34400.net
Кузнецовськ - Новини без цензури
ГОЛОВНА // Різне // Вараш чи Кузнецовськ, або "Pro" - "Contra"

Вараш чи Кузнецовськ, або "Pro" - "Contra"

05.05.2012

39

1666

Якщо є проблема, то завжди будуть її прихильники і супротивники – ті, що «за» і «проти», або ж «pro» і «contra». Надавши слово одним, надаємо й іншим – противникам перейменування Кузнецовська на Вараш:

«Загальноприйнято, що історичною назвою населеного пункту вважається та, яка задокументована найперше в історичних чи інших документах. Тому історичною назвою села Вараш є «Вараш», а історичною назвою міста (з 1984 року) Кузнецовськ – селище «Кузнецовськ». Така назва була у 1973 році присвоєна новоствореному населеному пункту Володимирецького району. Жодного документа, яким село Вараш перейменовувалося б на Кузнецовськ, не існує.

Відтак, твердження про повернення Кузнецовську його історичної назви (мається на увазі «Вараш») не має під собою жодної юридичної підстави і є всього лише пропагандистським кліше прихильників перейменування.»

Перейменовувати Кузнецовськ на Вараш, це все рівно, що перейменовувати Одесу на Хаджибей, бо обидві ці назви неукраїнські: «Хаджибей» - турецька, «Вараш» - угорська, або ж фінно-угорська. І яка б семантика (смислове значення) не ховалася у цих назвах – обидві вони дані не нашими предками, а приходнями чи загарбниками.»

Для села Вараш, яке фігурує в безлічі історичних та сучасних документів, немає жодного значення – чи означає його назва фінно-угорське «сокіл», чи щось інше, чи, навіть, щось дуже і дуже погане.

А перейменовувати Кузнецовськ, відоме усій Україні місто-супутник РАЕС, на невідомо що – нас Україна не зрозуміє. До того ж, за 20 років Незалежності прихильники перейменування:

-жодного разу не опитали нас шляхом референдуму, чи хочемо ми перейменування взагалі, і чи хочемо замість кузнецовців називатися варашанами;

- ніде, ніяк, жодного разу не повідомили громаду, скільки коштів з міського бюджету необхідно на перейменування (вивіски, штампи, печатки і ще багато чого); не повідомили, у що це обійдеться державним і приватним структурам; з якими труднощами зустрінеться кожен із нас як адресат чи адресант і як тримач усіляких документів у яких вписано місто Кузнецовськ.

Відтак, ідею перейменування нам нав’язують ті, хто не знає (бо й ніхто не знає) думки міської громади про доцільність нерейменування; ті, хто не має найменшого уявлення про те, скільки таке перейменування коштуватиме; ті, що мовчать про тисячі незручностей, які принесло б перейменування кожному жителю Кузнецовська.

Серед противників перейменування побутує думка, що його прихильники – це невелике число піарників, нездатних вирішити жодної малої міської проблеми, а не те що великої, котру вони піднімають на щит. Тому їм пропонується для початку вирішити проблему бродячих собак, бо негоже, аби вони кусали патріотичних жителів майбутнього міста Вараш, як кусають нас, кузнецовців."
Всього коментарів: 39
1
Вікторія | 05.05.2012 | 17:09
+ (7) -
Місто таке багате на гроші, що треба зараз перейменовувати ? Є багато інших проблем, які портебують вкладання коштів. Краще вилікували б хоча б одну тяжкохвору дитину...
2
Треш | 05.05.2012 | 20:39
+ (2) -
А може під словами генетична пам'ять нації,перейменування Кузнецовська на Вараш і таке інше,приховуються зовсім інші мета і наміри,
просто відмити на цьому гроші?.. а у випадку перейменування,незручностей буде ну ДУЖЕ багато,як для жителів так і для всіх служб,організацій,вокзалу і таке інше... наприклад справа з притулком стоїть на місці,собаки так і гуляють по місту,де гарантія,що з перейменуванням така ж ситуація не повториться,бо по Україні всі знають як Кузнецовськ,а у разі недоведення справи до кінця,(причин знадеться безліч,як завжди - не висачало коштів та ще того й того,в результаті - давайте з зарплат кузнецовців візьмемо)це загрожує великими сбоями,транспорт,інтернет,маршрути...
а воно нам треба ?..
та й яка взагалі генетична память у кузнецовців,якщо 90% міста приїжджі з різних регіонів України та колишнього СРСР ??
4
IvanGonta | 05.05.2012 | 20:58
+ (-7) -
Для перейменування міста коштів треба значно менше як на кастрацію бродячих собак в разі відкриття притулку. Не говорячи про витрати на його утриманя. Адже утримання притулку обійдеться місту більше 300 000грн. в рік.
3
Жданюк | 05.05.2012 | 20:48
+ (-2) -
Присвоєння назви Кузнецовськ нашому населеному пункту проведене, як новозбудованому місту, поблизу села Вараш. Хоча перші будинки будувались в Вараші, а не поблизу Вараша. Мікрорайони Будівельників та Вараш збудовані на місці знесених будинків або поряд з ними. Просто таким чином тодішні вершителі історії обійшли існуюче законодавство і нав"язали нам чужинецького Кузнецова, який до нашого міста не мав жодного відношення. Якщо подивитись на польську карту Вараша 1928 року, то ми побачимо, що половина Кузнецовська знаходиться в тодішньому Вараші. Просто в селі збудували багатоповерхівки. Вараш перейменували в Кузнецовьк обманним шляхом, як шулери, бо мешканці тодішнього Вараша, де корінні варашани переважали, ніколи не підтримали б перейменування. Тому й пішли на хитрість, назвавши місто новозбудованим. На ХАЕС, де місто дійсно збудували поряд із селом Нетішин, назву не міняли, а залишили село Нетішин.Потім воно стало селищем, а ще пізніше містом Нетішин, яке має древню історію. Еволюцію Нетішина від древнього поселеня до сучасного міста, можна простежити в міському краєзнавчому музеї. А в нас ні історії, ні музею. Та й для чого він, якщо ми створились з приходом Коровкіна?
jarema | 05.05.2012 | 23:55
+ (-7) -
А навіщо нам варашанам,( які не знають своєї історії)потрібен краєзнавчий музей???
"Добре", що хоч кляті комуністи відкрили у м. Кузнєцовську музей російського НКВДиста Н.И. Кузнєцова, який знищував своїми провокаціями тисячі українських патріотів...
5
Треш | 05.05.2012 | 21:08
+ (6) -
Про карти і місцеположення зрозуміло,так скількі в місті реально прожиає варашан ? як відомо населення Кузнецовська - це приїжджі на будівництво АЕС ,які тут залишились працювати і жити в основному з кожної області України і з окремих областей Росії,в більшості,а ще з Білорусії,Прибалтики,Казахстану,Узбекистану,Арменії,Азербайджану
те що тут згодом народились і виросли діти,це окрема розмова,але для більшості мешканців Вараш - ніякої генетичної пам"яті не несе
6
Треш | 05.05.2012 | 21:14
+ (5) -
4 IvanGonta (Сьогодні 18:58)
Для перейменування міста коштів треба значно менше як на кастрацію бродячих собак в разі відкриття притулку. Не говорячи про витрати на його утриманя. Адже утримання притулку обійдеться місту більше 300 000грн. в рік.

Це вам тільки здається,обійдеться воно у велику суму,щоб усе перейменувати, проінформувати область і Україну,маршрути,дорожні карти
це тільки перше що в голову прийшло,а насправді з"явиться безліч нюансів,на вирішення яких потрібні кошти
sir_the_dragon | 05.05.2012 | 23:58
+ (5) -
Забули додати - паспорт!
7
Жорж | 05.05.2012 | 22:19
+ (-2) -
Если бы в свое время город назвали не именем советского разведчика, а , например, "Большие бандерлоги" (лично мне - все равно как) , то сейчас никто и не вспомнил бы про Вараш, историю, "генетическую память" и прочее. Все дело в том , что некоторые особи до помутнения в моску ненавидят все "савєцкає". Так будьте последовательны, господа, - не живите в домах "савєцкай" постройки, не пользуйтесь энергией и теплом АЭС, построенной в "савєцкиє" времена. Созидайте свое. Ну хоть что-нибудь. Переименовать и дурак сможет, особенно за чужой счет.
8
IvanGonta | 05.05.2012 | 22:48
+ (-2) -
Погоджуюсь з тим, що дурень перейменував за чужий рахунок. Не погоджуюсь з тим, що ми жили б при лучині, якби місто називалось Варашем.
jarema | 06.05.2012 | 00:00
+ (-4) -
Шкода ЖОРЖ, що немає зараз бандерівців, щоб тобі язик разом із головою відрізати....Або гнати таку сволоту як и до самої путінської Москви до фінно-угрів..
voldem | 06.05.2012 | 17:40
+ (3) -
Це добре , що бЕНДЕРІВЦІВ нема бо то були нелюди які прикриваючись визволенням України здійснювали жорстокі розправи над мирним населенням так само як і Совки, Поляки та інші!
Кузнецовськ є місто
Вараш село яке залишилось в історії
«30 августа 1943 г. Островки и Воля Островецкая, села Любомельского повета, были атакованы сотней Украинской Повстанческой Армии. В течение нескольких часов бандеровцы чрезвычайно жестоко убили около 1.050 безоружных и невинных жителей. Их имущество было разграблено, а постройки сожжены. Таким трагическим образом окончилась история этих двух сел, существовавших почти 400 лет.Это был запланированный, осуществленный и до сегодняшнего дня не осужденный геноцид».
"OSTRÓWKI. WOŁYŃSKIE LUDOBÓJSTWO"
Cordiak | 06.05.2012 | 20:42
+ (0) -
Для voldemів - москаликів, які не знають і не бажають знати своєї історії:
Вооруженные формирования русских в годы 2-й мировой войны:
1-я Русская национальная армия
Русский корпус
Батальон Муравьева
1-я Русская национальная бригада СС «Дружина»
Русская народная национальная армия
29-я дивизия СС (Первая Русская) (Русская освободительная народная армия)
30-я дивизия СС (Вторая Русская)
Русская освободительная армия
Полк СС «Варяг»
Полк СС «Десна»
Русский личный состав в дивизии СС «Шарлемань»
Русский личный состав в дивизии СС «Дирлевангер»
Отряд Зуева
Основные коллаборационистские формирования
Батальон Муравьёва
Боевой Союз Русских Националистов (БСРН)
Братство Русской Правды
Высшая немецкая школа для русских офицеров
Дивизия Россия также — Дивизия «Руссланд»
Добровольческий полк СС «Варяг»
Зеленая армия особого назначения
Казачий Стан
Комитет освобождения народов России (КОНР)
Локотская республика
Народная Социалистическая Партия
Народно-трудовой союз российских солидаристов
Организация Цеппелин
Республика Зуева
РОНА
РОА
Русский корпус
Русский отряд 9-й армии вермахта
Русская национально-трудовая партия
Российская фашистская партия
Хиви
15-й казачий кавалерийский корпус СС
1-я русская национальная бригада СС «Дружина», известна также как 1-й Русский национальный отряд СС
29-я гренадерская дивизия СС (русская Нр.1)
30-я гренадерская дивизия СС (2-я русская)
ВВС КОНР (ВВС РОА)
1-я дивизия РОА / ВС КОНР (600-пехотная дивизия вермахта)
2-я дивизия РОА/ВС КОНР (650-я пехотная дивизия)
602-й Ост-батальон
645-й батальон
РОНД/РНСД
Бригада Асано — русские подразделения Квантунской армии
Гвардия русской фашистской партии
Корпус русской монархической партии
Русские на службе японских и маньчжурских спецслужб Маньчжоу-Го
«Russen» (Россия) - агентство новостей и пропаганды
сніг | 06.05.2012 | 22:21
+ (-1) -
Не всих уродів знищили Герої повстанської війни, залишились нажаль такі як ти. Історія - це не для тебе, не лізь в цю науку, там потрібні розумні люди.
34400 | 06.05.2012 | 17:45
+ (4) -
Заспокойтесь, шановний (на). Підбирайте, будь ласка, ретельніше слова для спілкування.
9
Жорж | 05.05.2012 | 23:34
+ (8) -
8 IvanGonta - ни первого ни второго я не утверждал.

на сегодняшний день абсолютное большинство жителей - против переименования. Вы, кажется, считаете себя демократами (власть народа), так уважайте волю большинства. Не надо карточных фокусов с историческим словоблудием.
jarema | 06.05.2012 | 00:05
+ (-6) -
Кацапчуки у особі Жоржа проти всього українського, але не випреш вас із цієї української землі у вашу багатую Расєю..
А наскільки повітря без вас було би чистішим...
Жорж | 06.05.2012 | 00:03
+ (5) -
12 jarema
от тупого быдла ничего другого я и не рассчитывал услышать smile
Треш | 06.05.2012 | 00:12
+ (7) -
11 sir_the_dragon (Сьогодні 21:58)
Забули додати - паспорт!

ТОЧНО ! А як же,паспорт !
І що,всім прийдеться нові паспорти робити
уявіть скільки возні буде лише з паспортами , а врахуйте інші структури,
установи,геть все врахуйте,на все це треба гроші,гроші,гроші...
Треш | 06.05.2012 | 00:15
+ (6) -
Хех,дійсно,хай краще вкрадені сакури знайдуть...
Sriberko | 06.05.2012 | 00:23
+ (-2) -
Жорже!!!Тупе бидло це те що приїхало із Росії, живе в Україні і не може вивчити українську мову, яку вивчили навіть негри...
lexx2000 | 06.05.2012 | 11:18
+ (3) -
Шановна Сріберко, українською мовою як раз то не хоче говорити наше бидло, яке родилось і виросло в Кузнецовську, а більшість тих хто приїхали з Росії добре знають українську мову і вміють на ній розмовляти
Cordiak | 06.05.2012 | 20:58
+ (-2) -
Вони всі розуміють але розмовлять не будуть, бо живемо при владі, яка не захищає державну мову, а її нищить за замовленням своїх хазяїв із Москви..
voldem | 12.05.2012 | 15:37
+ (0) -
Укр мову нищать наші політики ! У законі прописано , що вони повинні нею вільно володіти , а не рІзмовлЮти як дІяКі !
GenkaUA | 06.05.2012 | 00:38
+ (11) -
Дістали з тим Варашем surprised surprised Я хочу жити в Кузнецовську а не в якомусь сраному Вараші. І мені начхати на чию воно честь назване. Що мало мікрорайона і готеля?
sir_the_dragon | 06.05.2012 | 02:19
+ (8) -
Чомусь при совку, як було "27 з'їзду КПРС" - мовчали як риби, а тепер пір'я підняли.
Я живу у Кузнецовську, і "переселятись" у Вараш я не збираюсь!
Sriberko | 06.05.2012 | 14:52
+ (-2) -
lexx 2000 !!!Так,друже я із Вами погоджуюся про те, що за часи страшної польської та комуно-більшовицької окупації було знищено свідомість етнічного українця і було створено тупих манкуртів, хохлів, які перестали жити за законами та правилами етнічного українця:
Кодекс честі,п.4: "Будь носієм української моралі.Захищай все українське:мову, традиції, звичаї, продукцію національних виробників, її природу та національні багатства. Така воля Всевишнього і наших славних предків."
Це наша страшна проблема та біда....
Коч | 06.05.2012 | 18:06
+ (10) -
Якщо нема проблем, то їх шукають на нашу голову. По всій Україні повно Мар'янівок,Антонівок, Минних, Тинних, які нічого не значать і ніхто їх не перейменовує. Нехай буде Кузнецовськ- від слова Кузня. От і все!
voldem | 06.05.2012 | 18:11
+ (4) -
100 %
Cordiak | 06.05.2012 | 20:52
+ (-11) -
КОЧ! Ти є якраз той совок, який вихований за принципом:
"Если б не было войны"!!!
Коч | 06.05.2012 | 20:59
+ (6) -
Точно так,Cordiak , а хто війною йде від неї гине.
AndyEn | 07.05.2012 | 13:57
+ (8) -
Короче, ніяких Варашів! Кузнецовськ і все! Досить вже херне займатися. Там що, немає чим зайнятися? Мало важливих питань? ...бовдури..хто цю тему каламутить - лопату в руки і хай Кузнецовськ озеленює, хоть щось корисне буде від цього скота.
Моисей | 07.05.2012 | 16:08
+ (9) -
Опять депутатам нечем занятся?
yuriy | 07.05.2012 | 20:06
+ (4) -
Дахи в дошкільних закладах ремонтувати потрібно, дбати про майбутнє - про дітей!Про яке перейменування у такій ситуації з покрівлею може йти мова?
igor | 08.05.2012 | 20:49
+ (-1) -
Кузнецовськ-"КУЗНЯ" кадрів в енергетичній сфері!!!
volodya1402 | 08.05.2012 | 22:41
+ (2) -
денег мало так решили Заработать, регистрацию и место прописки по побегать нада будет не один день! а с населения сколько денег за каждый документ? а платить то на да!!!! angry Кузня есть кузня и ВСЬО!
Треш | 09.05.2012 | 00:50
+ (2) -
Та да,эт точно
на нас и решили заработать и не только на нас
Кузнестан - подходит название ?
давайте все громадою решим.чтоб на Кузнестан именовали
оно к тому и близится...
А хто(розумний)ініціатор цієї "ідеї" ?
КузнецОВ | 14.05.2012 | 20:30
+ (1) -
Я за Кузнецовськ!!!
шалом | 28.05.2012 | 12:02
+ (1) -
Чугай давно вже себе пропиарил.Особливо коли він здав свою дружину в ментовку, після того, як вона притягнула додому вкрадені огірки у себе на роботі з теплиць.
А коли він знову ломився у черговий раз в депутати, то обіцяв побудувати міст через Стирь. На питання, "Як будуватимуть міст, уподовж або упоперек річки", він відповів "І так, і так".
Якщо таких вибирають в депутати, то напевно у цих выборцев голова з дупою помінялися місцями, хоча різниці немає, що і на якому місці знаходиться. Все одно ні там ні там мізків немає.
Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту info@34400.net з конкретними зауваженнями і коментарі будуть видалені.
Ім'я *:
Email:
Код *:

ТОЧКА ЗОРУ

Вараш чи Кузнецовськ? (2015)

Всього відповіли: 10377
Як вирішити проблему безпритульних тварин в місті?

Всього відповіли: 7258

Останні новини

 
200

34400.net © 2011-2016

Кузнецовськ - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів