34400.net
Кузнецовськ - Новини без цензури
ГОЛОВНА // Точка зору // Що святкуємо 9 травня?

Що святкуємо 9 травня?

11.05.2011

36

741

День Перемоги в Великій Вітчизняній війні? Для України вона не була Вітчизняною.

Адже частина України, яка перебувала в складі Польщі, вступила у війну з фашистською Німеччиною 1 вересня 1939 року. Цей день вважається початком Другої Світової війни. І немає потреби нагадувати, що її розпочали союзники-людиноненависники Сталін та Гітлер на виконання секретного Пакту Ріббентропа – Молотова про розподіл Європи. Як немає потреби в черговий раз нагадувати про спільний парад німецьких та радянських військ у Бресті 23 вересня 1939 року. Тому в Сталіна й виникла потреба в назві Велика Вітчизняна. В іншому випадку прийшлось би відповідати разом з Гітлером за ті багатомільйонні жертви невинних людей. 

Інша частина України, яка перебувала в складі СССР, вступила в війну з колишнім союзником Сталіна 22 червня 1941 року. Але війна для України не закінчилась ні 9-го травня 1945 року, ні 2-го вересня 1945 року, який вважається офіційним днем закінчення Другої Світової війни. Ще довго точилася жорстока збройна боротьба за справжню незалежність нашої України. Тисячі кращих синів і доньок України віддавали свої життя наближаючи 24 серпня 1991 року.

Та й розпочалася війна проти України задовго до офіційно визнаної Другої Світової, а тим паче, так званої, Великої Вітчизняної.

Війна проти України розпочалася одразу після проголошення Української державності 1917 року.

Більшовики під червоними прапорами, денікінці та власівці під триколором, який став державним прапором сучасної Росії, плюндрували Україну.

Голодомори 1921-1922, 1932-1933, 1946-1947 років під червоним прапором нищили мільйони українців. Розкуркулення, репресії та депортації - під тим же червоним прапором. Концтабори фашистські та більшовицькі - все під тим же червоним прапором. І ніхто не скаже, що радянські концтабори, над якими розвивався червоний прапор з серпом і молотом, були гуманніші за фашистські, над якими також майорів червоний прапор але зі свастикою. До речі, використання фашистської символіки, на відміну від більшовицької, заборонене в цивілізованому світі. 

Депутати Верховної Ради України та депутати нижчих рівнів, які, мабуть, є патріотами чужої держави, приймаючи рішення про вивішування червоних прапорів 9-го травня, менш за все думають про справжніх ветеранів-фронтовиків, про їх соціальний захист, про роль червоного прапора в українській історії. Їхнє завдання – спровокувати конфлікт щоб розєднати Україну, втягнути її в сферу інтересів Росії для побудови «Русского Мира».

І мавпуючи російські рішення про використання червоного прапора, не розуміють наші обранці, що Росія приймала це рішення вимушено. В іншому разі день перемоги Росія зустрічала б лише під прапором генерала Власова, який був союзником Гітлера в так званій Великій Вітчизняній війні.  

В нас же своя держава, своя історія, свої герої та свої символи. І якщо цього не знають, чи не хочуть знати депутати, то ми ні про що не повинні забувати і повинні пам’ятати, що держава наша стане заможною і процвітаючою лише тоді, коли ми будемо єдині і не будемо жити чужим, а тим паче, московським розумом.

Рішення про використання червоного прапора досягло своєї провокативної мети. Та й не могло не досягти. Адже у Львові проросійські сили, серед яких були й представники нашого міста, свідомо використовували вогнепальну зброю та антиукраїнські гасла: «Хохли – параша. Побєда ета наша», «Смєрть – Галічіна». 

І все це не могло відбутися без підтримки Президента, Уряду, правлячої Партії Регіонів, які втрачають рейтинг, і яким нічим звітувати перед виборцями і які хочуть утриматись при владі за допомогою кривавого червоного прапора.

Наші ж «патріоти», одні від своєї тупості, інші проплачені антиукраїнськими силами, ніби й не бачать загрози цілісності України. Продовжують чубитись кожен за свої сумнівні «прохідні» відсотки на майбутніх виборах, Якщо доживуть.  

Степан Жданюк, голова Кузнецовської міської організації
Української Народної Партії



Всього коментарів: 35
1
s_vij | 11.05.2011 | 13:18
+ (0) -
Раша не здатна ковтнути Україну цілою, як нездатна була вивезти після війни всіх українців, що були під окупацією, до Сибіру. Тому й розігрується варіант сценарію поділу країни з частковим поглинанням. Причому, це робиться не тільки на територіальному рівні - це й інформаційний, економічний, мовний і т.д рівні... cool
Але ж "борітеся - поборете!" А стаття цікава для молоді (от тільки чи є така інфа в шкільних підручниках від табачніка?)
2
Кузя | 11.05.2011 | 14:32
+ (0) -
Про ті факти і сторії, які наводить Степан Жданюк, дуже мало знає людей. На жаль. Виховані комуняцькою ідеологією, вони не хочуть їх і знати, не читають літератури, газет на цю тему. Буває, починаєш наводити аргументи, як принижували Україну і українців - "совки" відразу починають свідомо заперечувати очевидні речі. Очі в них наливаються кров"ю. Починають згадувати про безкоштовну освіту і медицину за часів Союзу. А копнути глибше, зачепити такі категорії, як духовність, історія, гідність народу - вони цього не розуміють, їм аби ковбаса була дешева.
3
Бацька | 13.05.2011 | 01:33
+ (1) -
4
Бацька | 13.05.2011 | 02:36
+ (0) -
5
Аламак | 13.05.2011 | 10:36
+ (0) -
Стаття визначає думку окремо взятої партії, яка на останніх виборах і одного процента голосів не набрала. Перекривлено, перекручено, справжніх причин початку Другої Світової не названо. Сподіваюсь в шкільних підручниках з історії об'єктивна інформація, а не в угоду невеличкого прошарку суспільства.
6
Українець | 13.05.2011 | 11:27
+ (0) -
Зокрема Україна не перемогла всіх ворогів. Вдалося викорінити фашизм, а український народ і надалі гинув від всіх "переваг" комуністичного режиму. Хіба це справедливо?
7
Бацька | 13.05.2011 | 13:51
+ (1) -
8
Аламак | 13.05.2011 | 14:47
+ (3) -
За час існування СРСР зараз прийнято бачити винятково негативну сторону. А позитив якийсь був?
Чому стільки балаканини про те, чого вже немає і ні слова про реальний стан речей?
Чомусь мені здається, що всі які лають той "комуністичний режим" при тому режимі ситно їли, м'яко спали, отримали, саме отримали безкоштовно освіту, не вдаряючи палець об палець отримали житло. І де, в які часи, в якій країні окупанти будували заводи і фабрики на окупованій території? В кращому випадку вони вивозили сировину, а відкривали тільки бакалійні лавки для торгівлі колоніальними товарами.
А як Українець бачить місце України в Другій світовій? На шість років переміститися десь в Африку не вдалося би. Та і там була війна.
9
Бацька | 13.05.2011 | 15:16
+ (0) -
Українець | 13.05.2011 | 16:00
+ (0) -
Тобто ви стверджуєте що подолання одного тоталітарного режиму іншим тоталітарним режимом це дуже велике свято? Що смерть десятка мільйонів громадян заради продовження терору це достойна ціна перемоги? А ви знаєте що після закінчення війни під репресії попали навіть ті що воювали на стороні Радянського Союзу, були нагороджені вищими нагородами, отримали тяжкі поранення... Це день пам'яті і шанування людей які віддано боролись за рідну землю. За нашу волю. І за всі ті блага які ми зараз маємо.
Бацька | 13.05.2011 | 16:44
+ (0) -
Аламак | 13.05.2011 | 17:37
+ (0) -
Це день Перемоги над Німеччиною. Якби не Перемога 45-го, то слов'янських і інших народів взагалі не існувало. Винищили б фізично. А воював не режим, а люди, кого модно називати народом. І тих хто залишився навіки під Ржевом ч в дніпровській воді, хто поліг на польських і чеських рівнинах назвати режимом складно. Прості селяни в своїй масі, робітники, вчителі. Світ врятували від коричневої чуми. І життя вони не віддавали, життя в них забрали. Як це можна на одну щабель ставити тогочасну радянську владу і націонал-соціалізм?
Українець | 13.05.2011 | 18:44
+ (0) -
Європа отримала свободу - її вичистили від фашизму, а українці які є співтворцями перемоги над фашизмом і нацизмом, у результаті якої Гітлер застрелився, а Муссоліні повісили догори ногами були змушені продовжувати боротьбу за право на життя...
Українець | 13.05.2011 | 19:35
+ (0) -
Шановний Бацька. Якщо у вас такі глибокі переконання на рахунок того що ОУН-УПА не боролась з фашизмом то прочитайте трошки інформації про цю організацію перед тим як кидати такі сміливі заяви...
Бацька | 13.05.2011 | 20:04
+ (0) -
Українець | 13.05.2011 | 20:46
+ (0) -
В такому разі перепрошую.Зрозумів вас не правильно.
степан | 13.05.2011 | 22:11
+ (0) -
Україна має наслідувати приклад Іспанії та інших європейських країн, де воюючі сторони давно примирились і разом розбудували свої держави. Українські ветерани радісно приймають допомогу від Німеччини та обнімаються з ветеранами гітлерівської армії. Але комуністи, жиди, на кшталт Табачника, та проросійські організації щедро фінансовані кремлем не хочуть примирення українців. Розподіляй і володарюй, ось їхнє завдання. А ми, дурні, ведемось.
Людмила | 14.05.2011 | 19:50
+ (0) -
Дякую. автору за статтю. шкода що цього не знають і не хочуть знати українці. Вони 20 років плачуть за зарплатнею 70руб і "калбасою" за 2.2р. за БАМОМ де була робота, і за квартирними чергами на 50років. квартири можна було отримати тільки на комсомольських будовах АЕС.
А в кузнецовську електорат взагалі тупий. Ті що працюють на АЕС раді що є них робота і гроші -і на історію, минуле і майбутнє для дітей і онуків їм насрати...
А червоними прапорами на 9травня переймається лиш незначна кількість мешканців..
На сесії у міській раді не вистачило голосів у "Демократичної" партії БЮТ ( що має значну більшість у Міській раді) щоб заборонити вивішування червоних комуністичних шматок..
Людмила | 14.05.2011 | 20:02
+ (0) -
Аламаку (Вчора 09:36) на його слова:
"Стаття визначає думку окремо взятої партії, яка на останніх виборах і одного процента голосів не набрала. Перекривлено, перекручено, справжніх причин початку Другої Світової не названо. Сподіваюсь в шкільних підручниках з історії об'єктивна інформація, а не в угоду невеличкого прошарку суспільства."
..... невже і Кузнєцовську є ФСБістські шавки, які працюють за гроші?
Бо піднімається болюче українське питання, якими завжди переймається одна права партія в Україні-УНП, яка знищується жидами та москалями за допомогою всяких януковських "СВобод".( Копію УНА-УНСО) а Аламак переключається на відсотки на виборах за УНП. ще українці будуть дуже шкодувати що вони голосують за Юльок, вітьок, Тигіпок. Яценюків, а українська партія набирає в Україні 1%. Це вже -діагноз українцям, бо такого в світі немає, Щоб голосувати за іноземців, які розікрали країну?????????
Українець | 14.05.2011 | 20:03
+ (0) -
Людмила, дякую за розуміння. Нарешті з'явився однодумець
Кузя | 15.05.2011 | 13:56
+ (0) -
Людмило, називати "Свободу" януковською - це вищого ступеня політичне невігластво. Отже, якщо ви дозволяєте робити собі такі заяви щодо єдиної правої націоналістичної сили, яка сповідує українські патріотичні цінності і на відміну від інших набирає потужної підтримки народу - це або повна профанація, або навмисне обливання брудом. Схоже на перше.
Щодо УНП, вона давно в очах людей дискредитувала себе "тушками", головна серед яких Юрій Костецький.
Українець | 15.05.2011 | 17:54
+ (0) -
На рахунок Свободи погоджуся з Кузя. Це єдина націоналістична сила яка пам'ятає минуле України і думає про її майбутнє.
Людмила | 15.05.2011 | 20:51
+ (0) -
Кузьо!!! Найбільше тушок , які перебігли до ПР це від любимої тупоголовими українцями "БЮТ". від УНП ні однієї тушки не помічено і не буде. бо депутати УНП мають тверду позицію: захищати Україну та українців.та все українське.
А "Свобода " працює на знищення правих українських партій ,і що головне це у неї вийшло. Вона одна залишилася і за підтримки Януковича і ПР Свобода піариться весь час у Шустера та Кісєльова. А запитайте за чиї кошти , якщо 1хв ефіру коштує шалені гроші і українській партії це не одолати. Де який захід організовується якоюсь партією там і свобода піариться на готовому. От тільки приклад у Львові, де свобода зумисно за сценарієм Києва зумисно організувала провокації. Це все йде в рахунок виборів 2012р
Людмила | 15.05.2011 | 21:05
+ (0) -
шановний Українцю , ви глибоко помиляєтеся на рахунок Свободи!!!! Це ніяка не націоналістична партія України а партія -близнючка УНА-УНСО. яка діяла тільки із провокаціями і де вона ділася? тягнибок не хоче ні з ким об"єднуватися . А чому?
А тому що бо не дозволяє хазяїн, що фінансує партію. Незабаром у 2012 р ви самі пересвідчитеся в цьому
Кузя | 16.05.2011 | 00:21
+ (0) -
Шановна! УНП уже була при владі і не один раз, то чому народ сьогодні її не підтримує? Ви апелюєте одними лише емоціями, за якими нуль правдивих аргументів. Хоча з дечим можу з вами погодитися. Заспокойтеся.
Аламак | 16.05.2011 | 08:34
+ (1) -
Це важна тема - вивішувати червоні прапори чині. Головне, що відвертає увагу.
Аламак | 16.05.2011 | 10:18
+ (2) -
Для Людмили.
Кругом націонал-патрійотам ввижається зрада.
А вони такі щирі і тільки про суспільний інтерес дбають. Це лише народ тупий своїх героїв не цінить. Бариганство слід було займатися менше, тоді можливо і люди не відверталися від "героїв".
vlad | 21.05.2011 | 00:29
+ (0) -
Ви всі крім "Людмипи" ганите УНП, а чи не забули ви хто першим підняв синьо жовтий прапор на Рівненщині, Васмль Червоній,; хто одним з перших підняв синьо жовтий прапор у Кузнецовську - Степан Жданюк та Володимир Шевченко. Багато з них мільйонери? Червоній та Шевченко вже у могилі,- в одного не витримало серце боротися проти банди Януковича, а другого знищили спецслужби сусідньої держави. Жданюка звільнили з роботи члени банди януковича бо Степан відмовився на них працювати.
Людмила | 21.05.2011 | 23:22
+ (0) -
оці українці що дивляться зомбуючі передачі ФСБ-Шустера, Кісєльова а зараз і 1 національний Арфуша -ніколи не будуть думати за свою країну . та за страшне майбутнє своїх дітей та онуків. Де ваші діти та онуки заробляять гроші та потім пенсії .?? Вся економіка знищена жидо-масонами. Нашим онукам залишається тільки мити їхнім свиням ратиці....
А ви кричіть на одну українську партію УНП аж лопайте. Колись дійде та пізно буде.
Голосуйте далі за Юльок. Януковичів, Яценюків, Тигіпок. А потім ваші діти після виборів будуть думати: Куди ж поїхати за кордон із цієї України. владу в якій обрали їхні батьки та діди????????????????????
Віктор | 22.05.2011 | 00:26
+ (0) -
Людмила, у вас вже паранойя, вибачаюсь. Кругом мерещаться жидо-масони...

Що конкретно зробив хорошого для міста Кузнецовськ Степан Жданюк?

Аламак | 23.05.2011 | 17:34
+ (1) -
Як для українців, то що УНП, ЩО БЮТ чи ПР одне й те саме. Ніякої різниці. Це для активістів партій-блоків чи їх членів, ідейних чи меркантильних різниця є. Та наче ідол УНП, Симон Петлюра не відкладава справу в довгий ящик, коли йшла мова про знищення євреїв. Потім, коли самого Петлюру застрелили євреї, то їх французький суд виправдав. Але вулиць Петлюри в Україні вистачає. Прямо месія якийсь був.
жданюк | 25.05.2011 | 23:08
+ (0) -
В уряді Лєніна - Бланка -суціль жидва, Геноцид- жидва. НКВС, репресії- вони, Пограбували Україну-вони. Серед найбагатших людей України-вони. А щодо жидо-масонів, то наберіть Орден Святого Станіслава і ви побачите, що навіть Коровкін масон.
Аламак | 26.05.2011 | 14:49
+ (1) -
Та як же тут розберешся? Одні кажуть в усьому винуваті жидо-масони, другі промосковська бандитська влада, треті комуняки на гілляки, четверті звинувачують бандєровскую власть. Ну як тут розібратися? Люди!!!!
Бацька | 26.05.2011 | 18:01
+ (0) -
Аламак | 27.05.2011 | 17:26
+ (0) -
Та здається кожен хвалить тих від кого йому користь і зовсім не духовна. А так як переважній більшості людей користь що від Бандери, що від Сталіна однакова, то їм всерівно.
Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту info@34400.net з конкретними зауваженнями і коментарі будуть видалені.
Ім'я *:
Email:
Код *:

ТОЧКА ЗОРУ

Вараш чи Кузнецовськ? (2015)

Всього відповіли: 10363
Як вирішити проблему безпритульних тварин в місті?

Всього відповіли: 7253

Останні новини

 
200

34400.net © 2011-2016

Кузнецовськ - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів