34400.net
Кузнецовськ - Новини без цензури
ГОЛОВНА // Події // Кузнецовськ перейменують до 21 лютого

Кузнецовськ перейменують до 21 лютого

03.12.2015

81

6605

Прийнятий 21 травня 2015 року Верховною Радою Закон «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їх символіки» передбачає, що органи місцевої влади в шестимісячний термін після того, як закон вступив в дію, мали б подати до парламенту пропозиції щодо перейменування населених пунктів, районів та областей, назви яких містять символіку комуністичного тоталітарного режиму. Відтак у перелік міст, які потрібно перейменувати, потрапило й наше місто - Кузнецовськ.

 

Фото http://www.memory.gov.ua

 

Щоб визначитися із новою назвою громада міста мала півроку — до 21 листопада 2015 року. Рішення мав прийняти відповідний орган місцевого самоврядування після проведення громадських обговорень. 

 

Так, розпорядженням т.в.о. міського голови Ігоря Куца 3 червня 2015 року було утворено робочу групу з питань підготовки громадських слухань щодо перейменування м.Кузнецовськ. Втім, громадські слухання у місті так і не було проведено.

 

Лише після закінчення терміну, який було надано міській раді на самостійне перейменування, у Кузнецовську розпочався ажіотаж з даного приводу. Оскільки, як можна побачити з опитувань населення у інтернет-мережі, більшість опитаних мешканців міста проти того, аби перейменувати Кузнецовськ на Вараш (а, швидше за все, саме таку нову назву пропонуватиме на розгляд ВРУ Український інститут національної пам'яті, за рекомендацією якого тепер й буде присвоєно місту назву), лише за останній тиждень у сервісі "Петиції" зареєстровано одразу декілька петицій з приводу перейменування Кузнецовська.

 

Так, 23 листопада 2015 року було зареєстровано петицію з пропозицією перейменувати Кузнецовськ на Шептицький; 26 листопада - з пропозицією перейменувати Кузнецовськ на Світлодар; 27 листопада було зареєстровано петицію з пропозицією змінити назву не повністю, а лише переформувати Кузнецовськ на Кузнецьк на честь поліських ковалів. А 30 листопада було зареєстровано петицію з пропозицією перейменувати Кузнецовськ на ...Кузнецовськ (щоправда, на честь загиблого за Україну воїна-десантника 25-ї опдбр Антона Олександровича Кузнецова, який загинув у збитому проросійськими терористами Іл-76 над Луганським аеропортом 14 червня 2014 року). До слова, за 2 дні дана петиція набрала більш, ніж 100 голосів.

 

Втім, пропозиція залишити стару назву  та "перейменувати" Кузнецовськ на Кузнецовськ, надавши назві нового значення суперечить закону, - зазначають у Українському інституті національної пам'яті. Закон не передбачає "перейменування" назви на існуючу під різними приводами.

 

 

Довідково.

 

"До 21 листопада 2015 року органи місцевого самоврядування мали подати пропозиції щодо нових назв. До зазначеної дати звернення до парламенту надійшли від 4-х міст. Це Артемівськ Донецької області. Йому пропонують повернути історичну назву міста Бахмут, яка була до 1924 року. У цьому списку також Дзержинськ Донецької області. Це місто знаходиться на березі річки Кривий Торець, тому на громадських слуханнях місто вирішили перейменувати в Торецьк. Також подала рішення про перейменування міська рада Іллічівська. 12 листопада це питання обговорили на громадських слуханнях, а 20 листопада Іллічівська міська рада ухвалила відповідне рішення та подала клопотання до Верховної Ради України про перейменування міста Іллічівська на місто Чорноморськ. Четверте місто з цього списку - це Кіровоград. Кіровоградська міська рада звернулася до парламенту з клопотанням про перейменування міста, надавши 7 пропозицій щодо нової назви. Власне з цих 7 пропозицій Верховна Рада й обиратиме нову назву для міста Кіровоград", - розповів сайту gazeta.ua  Богдан Короленко з Українського інституту національної пам'яті. 

 

Якщо до 21 листопада таких пропозицій від органів місцевого самоврядування не надійшло, то відповідне рішення про перейменування цих населених пунктів приймає Верховна Рада на підставі рекомендацій Українського інституту національної пам'яті (найімовірніше, що УІНП рекомендуватиме ВРУ перейменувати Кузнецовськ на Вараш). У зв'язку з цим УІНП ініціював створення експертної комісії, до складу якої увійдуть науковці НАН України, краєзнавці та представники громадськості. Відповідні звернення Інституту вже скеровано до Інституту історії України, до Інституту української археографії та джерелознавства імені Грушевського, до Інституту української мови та Національної спілки краєзнавців України.

 

 

Чи варто кузнецовцям наразі ще створювати петиції з пропозиціями нової назви міста та якою тепер буде послідовність дій щодо перейменування Кузнецовська, ми поцікавилися у міського голови Сергія Анощенка:

 

"Дійсно, до 21 листопада місцевою владою не було подано до Верховної ради України ніяких пропозицій щодо перейменування Кузнецовська. Втім, у громади міста ще є час, аби виправити ситуацію та вплинути на те, яку саме нову назву отримає Кузнецовськ, оскільки до 21 грудня експертною комісією ще прийматимуться пропозиції від органів місцевого самоврядування, які з тих чи інших причин не встигли до 21 листопада подати до Верховної Ради відповідні звернення.

 

 

Тож на найближчій сесії міської ради (а, за можливості, й раніше) депутати обговорять шляхи вирішення даного питання, після чого будемо спільно шукати можливість усім кузнецовцям висловити свою думку з цього приводу (зокрема, шляхом проведення громадських обговорень)", - зазначив очільник міста.

Всього коментарів: 81
1 2 »
1
првд | 03.12.2015 | 16:52
+ (0) -
Кому ж не подобаєтся названа нашого міста?! Для чого змінювати!!!!!!!! я проти!!!!
2
гість | 03.12.2015 | 17:45
+ (3) -
Це перша назва міста. Хто сказав ,що його назвали в честь Кузнецова,розвідника? Чого ви доколупались до назви. В місті проблем више криши. На їх вирішення потрібні гроші.То грошей немає. А страдати якоюсь дуркою - завжди будь ласка,на це є гроші.
Шановні громадяни міста та думайте вже головою, а не чимось іншим. Я проти перейменування міста.
sir_the_dragon | 04.12.2015 | 19:23
+ (-1) -
Ніхто нас не питає: хочемо ми, чи ні. Є Закон і все. Тому правильний варіант змінити не назву, а героя, на честь якого названо.
ЗІ. Не встиг підтримати петицію, надто швидко набрала 100 голосів. )))
3
kley | 03.12.2015 | 17:59
+ (0) -
А плювати вони хотіли на нашу думку. Порох і Ко вже чують що пахне смаленим і скоро будуть гострити лижі. Хочуть хоч щось після себе лишити.
4
прийшов капець | 03.12.2015 | 18:01
+ (-2) -
скільки б ви не скавчали,скільки б не нили і не слались в припадках до отупіння...а пепейменуванню бути!!! і я радий цьому безмежно!!! СЛАВА УКРАЇНІ!!! ГЕРОЯМ СЛАВА!!!
5
Оля з КостопОля | 03.12.2015 | 18:09
+ (0) -
Що за люди... недалекі. Вже ніхто нікого не питає, чи хочете ви перейменування чи ні.

Є закон!!! Який треба виконувати! Кузнецовська більше не буде, з цим треба змиритися. А от будемо ми жити у Вараші чи у іншому місті - ще від нас залежить поки шо!!!

То нам треба не дурниці городити, а придумати нову назву місту поки її не придумали за нас. Часу геть мало.
6
ey | 03.12.2015 | 18:40
+ (-1) -
Не понимая почему нельзя переименовать город с КузнИцовск в КузнЕцовск или наоборот...
7
Володимир | 03.12.2015 | 20:01
+ (0) -
А я за м. Бандерівськ!!!
8
Я | 03.12.2015 | 20:52
+ (-1) -
А мені подобається назва Вараш. Ціково і історично. А не якісь там кузні чи сараї,чи не дай бог коровкіно.
9
Fandorin | 03.12.2015 | 21:00
+ (-1) -
Анощенко проведи референдум!
sir_the_dragon | 04.12.2015 | 19:25
+ (2) -
Фандорін, з цим питанням звертайся до Куца. Він мав проводити референдум. От лише він (Куц), як справжнє мурло, дотягнув до останнього, коли вже немає часу проводити.
WMiller | 03.12.2015 | 21:03
+ (1) -
Очередное "замыливание" мозгов...?
Я за КУЗНЕЦОВСК!!!!!!!!!!
1 | 03.12.2015 | 22:35
+ (0) -

Цитата
населених пунктів, районів та областей, назви яких містять символіку комуністичного тоталітарного режиму
А зараз зверніть увагу на решту населених пунктів, що крім Кузнецовська мають бути перейменовані - це прізвища, які стали символом комунізму та тоталітаризму. А хто такий Кузнецов? Рядовий солдат, який виконував накази тих же "символів", а сам ніколи і не був якимось символом в історії, яка б вона не була. Цікаво, народні обранці, які приймали цей закон, хоч на секунду задумались над цим?
    Для чого піднімати напругу в нашому доволі мирному місті? Живуть люди, не знають хто такий Кузнецов і добре.
    Особисто категорично проти перейменування, виходячи з того, що Кузнецовськом названо новозбудоване місто, а не перейменовано з історичної назви. А село Вараш взагалі тут ні до чого, села не існує.....
Андрей | 03.12.2015 | 22:38
+ (1) -
Кстати, если поднять чертежи Уралтэп, по которым много чего строилось на станции, Ровенская АЭС там звучит как Западноукраинская.
Тем более, есть спутник Южноукраинск, почему бы не быть Западноукраинску, если прижмут?
kritik74 | 05.12.2015 | 03:04
+ (-1) -
Але ти розумний, аж страшно! Спробуй українською, для початку.
орор | 04.12.2015 | 00:01
+ (-1) -
у місцевої вати вже вуха задиміли :)))))))))))))
змінити назву потрібно. чим погана назва Вараш?
Ася | 04.12.2015 | 00:48
+ (-2) -
Та краще ПАРАША. Петро 1  веселяв із населених місць відьом та зеків в ці болота то якраз покращій історії ближче ......буде ....."вараш" оце так назва причому тут до молодого міста назва #виселенці#....
kalaka | 08.12.2015 | 10:23
+ (0) -
Слово "вараш" походить від назви волхвів на Поліссі.  Вони мали здатність впливати на сили природи, передбачати майбутнє та лікувати людей. І це дало назву поселенню, яке жило на правому березі річки Стир. Археологічні знахідки у цих місцях свідчать, що люди тут жили ще в часи раннього палеоліту
kalaka | 08.12.2015 | 10:27
+ (-1) -
Що Петро, що Катерина, що Путкін - вороги нації.
Сaша | 04.12.2015 | 07:41
+ (0) -
місто супутник АЕС можна назвати просто СУПУТНИК або в честь активного будівельника, який брав участь в розбудові міста
а | 04.12.2015 | 10:04
+ (1) -
Для чого міняти?!! Кузнецовськ краще..
Олег | 04.12.2015 | 10:27
+ (0) -
Да не вопрос, сидите возмущайтесь. И 21 февраля проснетесь в Вараше. 

Референдум поможет только выбрать новое имя для города. Вопрос о том, чтоб оставить "Кузнецовск" уже не стоит. И это не зависит ни от Анощенко, ни от Куца, ни от Президента, ни от нас с вами.

Так что лучше думайте над новым названием.
кпа | 04.12.2015 | 11:37
+ (-1) -
навіщо вигадувати колесо??? якщо назва Вараш вже є! чи Ви хочете якесь Коровкіно (немаю нічого проти самого пана Коровкіна), чи щось типу того??? дограємось, а потім буде соромно зізнатись звідки ви!
bred127 | 04.12.2015 | 12:27
+ (1) -
2 | 04.12.2015 | 13:37
+ (-1) -
На мою думку, Вараш не далеко від Коровкіно втекло. Є у нас в місті креативні люди, придумайте щось достойніше, щоб дійсно не стидно було говорити звідки ми...
валера Андрій Леонід | 04.12.2015 | 14:05
+ (-1) -
хай буде назва Кузнецовськ !

в місті і так проблем вище криши , то на них грошей немає , а на всяку видалено гроші є,
краща назва міста Кузнецовськ , ато попридумували якісь назви вараш , шептицький ,
будуть питати ти звідки : (я зшептицька видалено)

просто людям немає чім зайнятись
1037u | 04.12.2015 | 15:31
+ (-1) -
чим вам Вараш не подобається? мудні совкові
justice | 04.12.2015 | 15:43
+ (0) -
Треба совка з людей виганяти, а не назву міста міняти. Я за Кузнецовськ на Кузнецовськ.
првд | 04.12.2015 | 16:30
+ (-1) -
шановні! зміна назви міста- це відмивання грошей! в інше я навіть не повірю!!!! а кому не подобається назва міста може переїхати в інше, там і перейменовуйте як захочете!!!!!!! я більш ніж впевнена, що більше частина мешканців міста проти зміни назви з Кузнецовськ на Вараш?? а ті хо хоче змінити назву просто немає чим зайнятись!!!!!!!!!!!
Япридумав... | 04.12.2015 | 18:40
+ (-4) -
.... Ні Вашим - ні нашим: - м. Варашанськ, або м. Варашинськ... , креативно?
Слава | 04.12.2015 | 19:13
+ (0) -
Рібята ви всі такі умні поприїзджали з різних міст у Кузнецовськ і хочете перейменувати його? А ви питали в реальних Кузнецовців хочуть вони цього чі ні? Так слухайте до чого я веду раз вам не подобається назва Кузнецовськ(На честь радянського розвідника) так давайте всіх посадимо в тюрьму хто народився до 24 серпня 1991 року ви спитаєте чому? я відповідаю ШО НА ТОЙ ЧАС ВСІ ПЛЯСАЛИ ДУДКУ ПІД СРСР і свою думку всі жителі не висловлювали бо боялися але якшо б посадили чі розстріляли 100 чоловік то до 48млн. діло би не дошло!!!
sir_the_dragon | 04.12.2015 | 19:35
+ (1) -
Для початку, почни відвідувати школу, а вже потім, сідай щось писати. І взагалі, читаючи пости на цьому сайті, виникає враження, що тут сидять самі неуки та телепні. Два слова неспроможні до купи зліпити, намагаються висловлювати "високі" думки. Деградація  у цьому (а чом би й ні?) Мухосранську, варта "Книги Гіннесса".
Слава | 04.12.2015 | 19:56
+ (1) -
Ну раз на те пішло я і відвідую школу на даний момент) І раз на те пішло я сказав свою думку Демократія пішло від слів Демос(Народ) Кратос(Влада) тобто народу повинна служити вся влада Кузнецовську жителям міста Кузнецовськ.А ще звідкіля це влада почала заставляти людей перейменовувати міста? Напевно ехо СРСР так тоді вообще не треба допускати до влади людей такіх які народились в УРСР.
Слава | 04.12.2015 | 19:59
+ (2) -
Мухосранськ це там де ти народився, не подобається вали звідси на свою батьківщину, і навчись поважати думку корінних Кузнецовців
2 | 04.12.2015 | 20:24
+ (2) -
Більшість населення і я в т.ч. проти перейменування, але від того що тут почалася істерія типу "совок", "понаїхали і перейменовують", "я за
Кузнецовськ.. нехай назва залишиться" нічого не зміниться, дуже
зрозуміло написано в статті що жителі місцеві і місцева влада не в праві
вже щось вирішувати... навіть якщо проведуть якийсь там референдум чи
опитування, то тільки на тему вибору нової назви. Зараз ідеї були б
доречніші в коментарях, ніж вислови "я за Кузнецовськ" - всі за
Кузнецовськ.. але перейменування все одно відбудеться, навіть проти
нашої волі
garmonia | 04.12.2015 | 20:55
+ (0) -
Абсолютно згодна. До чого той балаган: "я - за", "я - проти". Місто всеодно перейменують. Чому ніхто не підтримує таку назву як Світлодар. Доволі позитивно і оптимістично. Як корабель назвеш - так він і попливе. Може, нова назва міста, то початок змін на краще?!
УКРОП | 04.12.2015 | 20:44
+ (2) -
Геть популізм, нехай залишається Кузнецовськ, немає куди гроші витратити?
Слава | 04.12.2015 | 20:50
+ (2) -
Якшо просижувати дома то ти правий нічого не зміниться, але ми повинні підняти свою дупу і сказати що ми проти. Євромайдан скинув владу Януковича то і ми зможемо відстояти своє місто!
Fandorin | 04.12.2015 | 20:58
+ (-1) -
Все будем менять паспорта
kalaka | 08.12.2015 | 09:22
+ (0) -
Паспорти і так будемо міняти.
Саша | 04.12.2015 | 21:22
+ (0) -
Як би не назвали, ми все одно будемо говорити - Кузнецовськ!   А от скільки документації потрібно буде поміняти всім і скільки буде путанини із цим всім, то тоді всі будуть плюватись на владу. Взагалі не потрібно було допускати перейменування скрізь, на сьогоднішній день потрібно було державі подумати про солдатів які мерзнуть в окопах,    а ми тут спорим про  якийсь Мухосранськ чи Простоквашино.
qwerty | 05.12.2015 | 00:28
+ (-1) -
Та хай називають як схочуть. Потім провести референдум і перейменувати на честь Героя АТО - Кузнецовськом
dimamid | 05.12.2015 | 09:51
+ (-1) -
а дiйсно- ЗАХIДНОУКРАIНСЬК гарна назва
l-power | 08.12.2015 | 20:49
+ (0) -
так, і я за Західноукраїнськ! Це теж історична назва. Петицію на "Вараш" підписувати не збираюсь. І мені здається, що петиції треба писати самому Пєці, а не міській владі
green4 | 06.12.2015 | 01:39
+ (1) -
1) Причислення Інститутом національної пам'яти назви нашого міста до символіки комуністичного тоталітарного режиму не законно, через те, що присвоєння імені Кузнецова не було виправданням злочинного характеру діяльності радянських органів державної безпеки, а за те, що ця людина чинила опір націстським окупантам. В Законі є примітка: крім пов’язаних з опором та вигнанням нацистських окупантів з України.
2) Якщо ніхто не візметься за оскарження через суд по першому пункту, пропоную назву Поліськ.
Житель | 06.12.2015 | 15:01
+ (-1) -
Взгалі і я проти перейменування, навіть із за того що багато тяганини з документами буде((( Але Світлодар мені подобається;) Та от ще й собі думаю, на цьому етапі на скільки сильно "запустилась машина" з перейменуванням. Можливо ще можна відмінити "наше" подання про зміну назви. Там звернути все на "попєредніків", типу хотіли піаритись перед виборами ось і запустили механізм перейменування - а громада і не спитали. Врешті решт є ж наші депутати в ВР які мають захищати ін тереси ГРОМАДИ ось хай і ініціюють відміну перейменування міста.
Саша | 06.12.2015 | 19:03
+ (-1) -
Яка хороша думка у "Жителя",  підтримую!!!!
Тетяна | 06.12.2015 | 19:40
+ (-1) -
Хочем ми , чи ні, але змінювати назву міста потрібно. Я проти назви -Вараш, тому що бачила село з моменту знесення та будівництва міста. Спогади не дуже втішні. Тому маю пропозицію назвати місто Білеозерськ. Майже єдиний куточок  з гарними спогадами.
Слава | 06.12.2015 | 21:11
+ (0) -
Тетяна а ти де народилась? Як шо не тут то не балакай мені про зміну назви міста.
Folks | 07.12.2015 | 09:19
+ (0) -
Бачите як незалежність України та демократія розв"язала рота ваті України. В СеРеСеРі мовчали і за геноцид української нації і за савєтські соловки і за генофонди... І коли ЦК КПСС  будувала атомні станції не запитувала на якій відстані від Києва, будувати АЕС!!!!!     І  коли московські  КДБісти ( Коровкін і К) називали місто атомників Кузнєцовськом то у вати не запитувала .....Але зараз ця зомбована савєтами вата не хоче вертатися до свого історичного українського !!!!!! Не комуністичного !!!  От збудували в селі  Нетишині АЕС і назвали Нетішином.  Може скажете що Нетішин не таким забитим селом був як ВАраш??? Чи може розумніші та багатші мешкали в Нетішині   селяни?? Всі села в Союзі були забуті і забиті (навіть хліб був рідкістю).. так що мовчіть вата кузнєцовська все рівно будете жити в українському гарному містечку ВАРАШ!!!!!!    ( А кацапи взагалі стуліть свої пельки , перейменовуйте у себе в Раші у путіна)..
Goon | 07.12.2015 | 10:30
+ (0) -
Folks'у
Ось вам і дискусія у "європейскій" країні. Образи людей, які мають іншу думку.
Ось вам і плюралізм думок. А нічого що більшість містян проти перейменування у Вараш? Чи ви готові сплатити з власного карману зміну майже усіх документів людей після перейменування? Маю підозру, що ні.
kalaka | 08.12.2015 | 09:12
+ (0) -
Більшість містян, з тутешнього полісся. Саме Вони давно за ВАРАШ. Потратитись прийдеться, бо не зробити це, ще гірше. Давно пора відмитись від цього болота і все у нас буде добре. Я віру в це!!!
Жданюк | 07.12.2015 | 11:11
+ (0) -
Мабуть ті хто підтримує назву Кузнецовськ  не знає толком хто такий Кузнєцов. Не знає про те скількох людей він відправив в ГУЛАГ коли був поїздним агентом МГБ-НКВД ще задовго до війни. Не знає про його діяльність в загоні Медведєва. Не знає, як і коли він загинув і від чиїх рук і чи взагалі загинув в 1944 році. Чи на Пагорбі Слави  у Львові похоронений Кузнєцов чи інша людина. (череп покійного забирали на експертизу через інформацію про те, що там закопаний інший німецький офіцер)  Чи передали Упівці захопленого в полон Кузнєцова німцям.  (про спроби обміняти його на дружину й дочку Лебедя було написано і опубліковано ще в 1946 році)  
Ящо він загинув разом з Бєловим і Камінським то де їхня могила? Більше запитань ніж відповідей. Більшовики писали, що Кузнєцов  людина -легенда. Можливо тому й засекретили архів по ньому до 2025 року що ми і далі вірили в легенду? 
А я маю думку, що Пауль Зіберт не Кузнєцов. Під   прізвищем  Кузнєцова міг бути легалізований якийсь німець. А сам Кузнєцов давно знищений НКВД. 
А за повернення історичної назви Вараш я голосував, як депутат міської ради, ще в далекому 1992 році. Маємо спиратися на історію а не на легенди.
stealth | 07.12.2015 | 17:18
+ (0) -
Читаю коментарі і розумію, що у відповідності до духу багатьох дописувачів Кузнецовськ заслуговує перейменування в Жлобськ.
Коли "хата згоріла", люди стали пропонувати варіанти перейменування. Коли по закону треба було це все робити на місці - всі ті, хто повинен був зайнятися перейменуванням, були зайняті (бо ж вибори зараз будуть, треба ж пропіаритися якоюсь роботою, а на перейменуванні ніякої реклами для себе рідних, одні збитки). А ті, хто і хотів би вибрати прийнятну назву - не мали можливості цього зробити.
Так що, гавкайтесь тут, панове, гавкайтесь - ви цього варті.
kalaka | 08.12.2015 | 08:45
+ (0) -
Багато поліщуків і пришлих патріотів краю, ще при "імпериї" мріяли про перейменування міста на історичну назву, а саме Вараш. Ще до 90-х ми знали про "подвиги" Миколки терориста. Обговорювали таючись, щоб не закатували. Хочеться  вірити, що мрія місцевого населення збудеться.
1111 | 08.12.2015 | 11:03
+ (0) -
Я місцевий і
категорично проти перейменування міста. Особливо в «Вараш»!
pes | 08.12.2015 | 11:45
+ (0) -
<Багато років ми були кузнецовцями.Пишалися своїм містом,маємо багато здобутків,нас знають в Україні,як прогресивне европейське містечко.Але настає час коли ми з вами станемо варашанами і відповідно заживемо-повірте.
Жданюк | 08.12.2015 | 13:29
+ (0) -
Для pes. А ще колись ми були сталінцями, потім ленінцями. Носили жовтенятські зірочки, піонерські галстуки, комсомольські значки. Де все воно? Дуже шкодуєте за втраченим? Так і тут. Колись варашани плакали, що тисчолітній  Вараш без їхньої згоди і референдуму  переймеували в якийсь Кузнецовськ і розпочали новий відлік  створення населеного пункту в якому вони продовжували мешкати і в якому мешкали їхні діди і прапрадіди Тепер Ви шкодуєте за Кузнецовськом. Вам не подобається ВарАш? Так назовіть його ВАраш з наголосом на першому складі. І все стане на місце. Будете як в Угорщині. Там, здається, є  поселення  з такою назвою.
! | 08.12.2015 | 21:09
+ (0) -
57 Жданюк !   Вибори вже закінчились.
kalaka | 10.12.2015 | 21:14
+ (0) -
Причому тут вибори? Жданюк, як завжди прав.
Віка | 09.12.2015 | 01:53
+ (0) -
Защітнічок Жданюка, а що таке наголос ти сам знаєш? І де він є в попередньому пості?
Ру | 09.12.2015 | 20:26
+ (0) -
ЕНЕРГОАТОМ
1-50 51-68
Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту info@34400.net з конкретними зауваженнями і коментарі будуть видалені.
Ім'я *:
Email:
Код *:

ТОЧКА ЗОРУ

Вараш чи Кузнецовськ? (2015)

Всього відповіли: 10379
Як вирішити проблему безпритульних тварин в місті?

Всього відповіли: 7259

Останні новини

 
200

34400.net © 2011-2016

Кузнецовськ - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів