34400.net
Кузнецовськ - Новини без цензури
ГОЛОВНА // Події // Перейменування міста, або "Вітаю, скоро ми усі житимемо в Вараші"

Перейменування міста, або "Вітаю, скоро ми усі житимемо в Вараші"

01.04.2016

94

5011

1 квітня, під час ІІ пленарного засідання 5 сесії, кузнецовські депутати розглянули проекти рішення, котрі стосувалися перейменування нашого міста.

 

Перший проект рішення (№92 від 12 лютого 2016 року "Про порушення клопотання щодо перейменування міста Кузнецовськ на місто Вараш" (автори - депутати Жданюк, Кречик, Петрович, Присяжнюк та Хвалько))  доповідав один із його авторів - Степан Жданюк.

 

Детальніше у відео:

 

 

 

 

До слова, як з'ясувалося після виступу Степана Івановича, з приводу зазначених у проекті прізвищ у Наталії Петрович виникли деякі запитання. Зокрема, Наталію Григорівну цікавило, яким чином її прізвище потрапило до переліку авторів цього проекту:

 

 

 

Депутат Сергій Денега звернувся до Степана Жданюка із проханням не маніпулювати фактами і словами:

 

 

 

Позицію фракції "Батьківщина" з приводу перейменування міста озвучила депутат Ніна Хвалько. Також Ніна Степанівна зазначила, що, на її думку, мешканців Кузнецовська взагалі не дуже цікавить, чи перейменовуватимуть місто.

 

 

 

Депутата Сергія Шарапова цікавило, чи порахував хтось, скільки коштуватиме мешканцям міста перейменування:

 

 

 

Свою позицію озвучує Ігор Куц:

 

 

 

Висловився з даного приводу й колишній депутат Кузнецовської міської ради Іван Лишканець:

 

 

 

Присутнього на сесії кузнецовця цікавило: "Де всі ті люди, які проти перейменування Кузнецовська на Вараш? Чому вони сьогодні не прийшли на сесію і не висловили свою позицію?"

 

 

 

 

Про альтернативний проект рішення із пропозицією відтермінувати перейменування міста Кузнецовська до проведення референдуму розповідав його автор, міський голова Сергій Анощенко:

 

 

 

Перед початком голосування до депутатів звернувся Ігор Куц: "Якщо ми приймемо рішення, яке пропонує Сергій Іванович - до проведення референдуму ми залишимося жити в місті під назвою Кузнецовськ. Коли буде прийнято Закон про референдум - невідомо, це може тягнутися роками. Голосуючи за альтернативний проект рішення, ви фактично голосуєте за Кузнецовськ".

 

 

Після завершення голосування виявилося, що потрібну кількість голосів не набрав жодний із проектів рішень: прихильниками перейменування Кузнецовська на Вараш виявилися 12 депутатів, а за те, щоб не перейменовувати місто до проведення референдуму проголосували 15 народних обранців.

 

 

А це означає, що тепер вирішувати, яку саме нову назву отримає Кузнецовськ, за мешканців міста будуть депутати Верховної Ради України. А, як відомо, туди вже направлено документи Інституту Національної пам'яті, в яких рекомендовано перейменувати місто Кузнецовськ на місто Вараш і відповідний проект рішення буде розглянуто народними депутатами на одному із найближчих засідань Верховної Ради.

 

 

Відтак, звіт про перебіг сьогоднішнього голосування можна сміливо завершити словами Степана Жданюка: "Вітаю! Незабаром ми усі житимемо у Вараші!"

 

 

 

 

РЕЗУЛЬТАТИ ПОІМЕННОГО ГОЛОСУВАННЯ ДЕПУТАТІВ:

 

 

Так депутати голосували за проект рішення щодо перейменування Кузнецовська на Вараш: 

 

натисніть для збільшення

 

Так депутати голосували за проект рішення щодо відтермінування перейменування до проведення референдуму:

 

натисніть для збільшення

Всього коментарів: 94
1 2 »
1
Alox | 01.04.2016 | 19:49
+ (1) -
А чому вараш??? Я думаю багато людей не були проти таких назв як: Філадельфія чи Маямі.
2
ваня | 01.04.2016 | 20:45
+ (1) -
Присяжнюк двуличный видалено
3
Siddy | 01.04.2016 | 21:05
+ (0) -
Народилась и живу все життя в Кузнецовську, і далі хочу жити в Кузнецовську!!!! Чому вирішують замість жителів міста купка депутатів???? Немає куди гроші витратити? Тоді краще на медицину і соціалку витрачають!!!
4
соня | 01.04.2016 | 21:17
+ (1) -
Вже знахабніли геть!!!!!! Я хочу жити в Кузнецовську!!! Нехай собі прізвища поміняють...і імена ... І їдуть звідси, як що ім назва не подобається... Варашани)
5
Lavr | 01.04.2016 | 21:19
+ (0) -
Я - за Енергополь (Енергія Полісся). Совкам і хохломоскалям залишити назву Лєнінська Кузня.
6
СЕРЖ | 01.04.2016 | 21:31
+ (2) -
Мене теж дивує поведінка депутатів які притирають там штани з результатом "не голосував".
А якщо розглядати саме це питання, то дивують і ті що "утримались". Що за стільки часу не визначились (а якщо не визначились, то логічно що підійшов би краще для вас варіант проекту Анощенка, адже він не виключає можливості назвати місто Вараш )?
Чи вплинуло те, що тепер вже поіменне голосування і не побоялись критики в свою сторону?
7
Люстрація | 01.04.2016 | 21:37
+ (-2) -
А я за історичну справедливість! 
Тобто я задоволонений таким перебігом подій, тим паче нашому місту тепер не якикось там 40 років, а мабуть цілих 400.
9
GenkaUA | 01.04.2016 | 22:00
+ (3) -
Історична справедливість це буде Полонне, село яке знесли щоб побудувати АЕС. А Вараш це так собі хутор, якого досі б і не уснувало.
OLEXANDER | 05.04.2016 | 22:31
+ (0) -
Частково...так Полоне знесли,щоб побудувати АЕС, але Полоне було і за колієї...яке згодом превратилося в дачі...
А на на рахунок Вараша якраз знесли то село і побудували Кузнецовськ.
Примітка: Вараш був великим селом, і аж ніяк не хутором. Не захищаю, констатую...
П.С. Не лобіюю Вараш, просто ти явно якось надто всіми методати гнобиш те село вараш. Воно того не заслужило, Хоча і не заслуживВараш бути відродженим в місто...Люди не хочуть.
8
GenkaUA | 01.04.2016 | 21:58
+ (0) -
Жданюк обіцянки свої краще б виконував.
GenkaUA | 01.04.2016 | 22:04
+ (0) -
Чомусь міжнародні погодні супутникові системи назва Вараш не бачать. Це місцезнаходження ближче до АЕС, в центрі міста ми знаходимось в Собіщицях

Володимир | 01.04.2016 | 22:39
+ (-1) -
Наташа Петрович хоче місту надати назву Бульбівськ в честь Тараса Бульби-Боровця ( її тато-Григорій Петрович  свого часу депутат міськ ради ініціював назву вулиці -де сам проживае -Бульби-Боровця). АносЩенко хоче назвати місто АносЩенківськ. І взагалі хочемо ми чи ні але наше місто Кузнецовськом називатися більше не буде. Так щоб його не назвали Аносщенбульбівськ нехай краще буде Вараш. Нетишин же не назвали Атомівськ а залишили свою назву, так нехай і наше місто так називається, все таки така назва буде справедлива.
LarraPrisyazhna | 01.04.2016 | 23:23
+ (-4) -
Вараш і крапка!
LarraPrisyazhna | 01.04.2016 | 23:27
+ (-4) -
Шановні депутати-ватники!
Послухайте себе! Що ви верзете: Скільки коштує? Це по-комуністичному !! Просто тобі "Партія регіонів" - привид з минулого!
Лишканець все вірно сказав - історичну назву повернути !!
І до речі, звучить гарно - ВАРАШ !
LarraPrisyazhna | 01.04.2016 | 23:31
+ (-3) -
В Кривому Розі Вілкула мером обрали пенсіонери.
Пропоную дозволити нашим "рускоговорящим" пенсіонерам проголосувати - отримаємо назву НовоКузнецовск.
ВАРАШ і крапка!
Mehanik | 01.04.2016 | 23:35
+ (1) -
Вже переiмiнували Донецьк...Луганськ.. Теперь дiйшли до Кузнецовська. Хто хоче на Вараш будьласка: валiза, речi i вперед. Тут не далеко.
LarraPrisyazhna | 02.04.2016 | 00:06
+ (-4) -
Думаю, хто не хоче Вараш - той валіза, вокзал і додому!!!
Логіка? Якраз переселенці не хочуть вернути історичну назву. Хоча і я переселенка, але треба бути справедливою - верніть справжнє ім"я.
Не гріх згадати класику "Вибрати не можна тільки Батьківщину". Хоча,думаю, ви і тут не знатимете, куди "
шапку нап"ялити".
Larra | 02.04.2016 | 00:25
+ (-3) -
Друзі!
Вараш, звичайно!
Mehanik | 02.04.2016 | 00:25
+ (0) -
Пояснiть тодi за що гинуть хлопцi на сходi.
Vasjok | 02.04.2016 | 01:25
+ (0) -
Люди гибнут за металл
l-power | 02.04.2016 | 00:28
+ (3) -
не розумію, що означає "історична назва"? Хіба назва міста виникла через те що, якесь село було перейменоване і тепер йому повертають його назву? Молоде місто з своєю назвою, з своєю історією...до чого тут село Вараш?
Особисто я за Західно-Українськ (якщо вже перейменовувати). Так колись називалась наша АЕС....Оце історична назва!
Петро Комнацький | 02.04.2016 | 01:23
+ (1) -
Шановні співгромадяни! Давайте не будемо розмінюватися на дрібниці вчорашньої сесії. Ми ж розумом своїм можемо піднятися над нею, або ж, пошанувавши мудрість Козьми Пруткова, подивитися "у корінь" подій. Ну, що таке для Всесвіту перейменування Кузнецовська на Вараш? Дрібниця, не варта жодної уваги. А що таке для нього повернення державі Україна історичної назви? Це ж СРСР, це ж Російська імперія, це ж Московское государство і т.д., і т.п. А це вже не дрібниці, бо це - життєва і громадянська позиція кожного достойника, котрий тиснув на систему "Рада".                        А тепер скажіть, шановні співгромадяни, - де, на якому слові  цього коментаря його автор з дидактичною метою  вдався до демагогії? Не всі зможуть це сказати, як і вникнути в демагогічні прийоми у виступах окремих депутатів на вчорашній сесії. Про пані Хвалько і пана Куца утримаюсь. Але ж пан Жданюк!!! Учора - це  демагогічне звинувачення на адресу п. Анощенка, сутність якого: оскільки ви проти Вараша, то це значить, що ви хочете назавжди залишити наше місто Кузнецовськом! А тиждень назад, на першому пленарному засіданні - звинувачення всіх, хто утримався при голосуванні Програми підтримки української мови і культури, в тому, що що ці депутати - проти української мови !! (???). Дай Боже вам, Степане Івановичу, традиційних 100 літ, щоб ви врешті зрозуміли, що слово «утримався» приголосуванні не означає, що хтось голосував «проти», як це вважалося у
сталінські часи.                                                                                      Насамкінець, хочу висловитися з приводу "де зарита собака?". Колись, привселюдно, у сесійній залі під час перерви, я сказав міському голові п. Анощенку, що його знання законів, а головне - дотримання їх є його головною силою! Яка нічого не значитиме, коли проти нього виступлять люди, котрі плюють на закони. І вчора у сесійній залі ми бачили новообраного колишнього міського голову та двох колишніх міських голів (і секретаря міськради принагідно), котрих громада повторно не обрала! Що переможе на цей раз - закон чи беззаконня, логіка чи демагогія?
Larra | 02.04.2016 | 13:35
+ (-1) -
Віками священник при охрещенні дитини давав ім’я, поселення хрестили засновники і будівничі.
В назві кожного поселення лежить щось найхарактерніше, найістотніше, пов’язане з даною місцевістю,  її історією та будівничими. Тому й кожна географічна назва – пам’ятка історії та культури...
...Саме тут, на місці давнього Вараша стояла військова залога на правому березі, чим забезпечувалась охорона тoргового шляху по Стиру й прилягаючої території.
У часи татаро-монгольської навали велика кількість жителів Подніпров’я тікає перед небезпекою й оселяється на Поліссі. Так виникло поселення ремісників та купців на березі р. Стир поблизу Вараша, що згодом виросло в торгове містечко Вараш   В 1547 році  власником Вараша , а також і містечка Рафалівка  з навколишніми селами, є Олександр Чорторийський (внук князя Василя)...http://34400.net/go?http://www.kuzneclib.in.ua/HTMLS/3-1-1.htm
Boss | 02.04.2016 | 08:18
+ (0) -
Да шо хай буде Нью-йорк чи лав-вегас або вашингтон
ваня | 02.04.2016 | 09:20
+ (0) -
купка дармоедов с гаджетами, которые не хотят решать реальные проблемы города, а вцепились в название и мусолят чёрти скоко времени. и какие придурки за них голосовали? наверно тоже такие дегенераты
1234 | 02.04.2016 | 10:05
+ (1) -
"Де всі ті люди, які проти перейменування Кузнецовська на Вараш? Чому вони сьогодні не прийшли на сесію і не висловили свою позицію?"- На роботі...Це був робочий  день і робочий час...
sir_the_dragon | 02.04.2016 | 12:28
+ (-2) -
І не прийдуть, бо вони спроможні лише тут гавкати.
1234 | 02.04.2016 | 10:10
+ (1) -
Мама -мія ....Невже нас зроблять варашанами(((
Lavr | 02.04.2016 | 10:39
+ (-1) -
Для 1234: Важко вам бути варашанкою чи варашанином. Я знаю, що одна росіянка у Львові відмовилась жити на вул. Ст.Бандери коли її перейменували з вул.Миру, продала свою квартиру і подалась десь на етнічну батьківщину. Так що прецеденти є. Кому не підходить Вараш - чемодан, вокзал, Росія!
GenkaUA | 02.04.2016 | 19:29
+ (0) -
Жданюко-бот ти хоч почерк свій зміни. причому тут видалено Вараш, до чемодан вокзал Росія. Чи просто всього на всього три слова знаєш і все, а мислити краще айкью не дозволяє
1234 | 02.04.2016 | 10:51
+ (1) -
Це вам : " Щасливоі дороги" Це вам щось тут не подобається!!!!
1234 | 02.04.2016 | 10:53
+ (1) -
Краще вже Полонне)))
Folks | 02.04.2016 | 11:46
+ (1) -
Видалено
Larra | 02.04.2016 | 12:40
+ (0) -
Цілком підтримую! Все так і є!!!
1234 | 02.04.2016 | 11:57
+ (1) -
Folks...Люди не проти переіменування)))Ми не хочемо Варашшшшшш...Невже так важко зрозуміти.(
Larra | 02.04.2016 | 12:45
+ (0) -
А Варшава також не звучить? Це з цього ж ряду!!!
соня | 02.04.2016 | 12:37
+ (0) -
Може петицію яку проти перейменування на Вараш?  у Верховну раду. Чи вже пізно?(
соня | 02.04.2016 | 12:46
+ (1) -
Тобто ті депутати ..які відстоюють думку жителів міста є продажними? А ті що свою власну? Хто тоді ті?
Larra | 02.04.2016 | 12:52
+ (0) -
http://www.kuzneclib.in.ua/HTMLS/3-1-1.htm
Почитайте, б/ласка!
Євгеній | 02.04.2016 | 13:35
+ (1) -
Який до біса Вараш , є район хватить)
Петро Комнацький | 02.04.2016 | 14:10
+ (0) -
Соню! Для добрих справ ніколи не буває пізно!
Петро Комнацький | 02.04.2016 | 15:23
+ (1) -
Larra! Не знаю хто ви - він чи вона, але погоджуюся з кожним вашим словом, цитуючи ваш текст: "В назві кожного поселення лежить щось найхарактерніше, найістотніше, пов’язане з даною місцевістю,  її історією та будівничими. Тому й кожна географічна назва – пам’яткаісторії та культури...
...Саме тут, на місці давнього Вараша стоялавійськова залога на правому березі, чим забезпечувалась охорона тoргового шляху
по Стиру й прилягаючої території".                      Саме так -залога приходнів-окупантів, яких наш літопис називає білими уграми. До речі, з
вами солідарний ще один видалено, який стверджує, що тут стояла залога варягів.
Та хай кого - тевтонів, норманів чи готів - ми, кузнецовці, від учора маємо за
честь перейменувати своє місто на ім'я, започатковане  загарбниками, котрі
плюндрували українську землю,  гвалтуючи мирний устрій наших предків!
На що це схоже?
Скажімо, вулицю Леніна не перейменували на вулицю Бандери, тож тепер ми
згідні перейменувати її на Гітлерштрассе. Ось що відбулося вчора на сесії
міськради. І нехай мене назовуть Бабою Ягою, знайте: Баба Яга - проти!
Larra | 02.04.2016 | 21:03
+ (-1) -
Хто-хто, а ви повинні були відстоювати назву Вараш!  Що з вами ?!
Куку | 02.04.2016 | 16:00
+ (1) -
жданюк, саушкін та куц роками не могли зробити дорогу, загнали місто у проблеми і дерибанські ігрища в кмкп. Подивіться як ці огидні видалено хочуть знову до створення нового корита, яке під ударами громади розвалюється, на жаль через шаленний спротив коррупціонерів поки що повільно!
Подивіться не результат діяльності саушкіна? Котеджі барчака це всі здобутки?
Щодо назви чогось раптом заворушились? увагу відволікаєте людей? Не вийде.
Кузнецовськ місто побудоване з усіма недоліками і перевагами, але завдяки саме економічноі моделі на якій добре розуміються експерти. Сьогодні вже на таке не здатні. Будемо здатні коли проженемо злодіів!
Але місто потрібно залишити Кузнецовськом для чого мучитись із свідоцтвами, кожна квартира, кожна машина, паспорти і купа проблем!!!? І купу мати бюрократичних до того ж складнощей? А як прийде до влади чергова "мутнорила шайка крадунів" і скаже повернемо ще якусь назву? що будемо переназивати знову?
Про місто думати треба і про комфорт людей! Політичне сміття, що піднімає каламуть з назвами, саботуючи реальні проблеми міста ви повинні піти геть.
Стрыж | 02.04.2016 | 16:40
+ (2) -
Барчака нужно судить однозначно,  за то что он за наши налоги строит себе Катеджи.....
 Но тема в другом... нужно закон выполнять... и по переименованию... и по корупции....
ваня | 02.04.2016 | 17:16
+ (0) -
во всей этой возне со сменой названия города у кого то есть шкурный интерес, а то так настойчиво не упирались бы.
Я | 02.04.2016 | 17:26
+ (0) -
Претензії-пропозиції приймаються в письмовому вигляді тут:  info@34400.net
инна | 02.04.2016 | 19:14
+ (1) -
як вони набридли....як можна називати Варашем....жах....................Кузнецовськ  хай буде....вчесть Кузнецова який зараз воюе на сході
инна | 02.04.2016 | 19:23
+ (1) -
соромно комусь і сказати що живем в Вараші.....всі сміються
GenkaUA | 02.04.2016 | 19:31
+ (1) -
Цікаво чому на сайті міськради не можливо додати петицію проти Вараша? Жданюкова петиція не спромоглась набрати 100 голосів за Вараш, тому й він так спішить з тим Варашем
Larra | 02.04.2016 | 20:37
+ (-2) -
Я випадково потрапила сюди, але коли подивилася, не змогла "пройти мимо". Ніколи не голосувала за Жданюка, не любила Хвалько і Куца, але ж тут вони праві!!!
Не можу зрозуміти "бредову" причину "незвучання" назви Вараш. Як на мене, навіть дуже гарно звучить! 
Інтернет: Между тем краеведы убеждены - название Кузнецовск - сегодня выглядит как топонимическая ошибка. Говорят - на здешнюю землю нога советского героя даже не ступала. А молодому городу-спутнику дали его имя исключительно по идеологическим соображениям. Другое дело - Вараш. Это название имеет многотысячелетнюю историю еще со времен древних славян.

Сегодня о древнем названии напоминают отель, ресторан и жилой массив. А от села, на месте которого возвели Кузнецовск, осталось несколько домов. Эта усадьба - единственная среди многоэтажек, стоит в самом центре Кузнецовска. Ее хозяин - 100-летний дед Алексей - старший здешний житель. Он и его дети хорошо помнят, что было на месте современного Кузнецовска - более полувека назад.
Село Вараж є дуже давнім за своїм походженням і про це саме яскраво свідчить його давньоруська назва. Річки здавен були головними артеріями життя. Стир – не виняток і саме на його правому березі серед хвилястих пагорбів з білого піску з’явилось перше поселення.
Кам’яні знаряддя праці – ножі, наконечники, сокири, знайдені тут свідчать, що ця місцевість була заселена ще в сиву давнину. 
Рибальство й мисливство – основні заняття поселенців. Пізніше до них додалось тваринництво, ще пізніше землеробство, хоч грунт тут був, як засвідчують архівні документи, завжди несприятливий для землеробства.
Територія, на якій знаходилось село в ХІІ столітті, була складовою частиною Галицько-Волинського князівства. Татаро-монгольська повінь, що залила вогнем і смертю Волинь, не досягла Полісся, яке своїми хащами, болотами відлякувало ординців і було надійним захистом від ворогів...
Sava | 02.04.2016 | 21:05
+ (-1) -
Всім тим хто за "Кузнецовськ" і тим хто не розуміє чому взагалі перейменовують предлагаю направиться по ту сторону бетонных блоков...
m32 | 02.04.2016 | 22:19
+ (1) -
Хай як переіменують, но я знаю , що багато хто із нас наше місто і надалі в повсякденному житті буде називати КУЗНЕЦОВСЬК .
Петро Комнацький | 02.04.2016 | 22:20
+ (1) -
Ой, Larra, Larra! Нещасна ви жінка, бо чуєте лише сама себе та хіба що Степана Жданюка. Якщо я не маю рації - то назвіть хоча б одне прізвище: людини, яка сказала би "Я - за Кузнецовськ!" І назвіть номер коментаря, де таке сказано... То тільки пан Степан може вчудити щось на кшталт: "Хто проти Вараша - той за Кузнецовськ!". Тож навіщо вам повторювати таку дурню? А чи помітили ви,  Larra, що в сесійній патетиці пана Степана щез вираз "село Вараш"? Тепер у нього "місто Вараш", бо, дійсно, на угорській мові слово "вараш - варош" означає "місто". Тож не тіште себе надією, що "місто Кузнецовськ" стане тепер називатися "місто Місто", бо це буде "варош Вараш!!
Larra | 03.04.2016 | 00:58
+ (-1) -
Наймудріший Лишканець! Респект!
Lavr | 02.04.2016 | 22:22
+ (-1) -
Пане Комнацький!  Ви стверджуєте, що назва Вараш села  започаткована чи то   білими уграми, чи то тевтонами, готами, або, не дай Боже, норманами чи   варягами, про що є інформація в історичній літературі (саме так!) - "загарбниками, котрі плюндрували українську землю...". А місто назване в честь кого? Кузнецов - не загарбник, не НКВДистський провокатор, який підкидав німцям списки сотень українських патріотів для їх масового знищення? Після одної такої провокації в Рівному, де загинуло близько 800 заручників, переїхавши до Львова, повторивши там такий же "подвиг", радісно повідомляв в Москву, що "операция во Львове удалась точно так как и в Ровно ". Ви, як колишній комсомольський функціонер, навіть не помітили, що  відстоюєте сучасну назву міста з політичних мотивів, не беручи (чи беручи) до уваги особу Ніколая (Ніканора) Кузнецова. Ганьба таким вивихнутим "історикам"!
Люстрація | 02.04.2016 | 22:32
+ (-1) -
Повторюсь для Петра.
Шановний Петро, в Вашому поважному віці треба вже подумати про щось високе та духовне, а не цілодобово розводити срач в коментах. 
Просто вже дістало, всюди Ви, у всих темах, на всих дискусіях, і всюди негатив. 
Вгомоніться вже нарешті.
Folks | 02.04.2016 | 23:03
+ (-1) -
А Комнацький дуже вже хоче догодити меру, то у нього всі вороги!!!!
соня | 02.04.2016 | 23:32
+ (2) -
Знайшли час...Дітям ЗНО здавати...атестат  далі паспорт..Дітям і батькам проблем нароблять...А їм Вараш подавай...Сил вже нема!!!!!
Петро Комнацький | 02.04.2016 | 23:43
+ (1) -
Дякую Лавру і Люстрації! Давно так щиро не реготав, як від ваших коментів. Комсомольським функціонером ніколи не був, М.Кузнецова ніколи не пропагував, бо знав те, чого ви, розумні хлопці, й не чули: Кузнецов був агентом того самого НКВДиста Павла Судоплатова, який особисто знищив Євгена Коновальця (сумніваюсь, що ви знаєте хто то такий  Коновалець).І не вгомонюся, не зважатиму на ваші образи, доки Кузнецовськ не отримає іншу назву - тільки не треба замість московського окупанта підсовувати нам окупанта угорського, як це робить пан Жданюк. До речі, в його антипанегіриках Кузнецову жодного разу не прозвучали прізвища Судоплатова і Коновальця. А ще націоналістом себе вважає! Начитався, бач, комуняцької книги Дмитра Мєдвєдєва "Сильні духом" і нею керується!
Завжди вірний | 03.04.2016 | 14:20
+ (1) -
Друзі , це просто жесть , кого   ми наобирали там половина людей в , яких опилки в голові...
1-50 51-83
Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту info@34400.net з конкретними зауваженнями і коментарі будуть видалені.
Ім'я *:
Email:
Код *:

ТОЧКА ЗОРУ

Вараш чи Кузнецовськ? (2015)

Всього відповіли: 10285
Як вирішити проблему безпритульних тварин в місті?

Всього відповіли: 7207

Останні новини

 
200

34400.net © 2011-2016

Кузнецовськ - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів