34400.net
Кузнецовськ - Новини без цензури
ГОЛОВНА // Політика // Виділення землі церкві "Світло Зорі": "за" проголосували 2 депутати, всі інші - утримались

Виділення землі церкві "Світло Зорі": "за" проголосували 2 депутати, всі інші - утримались

30.07.2011

99

1052

На дев'ятій сесії Кузнецовської міськради, яка відбулась 29 липня, депутати вирішували ряд важливих питань, серед яких були і питання про продаж земель міста.

Зокрема, в цей день депутатами було розглянуто питання про виділення землі релігійній громаді "Світло Зорі". 


Результати голосування депутатів: 2 депутати  проголосували "за", всі інші народні обранці утримались від будь-якого рішення.

Ситуацію коментує пастор релігійної громади "Світло Зорі" Юрій Рабий:

"Сьогодні на сесії депутати нам відмовили, тобто не проголосували про виділення земельної ділянки для будівництва духовно-проствітницького центру.

Висновки – в місті існує, напевно, до 20 барів, є багато торгових точок з продажу алкоголю, а ще купа точок, де продається самогон. В місті є багато наркоманів, алкоголіків, притонів, де повна антисанитирія.

На лавочках міста, в лісопарковій зоні, біля річки розпивається спиртне. Купа нещасних, розбитих сімей, діти сироти при живих батьках. Ми намагаємося працювати з цими людьми, намагаємося їм допомогти.., але ж ми не православні й тому лише декілька депутатів проголосували «за».

Тоді як без проблем на одній із попередніх сесій було проголосоване рішення про виділення більшої ділянки для тієї церкви, що біля парку. Все «по-демократичному», «однакове» відношення до всіх релігійних конфесій!...

Ну що ж, якщо нас влаштовують шприці в під’їздах та на дитячих майданчиках, якщо до нашого дому не постукалася біда, то ми ділимося на православних і на не православних.

Але чомусь відразу мізки розширяються, коли потрібен вихід, коли кохане чадо виносить з дому останнє.

А так - ну це ж, напевно, секта, раптом завтра всіх зазомбують.

Ну що ж, «да здравствует» демократія!

Нехай далі наші діти граються на майданчиках, де поміж іграшок на них чатує потенційна небезпека.

Ну ви про що? В нас же немає хворих на СНІД наркоманів, про яку небезпеку ви говорите. Тут важливо, яка у вас конфесія і якщо ви не такі, як ми, то ви неправильні, а ми голосуємо лише за «своїх»…"

Деталі у відео:

Всього коментарів: 98
1 2 »
1
Марія | 30.07.2011 | 21:50
+ (0) -
чому ж так радикально!? наркомани, небезпека або духовний центр!? якщо ви так вже аж хочете допомогти, то станьте православними, покажіть приклад, може пошукайте причин чому так недовіряють вашій церкві, зараз їх стільки розвелось як прибутковий бізнес. Не переконали, значить, раду у своїх благих намірах - хтось ще не готовий
8
Юрій_Рабий | 30.07.2011 | 22:54
+ (0) -
чому ж так радикально!? наркомани, небезпека або духовний центр!? - РАДИКАЛЬНОО?? ТАК, ЯКЩО Б ЦЕ СТОСУВАЛОСЯ БЕЗПОСЕРЕДНЬО ВАШОЇ ДИТИНИ ТО ПОДИВИЛИСЯ Б ПРО ВАШУ ПОЗИЦІЮ... ЩО СКАЗАТИ ТИМ ДІТЯМ В ЯКИХ ТАТО Й МАМА ХВОРІ НА ВІЛ??? ВОНИ ВИНУВАТІ??? А Я ХОЧУ ЦИМ ПИТАННЯМ ЗАЙМАТИСЯ І НЕ ЛИШЕ ЗАЙМАТИСЯ, АЛЕ ЗАЙМАЮСЯ... НАМ ПОТРІБНЕ ЛИШЕ СПРИЯННЯ, Я Ж НЕ ПРОШУ ОСОБЛИВОГО ВІДНОШЕННЯ... Я ПРОШУ РІІІІВНОГО, ОДНАААКОВОГО ВІДНОШЕННЯ ДО ВСІХ КОНФЕСІЙ!!!!
КАЖЕТЕ ЧОМУ НАМ НЕ ДОВІРЯЮТЬ?? А ТОМУ, ЩО ОТАКІ МИ ДЕМОКРАТИ, ЯКЩО Я НЕ ТАКИЙ ЯК ВОНИ ТО ЗНАЧИТЬ ВСЕЕЕ, НЄЛЬЗЯ!! ПОТРІБНО МАТИ ШИРОКІ МІЗКИ, ЩОБ ВМІЩАТИ ВСІХ!!!
2
Vlad | 30.07.2011 | 22:10
+ (1) -
"якщо ви так вже аж хочете допомогти, то станьте православними"
І де тут логіка? Бутии православним - то обов'язкова умова для того, щоб отримати землю чи допомагати людям?
3
Василь | 30.07.2011 | 22:35
+ (0) -
Пане, Юрій допомагати людям можна і без наявності землі, що Ви й робили раніше, і надіюсь будете і надалі робити. А питання продажу землі дуже "тонке", і ваше віросповідання тут зовсім ні до чого, там зібрались не дурні люди. Якщо одна людина висловилась не коректно стосовна Вашої церкви, це не означає, що всі мають таку ж думку. Я впевнений, що є зовсім інші причини, через які Вам не виділили землю і Ви самі їх добре знаєте, але давите на жалість - народ любить пожаліти нещасних... З земельною комісією домовились, а от з депутатами (особливо з ВО"Батьківщина") забулись, от і маєте 2 голоси від земельної комісії, думайте що не вірно зробили...
Юрій_Рабий | 31.07.2011 | 00:28
+ (0) -
Дякую пане Василю за поради... Так ми будемо працювати як працювали.., ні, ми активуємо свою діяльність... Ви кажете на жалість тисну?! Я кажу просто голу правду і то при чому дуже обрізану бо насправді справи більш плачевні... Ми працюємо з однією сім'єю де тато хворий на СНІД, а мама також ВІЛінфікована, в них маленькі дітки.... І знаєте, що мені сказала мама цих діток - "будь ласка не залишіть моїх діток якщо я помру" Ви кажете тисну на жалість! Інша сім'я, мама вагітна, має двох діток і ось нещодавно в неї виявили ВІЛ... Скажіть мені пане Василю, це я тисну на жалість?! ЗРОЗУМІЙТЕ!!! Людям потрібна ДОПОМОГА, ПІДТРИМКА! А нам потрібне МІСЦЕ де ми могли б працювати з людми!!
4
Vlad | 30.07.2011 | 22:39
+ (0) -
Постійна комісія з питань земельних відносин, планування територій, будівництва, архітектури, охорони навколишнього природного середовища та благоустрою

Волощук Надія Андріївна – голова комісії
Велікдус Єва Василівна - секретар комісії
Сусь Любов Улянівна
Чугай Юхим Павлович
Пешко Микола Юхимович
Нестерчук Юрій Леонідович

"З земельною комісією домовились, а от з депутатами (особливо з ВО"Батьківщина") забулись"

Голова земельної комісії - член ВО "Батьківщина", люди, ви взагалі знаєте таке слово, як логіка?
5
Василь | 30.07.2011 | 22:42
+ (0) -
Отже і з тими до кінця не домовились....
Юрій_Рабий | 31.07.2011 | 00:16
+ (0) -
Я взагалі ні з ким не домовлявся...
6
Василь | 30.07.2011 | 22:44
+ (0) -
Мабуть потрібно було з пані Хвалько розмовляти, Як вона скаже так і зробить її партія
Юрій_Рабий | 31.07.2011 | 00:14
+ (0) -
Пане Василю, можливо є наші недопрацювання, можливо і справді потрібно було розмовляти з Хвалько... Але я не думав і не знав, що потрібно ДОМОВЛЯТИСЯ! Я вважаю, що потрібно думати, мислити і голосувати! Ну це ж нечесно, НЕСПРАВЕДЛИВО надавати перевагу одній конфесії, мало того - ЦЕ НЕЗАКОННО! А депутати насамперед мають керуватися ЗАКОНОМ, а не домоленностями!! "Усі релігії, віросповідання та релігійні організації є рівними перед законом. Встановлення будь-яких переваг або обмежень однієї релігії, віросповідання чи релігійної організації щодо інших не допускається"Стаття 5 Закону України про свободу совісті та релігійні організації.
7
Vlad | 30.07.2011 | 22:53
+ (0) -
А депутати такі дивні:"Воооот, по телевизору всякое покааазывают про секты..."
Депутат, серйозна освічена людина і вірить всьому, що по телевізору показують. Ще й керується цим при голосування biggrin
9
Марія | 30.07.2011 | 23:05
+ (0) -
"І де тут логіка? Бутии православним - то обов'язкова умова для того, щоб отримати землю чи допомагати людям?"
Vlad увімкніть свою логіку!!!... ви зрозуміли як вам захотілось в жінок вона багатогранна)))
пояснюю: для досягнення цілей можна обирати різні шляхи і методи їх досягнення
я знаю, що мною запропоноване як варіант смішно виглядає, але це тільки по-дитячому як логічний варіант tongue
просто Юрій рахує, що їм відмовили із-за їх віросповідання...
Марія | 30.07.2011 | 23:18
+ (0) -
Георгій не всі ж хто в церкву не ходить той наркоман
церкві світло зорі не довіряють як і колись католицька інквизиція спалювала тих хто казав, що земля кругла, а лише недавно папа римський вибачився і визнали)))
Юрій_Рабий | 31.07.2011 | 00:01
+ (0) -
Ну так я ж не кажу, що всі хто не ходить той наркоман.., я кажу про те, що потрібно бодай не заважати тим людям які намагються працювати в цій сфері, тобто профілактика, реабілітація...
Юрій_Рабий | 31.07.2011 | 00:03
+ (0) -
а щодо того, що не довіряють то я розумію це..., звичайно потрібен час, щоб повірили..., але шкода часу бо він швидко летить, а хочеться багато зробити...
степан | 30.07.2011 | 23:53
+ (1) -
Ось дадуть землю Рабому і в місті зникнуть алкоголіки, алкаші та проститутки?
Юрій_Рабий | 31.07.2011 | 00:00
+ (0) -
Ні, відразу не зникнуть.., але їх значно поменшає.. ну ось так, спільними зусиллями ми зможемо допомогти самі собі..
Василь | 30.07.2011 | 23:58
+ (1) -
Я ще раз повторюю, що "Сєктою" їх назвала одна лиш людина, а Юрій роздув начебто всі так само думають, щоб його нещасного пожаліли. А землю не виділили зовсім по інших причинах, є ж у Кузнецовську "Дім молитви", де п'ятидесятники збираються і ніхто їх не щемить.
Юрій_Рабий | 31.07.2011 | 00:33
+ (0) -
Василю, я не роздув.., просто висловив припущення... А Ви все кажете про якісь інші причини то назвіть їх
Юрій_Рабий | 31.07.2011 | 00:38
+ (0) -
Так, я радий, що їх ніхто не щемить як ви кажете... Але й землю то їм дали давним давно і не ця влада.. Я мовлю про СПРАВЕДЛИВІСТЬ! Ми просимо землю 8 років! І мова йде про демократію!
Василь | 31.07.2011 | 00:04
+ (0) -
А, що, Юрій, як не дадуть землі, то не будете нещасних спасати?????
Юрій_Рабий | 31.07.2011 | 00:36
+ (0) -
читайте вище, я все написав
Zodchy | 31.07.2011 | 00:19
+ (1) -
багато кому тої землі не дають в оренду, не продають, навіть тим хто за законом просить...
недалекоглядні обранці в раді осіли на мою думку
Юрій_Рабий | 31.07.2011 | 09:53
+ (0) -
8 років ми ообиваємо пороги чиновників, як казав один із попердніх мерів "так вот есть же церковь на горе"... або як один із нинішніх депутатів (на відео можете почути) сказав таку репліку, не знаю чи він жартував чи то і справді сповідує таку позицію "одна церква -одна держава"... то я можу запропонувати цьому депутату ще добавити "ОДНА ЦЕРКВА - ОДНА ПАРТІЯ І ОДНА ДЕРЖАВА" і тоді він вже не потрапляє в раду від "дуже демократичної партії", що має таку недемократичну позицію...
Лиля | 31.07.2011 | 09:37
+ (0) -
Я сейчас пишу от имени тех несчастных, которые погибают от наркотиков, алкоголя, сходят с ума от игромании, от имени тех, чьи родители не знают как им дальше жить, видя как их дети медленно умирают. Я сама была такой, моя жизнь была полностью розрушена и я медленно умирала от наркотиков, которые так доступны в нашем городе, алкоголя, льющегося рекой в барах. Благодаря как люди выражаются "секте", я живу полноценной нормальной жизнью, имею свою гражданскую позицию, помогаю таким же больным и несчастным людям. Сегодня я активный член общественной организации, член общественного совета в Киевской Городской Государственной администрации, руководитель 3 -х центров реабилитации для зависимых женщин, член церкви "Свитло Зори". Несмотря ни на что, робота с людьми будет вестись, мы будем заниматься с обездоленными и зависимыми людьми, просто хотелось бы это делать более масштабно и качественнее. Земля и здание церкви - это всего лишь инструмент и ресурс для внедрения в жизнь проектов направленных на оздоровление Украинской нации и улучшения жизни в нашем родном городе. Вы говорите "секта" - а я говорю"Дом спасения человеческих душ". Я получила в этом доме новую, прекрасную, светлую, полноценную жизнь. Если у вас в семье есть проблемы подобные тем, какие раньше были у меня - звоните 0939917133, 0983661959 Лиля.6
Юрій_Рабий | 31.07.2011 | 09:54
+ (0) -
Ліля, дякую!
Алексей | 31.07.2011 | 14:48
+ (0) -
Цікаво хіба алкоголь, цигарки і наркотики - це є нормально ??? коли як майже вся країна вживає спиртні напитки, курить цигарки, наркоманія...! І владі на це всерівно! Просто влада все це так приподносить гарно.. що всім здається що це нормально! по телевізору тільки про алкоголь і тд і тп. А церква "Світло Зорі" хоче щось змінювати!! І як завжди таких защімлюють, недають розвиватись..
З неважно якого істочнику мені відомо, що зараз буде розвиватись одна влада, тоїсть буде так що світом будуть керувати "10-20"чоловік, коли уберуть налічні гроші і переведуть в електронні, вже почали людям вживляти чіпи, на яких є ваша вся інформація, гроші, одним словом все... і які підключені до головного комп'ютеру, і якщо ти їм несподобаєшся вони його просто виключать, і ти незможеш взагалі нічого зробити, ти ніхто.. можливо ви подумаєте, що він тут розказує казки, хотя це вже почалось все.
Zodchy | 31.07.2011 | 17:20
+ (2) -
неважно який істочнік - це часом не американські комікси? biggrin
чи фантастичні бойовики
вам років 15, судячи з розсудів... але молодець)))
ніхто Світло Зорі не защімлює, може пастор неправильно подає прихожанам інформацію, то будуть тепер надутими по місту ходити
Юрій_Рабий | 07.08.2011 | 00:10
+ (0) -
пастор надає правдиву інформацію! повторюю - МАЄ БУТИ У ВЛАДИ РІВНЕ, ОДНАКОВЕ ВІДНОШЕННЯ ДО ВСІХ КОНФЕСІЙ
Zodchy | 07.08.2011 | 15:11
+ (2) -
думаю, перебільшено-перекручену...
рівноправне відношення буде згодом, або не при цьому скликанні...
та й не лише Світло зорі лишилось обділеним - не при чому тут конфесії!!!
Юрій_Рабий | 08.08.2011 | 00:41
+ (0) -
стараюся не перекручувати
сОНя | 31.07.2011 | 14:50
+ (-1) -
А я вам таке скажу. Досить будувати церкви. Може, час зайнятись організацією дозвілля молоді в місті? Тоді й наркоманів буде менше.

А замість всяких реабілітаційних центрів краще збудуйте каток чи кінотеатр...

Як ви не розумієте, що безглуздо лікувати наркоманію і алкоголізм - потрібно дивитись в корінь проблеми - молоді нічим зайнятись в місті.
Zodchy | 31.07.2011 | 15:31
+ (1) -
дехто все ж займається... допомогти хочете!?
Zodchy | 31.07.2011 | 17:13
+ (1) -
ну да! змалку треба придумать чим займатись, а не зразу реабілітувати biggrin
Юрій_Рабий | 07.08.2011 | 00:18
+ (0) -
відразу ніхто нікого не реабілітує, реабілітують залежних.. а змалечку дитині потрібно вложити, навчити, привити любов до Бога, а не до гріха
Юрій_Рабий | 07.08.2011 | 00:17
+ (0) -
1. Що і робимо - органзовуємо дозвілля для молоді, дітей і старших.
2.не досить будувати церкви, якщо барів більше, значить алкоголіків буде більше, а ми хочемо це змінити
3.каток добре і кінотеатр також, але ми ж не кажемо "давайте краще школу, а лікарню нам не треба"
4.не безглуздо лікувати наркоманію і алкоголізм! а от, що молоді немає чим зайнятися то ми і хочемо помогти їй!
Алексей | 31.07.2011 | 14:51
+ (-1) -
влада спеціально всі погані звички приподносить буд то це є нормально, хоча самі задумайтесь, якщо людина починає пити курити, вживати наркотики то як вона може за себе постояти? і взагалі щось зробити? вона вже нічого неможе... от і висновки робіть....
Як ціни на алкоголь і цигарки не підіймай їх всерівно будуть купляти !
Алексей | 31.07.2011 | 14:56
+ (-1) -
Задумайтесь в яких масштабах зараз в світі крутитятся цигарки алкоголь особливо наркотик!! Люди самі себе убивають!!!
як говорив Славко Святинчук "Ніодна миша собі мишоловку не створила", також як можна алкоголь продавати і на плящці писати що її шкідливо вживати?? Але ж ні те, що погано це є круто, всі беруть приклад з поганого.. ось тому як в дитинстві кожного було, крутий той хто поганий, хто все порушує, ось з цього все почалося, цигарки заборонені, алеж ДІТИ КРУТІ ТО ВОНИ ЇХ КУРЯТЬ в той час як спорт взагалі нерозвивається!
сОНя | 31.07.2011 | 14:59
+ (1) -
Ви так пишете, ніби от варто виділити землю церкві "світло зорі" - і все, в місті зникнуть наркоманія і алкоголізм. Це ж утопія.

І ще таке дивує - на будівництво церков є і гроші, і спонсори, а збудувати дитячу площадку, ще один садочок чи кінотеатр зробити - це нікому не потрібно? Церква рентабельніша?
Leopold | 31.07.2011 | 15:28
+ (2) -
)
Алексей | 31.07.2011 | 14:59
+ (0) -
Реабілітаційний центр 100% потрібен, щоб допомагати виліковуватись людям від поганих звичок.. особливо потрібно дітям!! Вгадайте скільки дітей від 10 до 16 років із 100 чоловік вживають алкоголь цигарки???
сОНя | 31.07.2011 | 15:01
+ (-1) -
Як ви не розумієте - вони вживають алкоголь не від того, що в місті немає реабілітаційного центру, а від того, що вони не знають, ЧИМ ЩЕ МОЖНА ЗАЙНЯТИСЬ В КУЗНЕЦОВСЬКУ.
Алексей | 31.07.2011 | 15:02
+ (0) -
Взяти церкви в Кузнецовську, я НІРАЗУ небачив щоб вони ЩОСЬ робили!!! КРІМ ТОГО ЩОБ ХОДИТЬ ПО БАЗАРУ І ПОПРОШАЙНІЧАТЬ !
Алексей | 31.07.2011 | 15:02
+ (0) -
Взагалі ніяких заходів, попиток щось змінити..!
Алексей | 31.07.2011 | 15:09
+ (0) -
А на рахунок досить церков збудуйте каток, кінотеатр.
Я неоднієї церкви з кузнецовська, яка б будь-що робила.. Крім того щоб ходить по базару співати пісень, і просить милостиню...
Мінікінотеатр є в планах молодіжного клубу Протест..
Алексей | 31.07.2011 | 15:11
+ (0) -
Церкви які є в кузнецовську нічого для суспільства не роблять! я ніразу їхнього активу не бачив...
Алексей | 31.07.2011 | 15:12
+ (0) -
І на щьот вместо ребцентра побудувать каток або кінотеатр.
Дуже багато людей спасаються від смерті благодаря ребцентрам, що ви їм сказали б "хватить ребцентрів" - через які ще багато спасуться? а кінотеатр є в планах у клубу Протест.
Юрій_Рабий | 07.08.2011 | 00:28
+ (0) -
Олексій! Дякую за активну громадянську позицію! Завтра за такими молодими людьми! Респект!
сОНя | 31.07.2011 | 15:25
+ (0) -
Подивіться статистику - скільки їх РЕАЛЬНО виліковується. Одиниці.
Юрій_Рабий | 07.08.2011 | 00:19
+ (0) -
у вас є статистика?
Сриберко | 31.07.2011 | 16:58
+ (0) -
Алексею на слова: "Церкви які є в кузнецовську нічого для суспільства не роблять! я ніразу їхнього активу не бачив..."
Ви Олексію. помиляєтеся, що церкви нічого для суспільства не роблять...
Почекайте виборів- Зараз Московська церква що "на горі" та Іродської ікони що біля котеджів. та "Світло зорі знову почнуть вести в церкві страшну агітацію за партію двічі несудимого президента. І будуть це робити дуже активно на проповідях після служби. І ніякого бога не боятися.Те що Московська(тобто РПЦ) та" Світло зорі "є ворожі церкви і фінансуються іноземними країнами, це не знає тільки ну дуже вже нерозумна людина. У нас на роботі працюють двоє людей із Світо зорі і вони голосували та агітували за Януковича. На вигляд вони якісь причумлені як всі вони не із "світу цього". Правильно депутати зробили що не дали землі секті . що зомбує людей.
Юрій_Рабий | 07.08.2011 | 00:20
+ (0) -
без коментарів
Сриберко | 31.07.2011 | 17:29
+ (0) -
Із відео зрозуміло що за Світло зорі проголосував чомусь тверезий Чугай та Юрій Нестерчук, "патріот", який любить всі закордонні ворожі організації : "Світло зорі" . злочинну "Галицьку Русь" Юрій від чого це в тебе така любов до Рябого , Севрюкова . Арбатова????
GodOnPension | 01.08.2011 | 11:34
+ (0) -
Алькоголь, сигареты и наркотики...Запретить...Ага,сейчас =) Это же основное средство управлением стадом т.е. нами с Вами. Сейчас земля наверное на 2м месте после информации по ценности. Так, что тут вера ни при чём. И кстати согласен с "СоНя" по поводу создания площадок, кинотеатр. А то блин в Кузнецовске реально хоть Волком вой от скуки. И как говорится сильные ищут возможности, слабые отговорки. Устройте на пляже вечеринку с безалкогольным мохито в стиле гаваев. Поверьте если всё сделать классно народу будет не мало, а на вырученые деньги и пряники можно купить smile Написал бы ещё много чего да голова слабо варит после 2х суток работы. Так, что сорри если, что где не так)
Zodchy | 01.08.2011 | 13:22
+ (1) -
місто специфічне... не дуже народ любить платить за розваги, та й тяжкий на підйом... будуть ходити і казати: "А ЯКА ЦЕ ПАРТІЯ ВЛАШТУВАЛА...ГА-А!?" , бо ніхто так не виховувався, що можна собі свято влаштувати самим - аби бажання було... ідей вистачає
Vasja | 01.08.2011 | 13:36
+ (0) -
Це як, наприклад - епідемія грипу. А ми, замість того, щоб робити профілактику, прививки - будуємо і будуємо лікарні.
Не зменшиться від цього кількість хворих.

Подивіться, як існують молодіжні організації - той же Пласт, наприклад. Вони ж ледве тримаються на плаву, це нормально?

Молодіжний клуб "Протест" мені не подобається по одній простій причині - він оснований на релігії. Діти від скуки йдуть туди (а як же, там дискотеки, цікаві зустрічі, ось хтось писав, що кінотеатр хочуть зробити) і попадають на релігійне зібрання "Світла Зорі", хочуть вонми того, чи не хочуть.

Чи я помиляюсь, і "Світло Зорі" і клуб "Протест" не мають відношення один до одного?
Сриберко | 01.08.2011 | 14:25
+ (0) -
звичайно мають!!! вони видумують різні способи, щоб народ до себе прихилити... це як сатана шукає різні витончені способи заманити
Георгій | 01.08.2011 | 16:20
+ (0) -
Я хочу змінити місто, область, країну і я це зроблю!)
Vasja | 01.08.2011 | 17:56
+ (0) -
Що ви маєте на увазі? Вас образили і ви від нас поїдете? cool
Юрій_Рабий | 07.08.2011 | 00:25
+ (0) -
Ні це означає, що я продовжу працювати і все буде ГУТ!
Anna | 01.08.2011 | 22:43
+ (1) -
Насколько я знаю, клуб "Протест" РОБО "Выход", совместно с этой "громадой" решили делать что-то полезное для города. У одних есть идеи, а у других - помещение. Вот и получилось в этом помещении, но в другое время. А про религию, то никто никого не приглашал в церьковь или ту же "громаду". Детям коротко и в доступной форме рассказывали простые правила жизни, основываясь на библии, и эти беседы длились не более 10-15 минут, все остальное - клевое видео, фото из жизни клуба, приколы, игры, походы на природу, спорт и т.д.
Юрій_Рабий | 07.08.2011 | 00:24
+ (0) -
Дякую Анна!
Я | 02.08.2011 | 00:00
+ (0) -
Що за брєд ви пишете. А якщо світлу зорі не дати приміщення то в нас автоматично з'являться дитячі площадки і кінотеатр?
Яким боком одне до другого?

Просто Рабий активно бореться за свої плани, а молоді міста в переважній її більшості начхати, чи буде кінотеатр чи ні. От понити в інтернеті - якбииии хтоооось зроообив... Так візьми й зроби!
Юрій_Рабий | 07.08.2011 | 00:26
+ (0) -
дякую)
Надя | 02.08.2011 | 01:36
+ (1) -
Читаю я оце все і не знаю: чи сміятись мені ,чи плакати. Сриберко, наприклад, судить про церкву "Світло зорі" по двох співробітниках, які "ніби зомбовані". Слідуючи за таким прикладом, - якщо я знаю кількох православних, які мають шкідливі звички, грішать, крадуть, зраджують, значить я вже маю підставу говорити про те, що вся православна церква така, і саме там роблять людей такими??? Просто смішно...
Крім того, хто взагалі оце має право так просто вирішувати: секта, чи не секта. дуже дивно, коли люди починають з піною на губах доводити те, що саме православна церква (наприклад) є єдиною правильною церквою, покажіть мені у Біблії підтвердження усіх цих обрядів та правил, покажіть православні церкви в, наприклад, Бразилії чи Нігерії. Виходить, що всі ті люди не в того самого Бога вірять і не потраплять до раю, бо ми ж тут всі дружно вирішили, яка віра правильна? Треба говорити не про церкви, а про віру у Бога,дивитись не на чужі недоліки ,а слідкувати за своїми відносинами з Богом, бо не знаю як ви, а я от не ідеальна, і думаю,що я така не одна.
А на рахунок виділення землі, то мені важко повірити в те, що причина відмови полягає не в релігійних переконаннях церкви "Світло зорі". Звичайно, будь-яке рішення можна захистити при бажанні,знайтипричини і пояснення, але це питання совісті кожної людини окремо.
Тут багато пишуть про те, що відсутність розважальних закладів, сприяє збільшенню кількості наркоманів та алкоголіків. Тоді постає питання звідки беруться наркомани та алкоголіки у великих містах, де розваг доcтатньо. Можна подумати, що знайдеться багато батьків, які захочуть давати дітям гроші на відвідування кіно і катків в невеличкому місті, це не дешеве задоволення(від 25до 40 грн.), особливо якщо в сім*ї більше ніж одна дитина...
Юрій_Рабий | 07.08.2011 | 00:26
+ (0) -
Дякую Надя!
Люда Ф | 02.08.2011 | 09:41
+ (2) -
депутати отримали від нас таке право - голосувати та вирішувати... а більшість з брендової партійки, за кого нас більшість голосувала, хоча в минулий раз себе теж вели не порядно, але ж бренд!!! ми вибирали кого попало - от і маємо - наші потенційні рішення відносно місцевих питань ... тобто з логіки виходячи: більшість депутатів не проголосувало - значить більшість мешканців міста теж не хочуть надати землю для благих цілей Світло Зорі, а це не 40 чоловік, а 40 тисяч...
Юрій_Рабий | 07.08.2011 | 00:26
+ (0) -
Дякую Люда!
Віка | 02.08.2011 | 23:40
+ (0) -
як отримали, так можна і забрати... запитати кожного, що обіцяного зробив, чи відкати голову задурили
Юрій_Рабий | 07.08.2011 | 00:30
+ (1) -
Друзі! Буде в нас, і земля, і приміщення, і багато-багато спасенних, звільнених, возстановлених долей! Дякую всім за коментарі, не міг вчасно на всі їх відповісти бо не було тиждень в місті! Попереду купа роботи і я абсолютно не занепада. духом! Все буде ок!
natsionalist | 07.08.2011 | 23:32
+ (0) -
А ви знаєте, що Рабий, коли ще навчався у школі та проживав у Жовкинях своім однокласникам говорив, що на нього будуть інші працювати. І повірте, дайте йому тільки землю не буде він будувати реабілітаційний центр для алкашів та нариків. Збудує собі церкву "Світло зорі", до речі єдину в світі та Україні, і буде там займатися своїми танцями з проповіддями як негр Аделаджа.
Юрій_Рабий | 08.08.2011 | 00:36
+ (0) -
biggrin biggrin нііі, я такого однокласникам не говорив cry ну да, ми там і не збираємося будувати ребцентр.., хоча реабілітацією будемо займатися... це буде приміщення для різних служінь, гуртків, акцій тощо... Тут знайдуть для себе місце різні люди, малі й великі, бідні й багаті... бо всім потрібен живий реальний Бог! Наше завдання - служити людям, в тому числі і наркоманам!
Egud | 10.08.2011 | 00:14
+ (0) -
А ви дядьку natsionalist, на кого працуєте, га?.. dry
Egud | 10.08.2011 | 00:09
+ (0) -
Дивна річ, - одним "гектарами" дають землю (якщо хто не в курсі, прогуляйтесь "на гору", або біля Стиру), а іншим "пару соток" чогось защімили... Оце точно, мабуть, утопія. В людей з такою "логікою" немає майбутнього.
І не потрібно ділити людей на православних чи ще яких, бо живемо ми в правовій державі.
Щодо православ'я, то із свого досвіду і що спостерігаю, я бачу, що це культура - така сама, як і всі остальні, тільки релігійна, що спонукає людей самовиражатися в тих чи інших діях (обряди, звичаї і т.п.). Культурні дійства можуть бути поганими: як в "дикарів" - жертвоприношення людей, сексуальні оргії; так і хороші: здоровий спосіб життя, підвищення моралі і т.п. Але не в цьому суть. Суть в тому, що ВСІМ людям потрібне реальне спілкування с Богом, жива віра, - коли Бог виражає (відкриває) Себе людям. Тоді і буде менше проблем і горя в суспільстві, - якщо буде більше віруючих людей - тих, що народилися від Божого Слова і перемагають диявола (пияцтво, наркоманію) Його силою.
Але навіть і не про це ми ЗАРАЗ говоримо. Питання на порядку денному: Чому одним дають "гектари", а іншим НЕ дають "пару соток"??? wacko
Zodchy | 10.08.2011 | 10:40
+ (2) -
Логіка — це наука про форми та закони судження. Головним об'єктом дослідження логіки є описові системи судження, тобто системи котрі пропонуються як інструкція для людей як слід правильно мислити. При цьому, такі інструкції не слід розглядати як опис того, як люди насправді мислять, що є предметом дослідження інших дисциплін.
і ще одне: є 4 системи ділення: по рівну, по чесному, по справедливості, по братськи. Якщо громада церкви Світло зорі хоче по рівно, то цьому заважає, логіка тих же депутатів, які мають також правильну, але свою...
Egud | 10.08.2011 | 17:08
+ (-1) -
Zodchy, це ви описали не логіку, а філософію чи ще щось, але ніяк не логіку.
Zodchy | 10.08.2011 | 19:24
+ (2) -
biggrin в житті без філософії ніяк...
логіка без філософії - це логіка в одній площині
а якщо ви хотіли б зрозуміти (вміти і знати не достатньо), то мислити потрібно не в одній площині - ми повинні мислити багатогранно
cool
Юрій_Рабий | 10.08.2011 | 10:57
+ (2) -
Стаття 35 Конституції України Кожен має право на свободу світогляду і віросповідання. Це право включає свободу сповідувати будь-яку релігію або не сповідувати ніякої, безперешкодно відправляти дноособово чи колективно релігійні культи і ритуальні обряди, вести релігійну діяльність.
СКАЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА - ЧИ МОЖЕМО МИ КОЛЕКТИВНО ВІДПРАВЛЯТИ РЕЛІГІЙНІ ОБРЯДИ ЯКЩО В НАС НЕМАЄ ВЛАСНОГО ПРИМІЩЕННЯ?
Православний | 10.08.2011 | 09:51
+ (3) -
яка ж дивна річ!!!!???
чим більша громада - тим більше землі, більше церков і так далі... майбутнього нема у лінивих і в тебе, бо ще рано!!! твоя церква ще зовсім малесенька і може розростеться, якщо не занепаде... думаєш православним легко було, коли хрестилась русь, але майбутнє настало і буде, бо вже сформована культура за сотні років...
а на рахунок світло зорі - в мене, від недавна, думка від співчуття до неприязні перейшла... це в тебе, екуд, з твоєю церквою нема майбутнього, бо ваше відношення до навколишніх радикально-некоректно-неввічливе. а як ти до людей, так і до тебе будуть ставитись...
Юрій_Рабий | 10.08.2011 | 10:49
+ (2) -
Знаєте православний, я якось вранці проїхався по всіх храмах і порахував людей присутніх на служіннях.., тому можу сказати, якщо порахувати людей які регулярно, щонеділі і ще й серед тижня ходять на служіння то картина буде не на користь православних... а якщо ще взяти таку скалдову як активність цих людей, мається на увазі на скільки вони активно служать, працюють в своїй церкві, працюють на бачення своєї церкви то і взагалі питання знімається... я не те, що проти когось чи за когось.. я однаково відношуся до всіх і в мене багато є знайомих серед православних священиків з якими я вчився і ми в гарних відносинах... також в місті ми всі в одній раді церков, з багатьма в одній громадській раді... але я мовлю об'єктивно!
Egud | 10.08.2011 | 17:15
+ (0) -
Ваше відношення до мене ясно показує хто не коректний та не вічливий. Стосовно майбутнього. Ось, що говорить Біблія: "...отак мудрість пізнай для своєї душі: якщо знайдеш її, то ти маєш майбутність, і надія твоя не понищиться!". Ви ж, Православний, самі кажете: "чим більша громада - тим більше землі". Якщо, по ваших словах, ми маленька громада, то хай би нам дали шматок землі 1/3 такого, як біля Стиру. Так зовсім не дали!
В цьому немає ні мудрості, ні логіки, ні майбутнього.
Zodchy | 10.08.2011 | 19:43
+ (1) -
Еqud, а я зрозумів православного так:
дадуть землю, скільки вже дадуть, але питання ще в часі, бо православ'я поширюється не десять років, а десятки сотень вже...
можна порівняня таке зробити:
є три брати - старшому потрібен велосипед(дорослий), меншому теж велосипед(дитячий), а самому маленькому(три місяці) до велосипеда ще потрібно дорости biggrin
Egud | 11.08.2011 | 17:21
+ (0) -
Ну я ж кажу - це філософія...
Юрій_Рабий | 10.08.2011 | 11:05
+ (2) -
ЗАКОН ПРО СВОБОДУ СОВІСТІ ТА РЕЛІГІЙНІ ОРГАНІЗАЦІЇ
Стаття 3. Право на свободу совісті

Кожному громадянину в Україні гарантується право на
свободу совісті. Це право включає свободу мати, приймати і
змінювати релігію або переконання за своїм вибором і свободу
одноособово чи разом з іншими сповідувати будь-яку релігію або не
сповідувати ніякої, відправляти релігійні культи, відкрито
виражати і вільно поширювати свої релігійні або атеїстичні
переконання.
Чому православні мають право мати храми в місті, а ми повинні перконувати когось в чомусь????? Де наше право на свободу совісті??? Де наше право разом з іншими сповідувати релігію? Де наше місце?!
Юрій_Рабий | 10.08.2011 | 11:14
+ (0) -
Будь-яке пряме чи непряме обмеження прав, встановлення прямих
чи непрямих переваг громадян залежно від їх ставлення до релігії,

так само як і розпалювання пов'язаних з цим ворожнечі й ненависті
чи ображання почуттів громадян, тягнуть за собою відповідальніст ь,
встановлену законом.

Держава захищає права і законні інтереси релігійних
організацій; сприяє встановленню відносин взаємної релігійної і
світоглядної терпимості й поваги між громадянами, які сповідують
релігію або не сповідують її, між віруючими різних віросповідань
та їх релігійними організаціями; бере до відома і поважає традиції
та внутрішні настанови релігійних організацій, якщо вони не
суперечать чинному законодавству.

От і робіть висновки - ДЕРЖАВА ЗАХИЩАЄ ПРАВА І ЗАКОННІ ІНТЕРЕСИ РЕЛІГІЙНОЇ ГРОМАДИ "СВІТЛО ЗОРІ" ЧИ НІ?!

Друзі! Це проблема не лише церкви "Світло Зорі"! Це проблема порушення прав людини, прав релігійної громади! І звичайно коли це не стосується мене безпосередньо то ми можемо і не перейматися..., але якщо така проблема існує то завтра вона може проявитися і відносно вас самих.
СонЯ | 10.08.2011 | 12:16
+ (1) -
Радуйтесь, шо хоч утримались депутати..., а не проти були
а православний народ ще й набив би коли громада уся зібралась, як там десь в азіатських краях мусульмани з православними товчуться tongue
Марія | 10.08.2011 | 14:34
+ (2) -
Ви Юра можете влаштувати якісь громадські слухання, почути що мешканці міста з цього приводу думають, знаю що вас і сектою і сатанистами вважають... законно чи не законно вам відмовили не вам вирішувати - бо відмовлено було більшістю при нинішній законній владі. В Голандії є такі містечка, де щоб хтось туди вселився для проживання, чи щось побудував потрібно згоду 90% мешканців, а згоду наших людей ви не отримаєте ще довго...
Ще ви жалієтеся що вже 8 років вам влада не виділяє землі, хочу поправити, що нинішня влада не виділяє менше року, попередня - 5р, а ще перед нею - 3р... - люди міняються, а питання так само вирішується - варто задуматись - може щось не так ви робите
Egud | 11.08.2011 | 17:27
+ (1) -
Хочу вас, Маріє, поправити. "Ще перед нею" не могли найти місця, де землю дати. Коли церква подала заяву на ділянку біля посадки, то "попередня влада" дала відмову, буцім-то біля лісопаркової зони, в районі 100 м (чи 500?), категорично забороняється будувати! (через деякий час, до речі, там інші побудували і ще будують). А "нинішня" то дає, то не дає.
Щось у нашій владі не так робиться...
Юрій_Рабий | 10.08.2011 | 16:06
+ (-1) -
Я так зрозумів Марія, що ви за те, щоб в нашому місті процвітало п'янство, наркоманія, збільшувалося б число нещасних родин, люди закінчували життя самогубством...
Якщо я роблю щось не так то скажіть що робите ви?? А я кажу що роблю - виховую дітей власним прикладом (не п'ю, не палю, не матюкаюся), допомагаю сиротам, вдовам, вожу до ребцентрів нарок й алкозалежних, помагаю сім'ям ладити і не розлучатися, навчаю як займатися бізнесом, помагаю сторювати робочі місця, годую безпритульних, жертвую хворим на лікування, помагаю вілінфікованим, забираю залежних підлітків від компютерів і помагаю їм повернутися до нормального життя... і ще багато всього.. А ви Марія чим займаєтеся??
Egud | 10.08.2011 | 17:31
+ (1) -
Не хочеться зачіпати православ'я, але по темі видно, що без цього - ніяк. Мабуть, це ОСНОВНА причина, чому християнській церкві "Світло Зорі" не виділили землі.
Якщо, як пише Православний, - "вже сформована культура {православна} за сотні років", то чому "не формується" мораль на наших вулицях та Богопізнання у серцях? Тому що культура на це не здатна, просто культура безсила подолати проблеми, коли горе приходить у життя людей. В цьому може допомогти тільки Бог - відвести від гріха, дати відсіч дияволу. Це духовні речі, "душевна культура" їх не розуміє, тому люди не навчені і стають легкою здобиччю диявола.
Це в Біблії написано: "Душевный человек не принимает того, что от Духа Божия, потому что он почитает это безумием; и не может разуметь, потому что о сем надобно судить духовно". Ось ще одна причина відмови - депутати, чисто по-людськи, не бачать в цьому сенсу ні для міста, ні для своєї кар'єри. Само проще в цій ситуації діяти за принципом - моя хата з краю...
Юрій_Рабий | 10.08.2011 | 17:46
+ (1) -
100% згідний Егуд
Zodchy | 10.08.2011 | 19:27
+ (3) -
релігійні переконання так само як і політичні дуже багатогранні, тому виникає дуже багато нескінченних спорів
1-50 51-53
Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту info@34400.net з конкретними зауваженнями і коментарі будуть видалені.
Ім'я *:
Email:
Код *:

ТОЧКА ЗОРУ

Вараш чи Кузнецовськ? (2015)

Всього відповіли: 10362
Як вирішити проблему безпритульних тварин в місті?

Всього відповіли: 7253

Останні новини

 
200

34400.net © 2011-2016

Кузнецовськ - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів