34400.net
Кузнецовськ - Новини без цензури
ГОЛОВНА // Події // На Рівненщині декомунізують три населених пункти

На Рівненщині декомунізують три населених пункти

27.07.2015

32

2324

Згідно із інтерактивною картою населених пунктів України, що підлягають декомунізації, на Рівненщині перейменування зазнають тільки три. Про це інформує сайт Українського інституту національної пам’яті.

 

У Радивилівському районі перейменують село Жовтневе, на Млинівщині – село Радянське, також змінить свою назву місто Кузнецовськ.

 

Ознайомитися із картою перейменувань можна тут.

 

 

Із повним переліком населених пунктів, що будуть перейменовані, можна ознайомитись на  сайті memory.gov.ua у розділі «Наші проекти» – «Декомунізація».

 

 

Окрім того, нещодавно в.о. міського голови Кузнецовська Ігор Куц  оприлюднив у мережі Фейсбук інформацію Українського інституту національної пам'яті (http://www.memory.gov.ua/) щодо діяльності М. Кузнецова в Україні під час війни.

 

Всього коментарів: 32
1
Достали дебилы при власти | 27.07.2015 | 17:20
+ (2) -
Переименуйте своих пап имам и заживёте БОГАТО. Идиоты. Свамидерьмо хорошо жрать наперёд забераете
2
орор | 27.07.2015 | 20:16
+ (0) -
"руському міру" тут НЕ МІСЦЕ, чемодан-вокзал-росія!!!!!!!!!!!!!!
3
Маша | 27.07.2015 | 20:45
+ (4) -
Ні,я проти перейменування, й гадаю що більшість думає так само!
4
Оля | 27.07.2015 | 21:48
+ (3) -
Невже в місті нема інших проблем?чого вчепилися за назву.В людей спитали чи вони хочуть ?В нас як завжди все роблять що хочуть самі ,назріло в хворій голові якась дурня і роблять.
5
ніна | 27.07.2015 | 22:18
+ (1) -
Можливо, вже всякі куци і кравці, і їм подібні,які бігають від партії до партії,будуть в жителів міста запитувати?Чи може перестанете красти,як зміниться назва міста?Таку непотріб ,взагалі ,треба гнати мітлою з керуючих посад.
6
l-power | 27.07.2015 | 22:26
+ (0) -
а в Сарнах ще досі вулиця Бегми є. І чого це досі не перейменували???
7
Джек | 27.07.2015 | 22:34
+ (-3) -
Рано чи пізно перейменувати прийдеться, краще вже зараз - зробити тай забути. Не годиться місту мати назву на честь диверсанта-НКВДешника. А кому це вже прям так сильно буде мішати, ну то є ще багато міст з різними назвами, як говориться - білет-вокзал....
8
Vasjok | 27.07.2015 | 23:35
+ (4) -
А ви не припускали, що більшість мешканців проти перейменування?
9
Українка | 28.07.2015 | 08:13
+ (3) -
Перейменувати, це й дурень зможе.Народ , а ви задумувалися скільки ж це бабла піде на цю "ідею Х"???Хіба хтось цікавиться думкою простого народу, або підприємств міста(хоч їх і не багато), це ж потрібно міняти документацію, печатки і т.д.Одних вивісок на садочки та школи скільки потрібно змінити.Шкода бюджетних коштів.
Tasya | 28.07.2015 | 08:37
+ (2) -
Повністю підтримую Українку!!!!
Невже більше немає куди потратити гроші???
І дійсно, хіба це щось змінить???
р.кпа | 28.07.2015 | 09:12
+ (-1) -
перейменування це історично справедливий крок. ми не повинні прославляти їхніх катів у своїй державі.
Вова | 28.07.2015 | 09:36
+ (-1) -
Люди, ви як маленькі, чесне слово. Це що, Куц закон про декомунізацію прийняв? Чи може Верховна Рада?

Закон є, його треба виконувати.
resume?ч | 28.07.2015 | 10:16
+ (2) -
Ви праві.блазень Куц тут ніпричім. Громада і тільки громада міста має право вирішувати всі питання, що стосується міста.І ви праві у нас є закон про децентралізацію.
ніна | 28.07.2015 | 10:36
+ (1) -
Вже швидше б вибори, бо той Куц так лиже зад губернатору, за місце балатуватись від Порошенка, що ще й місто переіменує. '
я | 28.07.2015 | 11:50
+ (1) -
Невже не можна обійти цю систему? Перейменуйте місто на Кузнецовськ,але вже на знак того,що колись тут були кузні,або що..я думаю щось придумати можна.було б бажання в наших чиновників.Це ж скільки проблем потім буде після перейменування,нам всі доведеться змінювати всі документи,а це теж гроші(власне наші,бо ж ніхто нам за це не доплачуватиме),назви усіх держ.закладів - і це гроші(вже державний бюджет). Перейменуйте Кузнецовськ на Кузнецовськ і не створюйте нікому проблем.
sir_the_dragon | 29.07.2015 | 09:35
+ (1) -
Цікаво, скільки підприємці викинуть грошей на переоформлення своїх документів?
kley | 28.07.2015 | 17:08
+ (1) -
В Днепропетровске проводиться голосование, надеюсь и у нам будет. Судя по опросам, лидирует Кузнецовск. Я думаю воля народа важнее чем "постановы" всяких дармоедов, которые живут за счет этого народа?
Незнакомець | 28.07.2015 | 22:52
+ (1) -
Я не розумію нівіщо перейменовувати всі звикли до Кузнецовськ
Dima | 29.07.2015 | 00:07
+ (2) -
Забудьте об истории и о всем том дерьме, в которое пытаются втянуть нас и закрыть настоящие проблемы, и просто подумайте о том, как это, переименовать город.
Это настолько глупо!
Это уже своя история, своё имя, неважно в чью честь оно было названо, здесь жили, живут и растут люди, которые любят, помнят и уважают родную "Кузню".
Это память, это любовь и преданность, а они хотят просто, не спросив людей и переименовать, на не самое благоприятное название...
sir_the_dragon | 29.07.2015 | 09:34
+ (1) -
Яка ще історична назва? Чим вже так прославився Вараш? Назвою польського походження, то навіщо вже в такому випадку міняти з назви Кузнецовськ?
Джек | 30.07.2015 | 00:56
+ (-1) -
Петро, з висоти власної значущості, Ви хоча б допускаєте, що крім Вашої думки - можуть існувати і інші? Розумію, якби проти перейменування виступала людина до 35 років, яка народилась в місті Кузнецовську. А Ви в цій дискусії до чого? Як приїхали, так можете і поїхати. Що тримає? Старечий консерватизм? Поясніть, для Вас що поміняється від перейменування міста. Якщо не зможете, хоча б не мішайте нам будувати нову країну, без комуно-нквдешного минулого.
Вибачте, можливо занадто емоційно.
добродій | 03.08.2015 | 16:26
+ (2) -
Джек!!!

Я проти перейменування Кузнецовська на будь що, бо:
- я народився у Кузнецовську і від народження жодного разу не приймав до уваги усяких там терористів чи дисидентів, а вважав, що місто назван на честь кузнеців, бо власне мій дід був кузнецем;
- мені вже 30 років
- я поїхав навчатися і згодом повернувся працювати у місто

Я проходжу по вашим критеріям.

Так чому купка варашан має вирішувати питання назви міста?

Може нехай це вирішує молодь від 18 до 40, яка народилась у місті і продовжує у ньому жити?
vip_endry | 13.05.2016 | 13:06
+ (0) -
А вирішувати за перейменування чи проти повинна якраз молодь(нам тут жити), а не пенсіонери.
Петро Комнацький | 30.07.2015 | 21:23
+ (0) -
Джек, з висоти власної значущості, Ви хоча б допускаєте, що крім Вашої думки - можуть існувати і інші? Розумію, якби проти перейменування виступала людина до 35 років, яка народилась в місті Кузнецовську. А Ви в цій дискусії до чого? Як приїхали, так можете і поїхати. Що тримає? Старечий консерватизм? Поясніть, для Вас що поміняється від перейменування міста. Якщо не зможете, хоча б не мішайте нам будувати нову країну, без комуно-нквдешного минулого. 
Вибачте, можливо занадто емоційно.
Петро Комнацький | 30.07.2015 | 22:14
+ (2) -
Варашизм - це явище місцеве,- така собі екстремістська гілка псевдонаціоналізму. Варашизм пізнається по:  1) атавістичній зненависті до приїжджих, яку Джек продемонстрував у двох своїх коментарях; 2) по лютому неприйняттю іншої думки, аніж власна,- зациклена на Вараші , ще раз не Вараші і тільки на Вараші! Джек у своїй зненависті до іншої думки навіть не прочитав мій текст, де я виступаю проти того, щоб наше місто називалося прізвищем енкаведиста!  3)  по обмеженості  інтелекту  як  характерної риси  однодумців Джека, котрі, як правило, ніколи не були варашанами.
        Шановні дописувачі! Зверніть увагу на те, що П.Комнацький, - єдиний, хто не ховається під псевдонімом, і що більшість коментаторів - за Кузнецовськ ( без М.І. Кузнецова). Не даймося усяким куцам та їхнім холуям надурити нас!
Петро Комнацький | 30.07.2015 | 22:59
+ (2) -
Утім, мені навіть трохи шкода Куца Ігоря Валерійовича, котрий піддався на інсинуації певної пані ( родом із Казахстану), колишнього міського голови (родом із Степаня) та письменного придурка родом з Ромейок, котрі на сьогодні є ударною силою варашизму в нашому місті. А у Вараші ще до революції 1917 року народилися усі четверо моїх рідних тіток, від  яких я дізнався, що Вараш – це символ повного (можливо, й абсолютного) безкультур’я.  Не буду на ніч розповідати, в чому це безкультур’я проявлялося, але зазначу, що з комуняко –націоналісттом І.С. Сидорчиком я позивався в суді з приводу нужників, яких у Вараші не було – ходили за клуню.
Джек | 31.07.2015 | 00:55
+ (-1) -
Шановний, Петро. Ви обмежена людина, що не визнає інших, альтернативних думок. Вас що, в дитинстві били у селі Вараш? Звідки стільки ненависті до всього місцевого? Навчіться викладати свої думки без хамства, тому що читаючи Ваші тексти стає очевидно - Ви і культура - речі не сумістні. Позиватися за нужники - це звісно круто, Ваші предки то мабуть все життя мали золоті туалети та біде, і як же таку високо культурну особу занесло у нашу поліську глуш? Ви зневажаєте навіть власник тіток (аж чотирьох), Вас в житті хоча б щось радує?
sir_the_dragon | 31.07.2015 | 21:34
+ (1) -
Село "високої" культури і моралі, в якому чомусь церква була у зруйнованому стані, а цього вже достатньо. Будівельників 24/2, запитайте, хто там був заселений з самого початку, що робилось позаду будинку за все його існування? Там було видно усю культуру, інколи і зараз вона там є.
Петро Комнацький | 31.07.2015 | 17:14
+ (2) -
У даний момент мене радує не тільки ваша присутність в обговоренні теми перейменування Кузнецовська, але й можливість повернути вам ваші ж слова "Шановний Джеку. Ви обмежена людина, що не визнає інших, альтернативних думок. Вас що, в дитинстві били у селі Вараш?" Навчіться викладати свої думки без хамства, тому що читаючи Ваші тексти стає очевидно - Ви і культура - речі не сумістні. Навчіться правильно писати слово СУМІСНІ,  не підміняйте понять: я проти того, щоб наше місто носило ім'я М.І. Кузнецова, а ви запитуєте "Звідки стільки ненависті до всього місцевого?". Слідкуйте за тим, що пишете, - не дайте приводу лікарям поставити вам діагноз за вашими ж текстами. Пам'ятайте, що варашизм невиліковний!
Джек | 31.07.2015 | 22:22
+ (-1) -
Ви я бачу знатний психіатр, ставите діагнози, видумуєте нові терміни та поняття. Варашизм - що це? Ви приїхали в місто Кузнецовськ, яке побудоване на місці села Вараш, так майте хоча б долю поваги до місцевих людей та історії. Люди тут жили віками, що ви проти них маєте? Чи Вам головне нагадити, а кому вже неважливо? Не подобається щось, так їдьте до себе на батьківщину, там де народились та виросли, яке ви маєте моральне право зневажати місцевих людей? Люди проголосують та й вирішать, як має називатись НАШЕ МІСТО, без Ваших істеричних дописів та виступів.
Саша | 10.08.2015 | 07:49
+ (1) -
Якщо місто Вараш тоді потрібно і м-н Вараш міняти на іншу назву. Ви тільки подумайте що хорошого можна було б збудувати для НАС жителів цього міста за гроші які потрібно викинути на це перейменування.  А ще на ці гроші можна було б підтримати нашу армію, не про те думає наша влада в такий тяжкий для України час!
vip_endry | 13.05.2016 | 13:03
+ (0) -
Шановні, скажу, Вам, одне (хоч можливо й грубо): якщо говно назвати морозивом ви його всеодно їсти не будете. Так само й з Кузнецовськом нічого в кращу сторону не зміниться від того, що перейменують місто. Ну хіба що самовдоволення громадян, які за перейменування підніметься.
Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту info@34400.net з конкретними зауваженнями і коментарі будуть видалені.
Ім'я *:
Email:
Код *:

ТОЧКА ЗОРУ

Вараш чи Кузнецовськ? (2015)

Всього відповіли: 10244
Як вирішити проблему безпритульних тварин в місті?

Всього відповіли: 7193

Останні новини

 
200

34400.net © 2011-2016

Кузнецовськ - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів