіх перемацали, дуже пристойно, погром зробили з бійкою і знущаннями. А в центрі навмисно паркувалися так, щоб людям не було де пройти, виглядали з машин ніби царі, чекали щоб хтось тільки що сказав, щоб надавати стусанів. По дорогах літали, що діти розбігалися, побачу коли на ваших дітей буде летіти машина, як заспіваєте. І на прехресті їм хлопчина пропонував один на один, вони навіть це не брали до уваги, бо толпою крутіше, тільки лохи, бики, ссикуни так роблять, ото "мужикі", бридоття. Не кому не побажаю такого справжнього "мужика" - баба в штанях. 
А за те що вони по ваших селах витворяють з дівчатами, то в "пітушарню" цю наволоч треба давно вже. Щоб з ними те саме зробили.
Знайшли, кого захищати.  Судячи з їх соціальних мереж, воронківців, то там пів села себе уявляють бандитиками, мене сміх розбирає, "бригада", понадивлюються серіальчиків лошари.))))))тормози.
Цікаво їх батькам не стидно за таких виродків, кого виховали. Шкода, що менти приїхали так рано, хайби витягли звідти ту наволоч.
Зрозуміло, що це воронківське говно хтось прикриває, але для чого, ви що не може вгамувати своїх лошариків?
І ще одне цікаво де дійсно були патрулі поліції, якщо заплановані свята чи масові гуляння?????????? Поясніть народу де ви були, коли по закону ви б мали громадський порядок охороняти. 
А про наркоманів, то ви щось певне таке верзете тупе, не думаю, що нариками було цікаво хто там що робить, в них в голові думка про наркоти а не про якихось притрухів з сіл. Я не підтримую наркоманських ідіотів, але ніколи не чула що такий контингент бере участь в потасовках. 
Я впевнена, що там жодного з них не було, бо сидять по норам. Може вас хтось ними налякав, не знаю, що ви таке верзете.
Masliuk | 29.06.2016 | 13:40
+ (0) -
http://www.npu.gov.ua/uk/publish/article/1725827 

Сайт Нацональної поліції, реестрація електронних звернень громадян через інтернет (тобто не відриваючи м'яке місце від крісла). 
Там можна всім небайдужим написати заяву на бездіяльність міського відділу поліції м.Вараш що до безчинств янтарників на дорогах і вулицях міста, нехлюйство і халатність співробітників поліції при виконанні службових обов'язків, невиїзди на виклики. 
P.S. Там потрібно вказати свої данні: П.І.П., е-мейл, телефон, адресу.
Masliuk | 29.06.2016 | 13:52
+ (0) -
http://www.gp.gov.ua/ua/order_appeal.html
http://pro.gov.ua/zvern-tel-email 

Сайти Генпрокуратури і Обласної прокуратури - для звернень громадян.
Varash | 29.06.2016 | 14:20
+ (3) -
Ті, що захищають воронківців, це люди які не стикалися з ними або дівчата, які за ними упадають за їх гроші ( іншого пояснення просто нема - там ні зовнішності, ні інтелекту, ви послухайте як вони спілкуються...). Ніколи не думала, що таке напишу, але єдина помилка наших кузнецовців, це те, що вони дозволили поліції їх вивести. Треба було вломити так, щоб на все життя запам*ятали і не потикалися у наше місто. Так як роблять вони. Ті нелюди вже дістали. 
В мене село де живе моя бабуся за декілька км від Воронок. Я можу багато чого написати, що сталося зі мною або на моїх очах. Моїй подрузі розбили голову ( був струс мозку ) за те що вона не відповіла на їх *так зване залицяння*, звернулись до поліції - і що???? - Нічого. Другій моїй знайомій ( і не тільки їй ) порізало обличчя, коли хлопці з Воронок вирішили покидатися посудом у кафе. Знову поліція - і знову нічого. Бачила на власні очі, як йде хлопець з дівчиною, тримаючись  за руки - зупиняється машина ( Воронки... В обличчя вже всіх знаєм ), б*ють хлопця, а дівчину запихнули у машину і поїхали. Скільки було згвалтувань - і що? - хтось наказаний??? Так довго можна писати.
А ще вони, вибачте за слово - сцикуни. Вони ніколи не приїдуть до нас на розборки, єдине що  зроблять - це десь пізніше приїдуть - рознесуть якогось бара, зловлять когось одного і наб*ють (якщо не вб*ють).
mala | 29.06.2016 | 14:38
+ (-2) -
Men , я не захищаю  і не виправдовую нікого з них,одні кращі інших..Те що ці воронки витворили, це не правильно , безпредел одним словом (але кузнецовські далеко від них не відійшли. ) Були б розумніші не прийшли б в масках і не стріляли б в ресторан, в якому були і не винні люди,для чого нищити чужі авто??? цього ніяк не збагну.....Воронківці комусь машину побили ??? і це кузнецовські прийшли на розборби з стрільбою,  в масках...ще й по всіх стріляли хвилин 15, а в Маєтку були люди і з Кузні...А коли приііхали менти то від масок і пістолетів нічого не залишилось...ніби вони прийшли так розібратись усім містом, в рукопашну....
Александр | 29.06.2016 | 14:42
+ (0) -
А под этот "шумок" мер протолкнет свою идейку про муниципальную полицию аля "захаровский оплот"
Teona | 29.06.2016 | 16:21
+ (0) -
Так,давайте не пропустим цю нагоду і влаштуємо мітинг!!!
Оксана | 29.06.2016 | 16:31
+ (-1) -
Шановна "Varash".
Завжди є дві сторони медалі! Судити людей по місцю народження чи проживання- це смішно!) Шкода, що вам та вашим подругам не пощастило )
В Воронках не завжди були гроші)
Село велике, багато віруючих.
Великі сім'ї , наша держава не сильно піклується про своїх громадян!)
Сама не розумію за , що, но природа сама нагородила цих " задирак" то лісом, то янтарем) От вони і користуються!)
Хіба це погано? Краще щоб до Росіі на " заробітки" їздили? Атомна ж в Кузнецовську)))
Да, шкода , що розуму вони придбати собі не можуть!!!) Я ні в якому разі не оправдовую не все населення села, ні дану ситуацію!
Та дуже скептично всі віднеслися. Злість, заздрість! Суцільний негатив!Там є розумні, виховані люди! І гарні, головне хороші чоловіки!
Varash | 29.06.2016 | 17:30
+ (2) -
Дуже багато ситуацій було і до бурштину і не тільки зі мною. Зараз пішли в діло великі гроші і хлопці себе возомнили всемогутніми.
Я з Вами погоджуюсь, що бурштин, дійсно, налагодив матеріальне становище наших людей. Так, краще мати так звану *роботу* вдома. Але гляньте, що зробили і роблять з природою (це вже окрема тема). Добувають бурштин не тільки люди з Воронок (мабуть вся область), але хтось може гроші пустити в потрібне русло, а хтось ... Як би ця ситуація була, наприклад, з хлопцями з Сопачева, то таких подій взагалі б не було.
А на рахунок села Воронки - може я не правильно виразилась, я говорю тільки за деяких екземплярів( і до чого тут віра? - не тільки у віруючих великі сім*ї і погане матеріальне становище ). Є хороші і гарні люди скрізь і це село не виключення. Але, на жаль, за таких придурків і до самого села Воронки ставляться відповідно.
Men | 29.06.2016 | 17:50
+ (3) -
Оксана, цікаво хто кому заздрить? Я думаю цим хлопцям ніхто не заздрить. Авто сьогодні є, а завтра нема, а в них крім авто і зброї нічого нема. Якби хоч один з них використовував свої заробітки в правильне русло, тобто своє майбутнє забезпечили б. А то сьогодні понти, а завтра нічого, смішно. І взагалі тема бурштину, це діло наших поліцаїв. Люди там зібралися не від того, що вони на бурштині заробили, чи авто своє показали, то люди почали заздрити, а від їх дибілізма, звірства.  Про цих виродків до цієї ситуації ніхто в нас і не чув, це вже після всі почали взнавати що це таке приїхало і "откуля ", дегенерати.)))))
P.S.: почали вони стріляти і Маєток потрощили вони. Хлопці прийшли не ресторан громити, а їх зажерливі рила розтовкти. Вони самі свої машини обстріляли ще до того,як їх перевернули, ну дибіли от і все. 
А як всі переживають за їх авто, то треба з свого села не рипатися, та кататися по супер дорогам. А не ганяти панти, а потім плакати. Нариють та ще куплять, а може той, чиї вони шохі, подарить їм.
Ці покидіки, як гасали по місту, то не переймалися, що тут багато дітей. То до чого тут розмови про віри і сімей з дітьми з того села.
mala | 29.06.2016 | 18:05
+ (-1) -
Men,так спититайте  в персоналу Маєтку, хто налетів на них першим, постріли були з вулиці, і хлопці були в масках,а тоді очевидно і воронківці начали палять.
Там були очевидці з Кузнецовська, і не потрібно брехати,  якщо хотіли "рила розтовкти," то не потрібно було пістолетами махати...вийшли б і на вулиці товкли рила один одному.
лллллл | 29.06.2016 | 18:46
+ (2) -
mala,не бриши постріли були з маєтку я там була  бачила  і чула. чому ваші херої захавалися під спідницями не вийшли поговорти
ярослав | 29.06.2016 | 20:20
+ (-1) -
БАЧУ БЕЗПРЕДЕЛ В НАШІЙ КРАЇНІ ПРОЦВІТАЕ ШАЛЕНИМИ ТЕМПАТИ..... ... А ТОЙ "ТАКСИСТ" САМ НАРИВАВСЯ І НЕ ДАВАВ ЇМ ВІДЇХАТИ....НА ВІДЕО ВИДНО(це не значить що вони хороші)...
Walkerap | 29.06.2016 | 21:34
+ (3) -
Таке знущання відбувається не тільки біля Воронків, а  майже по всій території  України, де є бездіяльність правоохоронних органів. Краще поміняти міністра внутрішніх справ, який постійно хвалиться про реформи поліції. Хороші  в них реформи, коли народ мусить захищати себе самі.
Оксана | 29.06.2016 | 22:49
+ (0) -
Men
Завдяки бурштину, люди не тільки покращили своє матеріальне становище, а і хоть трішки забезпечили не далеке майбутнє, собі і своїй родині!
Багато хто купив, чи збудував собі житло. І це не лише йде мова за Воронки! Грошима , хто як хоче так і керує) Да, понти завжди були важливі! Особливо в селі)
В нашій країні завжди було зверхнє відношення до людей які, щось мають! І далеко не завжди цікавить як їм це дісталося)
В який раз наголошую- я не захищаю воронківців!!!
Я не з Воронків! Та добре знаю жителів села! І давно!
Завжди дивувалася масовому вихованню, менталітету їхньому!
Для того , щоб адекватно зрозуміти і коментувати дану подію, мало подивитися відео! Потрібно особисто знати "воронківців" і "кузнецовців"! І всі факти ситуації ! Все так прикрасили і роздули!
Хамлять, погрожують родичам ! Пишуть такі страшні речі!
Люди , схаменіться і озерніться в якій країні ви живете!
Ніхто не має права судити когось!
Masliuk | 30.06.2016 | 09:17
+ (0) -
Рекомендую Вам, пане Ковалець, перед тим як почати "заставляти" поліцію вирішувати питання нашого иіста на користь жителів - прочитати Закон України про національну поліцію. Там розписано кому підпорядковуються міські і районні відділи поліції, кому і як вони звітують, хто і коли може звільнити чи просити звільнити того чи іншого поліцейського...

Жителі міста і громадські організації можуть лише впливати на рівень довіри до поліції - а це є основним критерієм її діяльності.

Вчіть матчасть...
Masliuk | 30.06.2016 | 09:50
+ (0) -
Щоб змінити якість роботи поліції в Вараші є два шляхи:
1) влаштувати "Врадіївку".
2) довести керівництву МВС, що рівень довіри населення до місцевої поліції "нижче плінтуса".  

перший варіант - має напівкримінальне підгрунтя, але дуже ефективний. Для його реалізації у нас нема організаторів, тому він малоймовірний.

другий варіант - цілком законний, але не дуже швидкий. Пишіть звернення до керівництва МВС, де вказуйте на грубі недоліки роботи поліції в м.Вараш.
mala | 30.06.2016 | 13:02
+ (-3) -
лллллл,  Як воронківці мали вийти поговорити?коли кузнецовські налетіли в масках і начали стріляти по Маєтку!! хто вийшов би? кузнецовські вийшли б, якщо по них паляли б???не думаю,ніхто з нас не вийшо би..
коли поліція приїхала, то від масок і стрільби нічого не залишилось.....
Я точно не брешу..а ти прийшла, коли все місто вийшло, а не тоді коли 25-30 чоловік налетіли і з них 5-7 в масках начали стріляти по  ресторану,а інші трощили машини і у вікна кидали камені і сльозоточивий газ???
Evgen | 30.06.2016 | 13:25
+ (2) -
А як налетіли 20-30 чоловік на 1 коли невесту викрали це нормаьно?
na | 30.06.2016 | 14:01
+ (-1) -
І я не сумніваюсь що в них  У Воронках запас зброї  ... захований....а
ми їх будемо покривати і відпускати ... Смішно!!!!! Вони ФСБешні....!!!!
юлія | 30.06.2016 | 14:08
+ (0) -
це "мала" якась пише ,видно женіх так підписався,фу-фу-фу
mala | 30.06.2016 | 14:27
+ (-2) -
взагалі,  5  на 1 ,ви говорили!!!і це не нормально!!
а що там стріляли???вони не стріляли, кузнецовські прийшли зі стрільбою і в масках ,щоб ніхто на відео не побачив обличчя...
хер вам | 30.06.2016 | 18:11
+ (1) -
Зорро, Бетмен і Людина - павук, також були у масках. Добро не любить афішувати і виставляти себе на показ. На відміну від Зла - весь Кузнецовськ бачив і запам'ятав цих п'ять синіх рила.
лллллл | 30.06.2016 | 20:18
+ (1) -
mala, ти бачила коли я прийшла? я була від самого початку.  ти там вобше була? персонал маєтку сам говарить що ваші дибіли ставилися доних як до бидла за людей нещитали. ти ще пищеш всяку ерунду
kovalets | 30.06.2016 | 23:51
+ (4) -
Я, как и большинство жителей города, исправно плачу налоги - на которые живет полиция и если она не реагирует на вызовы и не в состоянии  выполнять свои функции по защите населения от бандитов - зачем нам такая полиция? 

Как гражданин, я имею право потребовать у государство отчета: куда и как используются мои деньги и выразить свое недовольство...

А кто считает что народ не сможет навести порядок в городе - может сидеть на теплом диване, смотреть зомбоящик и ждать когда бандиты ворвутся в его квартиру...
Masliuk | 01.07.2016 | 11:53
+ (1) -
Пане Ковалець, Ви працюєте в НТЦ, працюєте з паперами - і не перечите своєму керівникові коли той вимагає бюрактичної звітності/відповідності...
Давайте будемо відветрими - муніципальна влада/поліція/державні структури - це суто бюрократичні контори. З ними можна боротись тільки бюрократичними методами.
Я просто дав добру і безкоштовну пораду як можна вплинути на діяльність поліції...
P.S. Я вважаю незалежність поліції від муніципальної/районної/обласної влади цілком правильним і адекватним. Інакше у кожного мера чи голови райради була б власна поліція....
kovalets | 01.07.2016 | 22:53
+ (0) -
Я считаю, что можно законными методами, подключив  общественность, навести порядок во всем, в том числе и с бюрократами всех уровней и мастей...

А в НТЦ я работаю с людьми! И всегда работал с людьми, в отличии от тех, кто работал и работает с бумагами и с железом...

И если у меня  было свое мнение, то я его высказывал всегда!
Masliuk | 02.07.2016 | 14:25
+ (1) -
Лицемерить изволите (это я я о работе в УТЦ)...
А насчет работы с общественностью и влиянием на органы власти и бюрократию - да, на них можно воздействовать, но подходить к этому нужно со всей серьезностью, изучив законодательство, применяя правовую и общественную составляющие. Нахрапом их не прошибешь...
Mapo3aff | 02.07.2016 | 02:53
+ (1) -
mala - чому ти так вперто захищаєш злочинців ? Так так саме злочинців. Є відеоматеріали, на яких чітко видно скільки чесних воронківців вийшло з таксистом 1 на 1. Питання в тому чи будуть вони покарані. Що стосується "Маєтку" - наскільки мені відомо - там встановлено відеоспостереження. Можливо не найкраще, можливо не правильно,але воно там є. І я впевнений (надіюсь!!!) що відеоматеріали передані в поліцію. Також є куча відео та фото - матеріалів на яких видно хто є хто. І в мене резонне звинувачення - на відео порушники спокою - злочинці. І ще цікаве зауваження, дійсно, а де ж була поліція ? Вона дійсно нас захищає? Я б звісно покладався б на короткоствол в кишені, але ж в нас він заборонений. Також дуже смішно на рахунок заздрощів, - як можна зазрити людям без  розуму? Їм можна або поспівчувати, або допомогти, але якщо "таке" починає кидатись на людей. то таку особу потрібно ізолювати від громадськості в місцях не так віддалених.(Поліці -  наприклад). Янтар там можливо і є, але там інша цінна порода, яку комусь теж потрібно видобувать.
  з.і. І для "захисників" злочинців - коли ВСЕ місто вийшло встановлювати справедливість, це дійсно значить насолило. Кузнецовськ (Вараш ,вибачте - я сприймаю цю назву як мікрорайон, а не місто Енергетиків) . Такого в Кузні не було вже багато років.
Кузвар | 02.07.2016 | 12:32
+ (0) -
Наречений неадекват biggrin . Так і традиції повимирають biggrin biggrin
Masliuk | 02.07.2016 | 15:27
+ (0) -
Є інфа, що 7-го липня в Вараш (Кузнецовськ) завітають гості з Воронків...
Зустрінемо?
lar | 02.07.2016 | 15:45
+ (0) -
я оце читаю коментарі, але у мене є питання, якого милого молода втікає з дружками з весілля і їде у сосновий й там пье шампанське?
Masliuk | 02.07.2016 | 15:50
+ (1) -
Звичайні весільі традиції - "вкрасти наречену", "вкрасти туфлю нареченої", "помити ноги тещі"... Ви їй-богу ніби ніколи на весіллі не гуляли...
У Воронках хлопці (дружки нареченого) досить зажиточні, ось дівчата і вирішили бабла зрубати. Все нормально, крім дружків нареченого, які виявились неадекватами.
lar | 02.07.2016 | 16:20
+ (0) -
чому ж, на весіллі я була не раз, але з приміщення або з території наречену не крали, а ховали, а тут викрали наречену, що хоч думай і батькам і молодому...
nick | 02.07.2016 | 18:54
+ (0) -
Одним словом - Воронки. Что вы с их хотите?, если молодые парни на свадьбу к своему другу пришли в сандалиях -"вьетнамках" и футболках?
1-50 51-53
Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту info@34400.net з конкретними зауваженнями і коментарі будуть видалені.
Ім'я *:
Email:
Код *:

ТОЧКА ЗОРУ

Вараш чи Кузнецовськ? (2015)

Всього відповіли: 10257
Як вирішити проблему безпритульних тварин в місті?

Всього відповіли: 7199

Останні новини

 
200

34400.net © 2011-2016

Кузнецовськ - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів