34400.net
Кузнецовськ - Новини без цензури
ГОЛОВНА // Події // Відкритий лист до міського голови

Відкритий лист до міського голови

07.12.2015

46

3079

Відкритий лист захисників тварин до міського голови Кузнецовська - Сергія Івановича Анощенка.

 

 

Шановний Сергій Іванович!

 

В нашому місті все частіше зустрічається варварське відношення до безпритульних тварин. Їх труять, відстрілюють, знущаються та катують. Все це часто відбувається на очах у дітей, які згодом будуть сприймати жорстокість як норму. Чисельність тварин безхатченків ніколи в Кузнецовську не регулювалась гуманно. Отрута, яку використовують, повільно та нестерпно вбиває тварину декілька днів. При цьому муки які виносить нещасна тварина описати словами не можливо. Відстріл дуже часто тільки ранить тварину і вона ще живою стікає кров’ю.

 

Отруєння тварин, як і будь-яке вбивство, є кримінальною відповідальністю згідно ст. 299 ККУ та суперечить Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження». Є і вищий Закон. Нагадаємо, що Папа Римський відніс тварин до живих істот, в яких є душа, заявивши, що «Ворота Рая відкриті для всіх тварів Божих». Тому людей, які так жорстоко поводяться з безпритульними тваринами, маємо підстави називати душогубами. Розуміємо, що не можна в наказному порядку примусити людей любити собак чи котів. Але закони вони мусять виконувати!

 

Тому ми, команда волонтерів, пропонуємо гуманну та вигідну альтернативу – стерилізація самок. У нас є досвід вирішення проблем безпритульних тварин за європейськими стандартами – стерилізація тварин та створення притулків для них. Його слід впроваджувати і захистити братів наших менших. Масове знищення безпритульних тварин не вирішує проблему та є економічно невигідним – на місця вилучених тварин мігрують інші, заповнюючи «екологічні ніші» на вільних територіях. Реалізація Програми повинна здійснюватися гуманними методами, виключаючи жорстоке поводження з тваринами. У багатьох містах Рівненської області вже практикується такий метод регулювання чисельності безпритульних тварин, і він несе в собі лише позитивні зміни, адже стерилізована тварина не тільки позбувається можливості народжувати, а ще й стає більш спокійною.

 

До Вас звертаються волонтери та небайдужі громадяни руху на захист тварин у місті Кузнецовську, які своїм коштом, зі своїх скромних зарплат та пенсій допомагають місту гуманно регулювати кількість безпритульних тварин. За останні чотири роки нами було стерилізовано 103 кішки та 6 собак, але, на жаль, цього недостатньо.

 

Тому для покращення ситуації просимо Вас:

 

1) надіслати факсограми начальникам ЖЕКів та інших установ, щоб нагадати: отруєння тварин, як і будь-яке вбивство, є кримінальною відповідальністю згідно ст. 299 ККУ та суперечить Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження»;

 

2) започаткувати «Програму регулювання чисельності безпритульних тварин», що включає в себе:

 

а) створення пункту стерилізації та утримання тварин (притулку, пункту перетримки тварин);

б) проведення масової стерилізації безпритульних тварин з поверненням до ареалу їх попереднього перебування;

в) організація вилову безпритульних тварин гуманним методом на основі новітніх технологій та кращого міжнародного досвіду.

 

Просимо Вас взяти під свій контроль цю проблему і допомогти вирішити її гуманними методами. Закликаєм всіх не бути байдужими до жорсткості та приєднатись до руху на захист безпритульних тварин.

 

 

 

З повагою, волонтери міста

 

 

Додаток: підписи волонтерів та небайдужих громадян щодо відкритого листа на захист безпритульних тварин до міського голови Кузнецовська – Анощенка С.І.

 

Копія листа розміщена на сайті Кузнецовська 34400.net та в газеті «Міський Майдан».

Всього коментарів: 46
1
4675 | 07.12.2015 | 15:50
+ (0) -
Коли вже буде відкритий лист від захисників людей (особливо - дітей) від бродячих собак?!!
2
l-power | 07.12.2015 | 17:19
+ (-4) -
стерилізація це може і добре, але собак в городі багато і вони кидаються на людей!!! От з цим треба щось робити!!! А не просто простерилізувати і випустити, нехай далі кидаються. Доречі, біля школи№ 2 довгобуд стоїть, там знов малі цуценята з*явилися.
3
Svitlana | 07.12.2015 | 18:56
+ (4) -
Стерилізована тварина спокійна і на людей кидатися не буде!!!
naol | 08.12.2015 | 18:10
+ (0) -
Не факт, але частково це так, якщо поведінка була обумовлена гормонами. Тварина має бути соціалізованю також. Жостоке поводження і голод аж ніяк не сприяє соціалізації. Потрібен притулок.
l-power | 08.12.2015 | 21:03
+ (0) -
Собака кидається не тільки від гормонів, а ще й від голоду, або хтозна від чого. От реальна ситуація. Іду з лікарні, а там по дорозі біля лабораторії і будинку 19 завжди зграя сидить. Якось потихеньку пройшла, аж тут повз мене пройшов якийсь чоловік і чую собаки розгавкались. Я злякалась, повернулась, а ті собаки зірвались і на того мужика почали гавкати, той став. Що далі було не знаю, бо прибавила швидкість і тікати, бо боюсь їх. Теж не раз попадала на таке.
4
WMiller | 07.12.2015 | 19:41
+ (3) -
Подписываюсь под каждым словом. 
Сам готов "своих" пёсиков привести на стерилизацию!!! (у меня таких 5).
Стрелять нельзя никак!!! И травить тоже НЕЛЬЗЯ!!! 
Будьте ЛЮДЬМИ!!!!!!!! в противном случае - чем мы лучше собачек..
5
Джек | 07.12.2015 | 21:49
+ (-6) -
Пропоную кожному волонтеру взяти додому до себе декілька безпритульних собак, ось і вирішиться проблема.
6
Свєта | 07.12.2015 | 21:50
+ (-1) -
Покажіть хоч один підпис.
7
Bagira | 07.12.2015 | 21:50
+ (2) -
А ще хотілося б знати коли почне працювати вже давно побудований  притулок для бездомних тварин?!
naol | 08.12.2015 | 18:08
+ (2) -
Дійсно коли? Мабуть ніколи. Головне не забути все спихнути на плечі волонтерів, а то їм і так геть "не важко" в житті.
8
1 | 07.12.2015 | 21:57
+ (-5) -
Бродячі собаки розносять  різну заразу та наражають на небезпеку в першу чергу дітей.
    Найгуманніший вихід - усипляти
naol | 08.12.2015 | 18:13
+ (3) -
Не буде собак- відразу всі такі здорові стануть!
9
за чистоту | 07.12.2015 | 23:07
+ (-1) -
всех собаководов заставить убирать их дерьмо
Житель | 07.12.2015 | 23:43
+ (-3) -
О да проблема реально наболіла((( В парку також багато псів. Ну вбивати їх то точно не вихід, але ж і підгодовувати їх активно - це вже капець! Зробили під одними із сходинок в новому атракціоні "канатному" справжню буду для псів і ходять їх там активненько так кормлять - а ті пси "захищають" свою територію - ввесь парк від інших тварин - гавкають без перестанку не можливо мамочкам з калясками прогулятися((( Я проти ВБИВСТВА але і категорично проти підгодовування безпритульних псів( тим самим люди збільшують їх популяцію.
Валера | 08.12.2015 | 08:23
+ (-3) -
6 собак за 4 роки - вражаючий результат як для великої громади волонтерів і небайдужих. Тут же цікавою буде відповідь на задачку - скільки собак припадає на одного волонтера в рік?
9 | 08.12.2015 | 08:56
+ (-4) -
Треба всіх собак з кузні повивозити і тіх домашніх собак які без привязі розтрілювати без розмови.
naol | 08.12.2015 | 18:15
+ (3) -
Треба вичислити твою IP адресу і притягнути до кримінальної відповідальності за пропагування та заклики до жорстокості.
Svitlana | 08.12.2015 | 13:09
+ (5) -
Ответ Валере: 6 собак мы простерилизовали за три месяца т.к. раньше занимались только кошками, это дешевле и в уходе в послеоперационный период проще. А собаками начали заниматься недавно и все за личный счет!!!
naol | 08.12.2015 | 18:04
+ (3) -
Стосовно листа про захист дітей від бродячих собак. Ви напишіть листа собакам, а ми їм почитаємо wink При цьому нагадаю, що собака- це не іграшка, вчіть краще дітей як правильно поводитися із тваринами і пояснюйте їм правила поводження. 

Шановні, кому хочеться порозстрілювати, чому б вам не перевірити вашу психіку? Ви ж небезпечні для суспільства. У вас агресія зашкалює неймовірно. Як ви так переживаєте за ваших нащадків, то зауважте, що, у випадку, коли ви виховуєте їх за принципом прибрати щось живе (розстріляти, отруїти, вивезти в ліс), бо я от вирішив/ла що воно мені заважає, то такі у вас виростуть і діти, а потім не дивуйтеся криміногенній ситуації. Спочатку знищуєте безневинних істот, а потім вбиваєте безневинних людей. Бо починають з кошенят, а закінчують людьми. Чи може вашій дитині стане легше від того що пса, чи кота розстріляють чи потруять? Може ви самі на цю картину хоч раз подивитиеся в яких муках тварини помирають, чи вам краще чужими руками золу загрібати, а натомість розводити тут писанину з ахінеєю? 

Є велика різниця між скаженою собакою і не скаженою. Так само є різниця між скаженою людино і адекватною, тою, яка прагне гуманності.

Щоб подолати проблему безпритульних тварин, в першу чергу потрібно зупинити безконтрольне розмноження тварин для забави, а потім викидати їх на вулицю, де без виховання тварини живуть по своїм законам, потерпають від жорстокого поводження від ваших же "добрих і вихованих" дітей. Адже скільки є тварин з виколотими очима, чи підпаленими вусами, або яких скидають у мусоропровід, відрубують хвости, вішають на деревах в петлю за шию (так, так і таке було). Більше того, тварини, що живуть на вулиці хворіють, їхній організм постійно потерпає від холоду, голоду, зневоднення. А вам коли щось болить, ви дуже добрі? 

Якщо ж тварина агресивна, то її, можливо, дійсно треба усипити, але для цього потрібні спеціальні пункти з виділеним фінансуванням. І ще одне. А ви самостійно приведете тварину на усипляння? Їм при цій процедурі дають укол в вену або прямо в серце, яке його зупиняє. Подивитеся на це? Хоча, це, безперечно гуманніше за інші методи.
1 | 08.12.2015 | 21:02
+ (0) -

Цитата
Ви напишіть листа собакам, а ми їм почитаємо  naol
Саме зрозуміло, що написало ?
Chupacabra | 08.12.2015 | 22:42
+ (-1) -
Пропоную примусити кожного собаковода взяти по одній бродячій собаці і проблема буде вирішена. Може вони тоді задумаються і не будуть виганяти на вулицю своїх собак. А ми не будемо думати чи травити, чи стріляти, чи стерелізувати...
Folks | 08.12.2015 | 23:14
+ (4) -
Дуже приємно чути що в Кузні є люди , які переймаються долею нещасних тварин, Погані люди  візьмуть їх  маленькими,  пограються, а потім викидають на вулицю.. А собаки набагато розумніші за багатьох ненависних кузнєцовців. Вони тільки сказати нічого не можуть ...
 І мало віриться що Аносченко вирішить цю проблему. Він не по добру ні для людей , ані тварин.
Yariy | 08.12.2015 | 23:30
+ (2) -
Собака - друг человека... і "бывает кусачей только от жизни собачей", тому я ЗА стерилізацію. А для тих, хто має сумніви щодо її доцільності, раджу задуматися над тим, що стерилізація - це не тільки гуманне відношення до безхатніх тварин, але й зменшення їх популяції в нашому місті - ви ж якраз цього хочете, чи не так?

"Купите щенка и Вы приобретёте самую преданную любовь на свете."

Редьярд Кіплінг
Виктор | 09.12.2015 | 00:54
+ (3) -
З листом повністю згоден. Тому, хто пропонує всіх собак повивозити і порозстрілювати: якщо ви зараз так про тварин говорите, то потім і людей що вам "заважають" запропонуєте розстріляти?! Ніколи не розумів таких агресивних, байдужих людей! Абсолютно ніяк не допомагаєте гуманно вирішувати проблему, то хоча б не заважайте Людям, які реально вирішують її і головне роблять це толерантно!
45 | 09.12.2015 | 13:02
+ (-1) -
я так зрозуміла що захисникі тварин ,нелюблять дітей,вони просто жопу рвуть заради тварин ,я їх теж люблю але я наприклад непотерплю що дітей називали потерпають від жорстокого поводження від ваших же "добрих і вихованих" дітей.,що означають ваші скобочкі, невже ви захисники думаєтє що всі діти таки ,я після цієї статі змінила своє ставлення до захисників тварин.
Свєта | 09.12.2015 | 20:05
+ (0) -
А, де взялися бродячі собаки?  А такі циніки, які собак люблять більше, ніж дітей і підкинули всім проблему. Погралися і викинули, глядіть всі, бо вони їх люблять.naol
Natali | 09.12.2015 | 20:21
+ (1) -
Все защитники собак имеют детей и любят детей, и наши дети не ведут себя истерически при виде собак и кошек, а готовы их погладить и покормить.Детей которых с детства учат не боятся животных и по доброму к ним относится, бездомная собака не укусит НИКОГДА. Если собака кусает, то провоцирует ее к этому человек.Бездомная собака скорее убежит, чем нападет, т.к. она знает что от человека ничего хорошего ждать не приходится. По поводу того что собаки разносят заразу, то самой большой заразой является человек, оставляющий после себя кучи мусора и разбитых бутылок, где разводятся полчища мух. А уж как весь парк человек обосрал.........и в прямом и в переносном смысле.А что значит не кормить??? А  вы знаете что такое голод? Ничего страшней голода нет, и как это возможно что в 21 веке живое существо будет голодать, а мы будем ходить мимо?  Животних необходимо стерелизовать, отпускать на место ее обитания и другая собака уже не сможет там поселится, и кормить ее. Животное на улице не живет более 2х-3х лет.   Сегодня была простерелизована собака, в следующем месяце планируем простерелизовать 2х собак просьба все желающих  помочь.
Свєта | 09.12.2015 | 20:22
+ (0) -
Гей волонтери де ви?!!!
Я доросла людина навчіть мене, як правильно поводитися з собаками. Колибіжить зграя собак на дітей. Біля шкіл зранку подивіться, cкільки їх.Що робити? Навчіть, кого захищати собак чи дітей? І як? А до біди недовго…
за чистоту | 10.12.2015 | 02:02
+ (0) -
як що до гуманого відношення до наших дітей які вимушені гратися на газонах та пісочніцах в які гадять ваші "стирилізовані" улюбленці.
за чистоту | 10.12.2015 | 02:10
+ (0) -
як що до гуманого відношення до мешканців будинків в підїздах яких так звані "волентери" роблять притулки для своїх улюбленців.
Svitlana | 10.12.2015 | 18:44
+ (0) -
Щодо підписів, то з ними Ви можете ознайомитися в мерії міста. Всі підписи (а їх немало, не рахували) надані разом з листом Анощенку.
Марія | 10.12.2015 | 20:36
+ (2) -
Щось не те що потрібно ви зрозуміли. Дітей ми любимо , скажу навіть більше: дітей люблять і самі собаки та і діти до тварин ставляться добре. Звичайно, є і велика кількість дорослих та дітей (яких батьки не навчили бути добрими та людяними)які не тільки не люблять тварин, а і жорстоко знущаються над ними. Ніколи не помічали собак, котів з виколотими очима, відрубаними вусами,хвостами? Дітей потрібно навчати доброті, а то цей раз жертвою була собака, а наступний раз і людина! Як каже статистика що 75% маніяків та злочинців починали саме з тварин!
Марія | 10.12.2015 | 20:58
+ (2) -
Щось як я хожу мимо школи, чи діти ніхто з собак не кидається. Як по під'їздах,ліфтах гадять люди, то це мало хто помічає так?! Що неможливо елементарно сходити викинути сміття, бо кругом стоїть сморід. напльовано,насцяно,накурено настільки, що у дитини починається приступ астми. А як йдуть вихідні то щей розлиті спиртні напої що ніде ступити(про розбиті пляшки та шприці я взагалі мовчу!). Звичайно, навіщо звертати на це увагу якщо можна просто все спихнути на собак і волонтерів правда ж?!
Марина | 11.12.2015 | 15:54
+ (0) -
Я за притулок для тварин
Анжела | 11.12.2015 | 18:03
+ (0) -
на этой неделе я наблюдала ужасную картину на березке. С виду приличный ,пожилой мужчина ,подзывал к себе ласково бездомных собачек ,а потом в упор  стрелял в них с большой рогатки...
 А по теме ,я предлагаю ввести штафы  для собачников ,которые не убирают  дерьмо своих собак . Этих денег хватило бы и стерилизацию и на содержание всех бездомных собак нашего города,судя по количество  собачего дерьма в городе. 
  ведь все ,кричат ,что хотят в Европу ,так и начните этот путь с себя. Вам самим не противно на детскую площадку зайти и пройтись по газону.
Вася | 13.12.2015 | 13:10
+ (1) -
Наркомани і виробникі наркотиків теж розповсюджують заразу та наражають в першу чергу на небезпеку дітей!!з ним що пропонуєте зробити?присипляти чи труїти!повірте від них більше шкоди для підростаючого покоління ніж від безпритульних собак!
РРР! Він же Сум | 20.12.2015 | 19:54
+ (0) -
Добру ідею ти, Василю, підкинув. Не завадилоб з ними це робити. Особливо труїти тих, хто розповсюджує і це зло кришує. А що? Якщо правоохоронна система мовчить та ще й сама "в долі" - іншого виходу не бачу.
Іван. Він же Сум | 20.12.2015 | 20:40
+ (0) -
Це, виходить, ви нарозводили, а ти, міська громадо, шукай кошти, аби вашу забаганку профінансувати?! А чого ж ви не кажете, що тих тварин потрібно буде потім ще й утримувати, регулярно годувати (до речі, за чиї гроші?), лікувати, стерилізувати. І нічого кивати на Європу. Там за своїми улюбленцями господарі слідкують, регулярно роблять їм прививки,  прибирають за ними. інакше - прямо таки космічні штрапфи. А в нас ??? Отож і засрано все.
Svitlana | 25.12.2015 | 23:17
+ (0) -
Это каким образом мы их «нарозводили»?!)Что за бред? Выписьмо читали? Мы наоборот пытаемся уменьшить популяцию гуманным методом
стерилизации, который не противоречит Закону!!! А просим нам помочь т.к. это не
только наша проблема, а проблема всего города! И мэрия в первую очередь должна
пытаться решить эту проблему законными методами, а не убивать животных.
Svitlana | 25.12.2015 | 23:26
+ (0) -
Предложите Вы, Іван, свое виденье решения проблемы! Вместо того чтобы критиковать и ничего не делать! Проблема сама собой от ваших возмущений никуда не денется.
додам: Він же Сум | 30.12.2015 | 19:23
+ (0) -
Світлані. Якщо не знаєте, то я вам скажу. Всяка зараза найуспішніше розвивається там, де їй створено належні умови. Я маю на увазі підгодовування собак біля підїздів житлових будинків та біля навчальних закладів. І велосипед винаходити вдруге не потрібно. Місто будувалось для людей. Їх і оберігаймо. А безпритульних собацюр, даруйте, потрібно попросту відстрілювати. Не спостерігати ж, як щороку більше півсотні наших громадян потерпає від ваших улюбленців, які тижбами (!) без повідків  і намордників шастають міськими вулицями, в тому числі й там, де діти...
додам: Він же Сум | 30.12.2015 | 19:46
+ (0) -
І ще одне.  Ви, Світлано, говорите про стерилізацію собак. Так стерилізуйте. Хто ж вам  заважає?! Але ж ви не кажете, що це теж коштує чималих грошей. Ви впевнені, що в міської громади інших проблем нема, і це має робити місто за свій кошт? Отож дозвольте запитати: а ви, даруйте, більше нічого не хочете?! І не ведіть рака за камінь. Ну простерилізують ту собацюру у ветлікарні за кілька сотень гривени (я так розумію, не вашиш, а з наших податків), випустять його. І що - він уже зовсім стане безпечним і не гадитиме, не потребуватиме догляду? Матиме імунітет від сказу й не буде загрозою для інших, в тому числі людей? Отож, забирайте всіх їх (якщо сусіди дозволять) до себе в квартиру, і створюйте у своїх чотирьох стінах для четвероногих  щасливе майбутнє
Svitlana | 03.01.2016 | 00:22
+ (1) -
На ваши язвительные комментарии отвечать не хочется! Заставить любить животных не возможно. Слава Богу в мире больше добрых и отзывчивых людей, иначе уже все живое, кроме людей, было бы уничтожено. Не знаю о чем вы, но ни меня ни моих знакомых взрослых и детей, никогда не кусала бездомная собака, может нужно просто не провоцировать и как минимум быть чуть добрее, глядишь и мир вокруг изменится:) И не занимайтесь подстрекательством людей на убийство животного, т.к. это противозаконно, почитайте закон о жестоком обращении с животными, нарушение которого несет как административную так и УГОЛОВНУЮ ответственность!!! Ваше решение проблемы это устроить для животных Освенцим? И это Вы хотите в Европу? Почему в других городах, в т.ч. и атомных на Украине, есть и приюты, и общества защиты животных, и мэрия выделяет средства, пусть не много. Что у нас самый бедный город, или здесь живут особые люди которые не видят или не хотят видеть проблему и решать ее законно!?
Катерина | 28.01.2016 | 16:34
+ (0) -
Боляче читати деякі з вищеописаних коментарів... Ми всі називаємо себе людьми, більшість з нас вірить у Бога... Чому ми стали такими жорстокими, чому так агресивно реагуємо на питання щодо даної проблеми? Вбивати - це гріх, не беріть на на серце такий тягар, навіть просто задумуючись про таке, ці тварини не винні, що народились на вулиці. Я підтримую думку волонтерів, думаю знайдеться багато однодумців, які допоможуть реалізувати цю нелегку справу.
серегй | 30.01.2016 | 10:19
+ (0) -
Svitlana - не пишите в ответ этим генетическим даунам ничего. Не тратьте своё время и нервы на этих озлобленных неудачников. Это дефект воспитания. Хотя в детях , почти во всех, изначально заложено добро. Моральными уродами их делают вот такие "любящие" родители.
Svitlana | 01.02.2016 | 00:02
+ (0) -
Сергей, спасибо за поддержку! Прислушаюсь к вашему совету:)
Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту info@34400.net з конкретними зауваженнями і коментарі будуть видалені.
Ім'я *:
Email:
Код *:

ТОЧКА ЗОРУ

Вараш чи Кузнецовськ? (2015)

Всього відповіли: 10260
Як вирішити проблему безпритульних тварин в місті?

Всього відповіли: 7201

Останні новини

 
200

34400.net © 2011-2016

Кузнецовськ - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів