34400.net
Кузнецовськ - Новини без цензури
ГОЛОВНА // Міська рада 6 // Земельні торги в міській раді

Земельні торги в міській раді

25.05.2015

18

1382

22 травня о 12:00 в приміщенні міської ради відбулися земельні торги (аукціон) з продажу права оренди 1 лоту (земельної ділянки), цільове призначення якої для будівництва багатоквартирного житлового будинку. Організатором торгів виступила Кузнецовська міська рада, а виконавцем Рівненська товарна біржа. Про це інформує сайт міської ради.

 

Лот №1 - Земельна ділянка (кадастровий номер 5610700000:01:003:0107) площею 1,0800 га, що знаходиться за адресою: Рівненська область, м. Кузнецовськ, вул. Т. Боровця (в районі Спасо-Преображенського собору).

 

Стартовий розмір річної оредної плати 3% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що становить грошовий еквівалент 94 186,80 грн. в рік. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 3 139 560,00 грн. Значення кроку в розмірі 0,5 відсотка від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

 

Термін права оренди – 5 років.

 

Переможцем аукціону з продажу права оренди цього лоту став учасник №2, який запропонував 102,5% орендної плати в рік від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, або грошовий еквівалент 3 218 089,00 грн. в рік.

 

 

"Вперше наше місто за оренду земельної ділянки під будівництво багатоповерхівок отримає рекордні надходження 3 218 089 гривень в рік!!! Крім того, місто отримає нові житлові будинки, а люди зможуть покращити свої житлові умови. Це свідчить, що міська влада правильно ставить пріоритети в напрямку залучення інвестицій і це дає перші результати у збільшенні надходжень до міського бюджету. Інвестор йде туди, де влада діє прозоро і сприяє інвестору. І це тільки початок:) Багато проектів в стадії підготовки та обговорення з потенційними інвесторами", - зазначає на сторінці спільноти "Міські ініціативи Кузнецовська" у соцмережі Фейсбук в.о. міського голови Ігор Куц.

Всього коментарів: 18
1
Жданюк | 25.05.2015 | 20:18
+ (0) -
Хвалитись планованим надходженням 3 218 089 грн. в рік за оренду земельної ділянки під житлове будівництво це смішно. Оренда землі під житлове будівництво велика дурниця. Адже ці кошти будуть платити не фірми-забудовники, а інвестори в житлове будівництво. Тобто, звичайні покупці квартир заплатять вказані кошти . Замість декларованого державою здешевлення  житла наші обранці збільшують  його вартість..  В той же час сотні місць під гаражі, які можна було б продати, роздані безкоштовно. Деяким депутатам по декілька зразу. А стосовно землі під житлове будівництво, то як один з багатьох можливих варіантів, можна було б укласти угоду з забудовником про пайову  участь в будівництві,    і внесенні міською радою  , як пайову участь, земельну ділянку з послідуючим отриманням містом певної кількості квартир. Адже вкрай важливо мати житло для дітей - сиріт, чорнобильців, учасників війни та інших незахищених верств населення.
2
vadik deputat | 25.05.2015 | 22:13
+ (0) -
не надо радоваться. Во-первых не более 3 миллионов в год, а около 100 тысяч. А  где ж ты Степан такой умный был когда мы предлагали описываемый тобой вариант, но ты не согласился
3
karnayh | 26.05.2015 | 19:46
+ (0) -
П.Степан гарно все розказав, але подав інформацію трохи, м’яко кажучи, однобоко. Чому бце? Подивимось трохи з іншої сторони. Пройшов аукціон з продажу ПРАВА
ОРЕНДИ земельної ділянки, потенційний інвестор (а їх було не два, не три, а
шість!) запропонував найбільшу ціну і виграв торги. Що тут неправильного чи
незаконного? Я думаю, що інвестор врахував і ціну оренди землі, і витрати на
проектні, вишукувальні, і т.п. роботи, і на саме будівництво, а також те, що
продати самі майбутні квартири по ціні, яка вища, чим на ринку, буде дуже
проблематично. Всім зрозуміло, якщо інвестор вкладує гроші, то він хоче
отримати від цього певний зиск, але разом з тим і враховує сьогоденну ситуацію
в місті і в країні. Так що, на мою думку, "згущать краски", як це
роблять деякі тут діячі, зовсім непотрібно. Що маємо: місто отримає кошти, і не маленькі, і тут вже право громади знати, як і куди будуть потраченіці кошти, в місті буде будуватись ЩЕ житло, а це в тому числі і робочі місця, це житло, на мою думку, буде не таке, як вп'ятиповерхівках (не в образу жителям м-ну Будівельників), а люди, які захочуть
жити в по-сучасному спроектованих квартирах, куплять ці квартири. Як буде здійснюватись будівництво і продажквартир – це прерогатива забудовника і майбутніх власників цього житла, буде це
пайове будівництво чи ще якась форма відносин, і вони, надіюсь, розберуться
самі, без втручання бувших можновладців з їхніми запізнілими популістськими
порадами.А на рахунок гаражів... П.Степан, Ви були при владі в свій час. І вже тоді існували сотнігаражів в місті. Але власники цих гаражів не могли оформити ні прово власності
на земельні ділянки під цим гаражами, ні оренду. Чому? А зараз міська рада, як Ви тут пишете, «роздає» земельні ділянки длягаражів. Вам нагадати Закон України «Про місцеве самоврядування»? Та й люди,
отримавши у власність земельну ділянку, будуть почуватись впевненіше, а не
залежати від чергових виборів і примхів нових народних обранців.І на останок. Яне являюсь ні в якому разі прихильником ні нинішнього в.о. міського голови, ні
депутатів-просиджувачів місця. Але давайте просто реально дивитись на речі, і
робити висновки не на емоціях, а на фактах
4
Жданюк | 26.05.2015 | 22:54
+ (0) -
Не мав бажання вступати в дискусію, але в чергове хочу нагадати, що в місті є багато знедолених людей які вкрай потребують вирішення житлових питань. Ї іх остання надія на владу, яка могла б, за бажання, їм в цьому допомогти, збудувавши соціальне житло.Відсутність коштів для цієї мети можна компенсувати передавши забудовнику на взаємовигідних умовах земельну ділянку під спорудження будинку, а взамін отримати   обумовлені квартири під соціальне житло.
Стосовно  виділення землі під гаражі. Свого часу міська рада виділила земельну ділянку під гаражний кооператив Явір-2. З цього приводу було багато полеміки. Я виступав на сесії і доказував, що це незаконно. Адже Земельний Кодекс не передбачає безоплатного виділення землі під гаражні кооперативи. Наша ж міська влада це врахувала і почала виділяти земельні ділянки під будівництво гаражів конкретним громадянам, І нікого не цікавить скільки гаражів має та чи інша особа. І повірте, що не всі по кому прийняте рішення про виділення земельної ділянки узаконять її. Вже зараз є бажаючі продати свої земельні ділянки. Ціну взнати неважко.  Тож можна порахувати скільки могла б отримати громада коштів за місця під гаражами. А так виходить, що земля під гараж безкоштовна а під квартиру за гроші.
5
karnayh | 26.05.2015 | 23:23
+ (0) -
Шановний Степан Іванович! Ви праві, полеміку тут не потрібно розводити. Але... Ви знову все ставите з ніг на голову)) Вибачте, але складається враження, що Ви або не зовсім розбираєтесь в питанні, про яке тут так розпитнаєтесь, або свідомо перекручуєте факти.  Ви ж знаєте, що кожен громадянин нашої держави МАЄ ПРАВО на отрмання земельної ділянки певної категорії, і до цих категорій НЕ ВІДНОСИТЬСЯ земельна ділянка для будівництва багатоквартирного будинку, це вже інша "пісня". І потім, Вам не відомо, що в кожному новозбудованому будинку виділяються квартири для цілей місцевої ради, в тому числі, а можливо і в першу чергу для пільгових категорій населення? Інша справа, що не завжди ця влада дані квартири розприділяє тим, кому вони передбачені, і цим повинні займатись коспетентні органи, а контроль здійснювати і Ви, і я, як представники місцевої громади, в тому числі. Тому не путайте людей, Степане Івановичу. А на рахунок гаражних кооперативів... Так чому навіть кооперативам не було дозволено оформити ПО ЗАКОНУ права на оренду земельних ділянок?
6
karnayh | 26.05.2015 | 23:28
+ (0) -
А ще Ви ну дуже  "хитро" ставите питання про ціну землі))) Почитайте земельне законодавство, і Ви побачите, що кожен громадянин має право БЕЗКОШТОВНО отримати від держави земельну ділянку певної категорії, а земельні ділянки дя багатоквартирників сбди не відносяться. Так чому Ви ставите під сумнів норми закону? Степан Іванович, Ви шанована в певних питаннях людина, але тут Ви самі себе ставите в незручне становище.
7
Жданюк | 27.05.2015 | 08:23
+ (0) -
Вчергове пояснюю, якщо ви не зрозуміли. Міська рада передає земельну ділянку як пайову участь залишаючись її власником. В нашій ситуації земля передається в оренду. Власником також лишається міська рада. По завершенню будівництва земля під будинком і прибудинкова територія передаються в ОСББ, якщо таке буде створене. В разі пайової участі і після здачі будинку вексплуатацію також створюється ОСББ в якому учасником, як власник своєї частки житла, є територіальна громада міста в особі міської ради. А далі як в першому варіанті.
 Якщо цього ще ніхто не робив, то це не значить, що цього не може бути. Потрібно розглядати різні варіанти з найбільшою вигодою для міста. Але при цьому не слід забувати, що місто, це впершу чергу його мешканці.
А в наших варіантах виходить, що отримані кошти за оренду землі будуть використані на різні потреби міста. Від пайової участі місто отримає житло. Як його використовувати це окрема тема. 

А стосовно гаражів, то земля під їх забудову передається безкоштовно і стає власністю особи якій передана. В нашому ж випадку власником землі залишається громада міста. А це є дуже велика різниця
8
Ujke | 27.05.2015 | 09:04
+ (0) -
Крім того, хочу зауважити для Степана Івановича, що законодавцем не передбачено самого механізму продажу земельних ділянок для індивідуального гаражного будівництва на земельних торгах або поза ними. Більш того ч.3 ст.134 Земельного кодексу України чітко визначена заборона на проведення торгів з продажу прав на земельні ділянки з цим цільовим призначенням, а саме: земельні торги не проводяться при наданні (передачі) земельних ділянок громадянам у випадках, передбачених статтями 34, 36 та 121 цього Кодексу.   
Ст.121 цього ж Закону передбачає, як раз таки, безоплатне надання земельних ділянок у власність громадянам в тому числі з цільовим призначенням для будівництва індивідуального гаража.
З чого випливає, що міська рада не має жодних правових підстав для продажу прав на земельні ділянки з вказаним вище цільовим призначенням. Ділянки, цільове призначення яких визначено ст.121 ЗКУ, мають паредаватися саме безоплатно у власність громадян, в інакшому випадку такий акт ради буде оскаржений правоохоронними органами.
Стосовно неправомірного набуття права оренди земельної ділянки гаражним кооперативом "Явір-2", то знов таки ж звернемся до НПА. Ст.41 Земельного кодексу України визначено, що гаражно-будівельним кооперативам за рішенням органів місцевого самоврядування земельні ділянки для гаражного будівництва передаються безоплатно у власність або надаються в оренду у розмірі, який встановлюється відповідно до затвердженої містобудівної документації. 
Бачимо, що в даному випадку законодавець не передбачив обов'язковості продажу прав на земельні ділянки для коллективного гаражного будівництва на конкурентних засадах (земельних торгах). Тобто, договір оренди земельної ділянки між сторонами укладено на законних підставах і ніяка норма Закону не порушена. 
При всій повазі, Степане Івановичу, але Ви не праві в даному випадку.
9
Добродій | 27.05.2015 | 12:31
+ (0) -
Шановні депутати. Невже вам мало місця для вияснення стосунків в залі засідань. І з великою ймовірністю можу стверджувати що даний аукціон спеціально був загнаний за хмари щоб потім визнати недійсним. Та вже і є інформація про те що та фірма ( доречі з Кузнецовська яку ніхто не знає) вже відмовляється від такого виграшу. На черговій сесії якраз мають повторно виносити її на аукціон. Можливо це плітки. Але ось у мене така думка. Ціна просто загмарна і велика ілюзія що за таку ціно хтось зголоситься платити орендну плату. Поживемо побачимо.
Ujke | 27.05.2015 | 12:42
+ (0) -
Можу стверджувати, що договір оренди земельної ділянки підписаний сторонами, право оренди зареєстровано в Укрдержреєстрі, частина коштів в якості орендної плати сплачена. Так, що хтось розпускає плітки на рахунок відмови від виграшу в торгах.
Добродій | 27.05.2015 | 13:51
+ (0) -
Покажіть навселюд фото такого благодійника що зголосився платити 3 млн грн в рік за  орендовану землю під житлове будівництва. При всьому тому що місто не має сьогодні права   через незатверджену містобудівну документацію видавати містобудівні умови та обмеження на забудову земельної ділянки. Разом з цим яка ж буде вартість квартир у цьому житловому районі з такою то орендною планою. За всіх сприятливих умов термін забудови до 3 років, тобто коло 10 млн потрібно буде віддати в якості опендної плати. Висновок напрошується - якась містика. Жодного економічного підгрунтя. Чекаємо розвитку подій. Все тільки починається. Хтось таки лишиться з носом. Чому здається що міська рада. Вибори на носі, буде на кого чортів повісити. Слідкуємо далі.....
Ujke | 27.05.2015 | 14:14
+ (0) -
Уважно читайте інформацію в темі: "Переможцем аукціону з продажу права оренди цього лоту став учасник №2...". На першому фото з табличкою "2" переможець торгів.
Добродій | 27.05.2015 | 15:49
+ (0) -
Але ж це не місцевий чоловік. Це ж з тої команди що будують біля УТЦ. Чи я помиляюсь
Добродій | 27.05.2015 | 15:55
+ (0) -
Проста арифметика. Термін будівництва 3 роки. Кількість квартир -200 ( в кращому випадку) Орендна плата з три роки 10 млн. Розділимо одне на одне і маємо: 50 000 грн з кожної квартири потрібно віддати з орендовану землю. Далі кошти на розвиток інженерної інфраструктури. Скільки ж тоді має коштувати квартира???? Сьогодні на первиннному ринку ціна коло 500 000 за квартиру. І черги на придбання не стоять. Забудовники не жирують. ледь кінці зводять і в темпах збавляють. Так що не переконливо це все. Міраж!!!
Добродій | 27.05.2015 | 16:01
+ (0) -
5Пане  karnayh! Цілком на стороні Жданюка. А Ви от скажіть скільки то квартир отримала міська влада від забудовників ( де ті забудовники) і цікаво хто ці щасливці. Черга щось якось не зменшується
karnayh | 27.05.2015 | 16:26
+ (0) -
Я не являюсь ні посадовцем, ні депутатом, а є простим громадянином нашого міста, тому в мене немає можливості мати такі дані. В міській раді є відповідні структури, можливо, Вам краще там поцікавитись?
Добродій | 27.05.2015 | 20:02
+ (0) -
Але Ви так справно володієте питаннями землі що наводить на думку що Ви є фахівець в даному питанні.
Анатолій | 29.05.2015 | 07:59
+ (0) -
Навіть десь вже й засвітилась ціна за метр квадратнийжитла на цій землі 15000 грн. Все вірно. Кузнецовці і заплатять за ту землю з своєі кишені. Де ж іще владі взяти грошей як не з своіх мешканців які іі обрали, які іі годують. Значить мають люди гроші, значить можна взяти ще
Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту info@34400.net з конкретними зауваженнями і коментарі будуть видалені.
Ім'я *:
Email:
Код *:

ТОЧКА ЗОРУ

Вараш чи Кузнецовськ? (2015)

Всього відповіли: 10260
Як вирішити проблему безпритульних тварин в місті?

Всього відповіли: 7201

Останні новини

 
200

34400.net © 2011-2016

Кузнецовськ - новини без цензури

Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "34400.net".

Адміністрація 34400.net не несе відповідальності за зміст коментарів