34400.net
Кузнецовськ - Новини без цензури
ГОЛОВНА // Точка зору // Про газети в місті

Про газети в місті

12.04.2012

19

1378

Відкритий лист до міської газети "Вісті" від мешканки Кузнецовська Світлани Дудки:

"Кузнецовці останнім часом отримали 7 номерів нової обласної щотижневої газети "Вараш". Нічим вона не краща за ті, які є в нашому місті або надходять з Рівного ("Рівненський регіон", "Наш край" та ін.).

У першому номері редактор "Вараша" намагався "розбомбити" всі наші газети, обіцяючи, що його видання буде найкращим. Пан редактор забув, що більшість газет, які видаються у Кузнецовську, носять рекламний характер, окрім "Енергії" та "Вістей".

Уважно читаю всі газети, які потрапляють до моєї скриньки. Роблю висновок, що із задекларованими завданнями наші газети справляються.

А чого це раптом "Вараш", як обласний інформаційний тижневик, претендує (і тільки він, а не інші) на об'єктивну, широку, достовірну і т.д. інформацію?

Цікаво знати, де ж іще, крім міста Кузнецовськ, поширюється цей обласний тижневик, чи це просто використано психологічні уловки або тактичний хід. Великі сумніви викликає і тираж - нібито 10 000, але ж газета вже не потрапляє в кожну скриньку!

Як на мене та інших моїх знайомих - читачів "Вараша", можемо сказати, що вона не краща за інші газети. А ось перші інтриги-натяки вже встигли з'явитись у тижневику. Мова йде про один з останніх його номерів. Зокрема, рубрика "Випадковість чи заздалегідь продумана тактика?" викликала чимало роздумів. Адже у ній були розміщені два фото міських голів Южноукраїнська та Нетішина, яких депутати відправили у відставку, і поруч фото нашого міського голови, але під ним коментар відсутній. Хоча в рубриці "Від редакції" сказано: "Громада Кузнецовська наділила повноваженнями депутатів міської ради, врахувавши їх компетентність та професійний рівень". До чого це?

Ну, а щодо газет - то авторитет і підтримку вони здобувають роками. І газета "Вісті" залишається, на мою думку, найбільш виваженою, об'єктивно подаючи інформацію без надання переваги жодній зі сторін конфлікту."

Світлана Дудка, мешканка міста,

газета "Вісті" №16 (від 13.04.12)

Всього коментарів: 19
1
СонЯ | 13.04.2012 | 02:00
+ (5) -
Більшого брєда я ще не читала.
2
Алехандро | 13.04.2012 | 09:10
+ (0) -
Газетату "Вараш" тримають Магдич та Лишканець. Гадаю, що об'єктивної думки про міського голову ніколи не буде в цій газеті. Хіба, що міським головою стане Магдич.
Статті, що зачіпають Магдича у цій газеті не висвітлюватимуться ніколи. Наприклад, звернення підприємців щодо зниження відсоткової ставки ЄП редактор газети не опублікував бо це зачіпає Магдича, адже він голова комісії по підприємництву у міській раді!
Так, що будемо і далі читати бруд на міського голову в "Вараші".
3
Юрій_Рабий | 13.04.2012 | 09:26
+ (2) -
Вараш? Ну побачимо що то за газета з часом бо ще рано робити висновки...
4
MVC | 13.04.2012 | 12:37
+ (0) -
Шо це за.... facepalm
5
Редактор газети | 13.04.2012 | 12:42
+ (-2) -
Алехандро
"редактор газети не опублікував бо це зачіпає Магдича, адже він голова комісії по підприємництву у міській раді!"
А хто і коли приносив матеріал у редакцію, і хто примав матеріали?
7
Алехандро | 13.04.2012 | 13:46
+ (-2) -
Матеріал відправили . Передивіться . Але справа не у тому. Газета має бути незалежна і об'єктивна. Ви ж про окремих депутатів поганого не напишете, бо вони тримають газету.
6
Редактор газети | 13.04.2012 | 12:47
+ (2) -
Зрештою, газета ж не долар, вона не може всім подобатись...
8
Патріот | 13.04.2012 | 14:36
+ (0) -
А я думав що газета уже померла- оскільки було всього два номери, другий і третій.
9
ВВС | 13.04.2012 | 14:43
+ (-1) -
В мене в поштовій скриньці теж було лише перші два номери.
Патріот | 13.04.2012 | 17:31
+ (-1) -
Видно Магдич та команда носять газету тільки своїм та Світлані Рафаелівній. Так що Світлана Рафаелівна Дудка скоро вступить у пору. biggrin
вася | 13.04.2012 | 18:13
+ (0) -
Какая-то странная логика... "Висти" хорошие, потому что газета Вараш плохая? Чем больше газет, тем лучше - это здоровая конкуренция. Что касается редакционной политики, то кто платит, тот и заказывает музыку. Было б удивительно, чтоб спонсор газеты пел оды городскому голове, вкладывая туда свои деньги.
Если Висти финансируются с бюджета ,там не будет объективной информации, поскольку реадктор меж двух огней- депутатами и городским головой Если Вараш финансирует Лишканец, он будет определять политику газеты, а не кто-либо иной.
Никто не мешает читательнице зарегистрировать и выпускать газету с обЪективной информацией, как она того хочет
akapella | 13.04.2012 | 18:36
+ (0) -
Скажу так, свобода слова в цій газеті має моральне обличчя петрович, а попахує магдичами. Газета одновекторна. Вживання та випробування психотехнологічних методів стало основною її провідною рисою, а в цьому якраз проглядається відсутність повної впевненості в своїх силах. Зі шпальт газети їх власники звертаються до людей як до розумних істот, але вважають їх такими собі обмеженими пешками або по простому- ідіотами. Газета інформативна, незначущі речі структурно викладені правдиво та цікаво, і далі у наївного читача вже не викликає сумнівів щодо правдивості основних брехливих посилів направлених на підсвідомість читача. Одне слово "обласна" стає неоспорюваним фактом визнання величі та чистоти намірів її утримувачів. Одним словом -понти. Газета носить не конструктивний, руйнівний характер порядності. Одна тільки витівка з 3-ма фотографіями мерів перетворило газету в продукт паразитів що виробляють культуру безсоромливого споживання на нав"язування певних культів особистостей. Хлопчики хочуть влади. Як на мене, то після скандалу з грошима, які виділялися Магдичу на придбання офісу для своєї партії, ця людина повинна, з метою збереження політичної екології, піти на ринок торгувати квіточками. Тому що сьогодні це не просто видно- воно смердить. А він все сподівається, що за популярністю у жіночок та дівчат можна і далі ховати своє істинне обличчя.Щодо газети "Вісті", то на загальному фоні -занадто багато інтелегентності.Якість викладенного матеріалу потребує відчуття перчинки інтриги та центру подій. До речі, свобода слова для людей які захочуть опублікувати думку в газеті "Вараш", що відрізняється від нав"язуваного культу, коштуватиме від 500 грн до 1000 грн за середню статтю.Тобто в 2-3 рази вищу за існуючі рекламні видання. Робіть висновки. А щодо формування політики газети, то мене знічує те, що на мою думку пробують впливати люди з сумнівним минулим. Крім цього не думаю, що вона фінансується з приватного капіталу. А навіть якщо так то з метою повернути в 10-ки разів більше
Zodchy | 13.04.2012 | 18:36
+ (0) -
biggrin
далі буде відкритий лист-відповідь у "Вараші"... сміхота...
ну як погана та газета, хіба заставляють її читати?... так можна писати на тисячі видань, які несподобались - кожному своє. Я газет взагалі не читаю, журнал "Автоцентр" оце інколи можна і той в електронному вигляді скоріше cool
Селяві | 13.04.2012 | 20:45
+ (2) -
не лист, а брєд якись,
і хочеться адміністрації сайту ось-так позоритись...
завітають згадані особи, "чемно перепросять"... скучно комусь живеться, мабуть!!!!!
IvanGonta | 13.04.2012 | 20:58
+ (-2) -
Розпочавши видавати безкоштовну газету, власники інвестують в майбутню виборчу кампанію на дострокових виборах міського голови. Але, як і в реальному життті, поступають не дуже порядно по відношенню до виборців. Зареєструвавши газету як обласний тижневик, видають її лише в Кузнецовську. Обманюють нас називаючи її тираж в 10 000. Хоча реальний її випуск можна оцінити під час розкладання кур"єрами в поштові скриньки. Попадає вона лише в кожну третю квартиру, і то лише в ту яку вказав редактор. З врахуванням того, що в місті трохи більше як 12тис. квартир, можна припустити що тираж газети 3-4 тис., але ніяк не 10 тисяч. Для чого цей обман? Мабуть власники газети вважають мешканців міста за лохів, які в необхідний час проковтнуть їхню інформацію. Це стосується виборів. Газета створена для просування Магдича на посаду міського голови в разі дострокового припинення повноважень Анощенка. Тільки Магдич не знає як йому позбавитись головування в "Порі" яка йому вже шкодить своєю роботою на Януковича. Але куди подіне Магдич свій негатив з грошима УНП виділеними йому на придбання офісу? А робота в ОСББ? А звільнення зі "Скорпіо" за бажанням власника? Чи не забагато? Хай вже краще Анощенко рулить.
Cordiak | 13.04.2012 | 22:21
+ (-2) -
І справді! Хоча Анощенко не господарник та лемехуватий , але не любитель красти чужі гроші, як Магдич!!
То дійсно вже краще хай буде Анощенко ніж той Магдич..
Я_тут | 13.04.2012 | 21:22
+ (-1) -
Во во...Побольше набирайте в рот говна и плюйте друг в друга))))
sir_the_dragon | 13.04.2012 | 23:39
+ (-2) -
Підходьте ближче, плюну.
MVC | 14.04.2012 | 13:18
+ (0) -
ха-ха biggrin
Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту info@34400.net з конкретними зауваженнями і коментарі будуть видалені.
Ім'я *:
Email:
Код *:

ТОЧКА ЗОРУ

Вараш чи Кузнецовськ? (2015)

Всього відповіли: 10320
Як вирішити проблему безпритульних тварин в місті?

Всього відповіли: 7226

Останні новини

 
200

34400.net © 2011-2016

Кузнецовськ - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів