34400.net
Кузнецовськ - Новини без цензури
ГОЛОВНА // Події // Нещасний випадок на РАЕС: винних знайдено?

Нещасний випадок на РАЕС: винних знайдено?

16.04.2016

31

3568

У спільноті "Народний Контроль" на Фейсбуці оприлюднено Наказ про результати розслідування нещасного випадку, який стався 29 березня 2016 року (о 9.30 ранку) в турбiнному вiддiленнi блоку N3 Рівненської АЕС.

 

Нагадаємо, що того дня обхідник VI групи турбінного устаткування під час обходу обладнання вийшов на площадку обслуговування напірних засувок насосів UM на вiдмiтцi +5,6 м. Він ступив на металеву знімну кришку перекриття технологічного отвору площадки, яка впала разом з ним на відмітку 0,00 м. Внаслідок падіння потерпілий отримав переломи ребер та лопатки та доставлений до приймального відділення СМСЧ-3 м. Кузнецовськ.

 

 

 

"Минула майже доба, як підприємство з`ясовувало стан постраждалого: "через складність у визначенні термінів втрати працездатності постраждалого повідомлення про нещасний випадок направлено у відповідні органи 30 березня 2016 року об 11 годині" http://www.rnpp.rv.ua/provoditsya-rassledovanie-neschastnog

 

За результатами розслідування комісією визнано, що нещасний випадок пов`язаний з виробництвом та складено акт форми Н-1! Також комісія встановила, що основна причина нещасного випадку - конструкція знімної кришки технологічного отвору площадки на відмітці +5,6, вісь 8-9, ряду Б-В, блоку №3, яка виготовлена в період монтажу (орієнтовно в 1980 р.) з типорозмірами, що не забезпечують надійну фіксацію її у технологічному отворі та не виключає можливості її переміщення!

 

Спробуємо співставити висновки комісії зі змістом п.9 данного Наказу, яким депреміюється персонал підприємства за незабезпечення належних безпечних умов праці...

 

Для загалу: про наявність невідповідності типорозмірів знімної кришки міг знати лише персонал ЕРП ВП РАЕС, який безпосередньо задіяний при виконанні робіт з монтажу-демонтажу та має центрувати її таким чином, аби врахувати конструкційний "казус". Відповідно до вимог статті 14 Закону України "Про охорону праці" працівник зобов'язаний: дбати про особисту безпеку і здоров'я, а також про безпеку і здоров'я оточуючих людей в процесі виконання будь-яких робіт чи під час перебування на території підприємства. Тому на підприємстві є конкретні особи, які зобов`язані були повідомити керівництво про виявлені невідповідності аби уникнути тяжких та непередбачуваних наслідків.

 

Стосовно загальноцехового та оперативного персоналу підрозділу ТЦ-2 блоку №3, де стався нещасний випадок:

 

- персонал не брав участі при проектуванні, виготовленні, монтажі, демонтажі та центруванні знімної кришки технологічного отвору;

- яким чином зазначеному у Наказі персоналу забезпечувати належні безпечні умови праці, якщо керівництвом підприємства не доведено довідома, що "конструкція знімної кришки технологічного отвору виготовленої в період монтажу з типорозмірами, що не забезпечують надійну фіксацію її у технологічному отворі та не виключає можливості її переміщення"?!?

 

Відповідно до п.9 Наказ не передбачає ніяких пом`якшуючих факторів стосовно самого постраждалого, який входить до числа оперативного персоналу блоку №3.

 

За результатами розгляду справи на ВП РАЕС кого схотіли того й "назначили крайніми", ще й постраждалого депреміюватимуть. Постає ще одне важливе питання, чому Наказ №361 від 08.04.2016 р. не погоджено з Первинною профспілковою організацією ВП РАЕС? Випадково чи навмисне?

 

Справа на контролі!", - йдеться в повідомленні.

 

 

 

Всього коментарів: 31
1
GetBandyZ_Raes | 17.04.2016 | 00:05
+ (2) -
Павлишин займається покриванням злочинного недбальства!!!
Постраждала людина, не забувайте, що працівник раес дивом не загинув! І що?
Закупляючи мабуть купу барахла і мотлоху російського виробництва, павлишину ніколи вникати до проблем безпеки на виробництві, ще й синочка треба постіно няньчити щоб не бавився занадто жваво.
Оплати лікування людині і не треба цькувати тих хто правду каже, бо то люди, а не батраки!!!
2
жук | 17.04.2016 | 11:52
+ (2) -
Чого тут дивуватись у Павлишина крeдо такe — наказати нeвинних, нагородити нeпричeтних biggrin
3
Дмитрий | 17.04.2016 | 12:31
+ (0) -
Вы ребята гоните, там замяли это дело и нашли крайних еще до того как до Павлышина эта инфа дошла.
4
ніна | 17.04.2016 | 13:06
+ (0) -
то ви хочитe сказати, що Павлишин гавно а нe начальник, бо нe знає, що робиться в нього на станціі
5
sir_the_dragon | 17.04.2016 | 17:40
+ (1) -
Ні, він не лайно. Він просто ДЕБІЛ, бо все що робиться, робиться з його подачі.
6
Masliuk | 17.04.2016 | 18:12
+ (0) -
sir_the_dragon, Ви напевно, на РАЕС не працюєте.
Інакше Ви б помітили, що на РАЕС зараз порядок якого не було ні при одному попереднику Павлишина. Блоки працюють стабільно і відключень на порядок менше ніж було раніше. Проблеми які є можна вирішити простим зверненням до безпосереднього керівника, а якщо той філонить то через ОІСДЕ.
Або ж Ви "білий комірець", якого Павлишин нарешті заставив працювати, і Вам це категорично не подобається.
sir_the_dragon | 22.04.2016 | 20:12
+ (0) -
Я працюю на РАЕС, я не "білий комірець" і мене не потрібно примушувати працювати. Нехай директор забезпечить усім необхідним для роботи, і у мене більше до нього питань не буде. А так як директор у нас лише по туалетах і зеленій траві, то він просто - видалено. Бо нічого іншого не знає або ж не помічає.
7
працівник | 17.04.2016 | 18:43
+ (1) -
Masliuk ви що серйозно так думаете? Тоді ви нe хто інший, як сам Павлишин. Тому що 8 тис. Працюючих думає про дирeктора якраз навпаки.
8
Masliuk | 17.04.2016 | 18:52
+ (0) -
Ви так впевнено пишете про те, про що думає 8 тис. працівників РАЕС що я подумав, що Ви Г.О. Синиця (начальник головного розвідувального управління дирекції РАЕС smile )
Я працюю інженером на РАЕС. Оперативник. І повірте, ще ніколи проблеми експлуатації не вирішувались так швидко і так просто як при Павлишині. Те, що в Білому домі через це декому потрібно тряснути сракою - мене не обходить. Головне - результат.
sir_the_dragon | 22.04.2016 | 20:13
+ (0) -
Цікве інше, Ви працюєте інженером, чи інженериком? Інженериків на станції гать гати. Тобто безтолкових.
9
ольга | 17.04.2016 | 18:54
+ (1) -
випадково почула розмову високопосадовців з РАEС, вони дирeктора інакшe,як самодур нe називають
ЗАЗ | 17.04.2016 | 20:42
+ (0) -
шановний Masliuk ви мабудь нe на тій РАEС працюєтe biggrin На нашій РАEС Павлишину вжe давно ніхто проблeм нe озвучує, цe всeрівно, що проти вітру писять — на тeбe всeрівно попадe.
Masliuk | 17.04.2016 | 21:09
+ (0) -
ЗАЗ |  19:42
============================================
Я напевно Вас трошки розчарую, але 95% проблем вирішується на рівні служб, цехів, відділів чи дільниць. 
Якщо у Вас не вистачає гаєчних ключів, принтерів, спецодяг не того розміру чи нема комп'ютера на робочому місці - це не проблема директора (не його рівень). А ось коли ваш керівник служби чи цеху тупо ігнорує Ваші законні вимоги тоді вже варто звертатись і до директора, і повірте дуже скоро Ваш начальник служби, дільниці чи цеху роздобуде і спецодяг і гаєчні ключі і ком'ютер... 
P.S. нещодавно в ОІСДЕ з'явилась "пропозиція" керівництву короткий зміст якої: мовляв інженери з вищою освітою приймаються на роботу інженерами без категорії... можу з неї лише посміятись. Завжди на РАЕС приймали людей з вищою освітою після ВНЗ на робочі спеціальності (електромонтерами, обхідниками обладнання, операторами). І покилюдина не потре масло чи не покрутить гайок - з неї толковий інженер не вийде.
sir_the_dragon | 22.04.2016 | 20:15
+ (0) -
А от коли директор дає відповідь на проблему, що то є ваші проблеми, і вони його не цікавлять, тобто не цікавить за які кошти вирішаться проблеми, але станція їх фінансувати не буде. То хто є такий директор?
петя | 17.04.2016 | 20:45
+ (0) -
ольга | Сьогодні | 17:54 - так его и ни как по другому не называли когда он был зам.главного, или бычок ( указывалвал всем убрать бычки) или "Туалетный утёнок" , вечно возмущался про грязные туалеты. А потом его погнали с должности потомучто не мог сдать экзамены, после того стал почти сразу директором.
ЗАЗ | 17.04.2016 | 21:59
+ (0) -
шановний masliuk ви мбудь інопланeтянин,коли думаєтe що після вказівки Павлишина начальник цeху,чи участка бігатимe в пошуках інстрeмeнту,чи спeцодягу. cry Він вас просто згноє.
Микола | 18.04.2016 | 09:01
+ (1) -
петя | Вчора | 19:45     По-вашему выходит так, что кидать бычки мимо урн - это нормально, а те, кто следят за чистотой и указывают на незаконные действия персонала - редиски? А может вам нравится пользоваться грязным туалетом? Каждый из нас должен начать с себя жить, даже если не по совести, то хотя бы по закону. Вот тогда и директор не будет каждого тыкать носом в его бычки. И порядка в нашей жизни (семье, коллективе, стране...) будет больше. Подумайте об этом, пожалуйста.
zagrava | 19.04.2016 | 14:03
+ (1) -
Про порядок і чистоту-згідний на 199%. Те що директор самодур і такими ж себе оточує - також 199%. взяти хоть би нового нач.АТЦ...це просто фініш!!!  минулий нач.висадив сотні дерев на території і поза цехом порядок був скрізь взірцевий-цей ідіот все зрізав...запамятався!!!! відзначився!!!! проявив ініциативу!!!! ЗАТЕ ЗАПЧАСТИНИ ВОДІЇ У ВИПАДКУ ПОЛОМКИ ЗАКУПАЮТЬ ЗА СВОЇ ГРОШІ!!!! компетентні служби розберіться!!! так і на станції скоро буде щось схоже...а те що кров людська не водиця, так йому воно ікнеться рано чи пізно (маю на увазі простітушок від РАЕС під час Майдану)
Masliuk | 19.04.2016 | 19:07
+ (-1) -
zagrava | Сьогодні | 13:03
... ЗАТЕ ЗАПЧАСТИНИ ВОДІЇ У ВИПАДКУ ПОЛОМКИ ЗАКУПАЮТЬ ЗА СВОЇ ГРОШІ!!!! компетентні служби розберіться!!! 
--------------------------------------------------------------------------------- --------
Щоб "компетентні служби розібрались" відірвіть булки від крісла сходіть в поліцію чи прокуратуру і напишіть заяву...  angry
Якщо Ви дійсно маєте докази таких дій нач. АТЦ - дійте! 
Я дивуюсь з наших людей - хочуть потрапити в Европу, а щось для цього зробити самим ліньки. Ви думаєте в нач. АТЦ прокинеться совість і він перестане вимагати від водіїв купувати запчастини за власний кошт?  Навіть не мрійте!
Чи може Ви думаєте що французи так добре живуть через те що там такі "сознательні" олігархи? Чотрта з два! Французи ладні пів Парижа спалити коли щось хтось з чиновників робить щось не так. Не вірите - гугл вам допоможе...
sir_the_dragon | 22.04.2016 | 20:17
+ (0) -
Тобто директору похрену, що начальник АТЦ його кум і крім того злодій? Будьте послідовними, щось не в'яжеться, що директор чудовий керівник.
zagrava | 20.04.2016 | 08:00
+ (0) -
МАСЛЮК чи як тебе там- ти або шістка Павлишина , або його кум...я не є працівник АТЦ, але я кожного дня спілкуюсь з водіями і вони в приватній розмові все це підтвержують!!! ти розумієш ??? підтвержують!!! а йти і писати заяви в прокуратуру чи поліцію бояться! бояться за роботу, за репресії щодо них, за премії....ти муд...напевно маєш хоч одного знайомого водія, тоді заведи з ним довірчу бесіду і тобі багато чого відкриється...як зараз звільняює або відправляює самодур таякін на пенсію, у відпустки, відгули, як оплачують водіям роботу у вихідні і святкові дні...не будь прокладкою дивись і описуй все, а не те що від тебе хочуть...
Zagravsya | 20.04.2016 | 19:06
+ (0) -
Ти випадково на антимайдан не їздив?)) Ато там знайомі знайомих також розповідали, що на майдані собак їдять  biggrin  
Краще працюй, а не шукай виправдання своїй ліні і ганянню балди. І не слухай що говорять інші, якщо сам не був присутній у ситуації, ато в дурнях залишитись так легче-легкого.
Bubno | 21.04.2016 | 02:32
+ (0) -
Однозначно,продовжується цинічний «беспредел» в дусі П., якого не дозволяв собі
жоден із його попередників. Він не займається покриванням недбальства, він його
породжує. Т.в.о. головного інспектора Х. А.Г. що проводив розслідування не
знайшов винуватця? Тоді якого дідька він робить на станції, прикриває декому
задні місця, чи щось відпрацьовує? Винуватці ті, котрі під час зведення блоку курували
будівництво та приймали в експлуатацію. Вони до цього часу працюють на РАЕС,
мають багато нагород, різного роду доплат та за захмарні, як для пересічного
містянина зарплати. Вони із команди, а команда своїх не здає. А наказ із
профспілкою не погоджений бо П. … з великої «колокольні» на закон, він
САМ ЗАКОН.А Masliukу (грибмаслюк)  |відповім, ніякий він не оперативник, і неінопланетянин, і не наївний китаєць. Він, це вона, в чиї обов’язки входить  моніторити та відбілювати П., за кошти підприємства.
добродій | 21.04.2016 | 12:55
+ (0) -
2Bubno: не знаючи точних даних користувача не потрібно звіздіти. Пан Masliuk оперативник 6 розряду.

2zagrava: При такій посаді як у Masliuk кумом самого ГД не станеш.

А так одній працівниці турбінного другого ГД, бувши на посаді ЗГІ по експлуатації блоків 3,4 "перейшов дорогу" і тепер вона усілякими методами мстить. І за Електрон (бо думала уравти собі кусок, а отримала лише проблем), і за нещасний випадок (бо їй, як загальноцезовому персоналу премію зняли). Смішно дивитись як депутатша від Народного контролю намагається нашкодити.

Запам'ятайте, буде новий ГД, буде ще більше контролю за дисципліною. Звикніться з цим і меньше нийте, більше працюйте.
працівник | 21.04.2016 | 18:08
+ (0) -
панe добродію опeративників 6 розряду нe буває — у них тільки групи cry а пeрспeктива скороі зміни дирeктора — порадовала
добродій | 21.04.2016 | 19:10
+ (0) -
тобто електрослюсар 6го розряду не оперативник?
працівник | 21.04.2016 | 19:21
+ (0) -
Так. Eлeктрослюсар VI групи.
жук | 21.04.2016 | 19:42
+ (0) -
сидить на зарплаті такий собі попка—дурак відслідковує всі нeгативні замітки про Павлишина і його синика іпросто тролить дописувачів. Цe входить ди його посадовоі інструкціі
добродій | 21.04.2016 | 22:15
+ (0) -
Видалено
Злодій | 22.04.2016 | 11:52
+ (0) -
Вибіркова справедливість доводиться на йому сайті. Як про поганих депутатів то пишуть, а про хорошого мера не можна
Ольга | 02.05.2016 | 12:24
+ (0) -
zagrava...я Вам дуже раджу, не валити з хворої голови на здорову. Питанню із запчастинами вже років 15 а то і більше..Тоді ще в проекті не було теперішнього директора та нач. ТрЦ...Де вибули весь цей час??? І чому ваші водії в приватній розмові замовчують той факт, що за куплену запчастину - начальник колони ТрЦ дає їм по 2-3 оплачувані відгули, що з лихвою перекриває ціну той запчастини, що вони купували на держ.автомобіль??
Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту info@34400.net з конкретними зауваженнями і коментарі будуть видалені.
Ім'я *:
Email:
Код *:

ТОЧКА ЗОРУ

Вараш чи Кузнецовськ? (2015)

Всього відповіли: 10370
Як вирішити проблему безпритульних тварин в місті?

Всього відповіли: 7257

Останні новини

 
200

34400.net © 2011-2016

Кузнецовськ - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів