34400.net
Кузнецовськ - Новини без цензури
ГОЛОВНА // Події // Парубій підписав постанову про перейменування

Парубій підписав постанову про перейменування

01.06.2016

59

2888

Сьогодні Голова Верховної Ради України Андрій Парубій підписав 2 постанови - №№4085-П і 3864-П, в яких йдеться про перейменування населених пунктів і районів у рамках декомунізації. Як передає кореспондент Цензор.НЕТ, спікер підписав документи в ході брифінгу після засідання парламенту.

 

За його словами, таким чином остаточно набрали чинності нормативно-правові акти з питань декомунізації, прийняті раніше. Зазначені постанови, серед іншого, передбачають перейменування Дніпропетровська на Дніпро, а Комсомольська (Полтавська область) - на Горішні Плавні, а міста Кузнецовськ - на Вараш.

 

Перед закриттям засідання Верховної Ради нові назви міст викликали бурхливу дискусію в залі. Зокрема, народний депутат від "Опозиційного блоку" Олександр Вілкул запропонував знову перейменувати Дніпро на "Дніпропетровськ" під приводом того, що жителі міста не задоволені новою назвою. За його словами, потрібно пов'язати походження назви "Дніпропетровськ" з назвою річки Дніпро та апостолом Петром. У свою чергу, нардеп від БПП Сергій Каплін заступився за Комсомольськ. Він також посилався на невдоволення місцевих жителів новою назвою - Горішні Плавні. У ході дискусії виникла бійка між Юрієм Березою ("Народний фронт") і представниками "Опозиційного блоку". поставив обидві пропозиції на голосування. Вони не набрали достатньої кількості голосів (№4085-П - 20, №3864-П - 18). 

 

 

 

 

Підписання постанови коментує міський голова Кузнецовська Сергій Анощенко:

 

 

 

Нагадаємо, що оскільки перейменування міста було здійснено без врахування думки самих мешканців міста, більше того, частина депутатського корпусу й зараз виступає проти того, аби #запитати в_містян_як назвати_їхнє_місто, обурені жителі міста самостійно створили робочу групу по підготовці до проведення міського опитування (громадських слухань).

 

Степан Жданюк, один із ініціаторів перейменування Кузнецовська на Вараш, у коментарі представнику одного із ЗМІ так висловив свою позицію щодо того, аби запитати думку мешканців міста:

 

 

 

Нагадаємо, що загальноміський мітинг  "Запитай у мене!" пройде у вівторок, 7 червня 2016 року (18.00). Під час заходу містяни намагатимуться донести до влади наступну інформацію: "Джерело влади - це громада!"

 

Всього коментарів: 59
1
Masliuk | 01.06.2016 | 23:19
+ (-2) -
Пане мер, виділяйте бригаду, виписуйте наряд на негайний демонтаж стелли з написом "кузнецовськ" на в'їзді в місто Вараш.  cool
h31p | 02.06.2016 | 03:56
+ (-1) -
оплатите зі своєї кишені - виділим, тільки з умовою, якщо Вараш перейменують на Кузнецовськ - так само за свій же кошт ту саму стеллу назад встановите.
2
Folks | 01.06.2016 | 23:20
+ (-2) -
Анощенко подасть в суд на Парубія . Анощенко дуже любить судитися..

Чому СБУ не займеться особою видалено Ковальця, який підбурює населення і притім зомбує дітей в підозрілому гуртку "Ольбери"?
Larra | 02.06.2016 | 01:24
+ (-1) -
Підтримую, друже!
3
З Фейсбуку | 01.06.2016 | 23:21
+ (-1) -
‎Sergo Shchur‎ до Негативний Кузнецовськ 

На днях моя дитина повернулася з прогулянки і розказала, що журналіст каналу "Енергоатом" попросила дітей "дати" інтерв'ю, а саме, сказати на камеру наступне https://youtu.be/z5BiwPira40?t=4080 Хочу знати призвище журналіста, щоб максимално ввічливо пояснити і попросити не ЛІЗТИ!!! до моєї дитини без дозволу батьків!!! Маніпулювати думкою людей використовуючи дітей підло.

З 52 хв.

h31p | 02.06.2016 | 04:18
+ (0) -
і попросити не лізти до дорослих, які висказались за кузнецовськ, без дозволу їх дітей
4
Жданюк | 01.06.2016 | 23:29
+ (-3) -
Для чого колотити місто. Міському голові нічим більше зайнятись. Чи хоче побороти державу на шляху декомунізації? Ні. Питання в рейтингах які Анощенко хоче отримати в тих хто проти Вараша.  Або ж хоче вляпатись в історію як захисник цінностей Русского міра.
h31p | 02.06.2016 | 04:27
+ (1) -
але й любить Жданюк напакостити, і тут же спихнути ще на когось..
в той час такого поціновувача ісконно рускіхъ традіций - мати всіх за холопів, як він сам - мабуть в межах області більшого не знайдеш..
5
Олег | 01.06.2016 | 23:32
+ (1) -
Жданюк, ти вже за...в з своїми дешевими маніпуляціями!!! Люди не проти декомунізації, люди проти шоб ти їх вважав тупим бидлом, яке не треба нічого питати!!!
6
Masliuk | 01.06.2016 | 23:43
+ (-1) -
А бидло і не потрібно питати... а народу просто пох...
Я можу собі уявити як верещить комуно-регіональне бидлоття в колишньому Стаханові чи Дніпродзержинську. І верещить так само як і в колишньому Кузнецовську - мовляв - це недемократично! це проти волі народу! 
Ці недобиті комуністи з ригіоналами і досі б жили у всіляких ленінськах, сталінськах, коунарськах...
Larra | 02.06.2016 | 01:44
+ (0) -
Молодець, Маслюк! Що вже за схід казати, коли тут, в колисці укр. народу,  таке діється!
AlexS | 03.06.2016 | 10:06
+ (0) -
Це ти зараз кого бидлоттям назвав??
добродій | 05.06.2016 | 10:46
+ (0) -
Це Радчук Віталій, висококваліфікований слєсар третього розряду ЕЦ.
7
Василь | 01.06.2016 | 23:50
+ (0) -
Цікаво!  А де були мешканці міста у 1977 році??? хто був проти на етап погнали,а інша маса як болото.
8
Олег | 01.06.2016 | 23:52
+ (2) -
Радчук Віталій, після твого повідомлення видно, хто тут бидло. Ти Жданюка товариш по розуму? Люди не проти декомунізації, люди проти НАВЯЗАНОЇ назви "Вараш".

Може після опитування виявиться, що Вараш і буде. Але БУДЕ ТОМУ, ЩО ТАК ВИРІШАТЬ БІЛЬШІСТЬ ЛЮДЕЙ, ЯКІ ТУТ ЖИВУТЬ. А не ТОМУ, що так вирішив ти і Жданюк.

Без надії, шо зрозумієш.
Masliuk | 02.06.2016 | 00:02
+ (-2) -
Ти за всіх людей не розписуйся. 
Мені і багатьом моїм знайомим назва Вараш подобається і водночас страх як не подобається назва Кузнецовськ. 
Так якого біса ти нав"язуєш комуністичну назву яка згідно з Законами України має бути змінена на некомуністичну? 

Без надії, шо зрозумієш.
9
Mehanik | 01.06.2016 | 23:55
+ (2) -
Скажiть будласка а пiсля декомунiзацii жити краще буде ?
Masliuk | 01.06.2016 | 23:56
+ (-1) -
Спитайте поляків, чехів, прибалтів, східних німців. cool
h31p | 02.06.2016 | 04:55
+ (1) -
румунію ще забув.
всі вони декомунізацію провели спочатку в держаппаратах і у власних головах, а не добивали свої знекровлені за час комуністичного режиму країни за принципом "згоріла хата - хай горить і хлів", за яким зараз проводять декомунізацію у нас.
вони вигнали і постріляли старорежимних чиновників які заважали розвитку, і замість нищити що лишилось - почали не покладаючи рук будувати.
в нас же все навпаки - взяти от жданюка, який ще не так давно, при януковичу, сидів у відділі комунальної власності в облраді і допомагав рейдерським способом у книгарень і бібліотек приміщення віджимати, і замість сидіти зараз за це на нарах - знов з розумним виглядом патріота з себе ламає, і тобі, дурню, розказує де і що знести на останні гроші, щоб ти рєзко краще жити почав.
в нас, перед тим як проводити декомунізацію - треба було спочатку дедебілізацію провести, як в тій самій польщі наприклад - в них перейменування в рамках декомунізації тільки з 1 квітня цього року почались, коли на це вже і гроші є, і розум.
Mehanik | 02.06.2016 | 00:10
+ (0) -
Маслюк а ти питав ??
Masliuk | 02.06.2016 | 00:11
+ (0) -
Питав.
h31p | 02.06.2016 | 04:55
+ (0) -
воно й видно, аж відблискує.
Masliuk | 02.06.2016 | 10:15
+ (0) -
Авжеж, авжеж...
Юрби поляків, чехів з прибалтами і німцями вишикувались в посольствах щоб отримати візу для в"їзду в Україну, багато хто з них мріє назавжди звалити зі своєї Польщі чи Чехіїї на ПМЖ саме в Україну, вживані автівки німці купують саме в Україні, а поляки за якісними харчами пішки ходять через кордон...  wink
Олег | 02.06.2016 | 00:15
+ (2) -
Радчук Віталій,

Цитата
"Так якого біса ти нав"язуєш комуністичну назву"


Яку назву я навязую, озвуч??? wacko
Я кажу - треба в людей спитати, яку назву вони хочуть.
Masliuk | 02.06.2016 | 00:21
+ (-2) -
І ти і решта анонімів на цьому сайті нав'язують саме "Кузнецовськ"
h31p | 02.06.2016 | 05:00
+ (1) -
нав"язують (точніше, вже нав"язали, тимчасово) - хвальки з жданюками і куцами. я наприклад свою точку зору лише аргументую, а прислухатись до того чи ні, перед тим як свій голос віддати - це вже особиста справа кожного.
а тебе, я бачу, крепко лякає що не за вараш, що так впираєшся?
Олег | 02.06.2016 | 00:23
+ (3) -
Пояснюю втретє і востаннє: я не ЗА Вараш, І не ЗА Кузнецовськ. Я ЗА те, щоб мешканці самі обрали назву місту wacko

Радчук Віталій, а ти чому не хочеш в людей спитати як назвати їхнє місто? Бо апріорі вважаєш, шо ти і Жданюк тут самі розумні і мають право вирішувати за всіх? Чи чому?
Masliuk | 02.06.2016 | 00:26
+ (-1) -
Я теж за те, щоб мешканці самі обрали назву місту.
Але не потрібно так відверто і бездарно агітувати саме за Кузнецовськ
masha | 07.06.2016 | 23:17
+ (0) -
Я вас підтримую,запитати треба в людей,а не писати різні пакості один одному....панове де ваша культура.
Олег | 02.06.2016 | 00:30
+ (1) -
Радчук Віталій, от і добре.  

Покажеш хоч в одному моєму повідомленні агітацію саме за Кузнецовськ?
Masliuk | 02.06.2016 | 00:43
+ (-1) -
Дивись і прозрєвай
http://34400.net/news....872-0-1
h31p | 02.06.2016 | 04:04
+ (0) -
влада по-жданюковськи в двох фразах:

- тобто, на думку людей ви не зважаєте?
- звичайно, що ні!
житель | 02.06.2016 | 06:13
+ (0) -
вже напевно пора сТЬОПЄ голову зеленкой помазати. бо там велика вавка в голові. і в мусорний бак.
Поліщук | 02.06.2016 | 07:43
+ (0) -
Анощенко говорить, що Вараш буде Кузнецовськом доки в державному бюджеті не буде передбачено коштів на перейменування міста. А як Київ знатиме скільки грошей потрібно для перейменування нашого міста?
Я розумію, що суму має сказати сам Анощенко пославши до Києва якийсь папір.
А тепер давайте порахуємо на що  необхідні кошти:
-заміна знаку  Кузнецовськ"  на "Вараш" на межі міста
-заміна табличок : гімназія, 5 шкіл, 12 садочків, міська рада, бібліотеки, музична школа, "Лісова пісня",  ДЮСШ , управління: культури, освіти, праці і соцзахисту , можливо ще декілька
-заміна печаток в цих же закладах, якщо вони в них є
Оце мабуть і всі витрати міського бюджету. Можливо є ще якісь невраховані. Але вони незначні.
То чи варто бузити на рівному місці.  Впрягайся і виконуй а не займайся демагогією 
 детальніше про те що необхідно зробити  почитайте за цим посиланням 
http://www.memory.gov.ua/news/faq-use-shcho-vi-khotili-diznatisya-pro-dekomunizatsiyu
Жданюк | 02.06.2016 | 08:56
+ (0) -
Сергію Івановичу не вводьте в оману людей. Постанови ВР Президент не підписує.4. Постанови та інші акти, прийняті Верховною Радою, підписує та оприлюднює Голова Верховної Ради України.5. Постанови, прийняті Верховною Радою, які містять положення нормативного характеру, набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо ними не передбачено інше.1. Підписані Президентом України закони публікуються в газеті "Голос України" та у Відомостях Верховної Ради України. Публікація законів у цих друкованих засобах масової інформації вважається офіційною.{Частина перша статті 139 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2600-VI від 08.10.2010}2. Підписані Головою Верховної Ради України постанови та інші акти Верховної Ради не пізніше наступного дня після їх підписання передаються Апаратом Верховної Ради для опублікування в газеті "Голос України" та у Відомостях Верховної Ради України.
Masliuk | 02.06.2016 | 10:31
+ (0) -
Анощенко не буде нічого робити - не та людина.
Він зараз поводиться так само як в минулу каденцію - катається за наш з вами кошт по-закордонах і морозиться від будь-яких дій: чи то від виконання постанов ВР чи від ремонту доріг...
Lavr | 02.06.2016 | 14:20
+ (1) -
Панове "кузнєци"!  "Закончєн бал, погаслі свєчі...". Досить кип*ятитись, вороття до комунізму без третьої світової війни не буде. Не дай, Боже!
Мешканець | 02.06.2016 | 15:33
+ (0) -
Причепилися зі своїм комунізмом. Все шукаєтє ворогів. Вже скільки разів люди намагались пояснити що вони за комунізм не тримаються а у вас
тільки назва Вараш -це пік патріотизму а все інше, то сепаратизм?
Вам тільки шашечки треба, зовнішня форма а зміст і суть не цікавить.
Будуйте державу без корупції, підніміть рівень життя (коли переробка
документів на квартиру буде займати 5 хв. біля терміналу і вартість буде
мізерна в порівнянні з доходами). Доведіть свій патріотизм справами на
користь українського народу. Заробіть довіру народу до влади. Але для
вас інше чомусь першочергово важливіше.
Змоделюю ситуацію (все вигадано, але хід думок такого типу людей всім відомий):
В автобус заходить чоловік у вишиванці, розмовляє на українській мові, на
грудях тризуб. "Патріот"- прошмигнуло у їхніх думках. Заходить молодий
хлопець у "футболці" та кепкою на голові, розмовляє на російській мові.
"Москаль-сепаратист"- прошмигнуло у іхніх думках. Це упереджене
ставлення автоматично в них формується і треба потім прикладати зусилля
щоб їх переконати. Про мову глибше не буду, тут треба щоб спеціалісти
виправляли ситуацію.
Так сіль у тім, що перший чоловік (у вишиванці), це чиновник який тільки вчора у своєму кабінеті наприклад розчерком
пера вкрав кошти на армію. Який на робочому місці створив такі умови
(немає бланків і т.д.) що без хабаря йому не вирішується ні однієї
справи чи довідки. Ще він має наприклад бізнес: тримає аптеки.
"Зацікавив" лікарів і ті всім випусують БАДи які "лікують все" і
продаються тільки в його аптеках. Ще він тримає продовольчі магазині в
яких без належних перевірок продає неякісні продукти які просто труять
людей. Такий собі сучасний ділок- патріот який по суті займається
геноцидом.  Але вишиванки тепер в тренді, костюм з квитком КПСС у шафі
давно залишив.
А у другого чоловіка під футболкою все тіло в швах і під кепкою шви. Він ледь вижив в бою на Сході. А родом з
Дніпропетровська, де більшість на російській мові розмовляють. І назва
міста бачите комуністична виходить. Йому тепер ой як важко свій
патріотизм довести. Не вірять ніяк...
Lavr | 02.06.2016 | 17:48
+ (0) -
Пане Мешканець,
Не треба притягувати за вуха патріотів у вишиванках і без таких до ситуації  з перейменуванням Кузнєцовська. Тут - спроба  закріпити навічно російські топоніми поза межами Росії, а ви свідомо чи несвідомо з шкури лізете, щоб допомогти в  цьому російському шовінізму. І не викручуйтесь. Ви ж зовсім не хочете  іншої назви міста,     крім Кузнєцовська. Навіть поглумилися над іменем бл.п. Антона Кузнецова, спекульнувши  бажанням назвати його іменем місто, перед цим на протязі 2-х років після його загибелі не назвавши в його честь ні вулиці, ні провулочка, ні мікрорайону...
GenkaUA | 02.06.2016 | 18:00
+ (0) -
Хай краще патріоти розкажуть про лідера чорної каси Партії Регіонів.
Bagira | 02.06.2016 | 18:05
+ (1) -
В черговий раз влада (на цей раз місцева) вдало відволікає  від нагальних проблем. Шановні виборці, ви краще з таким  "ентузіазмом"  запитайте, що виконано із передвиборних обіцянок??? Що для вас головніше- назва чи рівень нинішнього життя в місті і його майбутнє?! Краще би ви пане міський голово і пани депутати  спільно  запрацювали над проблемою майбутнього нашого депресивного міста, над проблемою працевлаштування молоді ... тарифів... бездомних тварин......довгобуду... добудови школи... дитячої поліклініки... засмічення берегів річки... Можна ще багато перераховувати, але краще зазирніть  у ваші передвиборні "агітки"...
h31p | 03.06.2016 | 17:48
+ (0) -
усунути від влади депутатів і чиновників, які всякою потрібною лише їм хрінню займаються, замість вирішувати нагальні проблеми міста - є одною з вимог нашого мітингу. перечитайте коментарі до статті "#Запитай_у_мене".
Василь | 02.06.2016 | 18:46
+ (0) -
Цікаво! чому народ так не бузив коли в Криму та на Донбасі сепаратисти владу захопили вбиваючи з найманцями наших воїнів та громадян???? А тому шановні що московсько-кегебістська мафія що панує таємно тут над нами тихенько надіялась діждатись приходу Захарченків,та Моторол сюди на Полісся.А тепер відчуваючи свою ''кончину''підбурюють громаду на популізм та негатив до декомунізації.
Кум | 02.06.2016 | 19:44
+ (-1) -
Насрати на назву міста аби тільки місто було дружнім і вихованим а не такі жителі-д...ли як у нас більшість
Кум | 02.06.2016 | 19:45
+ (0) -
Нашим людям метеликі....вони ніколи протестувати не підуть....це найбільші лежні в Україні. ..
Sasha | 02.06.2016 | 21:26
+ (0) -
Пропоную назву: м. Світле.
Masliuk | 02.06.2016 | 21:34
+ (-1) -
Світлодар, Елекртодар, Вараш, Західноукраїнськ - як завгодно, тільки не Кузнецовськ!
h31p | 03.06.2016 | 14:30
+ (0) -
ну от і домовились, голосування все покаже і вирішить.
Володимир | 02.06.2016 | 22:16
+ (1) -
Замість того щоб сперечатись про Вараш чи Кузню нехай краще Аносщенко покерує КМКП щоб скосили бур"яни по місту(особливо біля музичної школи) ато вже у них вовки з ведмедями завелись.
Люстрація | 02.06.2016 | 22:45
+ (0) -
Так а деж повідомлення цього Віталія? Про що розмова?
Стрыж | 03.06.2016 | 00:14
+ (0) -
Опять одно и тоже...когда закончится это демагогия, который проводит наш мер, сталкивая людей разных взглядов, Это попахивает контрреволюцией,  и сепаратизмом со стороны мера Анощенка.....пан Анощенко не мутите воду... она и так мутная....Призываю вас к мудрости и разуму!!!! Есть закон, поступайте по закону!!!
Мешканець | 03.06.2016 | 09:21
+ (2) -
Lavr, Ви тільки підтвердили цією відповіддю те , що я намагався в своєму пості сказати. Ви, побачивши, що я не згідний з тим що відбулось
перейменування в Вараш, записали мене чи в комуністи чи ще куди. А
правда в тому, що я не згідний з тим:
1. Що перейменування є таким першочерговим і терміновим, глобального впливу комуністичних назв на
патріотизм я не бачу. Коли почалась москальська агресія, наприклад
комуністична назва Дніпропетровськ не завадила тому що хлопці побігли
записуватись у військомати. Ви подивіться статистику скільки їх загинуло
в Дніпропетровській області (область теж виходить комуністична) :
http://memorybook.org.ua/indexfile/statbirth.htm
Зате тепер кількість добровольців значно впала, і знову ж не по причині комуністичних назв а
від розчарування в діях влади. Я за декомунізацію але з правильним
підходом по суті а не тільки по табличках.
2. Не згідний з тим що цей закон дійсно не врахував думки жителів як це мало б бути, якщо ми хочем
комунізм закопати. Треба був референдум, а якщо закону про референдум
немає, то вперед- пишіть закон.
3. Не згідний с тим, ЯК це відбулось в нашому місті. Тобто даже в рамках того закону який вже прийняли,
завдяки Жданюку і Ко це взагалі вийшло ганебно, бо ті хто більше всього
кричить за виконання закону, вирішили трошки "обійти" незручні для них
пункти цього ж закону. І це стосується не тільки цього закону, я
незгідний щоб у нашому місті депутати так "обходили" і інші питання і
ігнорували закони та думку людей.
4. Мене не дратує назва Вараш але якщо буде референдум, я виберу назву Світлодар.
Все що ви мені тут "пришили",- забирайте назад. Не бачу ніякого сенсу
дискутувати мені тут далі. Свої позиції висловим на референдумі.
Жданюк | 03.06.2016 | 09:36
+ (0) -
А чому сайт не повідомить про те, що постанова про перейменування міста вже опублікована в Голосі України. Ви ж претендуєте на обєктивність. Чи не хочете розслабляти містян перед мітингом 7 червня?
h31p | 03.06.2016 | 14:30
+ (0) -
так звані закони 16 січня теж були опубліковані в "голосі україни", і що?
Masliuk | 03.06.2016 | 18:30
+ (0) -
Видалено

Попередження.
AlexS | 03.06.2016 | 11:16
+ (0) -
Декомунізацію теж можна робити або з головою, або через ж..пу.
А у нас як вона проходить???
...
Bubno | 05.06.2016 | 13:10
+ (1) -
А чому сайт не повідомить, що Юрій Костенко головаУкраїнської Народної Партії, що входила в блок Наша України, представником якого
в Кузнецовську є Попка Жданюк який є головою міського осередку Української
Народної Партії брав гроші з «Чорної каси» Партії Регіонів, щоб забезпечити
перемогу Януковичу. Чому сайт не повідомить, що фінансові дії та допомога
Януковичу патріота Костенка і патріота Жданюка призвели до того, що на сході
країни гинуть наші патріоти. За це Жданюк, який так любить ходити на всілякі
мітинги, має на мітингу, публічно навколішках просити вибачення у всіх нас, і в
першу чергу у родичів і близьких патріотів що поклали своє життя на Майдані і
на війні. І в жодному випадку не заікатись, що він був на Майдані, що він офігений
волонтер,
СЕРЖ | 05.06.2016 | 18:04
+ (1) -
Костенко і інші "патріоти" мабуть скажуть що брали гроші на боротьбу з "руськім міром" і будуть наполягати що тільки саме вони патріоти а інші хто з ними в чомусь не згоден- то сепаратюги. А самі продалися і лягли під януків. Але вони думають що вишиванки і гучні гасла їм допоможуть. Головне швиденього когось поряд знайти і перевести на нього стрілки: "ось той не за  Вараш, значить-чекіст!"
Folks | 05.06.2016 | 23:22
+ (0) -
Видалено
Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту info@34400.net з конкретними зауваженнями і коментарі будуть видалені.
Ім'я *:
Email:
Код *:

ТОЧКА ЗОРУ

Вараш чи Кузнецовськ? (2015)

Всього відповіли: 10320
Як вирішити проблему безпритульних тварин в місті?

Всього відповіли: 7226

Останні новини

 
200

34400.net © 2011-2016

Кузнецовськ - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів