34400.net
Кузнецовськ - Новини без цензури
ГОЛОВНА // Події // Яким має бути новий статут міста?

Яким має бути новий статут міста?

29.09.2016

61

3295

«– Хочеш, щоб у тебе запитали як назвати твоє місто? – Сепаратист!», – схоже, саме такої думки дотримуються деякі депутати Кузнецовської міської ради та, зокрема, депутат від УНП Степан Жданюк.

 

Вже минуло декілька місяців відтоді, як Верховна Рада прийняла постанову про перейменування окремих населених пунктів та районів. Рішення щодо перейменування набере чинності разом з Законом України "Про Державний бюджет на 2017 рік", яким передбачатимуться видатки, пов'язані з таким перейменуванням.

 

Постанова №4085, якою було перейменовано місто Кузнецовськ на місто Вараш, розділила мешканців нашого міста на декілька груп. Частину містян влаштовує нова назва Вараш. Ще частину категорично не влаштовує жодна нова назва, крім старої – Кузнецовськ. Втім, є ще й чимало таких мешканців міста, які загалом не проти перейменування, але є противниками того, що місто перейменували не поцікавившись думкою громади щодо нової назви.

 

Усіх містян, крім адептів назви «Вараш», депутат Степан Жданюк та його послідовники називають «сєпарами», «противниками перейменування», «совєтікусами» і «рускім міром». Вочевидь, депутат не розуміє (чи з якихось своїх мотивів робить такий вигляд), що «бути проти того, щоб тебе вважали німим електоратом» і «бути проти перейменування» – це різні речі.

 

 

«Сьогодні зробили подарунок місту. І не потрібно просити гроші в держбюджеті, як говорять міський голова зі своєю депутатською більшістю. Залишилось поміняти 20 табличок на міських бюджетних установах. А це всього близько 5тис. грн.з міського бюджету де на депозиті лежить більше 20 000 000 грн», – з гордістю написав 17 вересня на своїй сторінці у Фейсбук депутат Кузнецовської міської ради Степан Жданюк та опублікував фото.

 

 

У соцмережах думки містян з приводу такого вчинку розійшлися. Декілька користувачів схвалили та підтримали коментарями на зразок: «Не словом а ділом гг)) кльово))», «З Днем народження - наше рідне місто!!! Ще б знати скільки йому років виповнилося», «Негайно замінити табличку. Тисячі бовванів завалили, а тут ні в кого болгарки не знайдеться. Незрозумілі часи настали. Якийсь с....й.мер порушує закон, а ми його усовіщаємо.Але якісь д......и його ж вибрали», «Правильна справа!»…

 

Ще частині мешканців такий вчинок категорично не сподобався: «Дебільне привітання до дня міста від антинародних політиків, що керуються власними амбіціями», «Жданюк все думав і нарешті придумав як піді…ти місту, вараша не існує, для нас Кузнецовськ є і буде», «До 2017 року, коли буде прийматися бюджет, назва залишиться колишня, щоб ми переходили в новий розвинений світ не так, як комуністи в минулому, нав'язуванням. Назва Вараш не підходить до міста, яке розвивається. Треба назва, яка буде звучати і якою всі люди будуть пишатися. І щоб людей не поділяла на дві половини – тих, хто не згоден на Вараш і тих, хто згоден. Тому виберемо третю сторону, іншу назву типу Енергостар, Енергомир чи Світлодар», «Офіційно місто ще не перейменували. Офіційне перейменування буде після прийняття бюджету на 2017 рік. Я сподіваюся багато людей з Кузнецовська погодяться з якоюсь новою назвою, щоб закрити двері в минуле і рухатися далі», «Сам захотів і змінив назву міста! А запитати мешканців не потрібно!? Яка ж цього жданюка і його шайки неповага до мешканців!!!», «Села Вараш вже давно немає, замість його є місто Кузнецовськ», «Шановні прихильники абсурдної ідеї перейменування міста. Подивіться в свій паспорт, де ви прописані в Кузнецовську чи у Вараші?», «Жданюк геть загнався. Притягти його туди за вуса і заставити щоб здер!!!», «аби сьогодні до опівночі достояла)»…

 

І таки не «достояла». Вже наступного дня проїжджаючі могли побачити знак у такому вигляді:

 

 

А ще через декілька днів у такому:

 

 

Втім, є надія на те, що вже зовсім незабаром усім суперечкам навколо перейменування нашого міста буде покладено край. Адже на офіційному сайті міської ради вже оприлюднено проект рішення «Про внесення змін до рішення Кузнецовської міської ради від 15.10.2015 року №2156 «Про затвердження Статуту територіальної громади міста Кузнецовськ Рівненської області»».

 

І саме голосування депутатів за оновлений Статут міста покаже, хто з народних обранців буде проти того, аби жителі нашого міста могли висловлювати свою думку з усіх важливих питань на міському консультативному референдумі, – вважають члени робочої групи «Запитай у мене».

 

«Попереднє обговорення і прийняття Статуту має пройти вже незабаром, а міський консультативний референдум орієнтовно в жовтні 2016 року. До нас звертаються містяни, яким не подобається нова назва міста по назві села Вараш. Пропонуються інші варіанти: Стир – на честь річки, Кузня – як називає місто молодь, Західноукраїнськ, Поліськ, Світлодар, Електродар, Атомград, Білоозерськ, а також пропонують назвати місто іменем загиблого в АТО десантника Антона Кузнецова – Кузнецовськом. Консультативний  референдум шляхом прямого голосування визначить нову назву нашого міста. Ми хочемо, щоб депутати, проголосувавши за новий Статут, тим самим надали можливість кожному мешканцю міста приходити до місць голосування та висловлювати свою думку з усіх важливих питань», – зазначає голова робочої групи «Запитай у мене» Сергій Ковалець.

 

Ознайомитись із проектом рішення «Про внесення змін до рішення Кузнецовської міської ради від 15.10.2015 року №2156 «Про затвердження Статуту територіальної громади міста Кузнецовськ Рівненської області»:

 

Всього коментарів: 60
1
komrad | 29.09.2016 | 13:25
+ (0) -
Чому не відкрили кримінальне провадження за частиною першою статті 296 (хуліганство). В нас є поліція? У ФБ ставлять свої коменти з Муніціпальної Варти,вони не бачать порушення? Саме головне вони підтримують дії Жданюка,для чого нам вибіркове правосудя?
2
gaga | 29.09.2016 | 14:55
+ (0) -
Видалено

Попередження за порушення правил сайту.
3
Alex | 29.09.2016 | 20:04
+ (0) -
Одні розмови, а дій немає
4
GenkaUA | 29.09.2016 | 20:21
+ (0) -
15 жовтня 2016 року прийди під міськраду і винеси звідти антинародних депутатів, які не будуть голосувати за статут міста.
Masliuk | 30.09.2016 | 23:03
+ (0) -
GenkaUA, Ви взагалі думаєте що пишете? 
Ви зараз пропонуєте депутатів міської ради, які по якимось причинам, не згодні з Вашою думкою і не хочуть голосувати за сумнівний документ - "винести" з міскради.
Теж мені - диктатор доморощений.
Вирішив що має право вирішувати кому і за що голосувати.
5
Masliuk | 29.09.2016 | 21:58
+ (-2) -
Дуже цікавий документ... 
І ідея з "референдумом" також дуже цікава...

Є висновок авторитетної юридичної експертизи про відповідність цього "статуту" законам України? 
Як на мене від цього "статуту" навіть не пахне, а тхне сепаратизмом.
GenkaUA | 30.09.2016 | 19:14
+ (-1) -
Наведи приклад зі статуту де тут сепаратизм? Інакше ти будеш дебільним чмошніком, який тільки пустословить.
Masliuk | 30.09.2016 | 22:07
+ (-1) -
Ну от як з Вами можна вести дискусію? Ви ж з ходу опонента "дебільним чмошніком" обзиваєте...

На предмет наявності ознаків сепаратизму перевірку проведуть компетентні органи. Відповідний запит я вже направив в Рівненське СБУ.
GenkaUA | 01.10.2016 | 07:32
+ (0) -
Ти як завжди не можеш дати відповіді навіть за свої слова. Ти вчитайся в моє речення. Якщо ти не можеш надати докази сепаратизму тоді ти дебільний чмошник, якщо надаси докази ніхто тебе ним не вважатиме.
Masliuk | 01.10.2016 | 16:20
+ (0) -
Повторюю для тих хто в бронепоїзді - висновок про наявність чи відсутність ознак сепаратизму,  відповідності діючому законодавству України , стимуляції зростання протестного потенціалу населення та рівня соціально-політичної напруги серед жителів міста в діяльності "Запитай у мене" і пропонованому "статуті" - дадуть компетентні органи. 

І особисто для GenkaUA - навчіться спілкуватись з людьми... ну поводитесь їй богу, як третьокласник...
6
kovalets | 29.09.2016 | 23:15
+ (0) -
Мы можем долго спорить, отстаивая свои мнения, ноесть факты которые говорят сами за себя:Факт №1. Вараш название не законно, так как группойдепутатов сознательно нарушено требование  статьи 5 
Закона Украины «Про географічні назви». В статье 5 говориться:что «Перейменування географічних об'єктів здійснюється з урахуванням думки
більшості населення, яке проживає на території, де розташовані ці об'єкти". Те
же депутаты сознательно не выполнили рекомендации Украинского института
национальной памяти: «Як перейменувати населений пункт: рекомендації дляорганів місцевого самоврядування»
Факт №2. Кузнецовск (имениНиколая Кузнецова) - название города тоже незаконно, согласно Закона  Украины  "Про засудження комуністичного та
націонал соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону
пропаганди їхньої символіки". Чтобы поступить по Закону, а непо понятиям, как это пытаются в очередной раз сделать некоторые городские депутаты,
необходим общегородской Референдум - это требования городского Митинга и многих
жителей нашего города.
Процедура проведения Референдума описана в новойредакции Устава города... Поэтому голосование за Устав города покажет, кто из
депутатов хочет жить по Законам Украины, а кто по понятиям…
Masliuk | 30.09.2016 | 22:33
+ (0) -
Окрім перейменування міста, Вас ще щось цікавить?
7
Сергій Денега | 30.09.2016 | 04:11
+ (0) -
Зверніть увагу на частину 8 статті 31 розділу 6 і ви зрозумієте якість цього документу та вміння "автора" цього плагіату застарілого Вінницького статуту.
Masliuk | 30.09.2016 | 22:19
+ (0) -
Головний лейтмотив цього "статуту" не в 6-му розділі, а в 4-му, стаття 8.
Плющить їх від назви Вараш...  cool
А ще дуже вони хочуть відібрати владу в місті у законновибраної міськради і прибрати до своїх рук. Мета цього відбору влади може бути цілком безневинна - гроші, а може і іншу мету плекають - нехай в цьому розбираються фахівці з органів.
GenkaUA | 01.10.2016 | 07:34
+ (0) -
В тебе точно мізки відсутні. Де ти бачиш заклики за повалення влади?
8
kovalets | 30.09.2016 | 07:27
+ (0) -
Проект Статута выставлен для обсуждения и внесение изменений и дополнений на 3 недели. Есть возможность у каждого депутата не Пиариться и создавать видимость бурной деятельности, а реально поработать на пользу Городу: проанализировать Статут и внести в него изменения - это будет Законно, а не так, как планируют антинародные депутаты - Провалить Статут при голосовании...
Поэтому голосование Против Статута - только покажет тех депутатов, которые не хотят работать на пользу Городу, не хотят слушать своих Избирателей и не хотят дать жителям нашего Города Права самим решать важные вопросы: по названию города, по объединению громад и т.д.
И эту информацию нужно довести до каждого жителя города.
Masliuk | 30.09.2016 | 22:28
+ (0) -
І знову - "важные вопросы: по названию города"  biggrin
9
Сергій Денега | 30.09.2016 | 10:39
+ (0) -
Сергій Ковалець, проект статуту в новій редакції нашою політичною силою був підготовлений ще на початку року. З невідомих причин був відправлений з "третього поверху" прямо в сміття. 

Ок, хай буде цей статут, тільки б депутати внесли та затвердили всі необхідні правки. Але там дуже багато буде цих правок. Юристи виконкому ручку виписали тільки на правках до цього документу. 

Чого тільки коштує драконівська норма по електронних петиціях 200 осіб за 14 днів на 42 ти населення.(зараз 100 за 90 днів) в порівнянні з тієїж Вінницею 350 людей на 375 тис населення. 

І я не знайшов яким чином буде  проводитись голосування, звідки фінансування? 
Ми пропонуєм електронний сервіс через ідентифікацію по BankID, направили вже листа розробникам для підписання меморандуму про співпрацю.
kovalets | 30.09.2016 | 12:37
+ (0) -
А что мешало Вашей политической силе принять Статут в Вашей редакции еще в начале года??? Вы что, ждали когда наступит 2017 год, когда будет финансирование на переименование города? Действовать и Пиариться - это разные вещи...
Masliuk | 30.09.2016 | 22:29
+ (0) -
І знову ж:- "будет финансирование на переименование города"  biggrin
Сергій Денега | 30.09.2016 | 14:37
+ (0) -
Сєрьога, ти  якось питання ставиш не зрозуміло.
Ми повинні були прийняти його де? В раді? То ми там не вирішуєм одноосібно. Порядок денний формує мер. Ми статут  написали, в себе погодили та  прийняли. Подали в раду на вичітку і реєстрацію.
Чому він зник та не зареєструвався - питання до мера та секретаря ради.
Чути від тебе, бувшого депутата, та мого давнього знайомого, такі звинувачення в піарі мені особисто образливо та соромно за тебе.
До Нар.контролю не маєш питаннь?
Вони що зробили?
Сила Людей тільки винна?
Так, ми помилились в Шумрі. Вона як секретар ради від Сили Людей не зробила достатньо для того, щоб проект оновленного статуту був зареєстрований і прийнятий. Наразі це не людина нашої команди! Так само як і Стояновський, Лаврук, Слобода.
Роман | 30.09.2016 | 16:30
+ (1) -
Приємно чути такі слова Сергію, як мало чсу потрібно було для того щоб це побачити, а про перейменування, це питання як на мене вже закрите. Давайте будемо дивитися в майбутнє і працювати на нагальними питаннями, як наприклад КМКП.
Masliuk | 30.09.2016 | 22:30
+ (-1) -
Нема їм коли займатись нагальними питаннями міста - їх турбує лише перейменування.
GenkaUA | 01.10.2016 | 07:35
+ (0) -
А ти чому не займаєшся, а тільки з дивану ахінею несеш
Masliuk | 01.10.2016 | 15:36
+ (-1) -
Ти не вказуй що мені робити? і я тобі не буду казати куди тобі йти. Домовились?
GenkaUA | 01.10.2016 | 19:31
+ (-1) -
Ти слідкуй за своїми словами. Я бачу втебе IQ просто нижче нуля, спочатку сам перестань іншим радити що робити.
Настя | 01.10.2016 | 02:39
+ (0) -
Маслюк "іди лесом", а ще краще ознайомся що означає слово сепаратизм!!
Masliuk | 01.10.2016 | 15:45
+ (-1) -
16 березня 2014 р. в Криму було проведено «референдум» про від'єднання від України і 18 березня Крим з ініціятиви російського президента В. В. Путіна було включено до складу Російської Федерації з порушенням прав аборигенів півострова та українців у незаконний спосіб - силового захоплення територій, військового перевороту і захоплення ради півострова і силового тиску на парламент Криму з блокуванням представників Меджлісу кримсько-татарського народу.

Зараз в Вараші група осіб вирішила, що має право нехтувати рішеннями вищої державної влади (Постанову ВР № 4085 тупо не виконують), відбуваються процеси з намаганням тиску на місцеву раду і окремих депутатів. Не вистачає лише захоплення адмінбудівель і військового перевороту.
GenkaUA | 01.10.2016 | 19:33
+ (0) -
Ти знову не думаєш що пишеш, скажи білн хто в Кузнецовську вимагає від'єднання чи приєднання кудись інше.
ваня | 01.10.2016 | 07:24
+ (0) -
надо было спросить народ, а не этого хомяка десяти процентного, который решил за весь город. получается народ для них быдло, как решат , так и будет.
Маша | 01.10.2016 | 18:02
+ (0) -
Денега, ти разом з своїм помічником-наркоманом займешся ділом, чи ви працюєте щоб знищити вашу Силу *лядєй?
Сепар | 01.10.2016 | 18:25
+ (0) -
В россии джевиши всех нагнули а вам дебилам все не понять что нет ни какого русского мира... а есть народ который быдлом считают.
google | 01.10.2016 | 19:00
+ (0) -
тут сепаратизмом не просто попахує, а смердить! проводимо аналогію:в лугандонії теж починалось з того, що дєдивоєвалі звинувачували Київ у незаконних діях і відповідно у незаконних рішеннях (наказах, законах і т. п.). закінчилось все як - знаєте самі... ідеальний сюжет для "раша ТВ"!
#gonax | 01.10.2016 | 21:25
+ (0) -
Яка різниця який статут??? Таке партіотичне, але залякане зграєю екс-ригіоналів та шайкою ригокуців місто, яке шахрайськими методами обдуривши навіть верховну раду переіменували на "варашпараш" і чомусь знову залякано місто мовчить та не дуже поки що хвилюється, а тітушкогенератор який має злочинний шлейф із десятків кримінальних справ, екс-ригіонал павлишин керує-мухлює щодня роками на раес і його молодший вилупок паразитує на білому озері! 
Паразитують вони разом і в місті, у всіх на очах роками торгують без сплати до бюджету в павлишинських ригобудках зіллям і куревом?
Чому ці ригохалабуди не зносять? Чому не закривають? Скільки податків не сплатила до бюджету міста ця огидна зграя паразитів?
Сепар | 01.10.2016 | 23:28
+ (0) -
Дебилы, в россии жопа и последнее о чем они думают так это о ваших проблемах. Проснитесь люди!!! Вас за лохов держат!!!
Goon | 01.10.2016 | 23:58
+ (0) -
31 google: 
"тут сепаратизмом не просто попахує, а смердить! проводимо аналогію:в лугандонії теж починалось з того, що дєдивоєвалі звинувачували Київ у незаконних діях і відповідно у незаконних рішеннях (наказах, законах і т. п.). закінчилось все як - знаєте самі... ідеальний сюжет для "раша ТВ"!"

Виникло два питання:
1. Чи можете ви навести приклади "сепаратизму"(с цитатами, будь ласка)
2. Ви взагалі знаєте значення слова "сепаратизм"?
Сепар | 02.10.2016 | 00:10
+ (0) -
Все доказательства моих точек зрения представлены на ютюбе на каналах: Николай Дульский и Jewish wisdom
Сепар | 02.10.2016 | 01:11
+ (0) -
Придется вам всем думать своей головой а не телик смотреть. Иначе так и умрете дураками.
ваня | 02.10.2016 | 08:37
+ (0) -
так тут и есть 99% дебилов, которые верят в предвыборные лозунги, и выбирают одних и тех же воров и дармоедов.
Terrano | 02.10.2016 | 09:02
+ (0) -
Кто такое муниципальная варта? Этот хряк шестерка и сам является потомственным барыгой. Он обслуживает интересы городских воров. Придумали какую то варту и сами ещё и возглавили
#go | 02.10.2016 | 15:22
+ (0) -
Все ще залишаються без відповіді питання:
1. скільки вкрав сцаушкін в кмкп?
скільки реально коштували дитячі майданчики які споруджено за сотні тисяч гривень?2. що за мухлювання РАЕС в театралці? 
Які кошти розтрачено на "ремонти" "вікнадвері" в дирекціях РАЕС? 
Хто відповідатиме за спробу павлишина молодшого і старшого вигнати дітей з кінного спорту?3. Скільки котеджів побудували працівники станціі та кмкп станційним бонзам?Пора виводити на чисту воду оскаженілу зграю хапуг на РАЕС
Сашко | 02.10.2016 | 16:15
+ (0) -
Для Ковальця і Ко! Ви всі уважно читали ЗУ?
В менепитання!
1.      «Риторичне». А де ви були раніше, з вашоюініціативою? Чому вона виникла після офіційного перейменування?
2.      Місто перейменовано відповідно «необхідностіприведення назви географічного об’єкта у відповідність із вимогами ЗаконуУкраїни "Про засудження комуністичного танаціонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та
заборону пропаганди їхньої символіки".» А зараз на якій підставі нас
будуть знову перейменовувати!
3.      То ми вносимо зміни в статут, а відповідно доякого закону буде проводиться референдум?
4.      За які кошти буде проводитись «референдум», теперейменування після перейменування!
5.      Чому ви не пояснюєте людям, чим все це може дляних обернутись! (Зміна всіх документів за свій кошт, а для міста за місцевий
бюджет) На даний момент ці витрати на себе бере держава!!!

А ще комуцікаво, раджу дуже УВАЖНО перечитати статті 7, 8, 12 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про географічні назви», на які ви робите посилання!
Короткі тези:
«Стаття 8. Порядок найменування та перейменування географічного об'єкта
……
Пропозиції щодо найменування та перейменування географічного об'єкта знеобхідним обґрунтуванням, картографічними матеріалами, розрахунками та
кошторисами витрат, пов'язаних з таким найменуванням та перейменуванням, у межах,
визначених законом, можуть вносити органи влади, підприємства, установи,
організації та громадяни України
……
І ще раз
……
«{Частиначетверта статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5462-VI від 16.10.2012}
Перейменування географічних об’єктів, пов’язанез необхідністю приведення назв таких об’єктів у відповідність із вимогами ЗаконуУкраїни "Про засудження комуністичного танаціонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та
заборону пропаганди їхньої символіки", здійснюється з урахуванням
особливостей, установлених Законом України "Про засудження комуністичного
та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та
заборону пропаганди їхньої символіки".»


«Стаття 12. Фінансуваннядіяльності, пов'язаної із встановленням, унормуванням, обліком, реєстрацією та
збереженням географічних назв, створенням та веденням Державного реєстру
географічних назв»
……
Найменуванняабо перейменування географічних об'єктів за пропозицією органу місцевого
самоврядування здійснюється за рахунок коштів відповідного місцевого бюджету.

Найменування або перейменування географічних об'єктів за пропозицією органувиконавчої влади здійснюється за рахунок коштів державного бюджету,
передбачених на фінансування діяльності зазначеного органу.


А ще хтоне згідний з таким перейменуванням, прошу дуже уважно перечитати ЗУ «Про
засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського)
тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» (Особливо там деідеться про терміни перейменування). А часу, на мою думку, було дуже багато у
кожного з нас, щоб щось зробити для перейменування (Стаття 8. Порядок
найменування та перейменування географічного об'єкта). Ці депутати, так і
зробили, а вам Ковалець, що заважало?????
P.S.  Незнання законів не звільняєвід відповідальності.  А це все може
привести до непередбачуваних подій «
Стаття 6. Відповідальність за порушеннязаконодавства про заборону пропаганди комуністичного та
націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів та використання
їхньої символіки».

P.S.  P.S.  А
депутатам та міському голові вже потрібно складати та затверджувати бюджет
міста з видатками на перейменування, щоб подати у ВР. А не чекати допоки у них
це попросять!
Сепар | 02.10.2016 | 16:18
+ (0) -
Очень просто все закупки проверяются,
Берется прайслист у производителя или импортера. Это без тендера даже. Цена будет включать НДС и все сборы. Сразу увидите сколько переплатили на закупках.
Откат с закупок они получают налом. Как договорятся, часто бывает что весю разницу хотят наликом получить и именно на этом весь их серый тендер построен а не на минимизации. У них головная боль, наличку получить.
Ищете в гугле производителей и договариваетесь по телефону сколько вознаграждения они могут обеспечить. Поднимаете бумаги и цифру в гривне переводите в евро на день платежа( что бы понимать сколько положили они в карман)
Сепар | 02.10.2016 | 16:26
+ (0) -
Как выделялась земля и на каких условиях подписывались договора на строительство новых домов. Как распределялась прибыль с квартир и от кого это все зависило, подписантов список и сколько прибыли получено в итоге.
Кто продавал по $20 000 полученную землю под магазины. Полностью надо бумаги поднимать кому они что выделили в городе и где. На каких условиях. Рыночные цены магазинов которые они раздали по своим людям. Надо комиссию создавать и нанимать аудиторов. Депутатские сессии до сих пор напоминают сборище барыжек которые делят чужие деньги пока люди голлаы в песок прячут и самоустранились от вспго что в городе происходит.
Сепар | 02.10.2016 | 16:32
+ (0) -
Спросите у жидюка на какие деньги он что купил и построил и почему продолжает околачиваться возле мерии. Наверняка они проталкивают там нужные решения и выступают лоббистами. На этом и власть их держится в городе. Решаловом заниматься и посредничать надо обрезать кормушку старожилам там. Разогнать нахрен всю муниварту что бы не пытались там выжимать людей с бизнеса. Всех старожил которые кормятся с депсессий разогнать на пенсию. Хорош там лобби устраивать.
Сепар | 02.10.2016 | 16:38
+ (0) -
Что такое павлишины, они помогают любой власти лишбы их не трогали. При януковоще помогали рыгианалам, сейчас они в новую партию президента вступили не постеснялись перед людьми которых подписывали бороться с народом во время майдана.
Сепар | 02.10.2016 | 16:42
+ (0) -
Если мы патриоты и готовы жертвовать собой по их указке то почему у нас нет мозгов договориться между собой и навести порядок у себя в городе?
Почему воры управляют патриотизмом и говорят как именно он должен проявляться???
Вы что хотите дождаться когда это будет делать некому и не для кого??? Когда всех морально разложат окончательно?
Сепар | 02.10.2016 | 17:02
+ (0) -
Муниципальная варта в новом составе и с новыми функциями должна охранять тех кто противостоит коррупционерам а не поддерживать воров и свои финансовые интересы. Вставать на сторону слабых а не зачищать улицы что бы другим было неповадно развиваться в нишах где присутствует сын павлишина.
Очень много примеров вы сами знаете как и кого в городе наказывали за то что у человека хватило смелости проявить инициативу в решении своих проблем по справедливости.
Буква закона не может и не определяет прав человек или нет.
Значит решения должны принимать люди имеющие мудрость и принципиальные но ни как не барыги от силовиков.
Те кто пытается руки греть на том что происходит, способствуют моральному разложению общества. Это настоящие враги общества считаю а не киевские воры и сепары на востоке.
Как можно воевать на востоке если дома деребан земли и недр. Дележ имущества которое заработали ваши деды, которых тоже грабили в свое время такие же пособники.
Сепар | 02.10.2016 | 17:20
+ (0) -
Вопрос к коновалам. Какая необходимость была проводить сертификацию городской больницы? Для чего надо было это делать если у вас реактивов на анализы, даже платных нет? Почему не создать в больнице аптеку куда врачи будут заворачивать пациентов, ведь и так заворачивают. Чья фирма проводила сертификацию и проводился ли тендер на это действо? Почему узи ни когда не работает и все вынуждены идти платить вашим коллегам в частную конторку на узи? Почему в приемном пункте врачи не оказывают помощь и не консультируют людей а говорят что все нормально и заворачивают домой, мол если совсем загибаться начнете то телефон знаете???
Сепар | 02.10.2016 | 17:32
+ (0) -
Как влияет сертификация на сонное состояние врачей, если больной общается уже не с врачем а медсестра его оформляет и дает напутствия? Чему, каким стандартам соответствует наша больница, кто то может хоть здесь написать? Почему что бы не париться делается диагноз что у больного насморк, хотя на самом деле он может и в ящик сыграть? На своём примере приведу что было внутреннее кровотечение которое выдали за ушиб. В приемном покое посмеявшись спросили у фельдшера буквально: "где вы подобрали этого наркомана?
Сепар | 02.10.2016 | 17:53
+ (0) -
А так же, есть основания пологать что работники жеков способствуют выселению и отжиму квартир за неплатежи, у наркоманов алкоголиков и прочих оступившихся и морально падших. Для тех кто не понимает о чем я. Техники жеков имеют доступ к информации о задолженностях за коммунальные услуги и начинают активно интересоваться чужой судьбой. В связи со сложившимся положением и тарифами на коммунальные услуги, считаю стоит обратить внимание на эти процессы. Ибо х..ня не здоровая, но сладкая.
Сепар | 02.10.2016 | 18:48
+ (1) -
По поводу работников жеков можно многое сказать. Это всё ужастно. От сантехника до директора - загонялись материалы, рабочие строили гаражи начальству, доблестный жаров сотрудничая с ними по кровлям за три года построил котеджи и пересел в джип. Как пацанов кидал на зарплаты там ни слова конечно.
Наверное они с сёмой там нашли друг друга, по интересам.
Все промотали и халява закончилася)))
Неужели всё так хреново господа? Неужели надо кидать всех что бы заработать. Получается страна воров, от сантехника до президента. И людей то праведных не осталось. Кто это остановит? Нет конца этому и всё идет по наклонной.
Какое выростет следующее поколение, которому ни чего не достанется так как очевидно что всё переходит во власть корпораций. Земля и власть фактически не принадлежит народу. Торговцы вам ни чего не обеспечат, их интерес весь направлен на извлечение прибыли и конкурентную борьбу.
Вы теряете последнее, культуру и землю. Влазите в кредитное рабство. Вся история показывает что все нажитое англосаксами было перетянуто в европу из разграбленых колоний. Африку - целый континент богатейший они разграбили а народ там загибается. Вся торговля сырьевыми ресурсами ведется через западные компании.
На что же вы надеетесь? Ни кто ни когда не приходил на чужие территории делать добро за всю историю. С бусами и водкой приплывали интеграторы. Все заканчивали насилием и истреблением с грабежом. Сейчас они ведут экономическую войну и через коррупцию захватывают всё государство и ресурсы страны. Издают все законы под себя, настраивают годами.
Кроме вас самих и силы общества ни кто ни чего не сделает так как ключевые люди с ними в доле очевидно что.
Думайте в общем. Власть ведь должна принадлежать и служить народу.
Masliuk | 02.10.2016 | 19:03
+ (0) -
Сепар, Ви напевно комуніст. Ваш текст нагадує мені проповіді на комсомольських зборах моєї юності.
Авжеж, кляті імперіалісти грабують і пригнічують поневолені народи а негри в Африці недоїдають і лише в СРСР всі живуть щасливо.
cool
Сепар | 02.10.2016 | 19:11
+ (0) -
Социалист. Вам господин Маслюк видимо хорошо пока живётся и за награбленным или просто отобрать что то для себя ещё ни кто не обращался. Вас не унижали, не разводили в судах на деньги. Пока что у вас есть что жрать. Хочется хлеба и зрелищ. Тогда сьездите в европу не на экскурсию и попробуйте поработать по настоящему. Скорее всего вы ходите на работу и ещё не были на вольных хлебах. Или с кем то в доле руки моете друг другу и думаете как бы власть удержать.
Masliuk | 02.10.2016 | 19:32
+ (0) -
А Вам, напевно, невблаганно хочеться повернутись в СРСР. Вам хочеться зайняти крісло секретаря райкому чи обкому, і щоб дефіцити Вам приносили, а Ви б керували пролетаріатом...
Нудний Ви... не цікаво з Вами...
Сепар | 02.10.2016 | 19:31
+ (0) -
Да, считаю что я патриот народа.
Не флага и госсимволики. Не закона и правящих кругов а народа.
Мне думается о людях. Патриот хороших людей и мне хочется подумать о тех кто вынужден недоедать, мерзнуть на стройке и даже жаль что девки превращаются в блядюг.
Сепар | 02.10.2016 | 19:58
+ (0) -
Жаль тех у кого такие экспериментаторы помогли отобрать нормальную человеческую жизнь, жаль детей не рожденных и жаль наших предков чьи труды и жизни положены за ныне живущих. Жаль что придут инородцы и растопчут всё что нас обобщало и идентифицировало как нацию, великий сильный народ. Свободолюбивых людей завоевавших и размножившихся на такой бол шой территории. Стыдно и обидно что другие народы оказываются успешней нас, чувствуют свою силу и не стесняясь заявляют об этом. Идут стаей захватывая сектора экономики, покупая наших чинуш. А наш народ занят деребаном самого себя. Ни может ни договориться ни о чём ни создать ни чего сообща. Трахают наших женщин а женятся на своих. Уничтожают наших патриотов и здравую часть общества. Жаль что на сорок тыс. населения нет к кому обратиться за правдой. Хочется рукой махнуть на всё и забыть.
Сепар | 02.10.2016 | 20:22
+ (1) -
Хочу добавить. Нам надо срочно вспомнить принципы взаимодействия между собой. Они прописаны в основном у евреев и горцев. Посмотреть как и почему они так воспитывают своих детей. Если своего нет и совесть уже вам не подсказывает ни чего, спит. Вспомнить лучшее что было заложено в нас родителями и жить по этикету, кодексу моральному. Эти народы с детства готовят свои кадры и вся их сущность и сила в этом и заключается.
kovalets | 05.10.2016 | 22:55
+ (0) -
Ответ Маслюку.
Я не юрист, но после вступление в силу постановления№4085, я решил изучить Законы Украины, что бы удостовериться -все ли правильно было сделанно…В первую очередь я обратил вниманиена  Закон Украины «Прогеографічні назви». Стаття 5. Встановлення географічних назв. Указывает нато что«Перейменування географічних об'єктів здійснюється з урахуванням думкибільшості населення, яке проживає на території, де розташовані ці об'єкти,
відповідно до закону про референдуми». Но голосование на городских сайтах в тот
период показывало, что название Вараш не популярно у жителей нашего города, а кучка депутатов не является большинством населения  – значит нарушен Закон Украины «Про географічні назви».Я решил проследить, что еще нарушили нашиантинародные депутаты… Сразу же после принятия Закона Україны «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні тазаборону пропаганди їхньоїсимволіки»…Украинским институтом национальной памяти были разосланы рекомендации «Як перейменувати населений пункт: рекомендації дляорганів місцевого самоврядування», в которых подробно описывалась процедура и
необходимые для Верховной ради документы. Процедура предполагала следующее:- сбор предложений попереименованию населенного пункта- оформление предложений- рассмотрение предложений- проведение громадських слухань- предложение громадських слухань должны обсуждатся насессии городских депутатов и затем Верховную Раду Украины направляется решение с
предложением про переименование населеного пункта. Документы отправлены были,
но но опять с нарушением Законов, на этот раз ЗаконУкраїни «Про місцеве самоврядування в Україні» Стаття 13. Громадські слуханняВп.4. говориться «Порядок організації громадських слухань визначається статутом
територіальної громади», а на тот момент Устава города не существовало (Статут
громады был принят только 15.10.15 г.). А это значит, что провести громадские
слухання было невозможно. А значит их результаты и все остальные документы
направленные в ВР хорошо оформленная подделка. А уже  на основании подделанных документов Верховная Рада
приняла решение о переименовании города…
Вопрос: А что должно следовать за подделку документов, направленных в ВР и нарушения Законов Украины?
СЕРГІЙ | 06.10.2016 | 09:17
+ (0) -
Видалено.
Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту info@34400.net з конкретними зауваженнями і коментарі будуть видалені.
Ім'я *:
Email:
Код *:

ТОЧКА ЗОРУ

Вараш чи Кузнецовськ? (2015)

Всього відповіли: 10377
Як вирішити проблему безпритульних тварин в місті?

Всього відповіли: 7258

Останні новини

 
200

34400.net © 2011-2016

Кузнецовськ - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів