34400.net
Кузнецовськ/Вараш - Новини без цензури
ГОЛОВНА // Події // Рішення про референдум не прийнято

Рішення про референдум не прийнято

22.12.2016

45

2058

Питання про проведення в місті консультативного референдуму щодо визначення думки мешканців з приводу нової назви міста виявилося чи не найобговорюванішим 20 грудня, під час проведення ІІ пленарного засідання 12 сесії Кузнецовської міської ради - інформує сайт міської ради.

 

Ініціатор зміни назви міста з Кузнецовська саме на Вараш депутат Степан Жданюк під час бурхливого обговорення даного питання сказав: «Я думав, чому ось так люди впираються з цим питанням і я зрозумів – контрольний центр їм дав вказівку зробити оцю річ. Це іменно сепаратистські дії і вчинки. І тому кожен з тих, хто буде голосувати за оці незаконні рішення, підтримає сепаратизм в Україні». Наостанок народний обранець назвав тих, хто прийде на консультативний референдум, аби висловити свою думку, сепаратистами і законсервованими агентами та доповнив свій виступ погрозою: «Нічого у вас не складеться, якщо буде опитування, ми вас прийдем погромим».

 

Фото та відео kuznetsovsk-rada.gov.ua

 

Після тривалого обговорення та подальшого голосування виявилося, що лише 10 з 33 присутніх на сесії народних обранців проголосували «за» те, щоб дати можливість громаді міста висловити свою думку з приводу нової назви міста на консультативному референдумі: міський голова Сергій Анощенко, секретар ради Ірина Шумра та депутати Сергій Шарапов, Наталія Лаврук, Тетяна Анощенко, Тетяна Дєнісова, Руслан Павлусь, Олександр Стояновський, Олександр Чех і Олена Чумак.

 

«Проти» проголосували 3 депутати: Микола Ковбасюк, Наталія Петрович та Ігор Куц. 4 народні обранці «утримались» від голосування за дане питання: Анатолій Кречик, Євгеній Павлишин, Людмила Верешко та Тетяна Самойлова.

 

16 депутатів «не голосували» зовсім: Павло Пан, Дмитро Ющук, Катерина Конопелько, Сергій Денега, Людмила Семенюк, Ніна Хвалько, Володимир Шаблій, Анатолій Рожко, Сергій Присяжнюк, Оксана Назарчук, Олександр Мензул, Анатолій Кніовець, Руслан Зінчук, Ксенія Будь, Наталія Бірук та Степан Жданюк.

 

Як це було, дивіться у відео:

 

Всього коментарів: 45
1
Нда | 22.12.2016 | 18:53
+ (0) -
Шкода,що автор дарма стільки часу витратила сидячи кілька годин на сесії і так і не
розібралась в суті питання. Таку абсолютно далеку від реальності "статтю" наваяти можна було не виїжджаючи і з Володимирця.


Шедевр з "Володимирецького вісника":

Місто-супутник АЕС живе собі з подвійною назвою вже добрих пів-року. Постійно бачиш на автобусах то «Кузнецовськ», то «Вараш». Заїжджаєш до Вараша – а катаєшся по місту Кузнецовську. Мимоволі співаєш подумки «Я уехал в Петербург, а приехал в Ленинград».

Але то пісня, а тут – суворі реалії місцевого виконання закону про декомунізацію, про перипетії яких у Кузнецовську-Вараші уже навіть російське інтернет-видання «lenta.ru» часто згадує, вибудовуючи свою ідеологічну картинку. І хто знає, можливо, зовсім невипадково тут згадується цей російський хіт…
Хтось скаже, що районній газеті з Володимирця варто і писати про новини у Володимирці, а не лізти зі своїми «селянськими» порадами у місто атомників.
Але ми, журналісти «Володимирецького вісника», уже давно працюємо у форматі регіональних новин і не можемо стояти осторонь подій у наших сусідів. Адже там живуть наші родичі, друзі; наші інфраструктури настільки тісно пов’язані і переплетені, що місто атомників уже давно не сприймається як чужорідний мегаполіс серед диких прерій глухого Полісся. Тим паче не можна своїми бажаннями підміняти цілі закони держави і проводити неконституційні референдуми (як це сталося в Криму, у Донецьку і в Луганську), які ніким і ніде не будуть визнані.
Актуально це і для нашого бурштинового краю (уже маємо історію із розповсюдженням закликів про створення так званої Поліської народної республіки, автора листівок якої затримала недавно СБУ), адже на прикладі Кузнецовська-Вараша вже навіть у Росії поговорюють про містечковий сепаратизм, яким треба заразити всю Україну.
Тому ця стаття присвячена здоровому глузду і пошукам законних методів вивчення громадської думки та конституційним змінам в Україні і в Кузнецовську-Вараші зокрема.

20 ГРУДНЯ відбулася сесія Кузнецовської міськради, на порядок денний якої зокрема було винесено питання міського консультативного референдуму, про створення комісії з вивчення й узагальнення результатів опитування перейменування міста Кузнецовська.
По цьому питанню доповідала секретар міськради, автор проекту Ірина Шумра. На жаль, вона на питання присутніх «що таке консультативний референдум» не змогла відповісти, керуючись лише аргументом «я секретар, а не юрист». На питання, якими законами вона керувалась при розробці даного проекту і чи знає, що місцеві референдуми не дозволені законом України (бо ж нема відповідного закону), вона знову ж таки відповіла, що подібні питання хай задають юридичному відділу міськради. А вона не має відповідати на такі каверзні питання, вона автор (після цієї фрази склалось враження, що над головою виступаючої мав з’явитись німб, бо ж вона автор).
Виходячи з позиції І. Шумри, можна зробити висновок, що при створенні будь-якого проекту, який подаватиметься на розгляд депутатів міськради, не обов’язково керуватись нормами законів України, не обов’язково розуміти, про що йде мова, не обов’язково розуміти терміни, якими оперуєш, головне – бути автором. А при цьому що саме ти говориш – вже не суть важливо (до слова, про компетентність секретаря міськради як автора проекту (точно автора?) можна було судити вже після її відповіді на питання «що таке консультативний референдум»: вона відповіла: «ну, консультативний, від слова «консультація…». Щоб ви розуміли, це було єдине пояснення терміну).
Далі було цікавіше. В автора проекту запитали, яким чином проводитиметься запланований незаконний референдум. Хто, коли, у якому вигляді друкуватиме бюлетені для голосування, а найголовніше – за якого відсотка відвідуваності референдуму він буде вважатись проведеним, здійсненим. Від І. Шумри прозвучала феноменальна фраза: вся громада міста має проголосувати, абсолютно вся.
Напевно, автор проекту живе в якомусь утопічному Кузнецовську (утопічному у всіх смислах – бо місту вже Верховна Рада присвоїла нову назву і Кузнецовськ існує хіба що десь в паралельному всесвіті, де на референдум і вибори беззаперечно приходить 100 відсотків респондентів). Бо якщо чекати стовідсоткову відвідуваність, то… То навіть невідомо, що буде.
2
Нда | 22.12.2016 | 18:53
+ (0) -
На жаль, плачевно виглядає в уяві автора проекту і мисля (вибачте, по-іншому ніяк) про те, як саме буде визначено, за яку назву міста голосувати. Прозвучала ідея надрукувати прикріплений до газети «Вітрина міста» бюлетень, де кожен бажаючий матиме змогу написати свій варіант назви міста і кинути той бюлетень в поштову скриньку міськради (а далі комісія відбере на референдум три найпопулярніші варіанти назви міста).
От тільки автор проекту не додумався до того, що такий повністю неконтрольований варіант обрання назви міста може бути і повністю сфальшований. Чого не можна скупити кільканадцять зразків газети та від однієї людини кинути в поштову скриньку кільканадцять одних і тих самих пропонованих назв? І якщо до цього додумається якийсь дотепник, який вирішить поглузувати з усіх, то запросто в бюлетені на референдумі серед варіантів назв буде якийсь Чортоплюйськ чи Крижопіль-2.
Увесь час витягував і прикривав І. Шумру міський голова Сергій Анощенко. До слова, під час обговорення голова міськради як обранець народу, як ймовірний взірець у всіх смислах, дозволяв собі поведінку, недостойну своєї посади, час від часу обзивав деяких з присутніх, грубив і періодично висміював когось з тих, хто елементарно хотів зрозуміти, що ж таке «консультативний референдум» і за яких умов він відбудеться.
На жаль, чіткої адекватної і такої, яка не суперечить закону, відповіді присутні не почули. Єдиний аргумент, яким керувались автор проекту і міський голова, – це: «А перейменовували у Вараш законно? Чого не спитали думки населення?» Мовляв, іншим можна переступати закон, а нам – ні?
Хоча в даному випадку Верховна Рада України чекала до останнього рішення кузнецовців з пропозиціями про перейменування – і, не дочекавшись, скористалася рекомендаціями Національного інституту історичної пам’яті та присвоїла місту назву села, на місці якого і постав Кузнецовськ. Варто зазначити, що столичні науковці не надто переймалися топонімікою, семантикою та краєзнавчими розвідками. Міський журналіст Петро Комнацький неодноразово піднімав цю тему на сторінках нашої газети (позаяк у місті атомників свого інформаційного видання нема) і вказував, що треба звернутися до Національного інституту історичної пам’яті з проханням роз’яснити міській громаді, чому знехтувана можливість дати Кузнецовську, наприклад, українську назву Полонне, а вибрали іноземну назву Вараш (що в перекладі з угорської означає фортеця, городище, тобто місто). Вважаючи, що таке перейменування – це «відновлення історичної назви Вараш населеному пункту Кузнецовськ», науковці «забувають» про те, що Вараш ніколи й ніким не перейменовувався на Кузнецовськ. А Кузнецовськ ніколи не називався Варашем, щоб можна було відновлювати його історичну назву.
Чомусь тодішній в.о. голови міськради Ігор Куц зовсім не переймався думкою населення стосовно перейменування Кузнецовська, завівши дебати на сесіях міськради в тупик у той період часу, коли це потрібно було зробити – до березня 2016 року, коли можна було і потрібно було дізнатись думку населення і ще був час, аби влагодити це питання.
У влади і колишньої, і нинішньої була маса можливостей у встановлений час провести чи громадські слухання, чи опитування і голосування стосовно вибору назви міста. Проте оскільки це питання напередодні виборів було нерейтинговим (бо левова частка містян не стільки за «Кузнецовськ», скільки проти «Вараша»), жоден з кандидатів його не вніс до своєї програми. В результаті маємо те, що маємо. Голова міськради ж, у свою чергу, керується незареєстрованим (читати: нечинним) Статутом міста, де прописані пункти про референдум, які не відповідають законодавству, тому юстиція іх просто не зареєструє. Рішення стосовно референдуму і його організації не було прийняте на сесії, тому, скоріше за все, це питання вже буде закритим.
Кожен бажаючий може передивитися відеозапис сесії на сайті міськради, тому за оціночні судження звинуватити журналіста в упередженості до міської влади, прихильників або противників перейменування не варто; ми можемо наперед вибачитися хіба за якісь дрібні неточності або несуттєві деталі.
Нині ж усі прихильники референдуму вдало собі на руку маніпулюють почуттями громади, волаючи на всіх майданах, що «треба враховувати думку людей». Але чомусь теж роблять це не тоді, коли все можна було робити законно, а тоді, коли це вигідно. Тобто на ідеологічному ґрунті вноситься дисбаланс у роботу міської ради і замість займатися поточними проблемами і нагальнішими питаннями, політики усіх мастей займаються популізмом (в теорії інформаційних війн цей спосіб називається методом «перенесення мішені»).
3
Нда | 22.12.2016 | 18:53
+ (0) -
Чомусь і міський голова не дуже переймається тим, що порушує законодавство України про проведення референдуму, підбурюючи і самих містян порушити той закон, апелюючи до пунктів Статуту міста, який ще навіть і не затверджений.
Автор проекту настільки далека від правового поля, термінами якого вона користується у вільній трактовці при розробці проекту (але вона й не має на них розумітись, вона секретар, а не юрист), що для більшості створила картину про себе «Я не хочу нічого. Я хочу нову сумочку і плаття». А вся балаканина навколо ганебного скандалу з референдумом не призвела ні до чого: рішення про питання міського консультативного референдуму, про створення комісії з вивчення й узагальнення результатів опитування прийняте не було.
На жаль, особисто мені так і не стало зрозуміло, кому потрібен цей шкандаль і чого містяни мають зі свого гаманця оплачувати референдум, який не просто є незаконним, а й трохи попахує сепаратизмом. Так, багато мешканців міста-атомника виступають проти назви «Вараш». Та єдиний їхній аргумент звучить дуже коротко і лаконічно: «Бо не Вараш». Складається враження, що вони чули дзвін, та не знають, звідки він. Вони не хочуть нав‘язану назву, але вони не знають, чому вони її не хочуть. Бо цю причину їм ніхто не озвучив, а як придумати самим – не додумались.
Ну, не така це й проста справа – придумати вдалу і прийнятну для всіх назву цілому місту. Але ж для цього є відповідні установи, які займаються соціологічними дослідженнями. Чому б не замовити за кошти міського бюджету соціологічне дослідження/опитування (це ж не сотні тисяч гривень, і через систему «Прозорро» тендер оголошувати не треба), створити робочу групу, в яку включити представників міської ради, політичних противників перейменування і його прихильників, а також представників громади і громадських організацій? По результатах можна сформувати питання звернення до Верховної Ради України про перейменування міста з новою назвою на основі соціологічних досліджень і поставити його на повістку денну сесії міської ради. Процес довгий у часі, але принаймні на 100% законний. Можливо, й є інші варіанти (наприклад, громадські слухання, громадські обговорення, анкетування чи опитування), головне, щоб усі способи не порушували Конституції та законів України.
Але при цьому стало зрозуміло: питання з референдумом було зовсім не опрацьоване, поверхневе, без правової оцінки, послідовності і розсудливості. Та це все меркне у порівнянні з тим фактом, що питання місцевого референдуму як такого, є незаконним і кожен, хто візьме у ньому участь, вважатиметься таким, що порушує закон. Загалом, сам референдумний казус нагадує оперу «мильний пузир», і за таку іграшку з далекими правовими наслідками в разі чого платитимуть містяни – платники податків. Питання лише в тому, кому і для чого вигідна ця не дуже спланована і не дуже гарно зіграна опера.
4
Розумна думка від Дмитра Бенька | 22.12.2016 | 18:54
+ (1) -
Накипіло.

Перечитав різні статті про ситуацію в місті Кузнецовськ_Вараш з перейменуванням та референдумом.

Вибачте за відсутність дипломатії та толерантності, зовсім інша ситуація.

Всі ми знаємо що наше місто готується до референдуму про перейменування міста, багато різних думок прочитав з цього, кожен висловлюється по своєму, але по суті всі самі собі і копають яму.
Пам'ятаєте закон про декомунізацію? Так, більше року тому наше місто підпало під цей закон, процедура була проста і всім зрозуміла.

Якщо коротко то це приблизно так:
1.Створюється робоча група по питанню перейменування.
2. Ця ж група проводить громадські слухання.
3. Люди пропонують нову назву міста, та й обирають її.
4. Міська рада виносить обраний варіант до ВР, за який і голосують депутати.
Ну якось так і мало бути в нас.

Так от, як це все вийшло, розповісти?) Для всіх журналістів з інших міст та ЗМІ, які доносять до людей інформацію з слів того ж Жданюка.

Так от Союз "зроби гамно і хай так буде" зібрався, іншими словами зібралась робоча група по перейменуванню. Складалась начебто з 20 чоловік, які і мали з сторони влади організувати громадські слухання і запропонувати ВР від громади міста варіант який оберуть ЛЮДИ!
Створювалась ця група з таких самих як Стьопа, депутати там, вся еліта ВарОвська, і всі ,так сказать, "незавісемі політологі". Зустрілись обсудили, прийшли до вивода приблизно як з Євроінтеграцією в листопаді 2013, коли Янукович обіцяв, обіцяв, но в ітогах переговоров шось пішло не так.

Так от, ця група, не запитавши ні в кого, решила собі шо вони так і так закінчують роботу через пару місяців, відповідальність за це вони нести не будуть, і решили шо варіант спригнуть і відновити так сказать "історичну назву" найпростіший і в принцепі всім інтересний, хай так і буде. ВР ждала від нас варіант назви, ждала, і в ітоге знову ж таки зробила по своєму, тому, що Вараш ніби історична назва.

Друзі, це була просто бездіяльність, і дії цієї "кампанії" зараз розкопує все місто. Люди, цей дядя, статті якого так активно розповсюджують всім відомий "незалежний ресурс" ESFIL, який я навіть поважав, до цього часу - просто мудак, якого треба гнать в своє рідне, історичне село, з якого він і приїхав.

І так, потихеньку ми прийшли до істини.
Поясню для всіх.

Вараш, це не сторична назва міста Кузнецовськ, місто створювалось в стороні від Вараша, як ми знаємо перші будинки типу м-н Будівельників 1,2,3,4, ну геть не будувались на місті села, і з часом, місто Кузнецовськ просто поглинуло це ж село Вараш, те саме, що Київ Ірпінем назвати, поглинуло ж, так само, хіба ні?

Та не в тому то і проблема, поки цей "слуга народу" Степан розповідає рівненським журналістам про патріотизм, сам і залишається в очах людей справжнім гімном, яке прямо, без соромлення, на камеру журналістам весною розповідало про свою байдужість на жителів міста, зраде, нє?
Мені здається, чи патріотизм повинен проявлятися не в перейменуванні міста, патріотизм має проявлятися в відношенні до своїх обранців. Тебе обрали депутатом, тобі дали можливість будувати місто, тобі повірили, а ти в цей час просто користуєшся довірою?Я не підтримую владу, я не підтримую діяльність депутатів, я маю своє бачення.

Я хочу жити в країні де я обиратиму де мені жити, і коли потрібно перейменувати місто, до мене шляхом голосування, але підійдуть і запитають мою думку, де я хочу жити, хіба не так?

Друзі, запам'ятайте раз і назавжди вже,РОБОЧА ГРУПА З ПЕРЕЙМЕНУВАННЯ МІСТА НЕ ВИСТУПАЄ ЗА ПОВЕРНЕННЯ НАЗВИ НА ЧЕСТЬ РАДЯНСЬКОГО РОЗВІДНИКА КУЗНЕЦОВА, ВОНИ ВИСТУПАЮТЬ ЗА МОЖЛИВІСТЬ ОБИРАТИ САМОСТІЙНО СОБІ НАЗВУ!!І ПРО КУЗНЕЦОВСЬК ВЖЕ НІХТО НАВІТЬ НЕ ГОВОРИТЬ!Референдум провести не можливо, тому 29 січня буде проведений консультативний референдум, на якому офіційно люди просто висловлять свою думку, в якому місті вони хочуть жити.Схаменіться, подивість на ситуацію об'єктивно, в нас зараз проходить своя маленька революція гідності - залишитись з старими розуміннями, чи дійсно почати відповідати за майбутне держави самостійно. І поки в нашій міській раді сидять такі як Степан,ми до тих пір і будемо так жити, а хто винен? Самі і винні.

P.S
Знаєте, краще жити в місті на честь радянського розвідника, ніж з тим бидлом, що сидить там, в міській раді. На майдані люди стояли за свободу, свободу слова, свободу вибору, а ви зараз всім містом про це забули, втратили гідність, втратили повагу до себе, про людей які на майдані гинули за вас згадайте..
5
Василь | 22.12.2016 | 23:39
+ (3) -
Жданюку пора в дурку
6
kovalets | 23.12.2016 | 01:18
+ (1) -
В цивилизованных странах депутаты довольны, тогда, когда им удается услышать и исполнить желание своих избирателей... А у нас большинство депутатов довольны, тому, что не дали возможности высказать свое мнение жителям города... Позор таким депутатам!
7
Андрей | 23.12.2016 | 01:46
+ (2) -
Жданюк відбитий на голову
8
ЗЛИЙ | 23.12.2016 | 02:40
+ (-1) -
Все нормально... рехверендум провалився   Очконули наші "борці", Катя Конопелько навіть з зали вийшла, коли голосування було... Типу " ой,а я по пєчєнькі бігала...а шо тут проісходіт...вай вай...апять апаздала.." Короче відмазувались, хто як міг... Паслідовний Рожко теж чогось утримався... Так що шановні "борці за права Кузнєцова" у вас зрада!!!
9
kovalets | 23.12.2016 | 08:23
+ (2) -
В этом году наши депутаты сдавали перед избирателями три экзамена (по результатам голосования):
- в апреле: "Дать или не дать жителям города право высказать свое мнение."
- в ноябре: " Принять или не принять Статут города, который даст право жителям высказываться по наиболее важным вопросам города."
- в декабре: "Дать или не дать высказаться жителям города на консультативном референдуме."
И многие так называемые "народные депутаты" экзамен не сдали...
Всю свою компанию варашисты построили на лжи, запугивании, подтасовке фактов, подключив продажную желтую прессу и это для сельских жителей нормально, но жители нашего города по уровню интеллекта гораздо выше, чем они представляют и теперь все знают истинные лица "вожаков" и участников их "стай". Знают депутатов боящихся высказать свое мнение, знают депутатов-марионеток не имеющих своего мнения, знают депутатов которых удалось запугать или купить, знают депутатов, которые создают видимость бурной деятельности (особенно на своих страницах), знают депутатов, которые ради того чтобы их заметили даже готовы надеть клоунский наряд...
Я уверен что выводы избирателями по поводу антинародных депутатов и их партий будут сделаны правильные...
Йосип | 23.12.2016 | 12:29
+ (2) -
В топку депутатов.Ще й на роботу ходять сутки через трое.
TRAXTARARAX | 23.12.2016 | 17:12
+ (0) -
Молодца Серёга!!! Всё в точку!!!
рома | 23.12.2016 | 17:27
+ (0) -
он "жданюк" наверно смотрит только рекламу про водку, что это его сила, воля , и тд и тп
Сява | 23.12.2016 | 17:39
+ (1) -
Голосував за жданюка на виборах мера...а зараз щиро шкодую,думав що воно патріот,а бачу шо чмошнік вусатий...вигнати його звідси разом з його варашем подалі,і в пику його,в пику оту червону
Иванродстванепомнящий | 23.12.2016 | 20:03
+ (0) -
Дело ведь не в сепаратизме. А в геноциде украинского народа. Все ведущие политики в Украине уже об этом говорят в своих интервью. Раньше вся Украина думала что ЗападУкраины это Родина свободных и здравых людей.
Как до вас достучаться люди? Неужели так всё плохо.
Это предательство своего народа. Как легко оказывается нас всех ставят раком с помощью самих жа иуд из народа.
Века уже идет эта война но гойское племя всё ни как не хочет умнеть и сплочаться.
Lavr | 23.12.2016 | 20:25
+ (-1) -
Для  господина Kovalets:
Своїм дописом  від 08.23 ви повністю розкрились як неприкритий ненависник місцевого населення  ("варашистів"), вважаючи їх неповноцінними, цитата: ("...подключив продажную желтую прессу и это для сельских жителей нормально, но жители нашего города по уровню интеллекта гораздо выше, чем они...") , а себе, мабуть, "вищою расою", яка тут повинна  вчити жити нерозумних "мєстних". Це ми недавно чули від московських вчених мужів Александрова (про Україну) та Решетнікова про Білорусь, які  зондують точку зору Путіна та  його  команди. Ви це робите на "мєстах".
 Захоплююсь мужністю п. Жданюка та його прихильників, які відстоюють нову назву міста.
Vakula | 23.12.2016 | 20:30
+ (0) -
Сумніваюся що є якийсь центр. Часто їжджу в Росію на заробітки, там російські як етнос вже ні чого не вирішують. У волелюбність і патріотизм напевно пора з поляків чехів словаків та угорців брати приклад.
Vakula | 23.12.2016 | 20:43
+ (0) -
Ось вам по посиланню доказ що поляк вже приїхав в Росію підтримати росіян як етнос. Як ми бачимо росіяни бояться рот розкрити а поляк проявив себе і чітко дає зрозуміти ситуацію користуючись тим що його не чіпатимуть, як громадянина іноземної держави. Російському ж не довго б залишилося після таких заяв.

https://youtu.be/FRpk0vFnRYU
Дима | 23.12.2016 | 21:08
+ (0) -
Вся суть ваших проблем раскрыта в книге: КРЫСОЛЮДИ
Она так и называется.
Пока вы не поймёте что происходит не соберёте все знания и мудрость вас будут грабить и уничтожать.
Как мы видим на поверхности нет знаний а дают информацию из зомбоящика. С нами играют мало того что по своим правилам так ещё и профессиональные шуллера.
Они заняты самым прибыльным бизнесом пока вы ходите на работу.
Самых смышлённых быстро вычленяют из общества что бы всё стадо им не перепортили.
Дима | 23.12.2016 | 21:26
+ (0) -
Вот ссылка вконтакте, вверху страницы на ленте размещена подборка книг: https://m.vk.com/anzorosipov

Это не кризис и не воришки упёрли денег. Это ваш конец наступит если не поумнеете.
Прочитавший книгу Крысолюди | 24.12.2016 | 17:04
+ (0) -
Два корумпированых бывших чиновника вцепились зубами в депутатство не смотря на свой позор и пугают людей статьями.
На них наверное у компетентных органов столько всего что они на всё пойдут.
Они ни чего больше делать не умеют как делить и прихватизировать. Про события прошлого знать не хотят даже.
Спасибо парням и девушкам которые им противостоят.
Главное люди понимают что происходит на самом деле.
Наверняка депутатам угрожают. Хотя это видно и так на видео.
Mavka | 24.12.2016 | 17:53
+ (0) -
Я б хотіла додати що нам пишуть правила шулера а їх представники на місцях будучи в частці вимагають їх виконання спираючись у своїй риториці на телеканали олегархов.
Тим часом приватбанк розкрадений і справа вже доходить до продажу землі після чого українці стануть гостями на цій території. Побійтеся Бога покидьки!
ВАРАШКІВЕЦЬ @ ВАРАШАНИН | 25.12.2016 | 08:41
+ (0) -
Я ВЖЕ ЗВИК  ДО НАЗВИ"ВАРАШ"...........І ВСІ ЗВИКНУТЬ.......ХОЧА СПОЧАТКУ І БУВ ПРОТИ...........
Парашанин @ Парашкiвець @ Парашок | 25.12.2016 | 09:59
+ (1) -
Ты не к названию привык а стоять на коленях и когда в твой карман нагло залазят.
Dojna | 25.12.2016 | 10:14
+ (0) -
В сети ролик есть: там свинёнок лежит на бочку под одеялком и так ему комфортно там и короче он мордой от туда тянется за печеньками смачно при этом хрумает=))
Но жить свиньей ему не запрещают. Когда оно выростет то всё равно загонят в хлев и откормив используют по назначению. Это вопрос времени.
Прочитавший книгу Крысолюди | 25.12.2016 | 12:33
+ (0) -
Пора уже подумать о вечном и называть вещи своими именами)
Zion | 26.12.2016 | 04:14
+ (0) -
Когда у народа нет своего плана, он становится частью плана другого народа.
kovalets | 26.12.2016 | 07:49
+ (0) -
Специально для Lavrа. Для того, чтобы делать выводы – нужно какминимум подумать…Основной признак варвара – считать, что он «пуп земли» и отстаиватьтолько свое мнение. Признак цивилизованного человека - уметь слушать мнение
других…
Варашисты – это те, кто отстаивает свое мнение фашистскимиили коммунистическими методами (погромы, запугивание, подтасовка фактов,
нарушение  законов и т.д.), т.е групка
антинародных депутатов. Они так уверены, что название Вараш поддержат всего
несколько сотен жителей, что побоялись консультативного референдума… Варашисты
никогда не будут слушать мнение избирателей, им не понять что такое компромисс,
и как можно голосовать за интересную идею, предложенную  другими...
P.S. Учитывая, что многие  партиипротолкнули в городские депутаты только марионеток для голосования,
которые  способны действовать только под
диктовку вожаков и вместо того, чтобы выражать мнение избирателей  - выполняют волю своих хозяев (которые им
диктуют в каких случаях они должны  не
голосовать, а в каких голосовать «против» или «за»), к сожалению, «бардак» в
городе будет продолжаться (до следующих выборов).
Вау-Димчик | 26.12.2016 | 11:23
+ (0) -
Не, ну я понимаю что под крышей имени Советского киллера плохая карма жить. Киллер для вас не авторитет. Ок.
Надо дать что то такое колоритное что бы не стыдно было написать на конверте, визитке, рекламу на транспорте.. там, шоб хоть гордо было... Как говорят: "Как корабль назовёш, так он и поплывёт"
Злопыхатели что б не зачморили хоть пацана в армии или сеператистски настроенные родичи))))
Приезжаю я в селуху, и че?
За чаркой о политике, звездах, девках, ну и спросят меня как там варашане поживают?
Варашане нынче скажу, ок поживают и на на них название не влияет.
Ну а меня спросят откуда это название...
Шо я им скажу?
Шо была селуха здесь Вараш называлась, пришли советы и давай готыть их, место дуже понравилось... давай строить валять хаты... Малолетки давай лазить им по городах и воровать яблука, из хаток выбегали бабки с палкамы и махалы нам вслед.
Нуу и меня спросят, и что ты мол не помниш ни че больше?
Не, скажу... не помню.
И че это значит, слово Вараш? - спросят.
Ни кто не знает скажу, город такой древний что уже и не помнят люди...
Местный историк скажу нарыл где то что чуть ли не викинги пробегали мимо ну и захватив его назвали от слова Вар - варвары и добавили Наш... Получилось Вараш... без Н. Что б удобнее местным было себя называть потом.
А спросят документальные подтверждения?
А я им отвечу а вы сначала мне дело Кузнецова рассекретьте, тогда я вам предьявлю папирус викингов.
Дальше спросят как сознательные граждане так лохануться могли что не воспользовались случаем название поменять, такой хорошей возможностью пренебрегли?
А я им отвечу что всем п...ю было всё что в городе происходит и какой то трус подмахнул по быстрому документы пока народ телек смотрел.
Все ходили на работу, бухали, занимались своими личными делами.
Если будет зарплата им то ни кто внимания не обратит на то как страны не станет.
Допилят лес, домоют янтарь и разбегутся кто куда.
Вот такая память о тех бабушках и дедушках что сберегли нам лес и природу, страну построили.
О лисовых хлопцях и партизанах что за идею гибли в местных лесах.
Нащадки дэганы, наплевали на их идею их жизни отданые.
Варашом назвались что бы с Киева кто не приехал рассказать про европэйськисть.
Деду бандэровцу или советскому партизану вы бы смогли обосновать теперь за что и кого они боролись?
А боролись они за вывоз всего на запад и восток, за джип из под немецкой жопы, плазму, кожаный диван, китайски квадрик.
Специально значит гибли а не Родиной торговали.
Знали что выродкам надо почувствовать себя европейцем.
Вы у них хоть успели спросить че они евроинтеграторов послали тогда так неосмотрительно что вам заново вступать теперь надо?
О монетизации всего что осталось, что кровью залито было и потом ваших дедов?
Может и Варошом то быть уже не достойны?
Lavr | 26.12.2016 | 12:40
+ (0) -
Для пана kovalets:
Я  переконався, що був правий коли писав, що ви вважаєте "варашистів"  недолюдьми. Тільки ви повинні встановлювати назву міста, бо ви "вища раса". І поки-що на верху соціальної піраміди. "Мєстним"- зась!
Але то таке... Ви, напевно, добре знаєте, що з вашої задумки не вийде нічого. Але вам треба в місті зробити шум, картинку для потрібних замовників. Робіть, поки  демократія  дозволяє. Тільки не переборщіть.
Вау-Димчик | 26.12.2016 | 13:12
+ (0) -
Хватит писать глупости, какая теперь разница?
Вараш, хорошее название. Только не понятное.
Вау-Димчик | 26.12.2016 | 13:14
+ (0) -
Важно другое:
Они теперь, - тысячами и миллионами, своих погибших душ и глаз, - смотрят на нас..
ккку | 26.12.2016 | 15:30
+ (0) -
шановні противники "Вараша",  жданюк мені теж не подобається, але наше місто вже перейменоване. все! хватить цього словесного проносу! Вараш нормальна назва.
з прийдешнім Новим Роком!
Дід Мороз | 26.12.2016 | 16:24
+ (1) -
Кузнєцовськ е ,був і буде shades
Вау-Димчик | 26.12.2016 | 19:47
+ (0) -
Если город наш то и давайте прислушиваться к мнению каждого человека.
Ты только что, что называется пёрднул ртом.
Можешь уже идти отмечать а мы здесь обсуждаем все за и против переименования а так же рассмотрим варианты названия города, думать ещё не запрещено.
Есть предложения: Захiдноукраинськ
Не плохо, Вараш то же предстоит понять значение слова и целесообразность.
Хорошо что проектанты не построили город в Заболоти или Колодиях.
Рафалiвка... тож ни че.
Как то современный город должен быть похож на что то а не просто так.
Вау-Димчик | 26.12.2016 | 20:04
+ (0) -
Пусть каждый желающий напишет свой вариант названия города, после чего мы вывесим списки на люди.
Каждому человеку дадим возможность участвовать в этом.
Далее составим форму в соцсетях на пример бесплатно можно это сделать и проголосуем всем городом с анкет вконтакте.
Или выберем другой сервис для онлайн голосования.
Декомунизация раз, то мы реализуем творчески подключив весь город, это нас даже обьединит.
Наше новое детище будет.
И если в этой стране еще работают законы морали и нравственности то нам не запретят это сделать, если же нет то у нас Страсбург есть европейский.
Скинемся всем городом на юриста и доведём дело до конца.
Так же у нас есть не равнодушная диаспора за рубежом, которой не всё равно что творится на Родине.
Я | 27.12.2016 | 23:25
+ (0) -
Ну ось ще трішки і можна кричати "путін введи войська“ спасай рускоязичних. Ось так мабуть і все починається.
Кий | 27.12.2016 | 23:44
+ (0) -
Сами наедине с собой будете
Ни кто больше не поможет, хорошее рано или поздно заканчивается
ккку | 28.12.2016 | 09:31
+ (0) -
Кузнецовськ - форпост сєпарів у західній Україні.
зуль | 28.12.2016 | 12:49
+ (0) -
Да расслабься.
Ни какой активности, как телевизор смотрят молча, сознательные граждане
dji | 28.12.2016 | 14:59
+ (0) -
Це початок кiнця згодний))
Бэня | 28.12.2016 | 20:58
+ (0) -
Спёр денег в привате, это сепаратизм?
А представители их партии в городе? Это кто?
Бэня | 28.12.2016 | 21:04
+ (0) -
А БПП? Они кто? Поклонники Яйцевнюха, БЮТ.
Адэпты кошерных партий почему не выходят из них?
Fizik | 29.12.2016 | 04:10
+ (0) -
Ау? А те кто им шестерит и выискивает признаки инакомыслия кто тогда???
Дід Мороз | 29.12.2016 | 11:40
+ (0) -
Кузнецовськ  Кузнецовськ Кузнецовськ Кузнецовськ Кузнецовськ Кузнецовськ КузнецовськКузнецовськ Кузнецовськ Кузнецовськ Кузнецовськ Кузнецовськ Кузнецовсь к xmas  hello
ДШБр | 05.01.2017 | 04:03
+ (0) -
Степан Жданюк, ти троха полегше з висловлюваннями на рахунок сеперів, я як учасник АТО , який навідміну від тебе не язиком, а ділом боровся з сеператизмом вважаю, що народ має право на висловлення власної думки і саме населенню міста вирішувати як його називати, а не старому пердуну!Чи ми знову йдем до диктатури з якою боролися??? Чим тоді теперішня влада краща за попередню??
P.S. Особисто я проти Вараша.
Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту info@34400.net з конкретними зауваженнями і коментарі будуть видалені.
Ім'я *:
Email:
Код *:

ТОЧКА ЗОРУ

Оцініть роботу відділу поліції в місті:

Всього відповіли: 881
Як вирішити проблему безпритульних тварин в місті?

Всього відповіли: 9000

Останні новини

34400.net © 2011-2017

Кузнецовськ/Вараш - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів