34400.net
Кузнецовськ - Новини без цензури
ГОЛОВНА // Події // Просимо допомоги безпритульним тваринам!

Просимо допомоги безпритульним тваринам!

25.10.2016

39

1473

Усі ми безмежно любимо свій дім. Завжди повертаючись з роботи, подорожі чи просто магазину ми раді нарешті опинитися вдома особливо якщо на вулиці мороз чи неймовірна спека). А тепер ви тільки уявіть як живеться безпритульним тваринам. Адже в них немає теплої домівки, вони змушені щодня терпіти голод, холод, біль, знущання, без надії на порятунок. І це ще далеко не весь список. Хіба ж хоч хтось з нас хотів би опинитися в таких умовах?!

 

Організація «ЗООНАДІЯ» в Кузнецовську існує за рахунок коштів, їжі та медикаментів, які надсилають та передають добрі люди. Ви, мабуть, неодноразово помічали собак, у яких вушка помічені оранжевими бірками? Це означає, що собачка була простерилізована за кошти небайдужих людей. На даний час простерилізовано 46 собак і більше сотні кішок.

 

Ми вибрали найбільш гуманний шлях, таким чином часто чинять в Європі – ми відловлюємо бездомних тварин, стерилізуємо їх (та лікуємо, якщо потрібно), після чого повертаємо в звичне для них середовище. Після стерилізації тварина стає набагато спокійнішою, крім того, стерилізовані тварини не хворіють сказом! Влада НЕ має ніякого відношення до того, чим ми займаємось, і НІЯКОЇ допомоги, відповідно, НЕ виділяє! Все проводиться за рахунок милосердних людей!

 

Звісно, світ не без добрих людей, але зараз ми відчуваємо потребу у вашій підтримці особливо гостро. Скоро зима, на вулиці щодня стає все холодніше. Тварини, в силу своєї фізіології, замерзають дуже швидко, якщо їх вчасно не годувати. Також багато з них страждають від різних захворювань, та інколи помирають просто на наших очах. Ми благаємо вас про допомогу!!!

 

 

Чим ви можете нам допомогти:

 

• Підкормлювати тварин в своєму районі. Повірте, навіть проста, дешева пшенична каша, злегка присмачена олійкою, може врятувати не одне мохнате життя!

• Подарувати нам ліки та корм. Бездомні тварини в нас часто проходять лікування, тому, якщо в вас є антибіотики чи інші препарати, котрі лишилися після лікування ваших близьких, ви можете їх пожертвувати бездомним тваринам! Також ми будемо безмежно вдячні за будь-який корм для тварин!

• Допомогти фінансово. Ми не просимо у вас багато, достатньо просто відмовитись 1 раз від чашечки кави чи чаю в кафе – ці 10-15 гривень можуть врятувати когось і подарувати чотирилапому другу весь світ! Якщо навіть 100 людей в Кузнецовську завтра, всього один раз, відмовиться від гарячого напою, ми зможемо стерилізувати більш як 30 собак!!!

 

ПО ВСІМ ПЕРЕСЛАНИМ КОШТАМ ВЕДУТЬСЯ ЗВІТИ ТА ДОКУМЕНТАЦІЯ. ВИ МОЖЕТЕ БУТИ ВПЕВНЕНІ, ЩО ГРОШІ ПІДУТЬ ДІЙСНО НА ДОПОМОГУ БЕЗДОМНИМ ТВАРИНАМ!

 

 

Також в нашій групі часто публікуються оголошення про кошенят та щенят, котрі шукають гарних господарів. Ви можете завести собі вірного друга, який ніколи вас не зрадить та не ошукає! Візит до ветеринара переконає вас, що вуличні тварини набагато рідше хворіють і легше (порівняно з породистими) переносять різного виду захворювання.

 

Наші реквізити та контакти: ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" ЄДРПОУ 40361352 МФО 33339 № 26005054717918 (для організацій)

 

КАРТКА 5169 3305 0870 6923 (для благодійної допомоги).

 

Телефони: (096) 454 68 98, (097) 561 42 97, (067) 363 26 28, (093) 816 91 69.

 

ПРОЯВІТЬ МИЛОСЕРДЯ ТА НЕ БІЙТЕСЬ ПОКАЗАТИ СВОЄ ДОБРЕ СЕРЦЕ! ДАВАЙТЕ РАЗОМ ПОДАРУЄМО НАДІЮ БЕЗПРИТУЛЬНИМ ТВАРИНАМ ТА ПОВЕРНЕМО ЇМ ВІРУ В ЛЮДЕЙ!

 

Всього коментарів: 39
1
www | 26.10.2016 | 19:21
+ (0) -
Скажіть, будь ласка, з яких джерел взяті дані, що стерилізовані тварини не хворіють сказом? На скільки мені відомо, вірус сказу вражає тварин не залежно від статі, віку, пори року, а тим більше їх "статевої стерильності"!!! Захистити тварин і відповідно людей від сказу може лише щорічна вакцинація тварин від сказу.
3
gelladi | 26.10.2016 | 22:36
+ (0) -
Звісно, сама стерилізація не гарантує того, що тварина потім не буде хворіти сказом. Справа в тому, що всі тварини, що проходять стерилізацію через нашу організацію, також вакцинуються від сказу. Крім того, після стерилізації тварини стають набагато спокійнішими, ніж до цього.
2
5lk | 26.10.2016 | 20:51
+ (0) -
А ВОНИ ДОТОГО ЩЕ І КУСАЮТЬСЯ БІЛЯ ТРЕТЬОЇ ШКОЛИ ЇХ ПОВНО КОЛИ ДІТИ ІДУТЬ В ШКОЛУ ПРОСТО ЖАХ.ЇСТИ ДАТИ МЕНІ НЕШКОДА АЛЕ Я ПОВТОРЮЮ ЩЕ РАЗ ВОНИ КУСАЮТЬСЯ Я ДУМАЮ МЕНЕ ЗРОЗУМІЛИ ВСІ ЩОБ Я НЕПЕРЕХОДИЛА НА ІНШУ ЛЕКСИКУ.
4
gelladi | 26.10.2016 | 22:43
+ (1) -
Правильно, нестерилізовані тварини являються досить агресивними. Вони вимушені жити в нелюдських умовах - холод, голод, побої, труєння та інші "прєлєсті" бездомного життя. Тому тварини збиваються в стаї, тому вони стають агресивними. 

Але ви зрозумійте, що стерилізація міняє тварину - ті ж самі собаки стають куди спокійнішими.  + ми їх прививаємо від сказу та інших хвороб, які можуть бути небезпечними для дорослих та дітей.
5
Галина | 27.10.2016 | 18:13
+ (1) -
Кусаються біля 3 школи кажите? Це у нас декілька третіх шкіл чи як?))Бо скільки я там ходжу, щодня, по декілька разів і щось не помічала жодної агресивності збоку собак,а от від вас так і пре негативом! Один на одного хіба що собаки гавкають, а так, навпаки хвостом махають, в очі дивляться, просять ласки, діти ходять  поруч з собаками, деякі гладять їх.Потрібно бути добрим, людяним до всього живого! Собака ніколи просто так, ні з того, ні з сього кусатися не буде. Діти люблять тварин, поки дорослі не почнуть їх лякати ними та казати які собака/коти  гидкі, агресивні, погані і т.д Скажу навіть більше: дітей люблять і самі собаки . Звичайно, є і велика кількість дорослих та дітей (яких батьки не навчили бути добрими та людяними)які не тільки не люблять тварин, а і жорстоко знущаються над ними. Ніколи не помічали собак, котів з виколотими очима, відрубаними вусами,хвостами? Дітей потрібно навчати доброті, а то цей раз жертвою була собака, а наступний раз і людина! Як каже статистика що 75% маніяків та злочинців починали саме з тварин!
6
Masliuk | 27.10.2016 | 20:03
+ (-1) -
Особисто мені байдуже до собак і котів, як бездомних так і домашніх.
Я не буду переказувати кошти «ЗООНАДІЇ» чи якимось іншим способом не буду їм допомагати.
Просто хочу висловити свою позицію. В цій статті говориться про те як тяжко живеться собакам в місті, як їм холодно, як ніхто не хоче фінансувати їхню стерилізацію і т. ін... Між іншим - диким звірам в лісі (вовкам, лисицям, зайцям, кабанам...) не менш холодно і не менш тяжко живеться, їх ніхто не підгодовує, ніхто про них не турбується...  Може "ЗООНАДІЯ" займеться і долею диких тварин?  cool

Тепер від себе і на повному серйозі - пропоную небайдужим жителям Вараша при настанні холодів підгодовувати птахів що мешкають поруч з нами.
Просто для інформації - лише одна синиця з десяти доживає до весни, горобці взагалі опинились на межі вимирання в Европі, популяція снігурів також різко скоротилась, іншим птахам також непереливки.
Зовсім не важко підвісити шматочок несоленого сала на дерево і сипнути крихт хліба в годівничку для пернатих.
7
gelladi | 28.10.2016 | 11:54
+ (0) -
За дикими тваринами, як правило, доглядають лісники - це контролюється на державному рівні. Ви заїдьте в любий ліс поблизу і побачите все своїми очима. Годівнички для птахів - хороша ідея, до речі, в кожній школі діти щорічно їх майструють та вішають на дерева + сиплять корми пташкам.

А теперь скажіть - чому, на вашу думку, не можна так же само подбати про безпритульних тварин. їми ніхто не піклується на державному рівні, до того ж, вони не мають таких навиків виживання, як дикі тварини. Кормушки також лагодити для них в школі не просять. Бездомні тварини, по суті, віддані самі собі.

А якщо врахувати, що така тварина не зможе прийняти таблетку, коли захворіє, не має можливості повноцінно харчуватись, постійно змушена терпіти побої та холод, то стане ясно, що наше суспільство фактично прирекло цих тварин на погибель. Це дуже жорстоко.

Тому, добродію, вибайте мене, таку непрактичну, але вашої жорстокості та безлюдяності я не можу зрозуміти, це просто не вкладається в мене в голові.
8
gelladi | 28.10.2016 | 12:01
+ (0) -
Ось, знайшла, раджу почитати:

"В Германии действует Закон о Защите животных (Tierschutzgesetz), a также Распоряжение по содержанию собак (Hundeverordnung), законодательно утверждена система приютов. В стране признана профессия "Защитник животных", а также действует специальная отрасль права - "Права животных" (Tierrechte). В этой области работают адвокаты, которые могут не только помочь в случае нарушения прав владельцев животных или в случаях издевательства над животными, но и помочь при приобретении животных.Государство защищает права животных на гуманное отношение к ним. Жестокое обращение провоцирует превращение собаки в бездомное животное, и действующее законодательство поощряет жалобы третьих лиц на безответственных хозяев. Закон о защите животных устанавливает штрафные санкции в случае нарушения правил обращения с животными. Так, например, за выброс животного на улицу (такая форма поведения приравнивается к издевательству) или его самовольное уничтожение налагается штраф 25000 Евро (если по каким-либо причинам нет возможности держать дома животное, то по действующему законодательству его следует отнести в приют)"...
Ми ж до Європи йдемо, чи не так? Може, спочатку наведемо порядок в своїх головах та сформуємо нове, європейське відношення до безпритульних тварин?
9
Masliuk | 28.10.2016 | 19:38
+ (0) -
Для gelladi
Моя "жорстокість і безлюдяність" пояснюється тим що я просто не люблю ні собак ні котів. Мені вони просто байдужі.
Вдома тримаю акваріум з рибками на 400 літрів, папугу і хом'ячка, а от коти чи собаки не викликають ніяких позитивних емоцій.
Я зовсім не проти того що Ви чи ще хтось піклуються про бродячих собак чи котів - піклуйтесь на здоров'я, але я категорично проти жоб за мій рахунок (за сплачені мною податки) створювались притулки для тварин чи тим більше щоб мене зобов'язували полюбити собаку...
Ну і просто інформація для роздумів:
якщо раптом у всій Україні раптом зникнуть всі собаки - нічого не зміниться, хіба що зменшиться кількість глистів у дітей (ні для кого не секрет, що собаки серуть скрізь, в тому числі і в дитячі пісочниці), а ось що буде, коли зникнуть всі горобці перевірили китайці в 1958 році (тоді від голоду померло понад 20 мільйонів людей).
Галина | 28.10.2016 | 21:08
+ (2) -
Ніхто не має нічого проти горобців чи інших птахів. Навпаки, кожен хоче жити і якщо ми можемо покращити бутття будь-якої тварини/пташини то чому б цього не зробити? "Все дети мира плачут на одном языке" вам знайомий такий вислів? І річ зараз йде про всіх нещасних, хто потребує нашої допомоги і не важливо людина це чи тварина. Я нариклад, намагаюся допомагати як людям, так і тваринам і не розділяю добро на : того люблю, тому допоможу, а той хай помирає собі! Глисти як були так і будуть навіть якщо і собаки зникнуть! А у пісочницях, та і взагалі кругом все частіше помічаються сміття, пляшки з- під алкоголю та шприци , а ви зло тільки у собаках бачите.  А на рахунок того, що зникнення усіх собак не призведе до жодних змін не згодна! Адже собака дана Богом на допомогу людині. Собака єдина тварина на землі , в якій відданість і любов до людей закладена генетично. Не один раз вже було доведено, що діти які зростають у родині, де є домашні тварини більш добрі, розумні та відповідальні ніж ті, що зростали без хатніх тварин.
В глобальному сенсі що станеться якщо зникнуть абсолютно всі собаки? 
Нікому буде шукати наркотики, вибухівку, зниклих людей і т. д. Так як тільки собакам доступний унікальний нюх, недоступний людині. 
Собаки-помічники- зникнуть поводирі для сліпих людей.
Злодійство і розтин будинків і квартир почастішає, так як для багатьох злодіїв стримуючий фактор не сигналізація, а саме собака в будинку. 
Самотні люди в петлю полізуть, самотні та хворі люди швидше помиратимуть, багато такі люди кажуть що собака подовжує їм життя (сама не раз чула) Багатьох тварин зараз використовують у центрах реабілітації дітей-інвалідів( невже ніколи не чули)
Стане більше гладких і ледачих людей, адже наявність собаки тримає людину в тонусі, з нею треба гуляти кожен день і піклуватися про неї. 
Думаю список можна продовжувати і продовжувати але на цьому, мабуть, закінчу. 
Бережіть УСІХ братів наших менших smile )
Masliuk | 28.10.2016 | 21:39
+ (-3) -
Я селянського роду, мої покійні дідусі і бабусі мешкали в селі і я там проводив багато часу. Можу розповісти про народні українські звичаї і традиції по відношенню до домашніх тварин. 
Так ось: доля собаки була - сидіти на прив'язі в будці на вулиці. Собаці був категорично заборонений вхід в будинок. Навіть щенят в будинок не пускали - бо вважалось що це нечиста тварина. З котами поводились трошки лояльніше, бо вважалось що кіт відчуває нечисть, але в будинок коту можна було заходити лише на новосілля, ну і звісно коту можна було скрізь ловити мишей де ті водились, крім житлових приміщень.
Прошу, не намагайтесь змусити мене полюбити собак і котів... і допомагати їм я не маю жодного бажання...
Про використання собак в оперативно-розшуковій роботі, на митниці, в рятувальних службах - це позитив, там вони приносять користь, в решті випадків - на любителя...
ваня | 29.10.2016 | 07:02
+ (2) -
11Masliuk | Вчора | 21:39 - это ты нечиста людина, если тебя ещё можно так назвать.
Masliuk | 29.10.2016 | 16:04
+ (0) -
ваня, подивись у себе між лопатками - там напевно вже ангельські крильця проростають.
Аля | 29.10.2016 | 11:15
+ (1) -
Masliuk,людина яка не любить тварин,не любить i людей.
Masliuk | 29.10.2016 | 16:03
+ (0) -
Аля, розкажіть як Ви любите змій (особливо отруйних), пацюків, кажанів - і я буду готовий з вами полемізувати про зв'язок між любов'ю до тварин і людей.
Аля | 29.10.2016 | 16:45
+ (0) -
Masliuk Ви б ще слона з бегемотом згадали))) Рiчь тут iде про котикiв з собачками. До речi,Ви не забули покормити папужку з хомячком??А то я переживаю,Ви ж не любите тварин:-)
Masliuk | 29.10.2016 | 18:36
+ (0) -
smile Аля, Ви не любите тварин!!! Це я заявляю відповідально. Ви гидуєте плазунами, гризунами і рукокрилими. Ви жодного разу не нагодували щура, не обігріли гадюку, не допомогли пораненому кажану. smile

Нема різниці між пацюком і котом, між кажаном і собакою - це просто тварини. Є різниця тільки в нашому відношенні до цих тварин. Я не ведусь на засилля коте і собакенів в інтернеті, вони у мене не викликають замилування.
P.S. За моїх тварин не переживайте - зараз папуга ходить з розумним виглядом по комп'ютерному столі перед монітором, хом'як копошиться у себе в клітці, рибки в акваріумі займаються своїми справами. Всі нагодовані. smile
Саша | 29.10.2016 | 23:06
+ (1) -
Да винні самі люди, заведуть собаку погралися, надоїла і вигнали, не несуть ніякої відповідальності. А з безпритульними самий дешевий спосіб вирішення проблеми це ВІДСТРІЛ!Грубо але само ефективно.
Саша | 29.10.2016 | 23:11
+ (0) -
От цікаво саме головне: фото собак висвітили, а тих покусаних скалічиних людей не показано?
galina | 30.10.2016 | 19:15
+ (0) -
Хмм цікава, ви, людина, а ви десь бачили фото тих "покусаних і скалічених людей" які так постраждали від безпритульних тварин? То може у вас і докази є, аргументи? Чи лише фантазію підключаєте? biggrin Собак для того і стерилізують щоб ЗМЕНШИТИ їхню популяцію. А от фото скалічених, вбитих людей, самими ж людьми мільярди! Вже мовчу за терористів, наркоманів, маніяків і т.д! То може підкажите як з такими нелюдями боротися? Може теж відстрілювати?
ваня | 30.10.2016 | 07:19
+ (0) -
11Masliuk | 28.10.2016 | 21:39 Я селянського роду - этим всё и сказано.
Masliuk | 30.10.2016 | 09:43
+ (0) -
Його світлість граф ваня шляхетного роду голос подав biggrin
Валерія | 30.10.2016 | 20:41
+ (1) -
Смешной Masliuk.. Собаки - на него достойного впечатления не производят, а пташки - да... )) А вы попробуйте в глаза им посмотреть! )
Зимой тварынки умирают преимущественно от голода. Особенно, когда землю заметает снегом. Всех жалко. Как они выживают??? Зима - это настоящее испытание для них.
И люди, и птицы, и собаки с кошками - это энергетика нашей страны. Не хорошо, когда она голодная и сдыхающая.
Я за птиц не так переживаю, когда морозы. Они самостоятельные. Привязываю несоленое сало. Каждый базар покупаю несколько банок семечек для моей кормушки и считаю, что я сделала, что смогла.
С собаками-кошками сложнее.
Они - тварынки человека. За редким исключением без людей не живут. Зависят очень от людского милосердия. Я думаю, что они берут на себя наше равнодушие и своей тяжелой жизнью искупают нас.
Ведь нет у Бога ничего просто так? Ведь они тоже твари Божьи! Разве не так?
Разве не по милости людей они становятся бездомными?
Нет за границей такого отношения к бездомным животным!
Может и живут они там достойнее, что в обществе всем не начхать друг на друга?
Огромное спасибо всем тем, кто стерилизует. Кто взял на себя ответственность за наш город. К сожалению, это не власти..
Это деньги. Время. Кормежка, уборка, уколы чужой собаке. Это свой, предоставленный дом для передержки в течении, как минимум, 2-х недель.
Спасибо, смелым и ответственным людям, избавляющим нас от зрелищ голодных, изможденных, зашуганных цуценят.
Исполком! Ау! Проснитесь, мэр и депутаты, с умным видом обещавшие помощь!
Natali | 30.10.2016 | 22:08
+ (0) -
Господа, не имеет значения селянського вы роду или голубых кровей, у вас крайне ограниченный кругозор, и неспособность видеть проблему в реальности. А реальность состоит в том, что собаки и кошки домашние животные и природа не заботится о них, так же как и о других домашних животных, окажись корова или лошадь на улице они погибнут. Единственный друг  домашних животных это человек. Дикие животные приспособлены к жизни без людей и если их популяции сокращаются, то это вина исключительно человека. В развитых странах есть приюты как для домашних так и для диких животных, но увы наша страна к таковым не относится, чтобы двигаться вперед надо научиться менять свое мировоззрение, а не оставаться в "каменном веке" где ко всему было потребительское отношение. И никто не заставляет вас любить и заботится о собаках и кошках. Речь идет о том, чтобы не уничтожать и не обижать обездоленных животных, и если есть ЖЕЛАНИЕ , то помочь, а если нет, то идите своей дорогой и не мешайте делать другим, что должно.
Masliuk | 31.10.2016 | 20:53
+ (1) -
Для Валерія і Natali

Милі дами, ви недооцінюєте природу і її здатність до пристосування.
Ось ви пишете, що без людей одомашнені види тварин просто вимруть - і прикро помиляєтесь. Є безліч прикладів коли покинуті людьми домашні тварини чудово пристосовувались до життя в дикій природі. Мустанги, віслюки, динго, коти, свині (разорбек), кури, собаки, корови - довели свою спроможність вижити і процвітати без людини. І це відбулося не тільки на далекому Американському, Австралійському чи Африканському континентах, але і в Європі - в покинутій Чорнобильській зоні є популяція здичавілих котів і собак.
Інша справа, що люди створили тепличні умови для бродячих одомашнених тварин. Вони не мають браку їжі, не мають природних ворогів і безконтрольно плодяться, розносячи всілякі хвороби серед людей. Теж саме можна сказати і про гризунів, які супроводжують людей, з тою лише різницею, що людство з гризунами веде непримеренну і нещадну боротьбу.
Валерія | 30.10.2016 | 22:51
+ (0) -
Masliuk-у о сельском отношении:

Мне довелось бывать за границей. 
Везде фотографирую собак. Прикиньте, не видела я ни одну собаку в наморднике. 
Спросила однажды у гида по Италии: "Где намордники???"
Спросила из любопытства, зная трепетное-желанное отношение своих соотечественников к намордникам.
Он ответил: "Вы знаете, я живу в Италии и много, где был. Намордники - большая редкость. А в итальянских селах не видел я ни одну собаку на привязи, хотя практически в каждом доме они есть.  У них другое отношение к собакам."
Круто?
В Европу хотите?
Тогда давайте учиться уважать не только себя, а и мир вокруг нас.
Masliuk | 31.10.2016 | 21:09
+ (0) -
А ще в Європі кожен хто вигулює собаку повинен мати при собі пакетик і совочок щоб прибирати собаче лайно, якщо собаку господар буде вигулювати на дитячому майданчику то отримає штраф в кількасот євро, якщо сусіди поскаржаться в поліцію на поведінку собаки, то поліція приїде і накладе штраф на господаря собаки... 

Ось інтервью французського собачника: 
"У мене 3-річний шотландець – вівчарка Лемон. Коли виходили з ним гуляти, біг до людей, обнюхував сусідів. Вони боялися його, бо пес величенький. Написали кілька скарг у поліцію. Почав виводити Лемона тільки в наморднику. У рік став вити у квартирі, коли нікого не було вдома. Десь за півроку при знайомстві узяв звичку класти лапи на плечі й намагався облизати обличчя. Я ж кожному не поясню, що він добрий і просто хоче погратися. У поліцію надійшло ще кілька скарг. В одній сусідка написала, що Лемон намагався перекусити їй сонну артерію. Тепер виводжу його тільки о третій ночі, коли нікого надворі немає. Ще раз ходить удома на пелюшку", -  економіст з Парижу Шарль Аррі.
GenkaUA | 31.10.2016 | 19:24
+ (-1) -
Хоч в одному я Маслюка підтримую
Masliuk | 31.10.2016 | 20:55
+ (0) -
егор | 01.11.2016 | 08:01
+ (0) -
маслюк или как там тебя , ехал бы ты назад в село и кормил бы там птичек, и не забудь инет выкл., а то задолбал ты уже типа своей "умной" писаниной и  "любовью" до животных.
ваня | 01.11.2016 | 09:59
+ (0) -
16Аля | 29.10.2016 | 16:45 - просто этот так сказать любитель животных выбрал бюджетный вариант, с которыми меньше мороки и расходов.
Аля | 01.11.2016 | 18:43
+ (0) -
ваня Да,да,экономия должна быть экономной smile )
Валерія | 03.11.2016 | 07:58
+ (0) -
Masliuk-у не об Африканских континентах:
Вам не доводилось видеть в Кузнецовске и окрестностях подыхающих от голода собак? 
Шатающихся от измождения собак под теплотрассами, или полу-живых кошент, заметенных снегом?
Вы - счастливый человек, скажу я вам.
У меня даже есть фото будки, где можно взять пакетик для какашек от твоей собаки.
Была в гостях в Лондоне.
40 фунтов штрафа (умножьте на 35 по тем временам!) , если не подберешь. Дело правильное. Особенно для асфальтированного города.
А не помните, показывали наших в новостях про женщину Лолу, работающую в лондонском банке, которая проходя по улице мимо кошки, взяла и бросила ее в мусорный бак?
Кошка отсидела там меньше суток. На горе Лолы ее поступок засекла какая-то уличная камера. Пол-страны выразило Лоле свое презрение. Под ее домом дежурили корреспонденты телеканалов. Даже песню написали в ее честь. Не хвалебную ))
Еще раз повторюсь. Чтобы жить так, как на западе, нужно мозги свои менять.

А в Лондоне во 2-ой зоне метро (1-ая - Бирмингемский дворец) лисы бегают по улицам, живут они в местных парках. Я в 5 утра выглянула в окно (там разница по-времени -2) и не могу понять: что за порода у собаки, которая подбежала. Потом догадалась - лиса! А когда спросила, мне ответили: лисы везде. Нравится им лондонские парки. 
И белки везде. И люди. И собаки с кошками сытые.Так и живут.
Валерія | 03.11.2016 | 08:03
+ (0) -
Бирмингемский дворец прошу читать как Букингемский дворец - исправила программа орфографии.
ваня | 04.11.2016 | 09:29
+ (0) -
Валерія | Вчора | 07:58 - Зачем этому "любителю" животных ужасы реальной жизни, когда можно сидеть за компом , рядом ходит попугай что то тарахтит, что то грызёт хомяк и рыбки пердят в аквариуме. все в тепле и довольны, А с бездомными уличными это же не выгодно, это же столько нервов, времени и средств надо потратить. Не то что прийти и сыпануть горсточку еды и сесть умничать у компа, когда другие ходят и спасают , и сало тоже привязывают синичкам, и не трандят о своих заслугах перед птичками.
galina | 08.11.2016 | 17:02
+ (0) -
Мне жалко тех, кто нас не понимает, 
Кто в спину шепчет: «Тварей развели!» 
И радостно ладони потирает, 
Узнав о смерти маленькой души. 
Кто палкой тычет бедную собаку, 
Бредущую по улице одну. 
И кто готов бросаться сразу в драку, 
Собачника увидев за версту. 
Где им понять, как сердце замирает, 
Как на душе становиться тепло, 
Когда твой верный пёс тебя встречает, 
Хозяина увидев сквозь окно! 
Скулит от счастья, лапы поджимает, 
Прохладным носом тычется в пальто, 
И полной грудью запах твой вдыхает 
Скажите, кто вернее будет, кто? 
Они, наверное, даны нам свыше, 
Лохматые вместилища любви. 
Друг друга мы порой, увы, не слышим, 
Нас лучше, чище делают они! 
Старушка тихая выходит из парадной, 
В руках несёт завязанный кулёк, 
Ей легче на душе, когда поесть с отрадой 
Бежит к подъезду брошенный щенок. 
А есть такие, кто ещё подсыпет 
К котлетам яду щедрою рукой, 
И горя человеческого выпить 
Торопится за пёсий упокой! 
Не дай нам, бог, с такими повстречаться, 
Не дай нам, бог, с такими встать в ряды, 
Не дай им, бог, хорошими казаться, 
Собаку от таких убереги!
ваня | 08.11.2016 | 17:30
+ (0) -
что бы их детей наказала  жизнь за их моральное  уродство
Masliuk | 13.11.2016 | 14:12
+ (-1) -
Мушу констатувати: ваня - ти моральний урод.
Ти  бажаєш зла дітям ... у мене просто немає слів (крім нецезензурних)...
ваня | 13.11.2016 | 15:26
+ (0) -
38Masliuk | Сьогодні | 14:12 - не тебе было адресовано , но наверно тебе видней если принимаешь на свой адрес. И из детей не вырастают нормальные, если родичи моральные уроды. И как ты заметил с тобой уже и общаться тут ни кто не хочет, а ты всё суёшь сюда свой нос.
Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту info@34400.net з конкретними зауваженнями і коментарі будуть видалені.
Ім'я *:
Email:
Код *:

ТОЧКА ЗОРУ

Вараш чи Кузнецовськ? (2015)

Всього відповіли: 10355
Як вирішити проблему безпритульних тварин в місті?

Всього відповіли: 7249

Останні новини

 
200

34400.net © 2011-2016

Кузнецовськ - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів