34400.net
Кузнецовськ - Новини без цензури
ГОЛОВНА // Огляд преси // «Вибачайте, Вас замовили…»

«Вибачайте, Вас замовили…»

05.01.2012

54

2169

З часу, відколи закінчились вибори в міську раду, ряд депутатів почали в прямому розумінні тероризувати колектив Прес-центру Кузнецовської міської ради і мене особисто.

Постійні перевірки, тиск, залякування, численні запити і звернення. Як пояснили мені нещодавно у відвертій бесіді окремі депутати, їх до цього примусили і вони зовсім не поділяють думки про те, що «Вісті» - найбільший ворог і витратник коштів у нашому місті.

Причина проста – потрібна посада декому зі своїх людей.

А чому не працевлаштувати здібну людину іншим шляхом?

Інший же депутат вирішив, що отримавши мандат у Кузнецовській міській раді, він примусить мене писати пасквілі на Рівненську АЕС, найбільшого платника податків у місті, ще один - на колег-депутатів.

Сміливості поставити підпис під статтями у них немає. А у випадку, коли я, як редактор, надрукував би ці статті, то сам би й відповідав у суді. А матеріал містив речі, які принижують честь, гідність людей і ділову репутацію РАЕС, отже, був завідомо програшний. Я це пояснив, посилаючись на законодавство про пресу. Мені пообіцяли, що це так не минеться. Тут окремі наші обранці слова дотримали. На останній сесії міської ради проголосували за звільнення з посади директора Прес-центру, головного редактора газети "Вісті”.

Постійно нам закидають про кошти, які витрачає Прес-центр.

Але жодна з комунальних газет не є самоокупною. А в обласному центрі лише на міську газету виділено 650 000 гривень, що більше, ніж у 2 рази перевищує наші витрати.

А до структури Прес-центру входить і газета «Вісті», і «Міський радіовісник». Але про це депутат не говорить. Невигідно. Не сказав він і про лист, який надійшов на нашу підтримку і який мали зачитати на сесії (читайте нижче).

Дійсно, а раптом люди все ж проголосують по совісті. Не партійній, а Людській.

Сьогодні ми друкуємо цей лист, який отримали вже після свят. Дякуємо Вам, шановні читачі. Але Ваші думки 21 депутата не цікавлять. Вони навіть побоялись зачитати його, хоча отримали перед сесією. Це коментувати неможливо!

А ще нас неодноразово примушували переробляти газету в останній момент, бо дехто згадує про терміновий матеріал. Наші намагання пояснити, що це впливає і на собівартість, і на все інше, результатів не давали. Нам грізно казали: переробляйте, а то зовсім грошей не дамо.

Для більшого інформування жителів міста про діяльність ради, міськвиконкому ми підготували два випуски для безкоштовного розповсюдження: «100 днів роботи міської ради на користь громади» та «Рік роботи міської громади на користь громади» (загальний тираж більше 10 000 екземплярів). Випустили б і більше, але після першого випуску нас почали звинувачувати у порушенні законодавства про пресу. Дійсно, пресувати Прес-центр - так пресувати!

Працюючи на посаді редактора, я неодноразово писав статті на актуальні теми, зокрема, про намагання обмежити відпочинок і в майбутньому приватизувати Біле озеро. Я особисто бував не на одному судовому засіданні. Мені допомагали чимало юристів Кузнецовська, депутати облради. І в тому, що перлина Полісся доступна нам і зараз, є часточка і моїх зусиль. Захищали ми і підприємців та пенсіонерів.

У свій час про зловживання у харчуванні дітей (за матеріалами казначейства) я теж надрукував статтю. Мені погрожували, я змушений був забрати з міста сім’ю. І тільки приїзд оперативної групи управління по боротьбі з організованою злочинністю з Рівного поставив декого на місце. Можу тільки подякувати правоохоронцям.

І коли скорочували незаконно людей в КМКП, і коли підробляли офіційні документи - про все це ми писали. Звичайно, чиїсь інтереси зачепили. 

А щоб газета була більш цікавою, має бути гарантоване фінансування і неможливість його зменшити через критичні матеріали. Так було, коли я співпрацював з «Провінційною газетою», «Ого». Там не було і натяків на цензуру, більше того, за мною стояв цілий юридичний відділ ме-діа-холдингу. А в нашій ситуації редактор це і журналіст, і юрист, і господарник в одній особі.

А ще ми почали надавати інформацію на сайти 34400.net, 4bloka.com. Ви здивуєтесь, мене і в цьому звинуватили на сесії.

Ми випустили при незмінному впродовж двох років фінансуванні за минулий рік 37 номерів газети збільшеним обсягом, два спеціальних випуски, робочий день у нас ненормований – ми змушені відвідувати всі заходи, які проходять переважно в неробочий час та вихідні дні. Звичайно, щось могли й недопрацювати. Та і в депутатів не все вдається.

Я вдячний тим депутатам, хто нас підтримав, поважаю і думку тих, хто утримався. Я розумію людей, які виходили із сесійної зали і не могли дивитись мені в очі. Я, мабуть, невиправний оптиміст і вірю: у них ще не все втрачено, бо є сором і залежність від партійної дисципліни. 

І якби сьогодні внести зміни до закону про місцеві вибори без партій, то більшість депутатів проголосували б інакше, бо вже не залежали б від того, чи включать їх у ті ж списки кандидатів.

Напередодні Нового року черговий раз у редакцію завітали ті, хто хотів би надрукувати у «Вістях» критичну статтю про РАЕС. Так як матеріал не мав переконливих фактів, обіцяли оплатити як за рекламу. Тарифами не поцікавились. Грошей, мовляв, достатньо. Редакції кошти потрібні, але не такою аморальною ціною.


Андрій Басараба,
член Національної спілки журналістів України, журналіст із 20-річним стажем

газета "Вісті"

P.S. Даний випуск підписав до друку я, Басараба А.А., і прошу не тероризувати колектив ні прямо, ні непрямо - через невиділення коштів чи зменшення фінансування. 

Всю відповідальність беру на себе. Адже й на останній сесії з трибуни іншому працівнику Прес-центру відкрито сказали "Ви теж маєте постраждати” і жодних аргументів. Як це нагадує 1937-й!

І ще: можна забрати у людини роботу, але не професію та надію на свободу преси.


Лист, який надійшов на  підтримку газети "Вісті"


Міському голові С.Анощенку
Депутатам міської ради
Редакції газети «Вісті»

Дякуємо редакції «Вістей» за те, що нас підтримали.

Тепер ми хочемо підтримати Вас.

Ми, група працівників Кузнецовського міського комунального підприємства, вважаємо за необхідне висловити подяку та підтримку працівникам редакції газети «Вісті» і особисто її редактору Басарабі Андрію Андрійовичу.

У складний час, коли нас незаконно скорочували, лише ця газета систематично і об’єктивно висвітлювала ситуацію на нашому підприємстві. Вважаємо, що «Вісті» завжди займають позицію справедливості і правди. Знаємо, що це дорого коштує журналістам «Вістей», їм доводиться відстоювати свою правоту і в суді, на них чиниться адміністративний тиск. Але вони і в таких умовах працюють і не зірвали жодного випуску газети, дуже часто жертвують своїм вільним часом та вихідними.

Така газета вкрай необхідна місту.

Адже це офіційна газета і подає достовірну інформацію з першоджерела, за кожне слово якої несе відповідальність перед всіма мешканцями міста.

Те, що надруковано в газеті, можна прочитати і перевірити навіть через роки, на відміну від рекламних газет чи сайтів, де за гроші може з’явитися будь-яка інформація або ж через день-два вона може зовсім інакше трактуватися чи зникнути. Вона не ганяється за одноденними сенсаціями. У центрі уваги журналістів цього видання - людина з її проблемами і болями. Журналісти висвітлюють проблему з часу виникнення і до її вирішення. Багато в чому завдяки їм ми поновлені на роботі. Нове керівництво КМКП нас прийняло, як потрібних працівників, хоча багато хто говорив, що на нас буде здійснюватись тиск. Ми отримуємо вчасно зарплату, отримали компенсацію за вимушений прогул.

Журналістам ми вдячні за те, що вони захищають людей, а кого захистили депутати, які місяцями чинять тиск на «Вісті»?

Просимо зачитати наш лист на сесії міської ради.

Підписи: С.Конотопчик, В.Бірюк, Т.Ковальчук, Т.Моніч
Всього коментарів: 54
1 2 »
1
ПАя | 05.01.2012 | 20:11
+ (0) -
Молодець Андрій Андрійович!!!
2
степан | 05.01.2012 | 22:02
+ (0) -
Андрію, ти знову дипломатично не називаєш поіменно тих депутатів які до тебе звертались з неприйнятними пропозиціями.
3
Патріот | 05.01.2012 | 23:55
+ (0) -
Андрій боїться цих депів називати. Та ми їх і так знаємо перший Нестерчук, другий Пешко.
4
ПАя | 06.01.2012 | 00:43
+ (0) -
Нехай тепер вони бояться...
5
сергій | 06.01.2012 | 09:36
+ (0) -
Ви вже намилились на станції працювати?
6
Ujke | 06.01.2012 | 14:14
+ (0) -
Газета, конечно херовая и не интересная. Но Андрея Андреевича жалко, работал человек, старался, хотел ее сделать лучше. Так по скотски с людьми не поступают...
7
гість | 06.01.2012 | 16:17
+ (0) -
Вражає хід думки попереднього дописуввача газета ніяка а редактора жалко.Басараба і в своєму крику пораненого скунса зробив винними всіх.Якщо вже такий відважний став то назви всіх героїв а то якось ницо виходить.А лист на захист бездаря - ЗАМОВНИЙ це доречі стиль невдахи-журналіста з 20-річним стажем.
8
Лягушка | 06.01.2012 | 17:14
+ (0) -
Згідна з 6 Ujke газета херова і читати там нема що, але депутати все одно с..і!
9
Юрка | 06.01.2012 | 19:59
+ (0) -
Якщо газета х....а то і мабуть голова х....а) депутати відсторонили цю х....у і напевно газета не буде х.....ю
Ляна | 06.01.2012 | 20:42
+ (0) -
То ви херові, бо про вас не писали в газеті, а я 20 років виписувала і читала. І про мене хороші статі друкували. І Басараба і Комнацький - професіонали. і нічим газета не гірша за районні газети. І хороша газета, бо без реклам і всякої гидоти. І про людей хороших писали не тільки про депутатів, (то в цьому році депутати з своїми звітами дорвалися до газети) і рецепти, і про дітей, і різні цікаві статті
Юрка | 07.01.2012 | 01:11
+ (0) -
Ляна, не гарно хвастатися)
десь | 07.01.2012 | 01:51
+ (0) -
Шановна громадо!
А чи знаєте Ви, що протягом року на утримання Прес-центру з міського бюджету виділяється більше 300000 гривень!!! Собівартість одного примірника газети "Вісті"-7грн. В той же час за 7грн. можна купити глянцевий журнал на кільканадцять сторінок. За штатним розписом в Прес-центрі рахується 13 осіб, насправді там "трудиться"лише 8-ро. На сьогодні "золоту" кузнецовську газетку тиражем аж 760 примірників на тиждень на відміну, наприклад від газети "Володимирецький вісник" тиражем 4640 примірників який який друкується в кольорі на 12 сторінках з фінансуванням бюджету 80000грн. "Сарненські новини" датуються з бюджету 85000грн. а щотижневий тираж сягає 12000примірників. То яку ж "шарашкину контору" очолює А.Басараба і на утримання якої ідуть такі великі кошти платників податків, тобто нас з Вами.
P.S. До речі на утримання "Вісті" виділяється з бюджету більше коштів, ніж на усі медичні програми міста разом узяті.
s_vij | 10.01.2012 | 19:53
+ (0) -
а ви десь випадково не чули,що "Володимирецький вісник" тиражем 4640 примірників " виїздить на бюджетниках району, яких зобов"язали (2-й рік поспіль) його виписувати!!! - ВСІ вчителі мусово його виписують - ото й в місті цю практику запровадити - і не треба фінансування з бюджету! cool
дід мороз | 07.01.2012 | 02:01
+ (1) -
Десь, я до речі цю інформацію бачив http://34400.net/news....-31-513 Вкрав у Юрка чи що?
Ляна | 07.01.2012 | 12:19
+ (0) -
А, х...ми гарно розкидатися,Юрка?
сніг | 07.01.2012 | 22:38
+ (0) -
Газета дійсно не цікава. В цьому році я не виписав, хоча раніше виписував, щоб знати міські новини. А гроші можна пустити на більш необхідні речі.
Леся | 07.01.2012 | 23:32
+ (0) -
Газета не цікава- бо партійна цензура. Не можна друкувати статті про партії , які не є у міськраді, а можна друкуватися тільки депутатам які при владі. Тобто піаритися їм. Газета "Вісті" така ж як і станційна непотрібна газета "Енергія". Що в ній цікавого? цілий штат тримають, а пишуть непотріб..
дід мороз | 08.01.2012 | 03:35
+ (0) -
Але непотріб дуже дорогий виходить у газеті "Вісті"
Ляна | 08.01.2012 | 14:14
+ (0) -
А, як поставлять свою людину і відразу газета стане цікавою, і дешевою, і всі її випишуть і будуть читать у метро Кузнецовська, яке зроблять депутати...
Леся | 08.01.2012 | 18:21
+ (0) -
Наші депутати які обрані глухими, сліпими, недолугими виборцями і метро збудують і пароплави пустять по Стиру.....
Ніна | 08.01.2012 | 18:40
+ (0) -
А я особисто писала критичну статтю в газету "Вісті" зі своїм особистим підписом, але Басараба А.А. побоявся її надрукувати. Так що не треба ля-ля. Він теж виконував волю секретаря міської ради та міського голови. а сам боявся щось людське надрукувати.
сергій | 09.01.2012 | 04:59
+ (0) -
ghjty
Ляна | 09.01.2012 | 13:39
+ (0) -
А, мої всі статті друкували, мабуть, критики було малувато. А толку з критичних газет Анощенка... Де вони зараз Де?
Кацапетовка | 09.01.2012 | 17:44
+ (0) -
Директором поставят очередного депутата или его кума. Будет он проводить политику благодарности поставившей его политгруппировке, в предыдущем финансовом объеме и будет уже не политкорректно подымать вопрос на сессиях.Посмотрим какие будут актуальные темы и их направленность нового ставленника.Андрей я вас лично не знаю, но держитесь справедливость есть.
руслан-журнал | 11.01.2012 | 03:03
+ (1) -
Незалежне розслідування діяльності Басараби.

Шановні дописувачі! Як відомо Басарабу А.А. було призначено редактором газети "Вісті" рішенням №46 від 27.08.1997р. міським головою Світланою Арстовою. То чому ж Басараба Вже 10 років поспіль називає себе директором прес-центру, від імені директора прес-центру складає і затверджує штатний розпис в кількості 13 чоловік!!! з місячним окладом 20075грн.73к. за 2011р. А зарплата у цього "Бездара" складає 4494грн.50к. собівартість газетки 7грн. Мені відомо з достовірних джерел, що при розгляді діяльності прес-центру депутатами міськради була заслухана головний бухгалтер Наталія Дейнеко. В процесі запитань стосовно тиражу газети вона не надала інформації де дівається більше 200 примірників щотижня, адже передплачували газету біля 400 громадян 200 продавалась, а 200!!! зникало в невідомому напрямку. За рік 52 випуски множим на 200 і отримуємо 10400 примірників яких ніхто не бачив і не побачить!!! Після цього як стало відомо головний бухгалтер написала заяву про звільнення, але Басараба А.А. не підписав заяву пообіцявши, "що все владнає". Цю інформацію знали всі депутати, члени комісії які працювали в той час, знав це і міський голова. Якщо підняти газету за 2008р. то тираж неї складав 3000 примірників множив на 52 випуски, отримуємо 156000 примірників, при підписці біля 500примірників у 2008р.

За даними Володимирецької райдрукарні більше 800 примірників вони ніколи не друкували за винятком виборчої компанії. Це все покривалось тому, що Басараба як "Слизняк" проскочив минулого скликання в депутати від фракції БЮТ і був секретарем в бюджетній комісії, Тому всі минулі роки він "кришував" надходження таких великих коштів на газету "Вісті" та собі на зарплату.

Пропозиції які були надані Головою обласної організації Національної спілки журналістів України Дмитром Тарасюком. Вих. №2 від 15.01.2009р. пролежали під "сукном", з грифом таємно.

Ось деякі з них: Редакція газети "Вісті"є чи не єдиним комунальним засобом масової інформації області, яке фінансується з місцевого бюджету в достатніх обсягах. На жаль, це не позначилося на ефективності роботи журналістського колективу: поліграфічне виконання газети залишається на рівні 80-х років минулого століття... У "Вістях" зовсім не використовується можливості комп'ютерної верстки та дизайну - газета залишається сірою, невиразною, не привертає увагу читача. Ми пропонуємо організувати навчання техпрацівників редакції на базі інших редакції обл. (Сарни, Рівне, Здолбунів, Зарічне, Костопіль). Не завадило б вдосконалити свою журналістську та організаторську майстерність обом керівникам міських ЗМІ - редактору газети Басарабі А.А. та радіомовлення Біляченко І.М.

Положення про Редакційну раду прес-центру на даний час не діє! Адже в пункті №4 цього положення чисельність редакційної ради - 6 осіб, 3 з яких обираються Кузнецовською міською радою, інші 3-творчим колективом.

Ці відомості стали відомими під час роботи комісії по вивченню роботи прес-центру. Згідно статуту прес-центру затвердженого рішенням Кузнецовської міськради №557від 27.03.2009р. (нова редакція) В 3-му розділі П.3.2 директор прес-центру призначається на посаду і звільняється з посади міською радою!
Шановний Басараба А.А. ніколи і ніким не призначався Директором прес-центру, адже на вимогу комісії надати трудову книжку з відповідним записом він відмовився, тому члени комісії одноголосно прийняли рішення про зняття з посади редактора - директора прес-центру "самозванця".

Епопея Андрія Басараби завершилася (міські голови - Арістова, Жданюк,Магдич, Коровкін), так як і Андрія Слюсарчука(покровитель Дмитро Табачник)/

Завдяки депутатам міської ради було збережено цьогоріч 440 тисяч гнр. які "неіснуючий" директор Басараба хотів "вибити" на свою "контору". Не допоміг йому ящик коняку, який він ставив окремим депутатам в приміщенні редакції (за словами народного обранця Юхима Чугая).

Отака ситуація була навколо "шанованого" псевдо директора Андрія Басараби.
дуся | 11.01.2012 | 08:35
+ (0) -
ВИБАЧТЕ АЛЕ В ДЕПУТАТИ МИНУЛОГО СКЛИКАННЯ БАСАРАБА БАЛОТУВАВСЯ ВІД УСДП(О), ВІН ЯК ТО КАЖУТЬ СІВ У ОСТАННІЙ ВАГОН І ПРОСКОЧИВ. А ТЕ ,ЩО ПРИ ВСЯКІЙ ВЛАДІ ЙОМУ ЖИЛОСЯ КОМФОРТНО, Т О ЦЕ ТЕЖ ФАКТ.
СП | 11.01.2012 | 14:12
+ (1) -
Як прочитаєш про «злодіяння» Басараби, висновок напрошується тільки один: Басараба підлягає розстрілу… через повішання шляхом отруєння, і то публічного – під час сесії міської ради, щоб окремі депутати, які голосували за звільнення, ще раз отримали несамовите задоволення від захоплюючого видовища. Срамота. Присвятити рік своєї діяльності у якості депутата міської ради тільки тому, щоб звільнити людину. Що, Басараба – керівник, який найгірше працює у місті? Чи причина в тому, що Басарба – просто керівник, а цю посаду керівника хоче зайняти інша людина. Адже нікому так і не зрозуміло, за що його звільнили? Я бачу тільки одне: комусь потрібна ця посада. На жаль, всі керівні посади у нашому місті зайняті, а щоб посісти якоїсь з них, є тільки один шлях: звільнення неугодного керівника.
Аламак | 11.01.2012 | 14:24
+ (0) -
А що з цього приводу говорить КЗОП (КЗОТ)?
дід мороз | 12.01.2012 | 00:02
+ (0) -
Дядько "СП" прочитай допис, чи статтю "Незалежне розслідування діяльності Басараби" і вчитайся, а не жуй соплі. тут висновок на лице, що поганих директорів та депутатів потрібно скидати з посади. cry
Ляна | 12.01.2012 | 01:05
+ (0) -
Такі довгі коменти більші за статтю читати нехватить здоров'я. О хтось постарався опозорититися ще й журналістом себе назвати. Це мабуть майбутній головний редактор так тренується cry
Света | 12.01.2012 | 01:30
+ (0) -
Всім нравиться газета то чому її так мало виписують і купляють????????
Сімеон | 12.01.2012 | 09:50
+ (0) -
Геть самозванця!
reks | 12.01.2012 | 10:01
+ (0) -
- 25 руслан-журнал - здоровий коментарій. Це 100% партія свободи таким чином добивають Басарабу А.А.
гач | 12.01.2012 | 19:49
+ (0) -
Прескорбно но факт. Басараба пополнил ряд обманутых Хвалько и Волощучкой людей. Етот случай еще раз предостерегает. что с етими кидалами связиваться - себе вредить.
дуся | 12.01.2012 | 23:06
+ (0) -
до чого тут Хвалько і Волощучка, проект рішення про звільнення Басараби подав, наскільки мені відомо, Кравецьвід "Свободи", а "Батьківщина" як завжди і у всіх винувата.
гач | 12.01.2012 | 23:36
+ (0) -
А "Батькивщина" перед сессией на фракции гарантировала Басарабе оставить его при должности(их 25-подавляющее большинство) А потом Хвалько все переиграла. Вот и получается -говорит одно, делает другое,а думает только о своем. Я все удевляюсь- ведь депутатами от"Батькивщыны" прошли много уважаемых кузнецовцами людей как им не стыдно повиноваться какой-то выскочке которая так и осталась, по развитию, лаборанткой.
дуся | 13.01.2012 | 20:02
+ (0) -
Гач, а Ви, що були на фракції у "Батьківщини",звідки Вам відомі такі подробиці?
Леся | 13.01.2012 | 21:01
+ (0) -
Вже багато розумних уважаємих кузнєцовців покинули цю секту БЮТ імені Тимошенко. Яка їхня лідерка -такі і депутати на місцях. Мають більшість сьомий рік і хіба скористалися своєю більшістю??
Ляна | 15.01.2012 | 11:08
+ (0) -
От саме час побачити хто в БЮТі залишиться, ті і справжні. А хто вийде... то все ясно...ніколи не була в цій партіі, але скоро увійду. Бо так затравити одну людину не можна, коли винних багато...
дуся | 15.01.2012 | 21:08
+ (0) -
Вже багато розумних уважаємих кузнєцовців покинули цю секту БЮТ імені Тимошенко. Леся назвіть самих достойнихЮхто покинув.
Волиняк | 15.01.2012 | 22:18
+ (0) -
Секта БЮТ збільшиться ще на одну лаборантку "Ляну"
Ляна | 16.01.2012 | 00:55
+ (0) -
Нажаль ніколи не була лаборанткою і вже не буду, але нічого в цьому поганого не бачу всі професії потрібні tongue
Я | 16.01.2012 | 18:54
+ (0) -
Так багато правди, коли мова йде про журналістів. Басараба А.А. писав дійсно багато, але правди мало, і ніхто під "правдою про Кузнецовськ" не підпишеться
Лані | 17.01.2012 | 01:54
+ (0) -
А мені здається, що ГАЧ саме один/одна із тих, хто і перебуває в лавах "Батьківщини".
дуся | 17.01.2012 | 21:29
+ (0) -
А, що перебувати в лавах "Батьківщини" це якийсь порок?
Лані | 17.01.2012 | 23:45
+ (0) -
Ні, аж ніяк не вада. Але обурює те,що, пройшовши до ради у складі Батьківщини, починають однопартійців обливати брудом. І ,напевно, роблять це позаочі.
Вася | 20.01.2012 | 23:47
+ (0) -
Я тут в "Вістях" таке прочитав:

"Звернення до депутата Петрович Н.Г." від Басараби А.А.:

Виступи, звернення, перевірки, здійснювані рядом депутатів задля дискредитації Прес-центру Кузнецовської міськради і звільнення з посади його директора тривали цілий рік, тримаючи в напрузі увесь колектив.

При цьому ім'я особи, заради якої це все робилося, трималось у таємниці. І навіть коли на одній із сесій журналіст Петро Комнацький прямо поставив депутатам запитання: "Хто стане директором Прес-центру, якщо А.Басараба буде звільнений?", у відповідь не було названо жодного прізвища.

Тому я звертаюсь до Вас, як до особи, яка з перших днів каденції активно і, як на мій погляд, дуже зацікавлено займалась вивченням діяльності Прес-центру, із цим же самим запитанням. Вашу відповідь сподіваємось подати в наступному номері газети.


Я вже нічого не розумію в цих інтригах. Петрович хоче на місце Басараби? Але ж вона вчитель історії, здається wacko
гість | 21.01.2012 | 00:10
+ (0) -
Вася сходи на пошту і дізнайся скільки прмірників газети виписано мешканцями міста на 2012 рік якщо ліньки йти підскажу аж 316 хай трудяга Басараба пояснить на що ж він хоче потратити 440 000 грн поділіть цю суму на кількість примірників і зрозумієте за що зняли нікчемного керівника газети
А я Пєтя | 21.01.2012 | 00:24
+ (0) -
ЗДРАВСТВУЙТЕ, Я - ЛОГИКА!
ПО СУТИ, МЕНЯ ЗДЕСЬ БЫТЬ НЕ ДОЛЖНО, НО МАРАЗМ ЗАБОЛЕЛ....

А Петрович тут при чем?
Макар | 22.01.2012 | 19:42
+ (0) -
Як працює газета "Вісті"під керівництвом "Вмілого самозванця" Андрія Басараби мешканці міста дізнались завдяки ж його статті на цьому сайті.
А стосовно кореспондента Комнацького Петра, де він турбується хто буде директором Прес-центру, то зауважу. Петро Іванович коли ви як кореспондент виїджали на "Очисні споруди" міста, де було незаконно зрізано 165 дерев, разом з депутатською комісією, інженером з екології області та працівниками міліції то ви, як Вас називають "професійним коресподентом" побоялись подати цей матеріал, як резонансний на першу чи другу сторінку в газету "Вісті", а "заховали" три речення по цьому факту на 8-й сторінці без фотографій, з підписом "власна інформація"... отакі кореспондети і керівництво газети працюють ...!

Майбутній керівник Прес-центру повинен організувати досвідчених журналістів та прцівників, як це робиться в інших редакціях області.

Валерію Шведюку бажаємо не ховатись від проходження служби в рядах Збройних Сил України, а виконати свій громадський обов*язок, а тим хто допоміг йому уникнути служби просимо задуматись над своїми вчинками!!!

Дякую Наталії Петрович, що підняла цю тему, стосовно діяльності Прес-центру, а депутат Чернецький Ігор, який працював в бюджетній комісії головою, а Басараба Андрій секретарем в минулому скликані "нагнали" кошторис Прес-центру аж до 440.000 тисяч грн. - це жах!!! для міського бюджету...!
Петя Кантроп | 24.01.2012 | 03:03
+ (0) -
А я вступлюся за кореспондента Комнацького, який був свідком такої історії.
Три депутати - Пешко, Макарук і Чугай - організували розслідування серйозного правопорушення: на очисних спорудах КМКП було вирізано 165 дерев. Вони ж взяли найактивнішу у часть у визначенні збитку, нанесеному природі, і задокументуванні даного факту. Вони навіть спробували прослідкувати, куди були вивезені стовбури і гілля.Комнацький це підтверджує і ставить три плюси вказаній депутатській комісії.
А я поставлю їй три запитання: хто дав команду на здійснення такого варварства; як покараний головний виконавець - директор очисних споруд; кому в прибуток пішли стовбури дерев? Доки не буде на них відповідей, то Комнацький, який ні рядочка не надрукував по даній темі у "Вістях", і далі ігноруватиме намагання депутатів,щоб газета пропіарила їхні н а м і р и як резонансний матеріал на першій чи другій сторінці. Хлопці, який резонанс? Адже ви не довели до кінця справу, за яку дружно взялися. Буде вона завершена - і всяк з радістю напише про вас, як про людей діла. А тріпатися - те кожен може, як, наприклад, Макар.
І не треба журналісту вказувати, як йому чинити. Бо це, до речі, той самий журналіст, що таку ж думку публічно висловив на сесії міськради, підкріпивши її зверненням до одного з депутатів: "Я ж вам, шановний, не вказую, як тримати молоток і як забивати гвіздок у стельку".
1-50 51-52
Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту info@34400.net з конкретними зауваженнями і коментарі будуть видалені.
Ім'я *:
Email:
Код *:

ТОЧКА ЗОРУ

Вараш чи Кузнецовськ? (2015)

Всього відповіли: 10276
Як вирішити проблему безпритульних тварин в місті?

Всього відповіли: 7205

Останні новини

 
200

34400.net © 2011-2016

Кузнецовськ - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів